מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חיסון פרבנר ורוטהבר20/06/2009
שלום רב,
בתי מתקרבת לגיל 3 חודשים. האם כדאי לחסן בחיסון פרבנר ורוטה, והאם ישנן תופעות לוואי לחיסונים אלו?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לבר
ד''ר הדר ירדני21/06/2009שלום בר,
מאד מומלץ!
תופעות הלוואי הנן קלות
ובהחלט קלות בהרבה מהחולי.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תדירות האכלהנועה20/06/2009
בני בן חודש, ניזון בעיקר מחלב אם ( שאוב, לצערי לא הצלחתי להניק אותו) וארוחת תמ"ל בלילה. עד עכשיו ביקש לאכול כל שלוש שעות מקסימום ארבע. לאחרונה הוא מבקש כל ארבע חמש שעות ואפילו יכול לישון שש שעות ברצף, הכמויות שהוא צורך גם גדלו בהתאמה. האם לברך על מזלי הטוב או שיש משהו לא בסדר עם תינוק שרוצה לאכול לעיתים רחוקות כל- כך? האם להעיר אותו בשביל להאכילו לעיתים יותר תכופות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לתמי
ד''ר הדר ירדני20/06/2009שלום תמי,
ברכי על מזלך הטוב!
בגיל הזה הכמות הנדרשת היא כ 120 מ"ל לק"ג ליום.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדמדמת -אביביתרות20/06/2009
שלום דוקטור.האים אנשים מבוגרים יכולים להדבק במחלה זו מתינוק בן שנה שאובחן באביבית?תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרות
ד''ר הדר ירדני20/06/2009שלום רות,
כמו כל מחלה וירלית גם זו מדבקת.
אבל בדר"כ חולים בה צעירים יותר.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינפמיל ודייסהאתי19/06/2009
שלום,
ביתי ניזונה בחודשיים האחרונים מאינפמיל בעקבות פליטותמרובות
בת 6 חודשים שוקלת 7100
אני מעונינת להוסיף לה דייסה מכיוון והיא קצת רזתה ובטיפת חלב המליצו לי להעשיר לה את האוכל ולתת לה דברים משמינים יותר
היא לא ממש אוכלת לי ירקות ופירות (אוכלת ממש מעט) לכן אני רוצה לנסות דייסות
אני יודעת שאי אפשר להוסיף דייסה לאיפנמיל האם יש דרך אחרת בה ניתן לתת דייסה?
האם ניתן פעם או פעמיים ביום לתת סימלאק בתוספת דייסה ופעמיים אינפמיל או שזה לא טוב לערבב ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאתי
ד''ר הדר ירדני20/06/2009שלום אתי,
אפשר לנסות פעמיים ביום לתת דייסה.
אם מתן אינפמיל הוא בעקבות פליטות, הרי שגם דייסה זה פתרון לפליטות.
כדאי לנסות מעט בהתחלה ולראות.
כל שינוי בתזונה גורם לתקופת הסתגלות, אז תני לזה את הזמן.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא כל כך הבנתי
אתי21/06/2009שלום,
תודה על התשובה
אך לא כל כך הבנתי
את הדייסה אפשר לתת רק עם תמ"ל
אז אפשרי פעמיים ביום לתת סימלאק + דייסה ופעמיים אינפמיל?
זה לא בעייתי שאני מערבבת שני סוגי תמ"ל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשרי
ד''ר הדר ירדני21/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזון מוצקמיה19/06/2009
שלום רב
בני בן שבעה חודשים וחצי, בהנקה מלאה, וגם אוכל שתי ארוחות ביום (כעשר כפיות בכל ארוחה של מרק עוף עם אורז, וגם ארוחה של אבוקדו, בננה ותפוח). רציתי לשאול:
1. האם אפשר להוסיף לו טחינה בגיל זה?
2. האם להוסיף קטניות או מוצרי חיטה? אם כן, באיזה אופן?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למיה
ד''ר הדר ירדני20/06/2009שלום מיה,
לאט לאט אפשר להוסיף הכול.
נסי כל פעם מעט ולחוד ואח"כ שלבי.
כמובן הכול טחון וללא גושים - טחינה ניתן להוסיף לפרות, וקטניות למרק.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נתתי כמות מופרזת של ויטמין Dאורח19/06/2009
נתתי כמות מופרזת של ויטמין D לתינוקי. מגיל חודש עד שלושה חודשים נתתי לו 10 טיפות (של טיפטיפות) ביום למשך חדשיים (במקום 2 טיפות). בחודשיים סיימנו בקבוק של 15 מ"ל. עכשיו אני מודאג מאוד שמא גרמתי לו נזק,
מה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאורח
ד''ר הדר ירדני20/06/2009שלום אורח,
קודם כל לא לדאוג, למרות שיש להקפיד על מינון תקין גם בדברים "טובים" כמו ויטמינים. מינון יתר עלול לגרום לצמא, השתנה מרובה וחולשה. כמו כן בעיות עיכול ובמקרים של עודף מתמשך גם עלייה בסידן ויצירת אבנים בכליות.
מומלץ לחזור למינון המקובל.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
מיה20/06/2009תודה רבה
מיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבברכה
ד''ר הדר ירדני20/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי מזון מוצקגל19/06/2009
שלום רב:
על פי משרד הבריאות רשום:
3. תחילת חודש שביעי עד תום חודש תשיעי:
o חלב אם*
o ויטמין D3
o ברזל (15 מ"ג)
o מזון משלים מהמזונות הבאים (כ-2 ארוחות ביממה)#:
o בקר, הודו, עוף, דגים, ביצים, טחינה, קטניות, דייסות לתינוקות מועשרות בברזל, ירקות, פירות.
o מים
# יש לתת לפחות ארוחה אחת המכילה מזון עשיר או מועשר בברזל.
לתת דגים, טחינה אני קראתי במקום מסויים כי דגים מגיל שנה בכלל ומה לגבי טחינה? מה אפשר לתת בביטחון לתינוקת בת 7 חודשים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לגל
ד''ר הדר ירדני19/06/2009שלום גל,
אכן יצאו הנחיות חדשות, לא כולן מוסכמות על איגוד רופאי הילדים בקהילה - שאני בוועד שלו.
המלצתי להתחיל כל דבר לאט ולחוד.
דגים יכולים לגרום אלרגיה - הייתי מנסה בזהירות ואפילו דוחה מעט את ההתחלה - אבל זו דעתי.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון ברזללימור19/06/2009
שלום רב,
ביתי המקסימה בת שנה ושלושה חודשים ושוקלת כ- 11 ק"ג
בעקבות חוסר תיאבון פתאומי פנינו לרופא שביצע בין היתר בדיקת דם שהראתה ערכי המוגלובין שך 10.7 ויורידה קלה של RBC.
הרופא אמר כי מדובר באנמיה והחליט על טיפול של 15 טיפות ליום של ברזל למשך חודש.
כשקראתי את הוראות התרופה מצוין כי כל טיפה מכילה 2.5 מ"ג ברזל והמינון המירבי הוא 15 מ"ג ליום (6 טיפות) מה הסיבה למינון הכל כך גבוה שנתן הרופא (יותר מפי 2 מהמינון המומלץ)?
אציין כי עוד לפני מתן התכשיר השתפר התיאבון של הקטנטונת
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ליריב
ד''ר הדר ירדני19/06/2009שלום יריב,
יש מקום להפריד בין טיפול מונע וטיפול בחוסר.
כרגע מדובר בחוסר.
ניתן לתת אף שתי טיפות לק"ג במקרה כזה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביתי בת שנה ושבעה חודשיםשולה18/06/2009
שלום רב
ביתי בת שנה ושבעה חודשים וכאשר היא בוכה או נעלבת חזק זה נורא
נראה שהיא בוכה ללא נשימה זה מפחיד היא כאילו עוצרת נשימה לכמה שניות ארוכות
כבר התייעצתי עם רופא מטפל שלה והוא אמר שאין צורך לדאוג זה מוכר לא להתייחס .
האם עולה חמצן למוח האם היא מסוגלת לא להחזיר נשימה האם לגרום לנזק??
אף אחד מילדי לא עשה זאת.
אנא תשובתך המהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשולה
ד''ר הדר ירדני18/06/2009שלום שולה,
הרופא צודק. זוהי דרך נהדרת להשיג תשומת לב ושאר דברים.
צריך לא להתייחס. כמובן אחרי שבודקים שאין בעיה אמיתית.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאותא נושא מזעזע
שולה18/06/2009ד"ר תודה לך הרגעת אותי קצת
האם רשום בספרות המקצועית שלכם פגיעה או נזק שהילד גורם לעצמו בתופעות אלו
מתי הסיוט יעבור ?
האם לעולם זה נשאר ?
מה הטיפול?קראתי באינטרנט שיש ילדים שמפרכסים איך מונעים החמרה שכזו
קראתי על כאלו שמאבדים הכרה?
איך לעזור לילדה לא להגיע לכך?
עזרי לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשולה
ד''ר הדר ירדני19/06/2009שלום שולה,
ככלל לא נגרםן נזק וחולף כשהילדה מבינה שזו לא הדרך להשיג דברים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פליטות מרובות ואי עלייה במשקל.רינה לוי17/06/2009
אבקש עצה דחוף..
נולדה לי ילדה במשקל 3,600 ק"ג..מהביה"ח היא השתחררה במשקל 3,360 ק"ג.
אני מניקה בלבד.
התינוקת פולטת לאחר כל ארוחה כמויות.
כיום היא בת 7 שבועות ושוקלת 3,850 ק"ג.
מעט מידי, השבוע היא עלתה רק 30 גרם.
בהתייעצות עם רופא הילדים עברתי היום למטרנה המיוחדת לפליטות לסירוגין עם הנקה.
פעם מטרנה - פעם הנקה.
עדיין היא פוליטת.
אנא , אשמח לשמוע האם ללכת לגסטרולוג, איזה בדיקות עליי לבצע על מנת לבדוק את הבת.
ושאלה נוספת, היא בוכה ללא דמעות, האם זה אומר משהו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרינה
ד''ר הדר ירדני18/06/2009שלום רינה,
בכי ללא דמעות אינו נדיר ואף תקין בתינוקות.
בנוגע לפליטות - עצתי פני לכירורג ילדים או לגסטרו. יש לשלול היצרות שוער או החזר קיבה וושט (ריפלוקס) ולטפל בהתאם.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בסדציה (טישטוש)אני17/06/2009
רציתי את חוות דעתכם המקצועית בבקשה.
בני בן השנה וחמישה חודשים אמור לעבור ניתוח להוצאת שתי שיניים קדמיות ללא שורש
בסדציה (טישטוש) על ידי מרדים בבית חולים.
חשוב לי לציין שלפני שבועיים עבר חיסון נגד אבעבועות רוח (עם קצת תופעות לוואי) והיום יש
לו גם קצת נזלת (אחרי שבוע עם וירוס שגרם לו לקצת נוזלים באוזניים ונזלת איומה - טופל
בטרבולין 0.5CC לארבעה ימים)..
רציתי לדעת, לאור כל ה"הקדמה" הזו, האם זה בטוח שיעבור אוטוטו טיפול שכזה תחת סדציה?
קראתי באינטרנט שטישטוש הרבה יותר מסוכן מהרדמה כיוון שאין שליטה על הנשימה.
אני ממש לא יודעת מה לעשות כי מצד אחד הרופא אמר שניתן לעשות לו את הטיפול הזה גם
ללא סדציה כי הוא קצר והילד יוחזק חזק ויבכה וזה "בסדר", לדעתם הוא לא יזכור כלום
אבל רופאים אחרים אומרים שתשאר לו טראומה איומה.
אשמח לכל דעה מוסמכת נוספת,
תודה רבה רבה
אני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאני
ד''ר הדר ירדני17/06/2009שלום אני,
מי שמחליט על הרדמה זה המרדים ואני בטוחה שלא יקח סיכון וירדים רק אם אכן ניתן ותקין.
אני לא מאמינה בלתת לילד לסבול ולחשוב שזה בסדר.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 5 חוד' אוכל בלילותשירית17/06/2009
שלום לכולן, בני בן ב5 חודשים שוקל כיום 7,600 ק"ג ואוכל יחסית בצורה מסודרת :
בוקר: 8.30מטרנה-180 סמ"ק
12.30 מטרנה-180 סמ"ק + מס' כפיות של ירקות ( רק התחלנו אז זה נסיונות וטעימות בלבד, לא על בסיס ארוחה שלמה)
צהריים: 15.30- מטרנה 180 סמ"ק
ערב: 19.00 מטרנה 180 סמ"ק + 2 כפות דייסת אורז
לילה : 22.00 מטרנה 120 סמ"ק + כף דייסת אורז
הבעיה : הוא מתעורר בשעה 04.30 כל לילה!!!!!!!!!!!!!! לא משנה כמה הוא אוכל ומתי, ניסיתי לתת לו מים, או מוצץ ושום דבר לא עוזר הוא מתעקש לאוכל!
האם יש עוד משהו לעשות, חשוב לי לציין שזה ילדי השני , הבת הגדולה הייתה ישנה לילה שלם כבר בגיל הזה , אני יודעת שכל ילד הוא משהו אחר אבל מה עוד צריך לעשות למען לילה שלם של שינה?
תודה על כל תשובה
קרן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לקרן
ד''ר הדר ירדני17/06/2009שלום קרן,
אפשר לגשת אליו, לתת מוצץ ולצאת בלי להציע אוכל.
ואפשר להמשיך עוד קצת לתת לו לאכול - למשל עד גיל 6 חודשים.
מבחינת אוכל, נראה שאת עושה הכול.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר הדר...ראשית תודה....
שירית18/06/2009העניין שאני עושה את זה ואז מגיע שלב הבכי הקולני שמעיר את שאר הבית.....
זה לא מוגזם שהוא אוכל כל כך הרבה החל משעות הערב ועד אמצע הלילה?
האם יכול להיות שבעצם במהלך היום הוא לא אוכל מספיק?
אובדת עצות (ונרדמת) בעבודה מול המחשב :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לקרן
ד''ר הדר ירדני18/06/2009שלום קרן,
הכמות הנדרשת היא 120 מ"ל לק"ג ליום.
עשי חשבון.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב-במקרה הגעתי לפרום הנפלא הזרוית17/06/2009
ביתי בחודש התשיעי-שבוע ראשון. היות ואני סיימתי לידות בגיל צעיר-אני לא זוכרת.
איזה ביגוד ראשוני צריך לקנות,וכמה? הבנתי אוברול ליציאה עם טיקטקים למטה.וכובע
פשוט. מה עוד?אשמח לרשימה ראשונית. שיהיה יום נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרוית
ד''ר הדר ירדני17/06/2009שלום רוית,
הדרכה מלאה היא תקבל ביולדות טרם השחרור.
בכל אופן חיתול ואוורול ראשוני כדאי.
וכמובן כסא בטיחות לאוטו.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיטוי בקבוקים ומוצצים-אני יודעתרוית17/06/2009
שאימי הכניסה את הבקבוקים לסיר עם מים רותחים. הבנתי שיש מתקן שלתוכו שמים את הבקבוקים במיקרו-איך נקרא המכשיר? ועד איזה חודש צריך לחטות את הבקבוקים?תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרוית
ד''ר הדר ירדני17/06/2009שלום רוית,
יש מכשירים שונים - אני מעדיפה לא להמליץ על סוג מסויים באתר.
חפשי בגוגול.
מקובל עד גיל שנה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני ממש לא יודעת מה לעשותליאנה16/06/2009
יש לי ילדה בת שנה וחודשיים.מיום שישי הייתה עם 40 חום.קיבלה נורופן.היינו שני לילות במיון.עשו לה בדיקת שתן והיא הייתה תקינה.
עשו לה משטח גרון שעוד לא קיבלנו תשובות.עשו לה ספירת דם והיא הייתה תקינה.מיום שישי החום שלה לא ירד למרות הנורופן.ביום ראשון אמרו לי לתת גם נורופן וגם אקמולי.למרות זאת החום לא ירד. עד אתמול בערב.
מאתמול היא קצת חזרה לעצמה אבל היא עדיין חלשה ומאוד לא רגועה.
אני כל הזמן ראוה אותה מחזיקה את רגל הימין כאילו משהו כואב לה.
עכשיו הוצאתי אותה מהמקלחת ושמתי לב שבכל הבטן והחזה יש נקודות אדומות פנימיות.אין באיזור הרגליים.הילדה צורחת ואני ממש לא יודעת מה לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לליאנה
ד''ר הדר ירדני16/06/2009שלום ליאנה,
מה שאת מתארת מתאים לאדמדמת. חום גבוה 3-4 ימים ללא ממצא נוסף, ירידת החום, עם הופעת פריחה והבראה.
אולם, באם החום עדיין גבוה, אי שקט ופריחה, כדאי להיבדק.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)