מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יציאות תינוקת בת חודש וחציאלה02/10/2010
לתינוקת יש יציאות אחרי כל ארוחה לפעמים היא מתאמצת, בשבוע האחרון הצבע של הקקי השתנה לירוק, לפעמים יותר סמיך ולפעמים קצת רירי (או שזה רק נראה לי...) הריח שלו גם השתנה מעט.
חוץ מזה יש לה חיתולים רטובים כל הזמן, ללא חום וזה נראה שהיא מרגישה טוב (עירנית ומשחקת) חוץ מהתקפות הגזים והיא קצת מתעצבנת כי שמו לה רצועות פבליק.
השאלה היא: האם קקי ירוק במשך שבוע זה תקין? וממה יכול לנבוע (אי כבר לא לוקחת ברזל?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלה שלום
ד''ר קווין שרייבר02/10/2010זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה...
אלה04/10/2010היום הייתי אצל הרופא כדי שיראה את היציאות לפני שאני מחסנת את ביתי בחיסון הרוטה (המטפלת שלי אמרה שזה נראה לה כמו שלשול) הרופא אמר שזה נראה בסדר ואז כשהגנו הביתה לתינוקת היום 4 נקודות אדומות בצואה. היא ממש בוכה לפני כל יציאה...
אני אתקשר מחר לרופא אבל זה ממש מלחיץ אותי? מה זה? ממה יכול לנבוע?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה... - תגובה
ד''ר קווין שרייבר06/10/2010על תדאגי!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרבייםחנה02/10/2010
שלום,
בתי בת חודשיים, האם מותר לגרוב לה גרביים בשנת הלילה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חנה שלום
ד''ר קווין שרייבר02/10/2010זה בסדר אבל במידה הנכונה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון רוטהחנה02/10/2010
שלום,
1. עד כמה נחוץ/חשוב חיסון הרוטה, והאם ממליץ לוותר עליו? (שמעתי כי תופעות הלוואי
לא נעימות וכי החיסון חדש ומיותר).... לעצתך אודה.
2. עד איזה חודש מומלץ לחסן את התינוק?
רב תודות וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חנה שלום
ד''ר קווין שרייבר02/10/2010ממולץ ובמיוחד במודשי החורף
עדיף לתת את המנה הראשונה בן 6-12 שבועות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצץליאן01/10/2010
שלום! איני יודעת אם זהו הפורום המתאים... רציתי לשאול האם רצוי להחליף את גודל המוצץ לתינוק עם גדילת התינוק, כלומר אם מלידה ועד היום (גיל חצי שנה) השתמשנו במוצץ קצר המותאם לגיל 0-3 חודשים, האם להחליף למוצץ גדול יותר או שעדיף להישאר עם הקטן? אינסטנקטיבית נראה לי שעדיף קטן (או בכלל לא) אבל אולי מוצץ קטן משמעותית מהפה גורם למאמץ גדול יותר? בקיצור אין לי מושג ואשמח לעצה.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאת שלום
ד''ר קווין שרייבר02/10/2010זה לא משנה כל כך
לפעמים המוצץ היותר גדול יוותר נח לילדים יותר גדולים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליה בכמות יציאותלולי01/10/2010
שלום,
בתי בת חודש ושבוע ניזונה ממטרנה ועלתה עד כה יפה במשקל.
לפני כמה ימים העלינו את כמות התמ"ל שמקבלת מ- 120 מ"ל לארוחה (6 ארוחות ביום) ל- 140 כי נראה היה שאחרי האוכל היא עדיין רעבה.מאז שהעלינו ניכר כי היא שבעה אחרי הארוחה.
מאז החלה עליה במספר היציאות- קודם לכן היו לה ציאה אחת או שתיים ליום וכעת בסביבות ארבע יציאות ליום. נראה כי אין שינוי במרקם או בצבע שלהן. פרט לכך לא נראה שיש שינוי כלשהו בהתנהגותה.
האם זה תקין? האם מחייב התייחסות רופא ואם כן כמה זה דחוף (האם ניתן לחכות ליום א)?
תודה
לולי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לולי שלום
ד''ר קווין שרייבר02/10/2010זה נשמע תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזניים מסריחותליאן01/10/2010
שלום, לפני כשבועיים הבחנתי שאוזניה של ילדתי בת החצי שנה מדיפות ריח רע (אני לא יודעת לתאר אותו בדיוק...מסריח קצת כמו של לכלוך או ריקבון קל מאוד).
ניקיתי אותן בצמר גפן אבל הריח הרע חוזר כל כמה ימים.
בעיקרון אני משתדלת להימנע מלנקות לה את הצהוב באוזניים כי אני יודעת שהוא מגן עליהן אבל זה מסריח... חשוב לציין גם שהיא די מצוננת בימים האחרונים.
האם יש קשר בין הריח הרע לצינון? הייתכן שמתפתחת לה דלקת אוזניים ובגלל זה הריח? או שפשוט צריך ורצוי לנקות לה אוזניים בתכיפות גדולה יותר? האם ניקוי האוזניים לא חושף אותה למחלות?
(יצא לי להיתקל באוזניים עמוסות "צהוב" אבל זה אף פעם לא הסריח ככה...)
אודה לתשובתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאת שלום
ד''ר קווין שרייבר02/10/2010זה יכול לבהיות משהוא דלקתי
כדאי ביקורת עם הרופא ילדים שלכם
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חפיפת ראש ומזגןבר01/10/2010
שלום רב,
בגן בו בתי שוהה, נוהגים לקלח את הקטנים לאחר ששיחקו בחול כולל חפיפת ראש. הבעיה היא שלאחר מכן, הם חוזרים לחדר שהמזגן בו עובד.
שאלתי היא מהן הסכנות הטמונות בכך מלבד התקררות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בר שלום
ד''ר קווין שרייבר02/10/2010אין סכנה בכלל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף עזרה בת שנה וחודשטל01/10/2010
דר' שלום
בתי עברה חיסון של גיל שנה לפני כה 12 יום ביום הראשון היה חום בינוני ולאחר מכן התפתח ל40 מעלות כ5 ימים ולא ירד אובחנה לאחר בירורים רבים במוקד חירום של קופת החולים , ושל הרופא המטפל כדלקת באוזן ניתן מוקסיפן לטיפול של שבוע וחצי ימים ולאחר מכן אובחן כי חלתה באדמדמת יש לצין כי בין לבין יומים לא היה חום כרגע כבר כל הגוף מלא בפריחה כ5 ימים אך ביומים האחרונים עלה החום שנית ל40 מעלות
את הרופא שלנו זה הדאיג ואמר כי יש חשש למחלת הנשיקה כלל הבדיקות שהעברנו אותה ספירת דם מהאצבע מהוריד הראו שיש וירוס ויראלי בגוף ולא חיידקי , בדיקת שתן ומשטח גרון יצאו תקינים בתי לא משתעלת כבר ואיננה מנוזלת כרגע ישנה פריחה חמורה בכלל הגוף וחום שמטפס ל40 מעלות כל 6 שעות אחרי הורדת השפעת נורפן
היא שותה מעט ואוכלת יותר טוב . חיננית וצוחקת .
אבל אני ממש מוטרדת ביום א' ביקש שנחזור לעשות ספירת דם מהוריד שנית
ואני כואב לי על הילדה ...
האם זה יעבור מתי שהוא ? כבר שלוש שבועות אנחנו סובלים והיא איתנו
תודה עינב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טל שלום
ד''ר קווין שרייבר02/10/2010חומים כאלו , לדעתי, צריכים עוד בירור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינונים חוזריםליאן01/10/2010
שלום! ביתי בת חצי שנה והתחילה משפחתון בתחילת ספטמבר. מאז הייתה מצוננת (ללא חום) כבר 3 פעמים. מיותר לציין שזה מקשה עליה לאכול ולישון. בנוסף היא כל פעם מדביקה גם אותי ושתינו סובלות מנזלת איומה איזה שבוע עד שזה עובר.
כל האימהות שאתן דיברתי אמרו לי שאין מה לעשות ואלה החיים עם תינוק.. האומנם?! אין שום דרך לחזק לה את מערכת החיסונית? אין שום דרך למנוע הדבקות?
אין שום דרך לטפל ביעילות בתסמינים? (טיפות מלח עוזרות ל 3 דקות ואדים קרים ממש לא עוזרים...)
שאלה נוספת היא - מתי התסמינים מעידים על בעייה חמורה יותר מצינון? היא כרגע סובלת מנזלת צהובה-ירוקה (שתקועה לה כנראה עמוק עמוק כך שמי מלח וקינוחי אף לא עוזרים), ללא חום. מה ייחשב כנורות אזהרה להידרדרות בצינון?
אשמח לתשובה ועזרה, אם קיימת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאת שלום
ד''ר קווין שרייבר02/10/2010זה תקין ושכיח
אל תדאגי
בברככה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול בפעוטהבר01/10/2010
שלום רב,
בתי בת שנה וחצי, בשבוע האחרון סובלת משיעול טורדני שמתקיף בעיקר בלילה. בתחילת השבוע הרופאה איבחנה שהילדה חלתה באדמדמת וגם שהילדה מקוררת. אז גם בדקה את הגרון ולא ראתה דבר חריג.
שאלתי היא ממה יכול לנבוע השיעול ומדוע הוא נמשך זמן כה רב (כבר שבוע)? וכיצד ניתן לטפל?
התחלתי לתת לה סירופ מוקוליט 250, האם זה בסדר?
קראתי באינטרנט שאפשר לתת דבש במקום סירופ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בר שלום
ד''ר קווין שרייבר01/10/2010השיעול: או משהוא וירלי או רגישותי או אלרגי או שייך לשינוים במזג אויר
התחלתי לתת לה סירופ מוקוליט 250, האם זה בסדר?
זה בסדר אבל הרבה פעמים זה לא עוזר
קראתי באינטרנט שאפשר לתת דבש במקום סירופ?
מצידי, עדיף!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
בר01/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות דמיותשיר30/09/2010
שלום רב,
בתי בת חודשיין וחצי (כמעט 3 חודשים) היום בזמן החתלה שמתי לב שיש בצואה שעל החיתול נקודה קטנה דמית, מבדיקה נראה מרקם רירי. ניזונה מהנקה מלאה, בריאה בד"כ, אתמול קיבלה את החיסון השני של הרוטה (rotarix) . מה לעשות? האם יש מקום לדאגה? ממה יכול לנבוע?
אודה לתשובה מהירה,
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי30/09/2010בשלב זה אין צורך לעשות דבר מלבד מעקב,
אם אין כל סימנים אחרים כמו חום שלשול ירידה בתיאבון או הקאה,
מעקב בלבד,
אם התופעה חוזרת יש לפנות לרופא רצוי עם החיתול
חג שמח
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעט תהחנה30/09/2010
שלום,
אימי נתנה לתינוקת שלי בת החודשיים מעט תה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
האם הדבר נורא???
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חנה שלום
ד''ר קווין שרייבר30/09/2010לא נורה
(בלי דבש !!!!)
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטה עגולה על הגולגולת מתחת לעור משי30/09/2010
בוקר טוב,
גילינו משהו שנראה כגוש שומני עגול סימטרי, מתחת לעור הקרקפת מאחורי האוזן ומעל העורף. כאשר נוגעים בגוש נראה כי הוא רך. האם לדאוג? ללכת למוקד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי30/09/2010אין צורך לדאוג או ללכת דחוף למוקד
נשמע לי כבלוטת למפה רגילה לגיל
יש להבדק על ידי רופא הילדים
חג שמח
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון לרוטהמגי אלי29/09/2010
שלום,
בתי בת שלשוה חודשים וחצי ולא נתתי לה את עדיין, הם אבוד לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מגי שלום
ד''ר קווין שרייבר29/09/2010זה קצת מאוחר אבל עאדיין יכולים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות לתינוקת בת חודשצביה29/09/2010
שלום,
התינוקת שלי בת חודש, יונקת מאז שנולדה.
שאלתי היא על הצבע של היציאות שלה. יש לה כמעט לאחר כל הנקה יציאה, רוב היציאות בצבע חרדל אך לאחרונה שמתי לב שלפעמים הצבע משתנה לירוק. האם זה תקין? וממה בעצם זה נובע? האם התזונה שלי לא טובה?
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביה שלום
ד''ר קווין שרייבר29/09/2010זה תקין!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)