מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פזילהחנה24/10/2010
שלום,
בתי בת חודשיים נבדקה היום בדיקה שגרתית אצל רופאת הילדים וזו הבחינה כי יש פזילה...
כיצד ניתן לתקן פזילה?? או מניעת החמרה... ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פזילה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/10/2010תלוי בדרגת הפזילה
שלו ראשון- רופא עיניים!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמילה מחפץ מעבראודרי24/10/2010
שלום,
בתי בת שנה והחלה ללכת לגן לפני חודשיים. יש לה דובי אליו היתה קשורה רק בזמן השינה. מאז הגן היא צמודה לדובי ואנו לא עוזבים את הבית בלעדיו,היא צריכה אותו סביבה כל הזמן ואם היא לא מוצאת אותו היא פורצת בבכי שרק הדובי יכול לעצור.
חשוב לי לציין שאני לא רואה בכך בעיה או משהו רע, אבל בגן חושבים שזה בעייתי וצריך לגמול אותה , מאחר והדובי מפריע להתנהלות שלה בהמלך היום בגן והיא לא תמיד משתפת פעולה ומשתתפת כמו שאר הילדים.
בנוסף, חשוב לי לומר שבתי היא תינוקת מאוד פתוחה לשינויים, חברותית ולא חרדתית כלל. מאז התחילה את הגן משהו בה השתנה ופתאום היא גם צמודה למוצץ הרבה יותר בקושי אוכלת, ויש לה התקפי צעקות חזקים. אני מאוד מודאגת.
האם עלי לגמול אותה ממנו ואם כן אז איך? האם בבת אחת או בהדרגה?
איך עלי להתנהג עם שינוי ההתנהגות שלה? האם זה משהו חולף?
אשמח לקבל את חוות דעתכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמילה מחפץ מעבר - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/10/2010האם עלי לגמול אותה ממנו ואם כן אז איך?
אין צורך
איך עלי להתנהג עם שינוי ההתנהגות שלה? האם זה משהו חולף?
זה יחלוף\
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאודרי
אמא נועה26/10/2010שלום אודרי, אני רק אמא,לא רופאה,אבל הודעתךנגעה לליבי ולכן רני מגיבה לך. כתבת ש"מאז שהתחילה את הגן משהו בה השתנה" ואת מתארת התנהגויות שמראות מצוקה. התלות בחפץ מעבר היא סימן בולט, כמו גם ההפרעות בתיאבון ושינויי ההתנהגות,לגמול אותה מחפץ מעבר יכול להיות צעד קשה עבורה,זה לקחת ממנה את מה שמספק לה ביטחון ..אני רוצה להציע כיוון חשיבה נוסף: הבעיה איננה התלות בחפץ המעבר, כי התלות הזאת(כמו גם שינויי ההתנהגות האחרים) מאותתים להורים שמשהו לא תקין הייתי מציעה לבדוק אולי לא טוב לה בגן? מקווה שהדברים מדברים אליך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנועה
אודרי27/10/2010היי נועה,
תודה על התייחסותך.
אני מסכימה למה שאת כותבת, עם זאת אני לא בטוחה שההיצמדות מראה על מצוקה אולי על קשיי הסתגלות. על פניו היה נראה שהסתגלה בקלות לגן, אבל כנראה שהדובי הוא שעוזר לה להתמודד. אני חושבת שההתנהגות שלה בסדר, התגובה של הגן היא זו שגרמה לי לספקות. התחלתי לבחון את עניין בחירת הגן.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגהץקרן24/10/2010
האם חובה/כדאי לגהץ את בגדי התינוק? אם כן עד איזה חודש?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגהץ - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/10/2010לא חייבים בכלל!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
קרן25/10/2010רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום,שאלה לגבי הקאותמרי23/10/2010
הילדה שלי בת 3 שבועות ואוכלת מטרנה בשילוב של הנקה היא מקיאה בערך פעם ביום היום למשל היא בכתה מהבוקר כאילו הציק לה האוכל ונרגעה רק כאשר הקיאה
השבוע ראתה אותה אחות טיפת חלב ואמרה לי שזה נורמלי והכל בסדר עם הילדה.
רציתי לדעת ממה זה יכול לנבוע והאם זה יכול להיות רגישות למטרנה ואולי לעבור לסימילק? אשמח לקבל תשובה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום,שאלה לגבי הקאות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/10/2010לא הייתי משנה פורמולה לעכשיו
\
הייתי ממשך כמו שאת עושה
רואים המון ילדים שעושיעם את זה!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן שנה וחצי- משתעל חודש-מיואשתהילי23/10/2010
היי,
בני בן השנה וחצי היה מצונן לפני כחודש והשתעל קצת מידי פעם.
בנוסף היתה לו דלקת בעין.
לי באותו זמן (לפני כשבועיים) - היה שבוע שיעול מידי פעם ואחכ היה שיעול קשה מאוד במשך שבוע וחצי שלא הפסיק- היה נורא! (בסוף לקחתי אנטיביוטיקה רפפן- שבוע)
עד לפני כחמישה ימים בני סבל מחום גבוהה מאוד שלא ירד כמעט מ-40 אפילו עם נורופן ואקמולי - במשך 3-4 ימים.
ביצענו ספירת דם וגם בדיקת דם- וחוץ מבדיקה:
got (ast) =49 (שהטווח הינו 0-31)
ESR = 54 (שהטווח הינו 2-28)
ושהוא קצת אנמי- (יש כמה ערכים לא בדיוק בטווח)
נאמר לנו שהבדיקות בסדר.
לאחר שהפסיק לו החום- ואני חושבת שגם היתה לו פריחה קלה-
(כמו "שיש"- בגב, והיה לו כמה כתמים אדומים בודדים ברגל/יד)
השיעול המשיך- אמרו שיכול להיות לא קשור. הוא לא משתעל כל הזמן אבל מידי פעם השיעול ארוך וכבד!-מאדים וכאילו בסוף נחנק קצת או כמו מקיא- קשה להגדיר..
היינו אצל רופאה פרטית שהיא גם קינסיולוגית: לורטה ז'ורקובסקי- ומילד שחשבנו שבריא יצאנו עם הרבה דברים שאמרה- (שיש לו ברונכיטס קשה, דלקת בלבלב, המניגוקוק ושהתפשט למוח..)
היא נתנה לו כטיפול ראשוני וחובה- אנטיביוטיקה מוקסיפן 4CC פעמיים ביום ל-10 ימים
(בעוד שהרופאה בקופח אמרה לתת לו סירופ ונטולין 3 ימים ואם לא עוזר לתת 5CC מוקסיפן
לשבוע. לא נתתי לו את הסירופ ונטולין ואני רוצה לתת לו האנטיביוטיקה כי מפחדת כבר שזה הרבה זמן ומשהו התפתח.
שאלותי:
- האם נראה לכם לתת אנטיביוטיקה?
- אם כן מה עדיף- הילד שוקל בין 10-10.5 קילו- 4CC ל- 10 ימים או 5CC לשבוע ?
- הרופאה הפרטית (לורטה) אמרה לא לתת פרוביוטיקה כדי לא להעמיס עליו בנוסף לאנטיביוטיקה ואני יודעת שחשוב לתת פרוביוטיקה.. מה דעתכם?
- הילד קצת חסר שקט ותופס לפעמים הראש ומושך בשיערות- ואני לא יודעת אם זה סתם פינוק או שבאמת משהו מציק לו בראש- מפחיד אותי שיתפתח למשהו.
-אשמח גם לחוות דעת כללית מה נראה לכם.
המון תודה,
הילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן שנה וחצי- משתעל חודש-מיואשת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/10/2010- האם נראה לכם לתת אנטיביוטיקה?
אם שני רופאים המליצו, הייתךי נותן
- אם כן מה עדיף- הילד שוקל בין 10-10.5 קילו- 4CC ל- 10 ימים או 5CC לשבוע ?
5 cc לשבוע
- הרופאה הפרטית (לורטה) אמרה לא לתת פרוביוטיקה כדי לא להעמיס עליו בנוסף לאנטיביוטיקה ואני יודעת שחשוב לתת פרוביוטיקה.. מה דעתכם?
יכולים לתת
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 4 חודשים עם שלשולגלעד23/10/2010
שלום רב,הבן שלי סובל כעשרה ימים משלשול לא נוזלי,מין רירי בצבע ירוק צהוב.
יש לו בערך 10-12 יציאות ביום והעניין די מציק לו.אין חום או הקאות.רופאת הילדים ראתה את היציאה ואמרה שככל הנראה מדובר בוירוס ואין טעם לעשות בדיקת צואה.
כמה זמן יכולה להמשך מחלה מוירוס כזה?
יש איזו משחה מומלצת לאיזור פי הטבעת( יש לו שם אדמומיות והעור ממש סדוק כבר)?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן 4 חודשים עם שלשול - תגובה
פרופ' יצחק לוי23/10/2010קרוב לוודאי שהרופאה צודקת
וירוס שכזה עלול להמשך עד 10 ימים
לאחר מכן ממליץ תרבית צואה
משחה טובה-דסיטין
והחלפה מרובה ואוורור רב
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף, תינוקת בת 10 וחצי חודשיםאריאלה23/10/2010
שלום, התינוקת שלי בת 10 וחצי חודשים (עדיין יונקת). האמת שהתחלנו אני בעלי והתינוקת במן מעגל כזה שכולנו אחד אחרי השני חולים. זה התחיל אצלה בהקאות ושילשולים ללא חום, עבר לדלקת אוזניים עם חום ושיעול עם ליחה והמון נזלת (טופלה במוקסיפן כ7 ימים) ביום רביעי האחרון היינו אצל הרופאה שאמרה שהאוזניים תקין והריאות תקין ולהמשיך לתת לה הרבליס בי (קניתי על דעת עצמי את הסירופ) להקלה ושאין צורך להמשיך מוקסיפן. אתמול -יום ראשון ללא אנטיביוטיקה חזר החום!! (השיעול והנזלת לא חלפו אף פעם), השתמשתי בנובימול רק כשהחום הגיע ל38.5 . מה זה יכול להיות? כבר חודש רצוף שהיא לא ממש יוצאת ממחלות. ( חשוב לציין שהיא התחילה ללכת למשפחתון בערך לפני חודש שבו יש עוד 6 תינוקות בערך בגילה ועד שנה וחצי). בעלי שבוע שעבר היה עם דלקת ריאות -יכול להיות שנדבקה?
האם יכול להיות שצריך להמשיך אנטיביוטיקה? מה עוד ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף, תינוקת בת 10 וחצי חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי23/10/2010מדובר בתחלואת מעון רגילה,
אנטיביוטיקה יש לתת רק כאשר יש לכך סיבה רפואית- חשד לזיהום חיידקי,
בכל מיקרה אם יש חום מציע להבדק על ידי רופא הילדים,
נזלת ושיעול צפויים ליהיות חלק קבוע מהנוף בילד המבקר במעון או משפחתון שם ההדבקה רבה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזעה מוגברת בזמן הנקהענת22/10/2010
שלום,
התינוקת שלי בת3.5 חודשים אני מלבישה אותה במכנס ארוך עם רגליות וחולצה אחת ארןכה. במהלך השבוע האחרון ורק השבוע בזמן שהיא יונקת היא מתחילה להזיע המון באזור הראש ובאף ובגב.יש לציין שהשבוע סבלתי ממחסור בחלב אם עקב הנקה לא נכונה וכעת יום שישי יש שוב חלב.
רציתי לשאול מדוע היא מזיעה מה זה אומר? אחרי שהיא מפסיקה לאכול היא פסיקה להזיע.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם אצלי
דריה28/07/2011לא יודעת אם המידע יעזור לך אבל גם התינוק שלי מזיע מאד בזמן ההנקה. בעיקר במצח והקרקפת אבל גם בשאר פלג הגוף העליון. הוא כבר בן שנה וחודשיים. לא נראה שזה מזיק לו...
:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההזעה מוגברת בזמן הנקה - תגובה
פרופ' יצחק לוי23/10/2010התופעה מוכרת
לא ברורה הסיבה
התופעה חסרת משמעות רפואית
ייתכן ולבושה חם מידי בימים אלו
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בפהאירנה22/10/2010
שלום רב,
בני בן 2.5 היה יומיים לא רגוע -כאשר רצה לאכול היה מתחיל לבכות -הינו אצל רופא בהתחלה אמרו לנו שזה שיניים אבל בפעם השניה כשהיסתקל הרופא בפה אמר שיש לו פיטריה - ונתן לו דקטרין- אני עדיין לא רואה שום שיפור הוא מתעורר בלילה הרבה ובוכה -לאכול הוא לא יכול וכבר נגמרו לי רעיונות מה אפשר לתת לו לאכול - איך ניתן לזרז את הריפוי ולהקך אליו בזמן המחלה
תודה
אירנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה בפה - תגובה
פרופ' יצחק לוי23/10/2010קרוב לוודאי שסובל מקושי בבליעה.
יכול ליהיות עקב פצעונים (אפטות ) בפה
או אולי דלקת בלוע
רוב הסיכויים שיעבור תוך זמן קצר
בינתיים נסי מוצרי חלב , מעדנני חלב, ארטיקים גלידות וכו
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודה אדומה בעיןאבי21/10/2010
נכדי בן שבועיים בעין אחת ברקע הלבן יש נקודה אדומה האם זו תופעה חולפת ושכיחה או אולי משהוא שצריכים לטפל תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודה אדומה בעין - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/10/2010תופעה חולפת
לא צריך טיפול
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברונכיט ספסטיתטלי21/10/2010
בני בן שנה וחודש וכבר לפני 4 חודשים באובך הגדול שהיה באחד הימים , הוא התקשה בנשימה והרגיש מאוד רע והרופא איבחן ברונכיט ספסטית, ונתן בריקלין לזמני קושי .רציתי לשאול : מה ניתן לעשות כדי להקל עליו או לרפא את זה ? מעבר לשהיה במזגן כשצריך והפעלת אדים קרים בחדרו בלילה .גם השרב של אתמול גרם לו להרגיש רע ולהשתעל .
תודה
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברונכיט ספסטית - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/10/2010את עושה את כל הדברים הנכונים
זה יעבר בזמן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת לא עושה קקיא21/10/2010
שלום,
התינוקת שחנו בת חמישה שבועות, ניזונה רק מימילאק לא עושה קקי כבר ארבעה ימים. מה המקסימום ללא התערבות? מתי ואם בכלל צריך לפנות לרופא? היא מתנהגת כרגיל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת לא עושה קקי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/10/2010לפחות שבוע
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם סמוי לתינוק בן 4 חודשיםשירי.א20/10/2010
שם הבדיקה
OCCULT BLOOD STOOL
תוצאה: 4/6חיובי
אשמח לדעת מה זה אומר? מה יש לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם סמוי לתינוק בן 4 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר20/10/2010זה אומר שיש סימני דם בצואה
למה שלחו?
כדאי להתיעץ אם רופא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדם סמוי המשך
שירי.א20/10/2010היה לו צואה בצבע שחור במשך מעל חודש, התחלתי לתת לו נוטרמיגן בשבוע שעבר ועכשיו הצבע הוא ירוק כהה נוזלי, האם זה אומר שפשוט היה מדובר באלרגיה לחלב? כי אכל סימילאק עד אז...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדם סמוי המשך - תגובה
ד''ר קווין שרייבר20/10/2010נשמע כמו אלרגיה לחלב
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חריקת שינייםאורית20/10/2010
צהריים טובים
לבתי בת 11 חודשים 5 שיניים ובימים אלו יוצאת השן השישית .
שמתי לב שבימים האחרונים היא החלה לחרוק שיניים, בזמן ערות .
רציתי לשאול מה משמעות התופעה והאם הדבר תקין .
תודה אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חריקת שיניים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר20/10/2010אין משמאות
אל תדאגי!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום יש לי שאלהמרי20/10/2010
הילד שלי בן 7 חודשים וזיהיתי אצלו לפני כשבוע יובש באזור הפנים, ובצידי הרגליים והשבוע ראיתי שזה התפשט לו בצידי הידיים ובברכיים. היום הייתי בטיפת חלב והאחות אמרה לי שזה אסתמה של העור אבל מאד קלה ושאני ישים לו קרמים שומניים באיזורים אלו. לציין שלא ראיתי שהילד מתגרד או איזה שהוא סוג של אי נוחות.
השאלה שלי האם צריך ללכת לרופא ילדים או עור שיבדוק את זה? ואם לא איך אוכל לטפל? אשמח לקבל תשובה תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום יש לי שאלה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר20/10/2010האם צריך ללכת לרופא ילדים או עור שיבדוק את זה?
כדאי שרופא ילדים יראה את זה
ואם לא איך אוכל לטפל?
קרם שומני כמו המליצו לך
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
