מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ויטמין D ויטמין D3טוהר11/10/2010
קניתי לבן שלי בן החצי שנה ויטמין Dשילדתי הביאו לי ויטמין D3ובבית מרקחת הביאו לי רק ויטמין D בלי הסיפרה 3זה בסדר? על בסיס מים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין D ויטמין D3 - תגובה
ד''ר קווין שרייבר11/10/2010זה בסדר
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותסיון10/10/2010
שלום,
התינוק שלי ניזון מסימילאק מגיל שבועיים
וסבל מגיל 3 שבועות מקוליק חריף.
מגיל חודש יש לו יציאה רכה כל 5 ימים (עד אז כמעט כל יום).
הקוליק חלף בגיל 11 שבועות והיציאות נשארו כל 5 ימים
אך הפכו להיות במרקם קשה מאד. יש "גוש אבן" אחד , לא גדול, בטיטול בכל פעם.
ניסינו ביום השני שלאחר הצואה חליטת שזיפים בין הארוחות, 3 כפיות עגבניה,חליטת שומר בין הארוחות וכבסיס לתמ"ל,מדחום עם וזלין ועיסויי בטן אך הם לא עזרו.
הצואה נשארה קשה וכל 5 ימים.
אני חוששת מצואה קשה שתגרום למאמץ ופציעה בפי הטבעת או המנעות.
זה יותר מפחיד אותי מאשר התדירות. בינתיים מאז שהתחלתי "להתערב" הוא יותר סובל מכאבי בטן ומתאמץ.
היום הוא בן 15 שבועות והרופאה המליצה על רבע נר גליצרין.
מה עדיף שמן קנולה או שמן פראפין להוסיף לתמ"ל או נר גליצרין? מה הכמות ובאיזה תדירות להשתמש?
תודה ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר11/10/2010עם סיפור כזה הייתי משתמש עם נר + שמן פרפין ( 5 CC)
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר שינה בלילהלירון10/10/2010
שלום.ביתי בת חודש וחצי ישנה רוב שעות היום ובמשך כל הלילה היא ערה לחלוטין.
כמובן שהדבר מפריע לנהל שיגרת חיים נורמלית בשל חוסר שינה.
ניסינו להעיר אותה ביום ע"י משחקים,שירים אבל זה לא עוזר הילדה פשוט מסרבת לישון בלילה.היא פשוט הפכה את היום ללילה ואת הלילה ליום.
איך ניתן להפוך את המצב כדי שהיא תישן בלילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מורן שלום
ד''ר קווין שרייבר11/10/2010צריכים להעיר אותו ביום
זה תהליך שלוקח כ שבוע
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת עיניים?צביה10/10/2010
שלום,
התינוקת שלי בת 6 שבועות.
ביומיים האחרונים יש לה הפרשות צהובות מעין שמאל שאני מנקה עם צמר גפן טבול בתה קמומיל. היום היתעוררה וההפרשה הופיעה גם בעין שמאל.
האם זו דלקת בעיניים? יש צורך לפנות לרופא לצורך מתן טיפול משחתי או שניקוי עם תה יכול להספיק?
הבן שלי בן שנתיים ותשעה חודשים סובל מדי פעם מדלקות שאני מאמינה וירליות שהוא מביא מהגן. יש לנו בבית מישחות שהרופא היה רושם לטיפול. האם ניתן למרוח לתינוקת את אותן המישחות?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביה שלום
ד''ר קווין שרייבר10/10/2010כדאי בדיקת רופא לראות ולהחלית מה לעשות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה בגוףמירה09/10/2010
שלום רב,
בני בן שנה וחודש, לפני כשלושה ימים היו לו חום שנמשך כיומיים , ללא תופעות נוספות מלבד מעט נזלת.
אתמול, כיום לאחר שירד החום, הופיעה לו בכל הגוף פריחה, במיוחד באזור הסנטר.. התייעצתי עם שכנתי שהיא רופאת ילדים והיא אמרה לי שזו תופעה נפוצה אחרי חום, כנראה וירוס, וזה יעבור.
היום , עדיין ישנה את הפריחה, בכל הגוף. מתי זה צפוי לעבור?, מתי צריך לבדוק את זה?לציין שאין תופעות נוספות מלבד הפריחה.
אודה לכם מאוד על תשובתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירה שלום
ד''ר קווין שרייבר10/10/2010מדובר באדמדמת
לא צריכים לדאג
היא כבר לא מדבקת
זה יקח עוד כמה ימים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה אומר הדבר הבאLיצן קטן אחד09/10/2010
התינוקת שלי בת יומיים.
באחת הבדיקות שנעשו לה בבית החולים, ראיתי שנרשם:
ambigous genitialia
אשמח לדעת קצת יותר..
ממה שעיינתי קצת באינטרנט זה לא נשמע לי מצב כ"כ טוב..:-/* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרי שלום
ד''ר קווין שרייבר10/10/2010מדובר באברי המין שנראים קצת כמו שילוב בן בן לבת
תדברי עם הרופא ילדים שלכם על זה!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקררות לבן חצי שנה,טוהר09/10/2010
שבת שלום לכם, יש לי תינוק בן חצי שנה, לפני 3שבועות היו לו שילשוים והקאות, זה חלף וכרגע יש לו קיבה דלילה ירוקה הסבירו לי שזה כנראה שיניים, כרגע הוא מצונן מאד, וצרוד כמעט איבד את הקול, הבנתי שעד גיל שנה לא מביאים תרופות, אבל השיעול שלו גובר מידי יום, ונזלת תמידית יש לו כבר שבועיים מה אפשר לעשות בתודה מראש, אור,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אור-טוהר שלום
ד''ר קווין שרייבר10/10/2010ילדים קטנים כשהם מנוזליםת או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
משתעלים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צחצוח שיניים לבת שנהנעמי07/10/2010
כאמור בתי בת שנה , יש לה כבר כ - 14 שיניים, מאז שהיא קטנה (בגלל שהחלה להוציא שיניים בגיל צעיר) אני נותנת לה "ללעוס" מברשת שיניים , עכשיו כשהיא כבר מבינה אני מלמדת אותה ממש לצחצח , לאחרונה הוספתי לה משחת שיניים לילדים ( orbitol בטעם ענבים) , האם זה בסדר בגיל הזה להשתמש במשחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נעמי שלום
ד''ר קווין שרייבר10/10/2010זה בסדר גמור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המנגיומה באףמיכל07/10/2010
שלום לןביתי בת ה3 חוד יש המנגיומה בצבע כחול אדום על האף -וזה גדל
נתנו לי כמה חוות דעת
האחת לתת לטבע לעשות את שלו
השניה טיפול בסוגי טרופות/זריקות עם תופעות לוואי
אני ממש חסרת אונים
מחפשת פיתרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המנגיומה באף - תגובה
ד''ר קווין שרייבר10/10/2010סבלנות זה הכי טוב
אלה עם כן זה מתחיל לידמם
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 3 וחצי חודשיםשירי.א06/10/2010
היי יש לי שאלה בקשר לצואה של הבן שלי היא כבר מעל לחודש בצבע ירוק כהה כמעט שחור ולא החלפתי אוכל הוא אוכל סימילאק, עושה כל 3-4 ימים וזה מלווה בהתאמצות מרובה וכמובן שלצואה יש ריח ממש רע. עשינו תרבית יצא בסדר, יש לך אולי הסבר? או המלצה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן 3 וחצי חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר10/10/2010zזה נשמע כמו צואה תקין לגיל כזה
אל תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקררות פעם שניה תוך שבועייםקרן06/10/2010
שלום רב!
בני בן שנה וחודשיים קיבל לפני שבועיים אנטיביוטיקה ל10 ימים עקב נזלת מוגלתית,שיעול חזק, דלקת אוזניים ולקינוח דלקת עיניים:)
ברוך השם עברנו את ה10 ימים בשקט ומיד לאחריהן יצאו 2 שיניים...
היום מס ימים לאחר סיום הטיפול (אציין שאני נותנת לו פרוביוטיקה) שוב הוא מתחיל עם נזלת (לא ירוקה) קצת שיעול ועיניים...אני לא רוצה לקחת אותו שוב למרפאה
יש לי בבית סירופ שדר ברנר מומחה א.א.ג נתן לי לייבוש הנקרא אריוס. באמת לאחר שבני לקח 4 ימים את הסירופ הוא נרגע
שאלתי היא האם אני יכולה לתת לו שוב את הסירופ ל3,4 ימים כדי להקל עליו ולייבש או בכל זאת כדאי לחכות ולא להלחץ
תודה
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרן שלום
ד''ר קווין שרייבר06/10/2010זה בסדר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי שאלהדנה05/10/2010
לבני בן הארבעה חודשים, יש פצע קטן בקרקפת. האם ניתן לשים לו משחה ואם כן, איזו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי שאלה - תגובה
פרופ' יצחק לוי06/10/2010אם מדובר בזיהום בהחלט כן
אם מדובר בסתם עקיצה אין צורך
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המליצו לי על סימיקול לכאבי בטןמיכ05/10/2010
להילה וזה באמת עזר.אבל הייתי שמחה לדעת מאיזה מאכלים כדאי להימנע בהנקה..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המליצו לי על סימיקול לכאבי בטן - תגובה
ד''ר קווין שרייבר05/10/2010כרוב, כרובית, ברוקולי, שום
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות ושלשוליםאמא05/10/2010
שלום
התינוק שלי בן 7 חודשים משלשל ומקיא ויש לו חום כבר 3 ימים....
הינו אצל רופא ילדים והוא ציין שיש לו ווירוס.
היום הוא היום השלישי כמעט ולא היה לו חום...אבל הוא עדין משלשל ומקיא בצור מאוד חריפה הוא מקיא אפילו 20מ"ל של מים שאני נותנת כל שעה .......
מה צריך לעשות?
מה אפשר לתת לו כדי להפסיק הקאות לפחות?
מאוד מודאגת מהתיבשות......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות ושלשולים - תגובה
פרופ' יצחק לוי05/10/2010לא מקובל לתת תרופות לעצירת שלשול או הקאה בילדים בגיל זה.
אם עדיין מקיא וממעט לשתות הייתי ניגש לביקורת לרופא הילדים כדי לוודא שהתינוק לא התייבש.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילשול?אמא05/10/2010
התינוק שלי בן 7 שבועות ניזון מהנקה
איך מזהים שלשול?
איך נראית צואה תקינה
ריח מעיד על בעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילשול? - תגובה
פרופ' יצחק לוי05/10/2010יציאה נוזלית לגמרי בצבע ירוק מעידה על שלשול.
ריח לא אומר דבר.
יציאה שלל הנקה היא זהובה ורכה.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב תודות על המענה המקצועי והמהיר
אמא05/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
