מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פריחהצביה19/10/2010
שלום,
תינוקת יונקת בת 7 שבועות מזה שבועיים עם פריחה בפנים, העור מחוספס למגע ויבש מעט.
ממה נובע ומה ניתן לעשות? אני מנקה עם מים ואמול אך לא עוזר
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר19/10/2010מדברים על איטופיק דרמטיטיס
הרבה קרם לחות
לפעמים קרם סטרוידית
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינכיהלינה19/10/2010
שלום רב, לבתי (כיום בת ה-5 ) מאז גיל 3 חודשים יש תופעת שפתיים דבוקות ,המשחה שניסינו לא עזרה ומאז לא חזרנו על הטיפול. מחיפוש באינטרנט ראינו שאולי ניתן לחכות לגיל התבגרות , כאשר יש שינויים הורמונליים בגוף ואז עם התווספותם העניין יכול להיפתר , אבלך זה לא בטוח . [
בכל אופן, מפחיד אותי לתת לבת קטנה לעבור ניתוח במקום כה רגיש. האם יש איזהשהי שיטה אלטרנטיבית חוץ מניתוח? האם בארץ יש רופא שניתח מקרים באלה? מבשקת ייעוץ או הפנייה למי לפנות ?
אמא מאוד מודאגת ,
תודה רבה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינכיה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר19/10/2010האם יש איזהשהי שיטה אלטרנטיבית חוץ מניתוח?
אם משתמשים במישכה האסטרוגנית לחודש וחצי ואח"כ ווזלין לחודש זה גורם לשיפור ב 90%
האם בארץ יש רופא שניתח מקרים באלה?
כן, בכל הקופות
אם אין לה דלקות בדרכי השתן את יכולה לחקות לגחילי הבגרות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 10 חודשיםסיוון19/10/2010
שלום רב
אז ככה : בני בן 10 חודשים , כעיקרון מאז ותינוק השינה איתו לא היתה חלקה.
אבל מאז ספטמבר איכשהו נכנסו לשגרה
היה הולך לישון לא יאוחר משמונה בערב, וישן עד חמש בבוקר רצוף ואז מתחיל את היום.
עכשיו כבר שבועיים שהכל השתנה, הוא לא ישן מספיק צהריים בגן (כי לא רוצה או כי פשוט מתעורר אחרי שעה), אני אוספת אותו באזור ארבע וחצי ומאז מתחיל לקטר ובוכה מעייפות
באזור שש נרדם לחצי שעה שעה, מתעורר או שאני מעירה אותו ומאז שוב מקטר עד שהולך לישון, ובגלל שמקטר לא רוצה לאכול כלום רק שותה בקבוק ונרדם עליו.
וזא מתעורר בשתיים רעב, שותה בקבוק שלם וחוזר לישון עד ארבע וחמי חמש
מה עושים ?
איך משנים את המצב ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 10 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר19/10/2010אסור לו לירדם בשעות אחה"צ
זה יקח כמה ימים אבל זה יסתדר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם תקין?מילה19/10/2010
LIPEMIC INDEX NORMAL
HEMOLYTIC IND. NORMAL
ICTERIC INDEX +++++
BILIRUB. DIRECT 0.68 MG/DL ( 0.10- 0.40) (.........)*
BILIRUB.TOTAL 15.48 MG/DL ( 0.30- 1.20) (.........)*
תינוק בן 10 ימים שעשה בדיקת צהבת , האם תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם תקין? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר19/10/2010כן, תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם תקין?
מילה19/10/2010אז מזה אומר שהכוכבית נמצאת מחוץ למסגרת ולא בתוך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם תקין? - תגובה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר20/10/2010לגילה זה בסדר
צריכים מעקב עם דפא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבוריYmbn19/10/2010
שלום
בני בן 7 שבועות והטבור שלו ממש יצא החוצה.
זה ממש לא נעים לראות את זה כל הפופיק בחוץ
הרופא והאחות בטיפת חלב לא התרגשו ואמרו שזה בקע קל!
היתכן? זה ממש מפחיד אותי
אין סיכוי שזה גורם לו לכאבים?
הוא לוחץ הרבה כדי לשחרר גזים וצואה האם יכול להיות שזה מחמיר את הבקע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע טבורי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר19/10/2010אין סיכוי שזה גורם לו לכאבים? בכלל לא
הוא לוחץ הרבה כדי לשחרר גזים וצואה האם יכול להיות שזה מחמיר את הבקע?
לא
על תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן חודשייםליטל18/10/2010
שלום,
כמה פעמים הבן שלי היה על הכתף שלי וזרק את הראש אחורה .
האם זה קורה והאם זה בסדר?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאת שלום
ד''ר קווין שרייבר18/10/2010זה בסדר
אין סיבה לדאגה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ליטל19/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחיית תינוקות האם כדאי?!אביבית18/10/2010
תינוקת בת 11 חודש בריאה מקבלת חיסונים בזמן
לא מזמן חוסנה גם רוטה
רציתי לרשום אותה לשחיית תינוקות כי הבנתי שזה תורם המון להתפתחות המוטורית והמנטלית של התינוק.
חברה אמרה לי שבבריכות הללו ישנה התפתחות גבוה של חיידקים ורופאי ילדים אינם ממליצים מה דעתך?
תודה על תשובה מהירה
המשך שבוע נפלא
אביבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחיית תינוקות האם כדאי?! - תגובה
ד''ר קווין שרייבר18/10/2010תהני בחוג!
זה ממש בסדר!
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ביטן עוותיםאמא17/10/2010
שלום
בני בן 7 וחצי חודשים סובל מכאבי ביטן כבר חודשיים
בשוט בזמן שאני נותנת לו בקבוק הוא מתחיל לאכול ואז אני שומעת את הקולות בבטנו ...הוא מפסיק לאכול ומותיח את עצמו אחורה....
גם אוכל מהבית לאחרונה הוא מסרב לאכול...
הינו אצל הרופא נתן לו קלבטן ואמר שזה יעבור.........
מה צריך לעשות איזה בדיקות צריך לבקש?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ביטן עוותים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר18/10/2010זה נשמע כמו ריפלוקס
תשאלי את הרופא שלך
בברה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן חודש וחציליטל17/10/2010
שלום רב,
כאשר אני מניקה את בני לאחר שהוא יונק אני שמה אותו על הברכיים וקרה מספר פעמים שברך אחת שבה הייתה הראש של בני מונחת עליו היתה נמוכה יותר מהברך השנייה והברך השנייה עם הרגליים שלו הייתה גבוה יותר, כך שלא היה שוויון. יוצא מצב שהראש שלו יותר נמוך מהרגליים ולא ההיפך. האם זה בסדר ?
לגבי ויטמין D - קניתי ויטמין D עם טפטפת וכמה פעמים יצא כמות גדלה מידי מהטפטפת לפה של התינוק(יותר משתי טיפות) - האם זה נורא?
תודה רבה,
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאת שלום
ד''ר קווין שרייבר17/10/2010זה בסדר על הבירכיים
ויטמין D האם זה נורא?בכלל לא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסטמה של העוראורנית17/10/2010
שלום,
רופאת עור קבעה שלבני יש אסטמה של העור על עור מחוספס ויבש שיש לו במשך חודשים.
קראתי באינטרנט שזה מלווה בגרד ולו זה מעולם לא גירד, האם זה הגיוני שזאת האבחנה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסטמה של העור - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/10/2010זה לא צריך לגרד
במיוחד בילדים הקטנים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלבתי זה עשה גירוד אימים והיא כבר בת
אמא02/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטות בחזהשרה16/10/2010
שלום רב,
בתי נולדה לפני שבוע וחצי בכל פעם שאני מרימה אותה אני מרגישה בליטות בפטמות מין נפיחות כמו גולות, האם זה נורמלי??? אני יודעת שלפני השחרור מבית החולים הילודים נבדקים עי" רופא אבל אני רוצה בכל זאת לדעת אם זה משהו שכיח או לא, אם אני צריכה לפנות לרופא או שזה בסדר.
תודה מראש
שרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטות בחזה - תגובה
פרופ' יצחק לוי16/10/2010תופעה נורמלית לגמרי
אין צורך לפנות לרופא
שלך
ד"ר יצחק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות אצל תינוקת בת 7 שבועותצביה16/10/2010
שלום,
התינוקת שלי כמעט בת 7 שבועות יונקת מאז הלידה, אף פעם לא פולטת אך פעם ביומיים שלוש יש לה ממש הקאה בד"כ לאחר המיקלחת.
התינוקת בד"כ ישנה רצוף מ 23.00 בלילה אחרי הנקה עד 5.00 בבוקר יונקת וממשיכה לישון עד 8.00
היום בלילה התעוררה בשעה 2.00 בלילה עם בכי נוראי שלא ניתן היה להרגיע ניסיתי להניק אך היתנגדה ולאחר מספר דקות הקיאה, נירדמה ואחרי שעם שוב התעוררה בבכי ינקה קצת תוך כדי בכי מיילל ושוב הקיאה. מההקאה של שעה 3.00 בלילה ישנה עד 6.30 היתעוררה בוכה והתחילה להקיא נוזל צהוב שבעצם זה כבר לא חלב שלי כי הקיאה אותו בלילה וכבר התחילה להקיא מיצי קיבה? הנקתי אותה מחשש שתיתייבש והיא ישנה עד 11.30 היתעוררה חייכנית עירנית ואם טיטול ספוג שתן, ינקה ושוב נירמה מאז לא הקיאה יותר.
האם יש צורך לרוץ למיון במיקרה הזה? מה יכולה להיות הסיבה להקאות, לא יצאנו 3 ימים מהבית אז לא ניראה לי שזה וירוס....
תודה מראש, מקווה לתשובה למרות ששבת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות אצל תינוקת בת 7 שבועות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/10/2010אין צורח במיון
כנראה הכל כבר חלף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום, שיעול ונזלת כבר שבועשירה15/10/2010
שלום,
ביום רביעי שעבר בני חוסן בחיסונים של גיל שנה (למעט פרבנר). כבר למחורת התחיל לו לו שיעול ונזלת שהתגברו וביום ראשון התחיל גם חום. החום ממשיך לעלות באופן קבוע ופעם אחת כשלא קיבל נורופן בזמן גם הגיע ל-39.9. יש לציין שהמצב רוח שלו יחסית תקין. אתמול נעשה לו צילום ראיות ובפיענוח נכתב:הגברת ציור אינטרסטיציאלי פרי הילרי דו-צדדי עם התעבות פרי ברונכיאלית. עד כמה שניתן לדון ללא מרכיב אלוויאורלי או תפליט פליורלי. צל הלב תקין. לציין שהילד משתולל בזמן הבדיקה, תמונה רנטגנית יכולה להצביע על מחלה וירלית, ברונכו-פניומוניה.
האם על פי התרשמותך מדובר בוירוס, דלקת ריאות או תופעת לוואי של החיסון?
אודה לך אל תשובתך המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום, שיעול ונזלת כבר שבוע - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/10/2010הדיווח הזה ווירלית לגמרי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- HERPANGINA אצל בת 11 חודשיםאורית14/10/2010
ערב טוב,
בתי בת ה 11 חודשים החלה לעלות חום משעות היום ב 12 בצהריים אחרי ביקור אצל רופא הילדים אובחן שמדובר ב HERPANGINA . מבחינת אוכל ומצב רוח יחסית הייתה חיונית , שיחקה ואכלה סביר
לפי מיטב הבנתי אנטיביוטיקה רק תחמיר את המצב ומעבר לאקמול אין מה לעשות .
רציתי לשאול אם אני נותת אקמולי (לצערי לא הצלחתי לתת לה את המנה המומלצת) והחום לא יורד 39.1 לאחר כמה זמן ניתן לתת נר ?
והאם אפשר לתת רק חלק מהנר ולא את כולו?
שאלה נוספת ואחרונה לגבי המחלה, האם מדובר על וירוס ההרפס אם זה אומר שהוא חדר לגופה והיא עלולה לקבל אותו במקומות אחרים בעתיד כגון- בשפתיים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר HERPANGINA אצל בת 11 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/10/2010לאחר כמה זמן ניתן לתת נר ? 4 שעות
והאם אפשר לתת רק חלק מהנר ולא את כולו?לא
אבל יכולים להוסיף נורופן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לגבי הוירוס
אורית15/10/2010ערב טוב,
האם מדובר על וירוס ההרפס אם זה אומר שהוא חדר לגופה והיא עלולה לקבל אותו במקומות אחרים בעתיד כגון- בשפתיים...
תודה אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לגבי הוירוס - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/10/2010כן
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת עיניים חוזרתמאיה14/10/2010
שלום,
ביתי בת חודש וחצי - מאז הלידה סובלת שלוש פעמים מדלקת עיניים בעין ימין.
האם נפוץ, מה הסיבה ומה הטיפול ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת עיניים חוזרת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/10/2010אם העין אינה אדומה מדברים על כיס דמעות ולא דלקת
כדאי ביקור רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)