מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מוצרי חלברביד14/10/2010
שלום רב:
ביתי בת 8 וחצי חודשים ורציתי לדעת אם אפשר כבר לתת לה מוצרי חלב כמו:דניאלה מילקי גבינה לבנה.......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוצרי חלב - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/10/2010כן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשימות מהירותLיצן קטן אחד14/10/2010
בתי בת שבוע.
היום כאשר ישנה על הידיים שלי פתאום שמתי לב כי הנשימות שלה נהיו פתאום קצביות ומהירות יותר מהרגיל.
מה הסיבה לכך?לא הבחנתי בזה לפני כן
האם תקין?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשימות מהירות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/10/2010זה תקין / נורמלי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון רוטהLיצן קטן אחד14/10/2010
שלום רב!
יש לי מס' שאלות בנוגע לחיסון זה:
1)באיזה גיל מומלץ לחסן?
2)האם יש צורך בקבלת הפניה מרופא ילדים?
3)האם החיסון נעשה בקופת חולים בד"כ או בתחנת "טיפת חלב"?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון רוטה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/10/2010
1)באיזה גיל מומלץ לחסן?
6 שב
2)האם יש צורך בקבלת הפניה מרופא ילדים?
לא
3)האם החיסון נעשה בקופת חולים בד"כ או בתחנת "טיפת חלב"?
טיפת חלב
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השכבה על הבטןLיצן קטן אחד14/10/2010
הומלץ לי להשכיב את בתי על הבטן לפחות 1/2 שעה ביום.
שאלתי היא כיצד למקם את הידיים שלה?
האם לפרוש אותן לצדדים, או שמא לקפלן שיהיו מתחת לכתפיים?
מהי התנוחה הטובה ביותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השכבה על הבטן - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/10/2010שאלתי היא כיצד למקם את הידיים שלה?
מליפנים או לצדדים
מהי התנוחה הטובה ביותר? לא משנה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמיניםדלית14/10/2010
שלום
בתי בת 5 שבועות. אנחנו מתגוררים בארה"ב.
כידוע לי בארץ נותנים לתינוקות לאחר לידה ויטמין A+D
לא נאמר לי פה כלום לגבי מתן ויטמינים. האם עלי לתת לבתי ויטמינים אלו ואם כן באיזה מינון?
תודה
דלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמינים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/10/2010לתת 4 טיפות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי שקט בתינוקת בת חודש וחצילירון13/10/2010
שלום.ביתי בגיל חודש וחצי ומוציאה צואה פעם ביום.
האם זה תקין?
אציין שהילדה מפגינה אי נוחות לאורך רוב היום,ממש משתוללת עם הידיים והרגליים,
ולא שקטה.האם אלו תופעות של הגזים?
אנחנו נותנים לה סימיקול קבוע לפני כל ארוחה כבר 4 שבועות ולא נראה שזה פותר את הבעיה. אודה לעזרתך.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אצלי סימיקול מאוד עוזר
מיכ14/10/2010אבל הייתי שמחה לדעת מאיזה מאכלים כדאי להימנע(אני מדברת עליי..) בתקופת ההנקה בשביל להוריד את כמות הגזים לתינוקת...תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאי שקט בתינוקת בת חודש וחצי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/10/2010שלום.ביתי בגיל חודש וחצי ומוציאה צואה פעם ביום.
האם זה תקין?
תקין
אציין שהילדה מפגינה אי נוחות לאורך רוב היום,ממש משתוללת עם הידיים והרגליים,
ולא שקטה.האם אלו תופעות של הגזים?
יכול להיות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעונים ונשירהאמא מודאגת13/10/2010
שלום רב! בני בן חודש ומזה שבוע החלו להופיע על פניו פצעונים דמוי אקנה (לפי אבחון הרופאה) שמחריפים מיום ליום. הפצעונים החלו להופיע באזור הפנים ואח"כ בקרקפת ובצוואר. הרופאה המליצה על החלפת סבון.בנוסף, החלה נשירת שיער בחלק הקדמי של הראש. יש מעט קשקשים של קליפות שנושרות. כיצד ניתן למנוע את החרפת הפצעונים והאם נשירת השיער תיפסק ויצמח שיער במקום? האם התופעה שכיחה? הרופאה אמרה שהנשירה הינה דבר נדיר ושאולי השיער לא יצמח.... אודה לתשובה מהירה, אמא מודאגת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
אמא מודאגת15/10/2010עכשיו כעבור כמה ימים שמתי לב שהחלו להופיע פצעונים גם בכתפיים ובגב. האם זה מהחום אולי???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעונים ונשירה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/10/2010כיצד ניתן למנוע את החרפת הפצעונים : אין דרך
האם נשירת השיער תיפסק ויצמח שיער במקום? :כן
האם התופעה שכיחה? כן
ביקרת אצל רופא משפחה או רופא ילדים????????
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלפת מוצצים ופטמותסיון13/10/2010
שלום,
רכשתי בקבוקים ומוצצים לרך הנולד מאותה חברה שעל שניהם מצויין שמיועדים
לגיל 0-2.
האם מומלץ בגיל חודשיים להחליף מוצצים ופטמות ליותר גדולים (כרגע התינוק בן 3 וחצי ח' ועוד לא החלפתי) או שמומלץ להישאר עם הגודל הקטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלפת מוצצים ופטמות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/10/2010אם אוכלים בסדר אין צורך
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוטרמיגןשירי.א13/10/2010
הבן שלי בן כמעט 4 חודשים מתחיל היום נוטרמיגן עפ"י עצת רופא, היה משלשל המון בצבע שחור...
כיצד ניתן להמתיק? האם תמצית וניל זה בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוטרמיגן - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/10/2010כיצד ניתן להמתיק? האם תמצית וניל זה בסדר?
עדיף לא בגיל הזה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מערבבת עם חלב אם
דנה16/10/2010ומורידה מינונים לאט לאט עד שיאכל רק נוטרמיגן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס אצל בן משפחהאימא13/10/2010
שלום רב,
לבני בן השנתיים הופיעו ביומיים האחרונים פצעים על הפה, משוער כי זה הרפס.
בני השני הוא בן חודש. שאלתי היא, האם מומלץ להפריד ביניהם לכמה ימים לאור הסיכון עבור הקטן? באפשרותי לשהות אצל הוריי ושבעלי יטפל בבן הגדול. האם כדאי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימא שלום
ד''ר קווין שרייבר13/10/2010לא כדאי
הקונציפט נכון אבל לריאליות זה לא מציאותי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתן ברזלאורית13/10/2010
שלום,
בני יהיה בן 4 חודשים בעוד כשבוע ואמור לקחת תוספת ברזל. לבעלי יש טלסמיה ביתא מיינור (לי לא), אך לא ידוע לי האם הילד ירש זאת. כיוון שלחולי טלסמיה אסור לקחת ברזל האם צריך לבדוק אותו לפני מתן ברזל?
תודה מראש,
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורית שלום
ד''ר קווין שרייבר13/10/2010כדאי לתת
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 6 שבועותצביה13/10/2010
שלום,
ביתי הקטנה בת 6 שבועות, הנקה מלאה.
מאז שנולדה היו לה לפחות 6 יציאות ביום.
מזה 5 ימים שאין לה יציאות בכלל, שתן נותנת רגיל, רגועה וטיפה סובלת מגזים.
האם תקין 5 ימים ללא יציאה? מתי להתחיל לדאוג ומה לעשות בנושא?
בשבוע האחרון גם הופיע לה פריחה בפנים, לפי מה שזכור לי מבני הבכור זוהי פריחה הורמונלית בגלל ההנקה, האם יש צורך למרוח משהו? תוך כמה זמן אמור לעבור? המליצו לי לנקות עם מים ואמול של ד"ר פישר שזה בעצם שמן רחצה, האם זה מומלץ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביה שלום
ד''ר קווין שרייבר13/10/2010צואות אפילה עד 7-10 ימים תצקין בגיל כזה
האם יש צורך למרוח משהו? תוך כמה זמן אמור לעבור?
בלי לראות את הפריחה קשה להגיד מה זה, ולכן קשה להמליץ על טיפול
המליצו לי לנקות עם מים ואמול של ד"ר פישר שזה בעצם שמן רחצה, האם זה מומלץ?
זה בסדר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת שנה מתחת לאחוזוניםאורית12/10/2010
בתי היום בת שנה נולדה במשקל 2.870 בלידה טבעית וינקה מהרגע שנולדה.
בגיל חצי שנה הכפילה את משקל הלידה שלה ושקלה כמעט 6 קילו.
מאז לא עולה הרבה במשקל ושוקלת היום 6.850.
גובהה 66 ס"מ.
היקף ראש 44 ס"מ.
היא מעולם לא קיבלה תמ"ל (אני נגד אבקות מעובדות).
סדר הארוחות כדלקמן:
5:30 הנקה (6:45 הנקה נוספת לפני היציאה מהבית ולפעמים קצת בננה).
8:30-9:00 ארוחת בוקר בגן
12:00 ארוחת צהריים בגן
15:00 כריך/פרי
16:00 ביסקוויט/עוד קצת כריך
17:00 הנקה
18:30 ארוחת ערב (חביתה, לחם, גבינה, עגבייה, אבוקדו אם יש או לחלופין דייסה שיבולת שועל וסולת על בסיס חלב פרה עם שקדיה או בננה וסילאן).
19:30 הנקה ולמיטה
היא אוכלת תמיד כפי רצונה עד ששובעת.
בגן אומרים לי שאוכלת יפה מאוד (אני מניחה שהם משווים לשאר הילדים "השמנים" אז אני רגועה).
וגם בבית נראה שאוכלת כמויות סבירות לגודל שלה (קיבה קטנה-כמויות יותר קטנות).
קיבלתי מטיפת חלב הפניה לרופא המטפל כי היא מתחת לאחוזון 3.
אציין שכבר באוגוסט עשיתי לה בדיקות דם והכל היה תקין לפי הרופא המטפל.
שאלתי: איזה עוד בירורים רפואיים בגיל הזה עושים והאם יש בהם טעם?
אציין שגם אני קטנה 1.52 וגם בעלי לא גבוה 1.65.
יש לי 2 סבתות נמוכות 1.50 וגם אביו של בעלי יחסית נמוך.
אז לאן רוצים שהילדה תגדל?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורית שלום
ד''ר קווין שרייבר13/10/2010איזה עוד בירורים רפואיים בגיל הזה עושים והאם יש בהם טעם?
צליק? בלוטת התריס ? צואה? שתן?
אז לאן רוצים שהילדה תגדל? לפעמים עם גנטיקה כזו באמת צורך בבירור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דמעותדנה12/10/2010
שלום,
בתי בת כחודשיים וחצי יונקת ומקבלת תוספת מטרנה.
שמתי לב כשהיא אוכלת מהבקבוק מבצבצות לה דמעות(או דמעה...) בכל עין.
האם תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמעות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר12/10/2010זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבוריאה בין הגבותאמא11/10/2010
לבתי בת ה-7 שבועות יש מעין קשקשת בגוון צהבהב-אדמדם בין הגבות שלעיתים נושרים ממנה מעט קשקשים. האם זו סבוריאה? מהו הטיפול לכך? האם זה כרוני או בר חלוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבוריאה בין הגבות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר12/10/2010זה נשמע בסבוריה
קצת שמן
אמור לחלוף
בברכה
דר קוןוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
