מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כתבות על טיפול בתינוקרוית16/06/2009
אשמח אם תפנו אותי לכתבות על טיפול בתינוק.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשולי
ד''ר הדר ירדני16/06/2009שלום שולי,
האינטרנט מלא,
השתמשי בגוגול.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשה לתינוקתנעמי16/06/2009
שלום, ביתי בת 20 חודשים ועדיין יונקת 3 פעמים ביום. היום שמתי לב שיש לה בחיתול מעט הפרשה מאיזור הנרתיק , הפרשה חומה (חום בהיר) ללא ריח. מה זה יכול להיות? האם פנות בדחיפות לרופא? אם כן, לגניקולוג או רופה משפחה? תודה, אמא מודאגת נעמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנעמי
ד''ר הדר ירדני16/06/2009שלום נעמי,
קרוב לוודאי שכלום.
אבל אם ממשיך גם מחר כדאי להראות חיתול לרופא.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני בשבוע ה-37 ושאלתי היא איך כדאירוית16/06/2009
להשכיב את התינוק שאני חוזרת מבית החולים?זו לידה ראשונה שלי.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשולי
ד''ר הדר ירדני16/06/2009שלום שולי,
עד גיל חצי שנה רק על הגב - בזמן שינה.
על הבטן בעירות.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי וירוס- שלשול בעקבות מתן תמ"לק16/06/2009
בוקר טוב |חיבוק|
לבת שלי( בת שנה וחודשיים) היה וירוס שלשולים(שלשלה שבוע וחצי)- הפסקתי מתן תמ"ל חלבי (החלפתי לצמחי- בבוקר ו בבערב-והיא ממש אהבה אותו להפתעתי) והפסקתי לתת מוצרי חלב והנסיכה הפסיקה לשלשל.
אחרי כמה ימים ללא שלשול שוב נתתי מוצרי חלב ליום אחד-היא לא שלשלה( יוגורט ביו+גבינה לבנה 5%), אבל, כשחזרתי לתת תמ"ל חלבי היא שלשלה... מה קורה? היא שוב רגישה לחלב?( כשהיא הייתה קטנה הייתה רגישה לחלב( אבל לא אלרגית- כי לקחתי אותה לטסטים והם יצאו שליליים) משלשלת ומקיאה תמ"ל חלבי ובחודש ה11 גיליתי שזה עבר)
מה קורה כאן? האם הוירוס החזיר לה את הרגישות? מה עלי לעשות?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לק
ד''ר הדר ירדני16/06/2009שלום ק,
יתכן מאד שלא קשור.
אולם למען הסר ספק כדאי אולי לנסות כמה ימים להמשיך בצמחי ולחזור בהדרגה.
לא לכל המוצרים בבת אחת.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 8 וחצי חודשיםרוית15/06/2009
שלום
שמי רוית ואני אמא לדניאל בן 8 וחצי חודשים.
היום הוא הבריא אחרי חום של נע בן 39-40 חום במשך 3 ימים, היום בבוקר הופיעו אצלו פצעונים קטנים קטנים באיזור הפנים והידיים.
יכול להיות שזה אבעבועות?יכול להיות שזה פצעים שיוצאים אחרי החום?
תודה
רוית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרוית
ד''ר הדר ירדני15/06/2009שלום רוית,
קרוב לוודאי שמדובר במחלת ילדות הנקראת אדמדמת.
3-4 חום גבוה ללא ממצא נוסף, כשיורד, מופיעה פריחה והבראה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביגודריבי15/06/2009
בוקר טוב,
איך מומלץ להלביש תינוקת כמעט בת חודשיים בימים אלו בבית?
(ללא מיזוג)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לריבי
ד''ר הדר ירדני15/06/2009שלום ריבי,
מכנס ארוך או קצר וגרב.
חולצה קצרה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות אוכלגל14/06/2009
שלום רב
ביתי בתי עוד מעט בת 7 חודשיים, כבר תקופה ארוכה היא לא ממש בוכה לקבל אוכל אלא אני נותנת לה בקבוק לפי הזמן והיא אוכלת, בזמן האחרון כלומר בכמה ימים אחרונים היא לא כל כך רוצה לאכול את הבקבוקים כלומר אם היא קמה בבוקר אחרי שעות שנה אני צריכה די להילחם איתה שתוכל וגם לא מסיימת את כל הארחוה בין 180-240 כלומר אכלת 160 אולי פחות, ההתנהגות שלה רגילה אין לה חום והיא משחקת פשוט נראה שאוכל לא מטריד אותה, אתמול היא אכלה בקבוק אחד, אכלה ירקות מבושלים יפה, פירות יפה ובקבוק נוסף בשעה 5 בערב כשרציתי לתת לה בקבוק בשעה 21:00 בערב לא הייתה מכונה בכלל וגם יותר מאוחר לא הייתה מוכנה כלומר היא הלכה לשיון כאשר בקבוק אחרון שלה היה ב שעה 17:00 אחר הצהריים, ושוב בבוקר שקמה אכלה רק 160 וגם הייתי צריכה להילחם איתה. (היום לא אכלה ירקות כמעט סירבה ונתתי בקבוק שגם אכלה ממנו רק 100)
זה די מתסכל ומייאש.
יכול להיות שהברזל העלו לה ל 6 טיפות מגיל חצי שנה גורם לבעיות האלו?
מה לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לגל
ד''ר הדר ירדני14/06/2009שלום גל,
בגדול היא צריכה לאכול 120 מ"ל לק"ג ליום. אז תעשי חשבון כמה אוכלת ואם מספיק.
כל עוד עירנית וחייכנית, עולה היטב במשקל ומרוצה, אין סיבה לדאגה.
אין קשר לברזל.
אולי חם לה מדי? האם הבית מספיק קריר? לבושה בהתאם?
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
גל14/06/2009היא אוכלת 3 ארוחות במקסימום של 180 עד 200 לא מעבר פשוט לא מעונינית .
וביומים האחרונים אכלה רק 2 בקבוקים בקושי בנוסף לבקבוקים אכלה פירות מנה וירוקת מנה
כלומר פירות מנה + ירקות מנה + 2 בקבוקים אין סיכוי שאיני יצליח לתת לה עוד בקבוק.
היום היא בכלל לא אוכלת טוב לא רצתה ירקות בבוקר אכלה בקבוק של 160 ועוד בקבוק של 120
וזהו עד עכשיו אני צריכה להיחלם איתה, והיא שמחה צוחקת בכל רם משחקת ערנית לא נראה שיש בעיה.
השאלה מה ניתן לעשות
תודה רבה
הפורום הזה מציל (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לגל
ד''ר הדר ירדני15/06/2009שלום גל,
לראות שאכן אינה חולה (חום), נותנת שתן ועירנית (כלומר לא מתייבשת), לא לבושה יתר על המידה, בבית לא חם מדי.
מחכה עוד יום.
אם ממשיכה בסירובה - בדיקה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוטל יתושיםרינת14/06/2009
שלום,
בימים האחרונים הבן שלי (בן שנה ושלוש) קם כל בוקר עם עקיצות גדולות ואדומות , האם ניתן לשים בתוך החדר שלו קוטל יתושים חשמלי??( זה עם המנורה הסגולה), האם עלול להזיק? האם יש משהו לשים ע"מ למנוע את העקיצות? מה ניתן למרוח להרגעה?
תודה ושבוע נפלא
רינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרינת
ד''ר הדר ירדני14/06/2009שלום רינת,
כל חומר רעיל עדיף שלא יהיה בחדר הילד או בבית.
אבל כשאין ברירה צריך לחפש מה הכי פחות מזיק.
עדיף תכשירים שמסומן עליהם שניתן להפעיל ליד תינוקות, וכמובן משהו קטן ורחוק ממיטת התינוק.
ניתן לרסס את החדר כשהוא לא נמצא ואח"כ להשכיבו עם חלון מעט פתוח.
אחרי העקיצה - ניתן למרוח פנסטיל ג'ל.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פליטותאושרת13/06/2009
שלום רב,
ישלי שתי שאלות,
בני בן 9 שבועות, ניזון מחלב אם בלבד.
כאשר יש לו פליטות הוא נוהג לבלוע אותן, וכעבור זמן, כאשר קיבתו לא יכולה לשאת עוד, זה יוצא החוצה כפליטה ענקית עם גושי "קוטג'" קטנים.
מה ניתן לעשות?
שאלה שנייה, היום שמתי לב שיצאו לו שתי שלפוחיות קטנות במרכז השפה העליונה בחלק התחתון שלה. ממה זה נובע ומה ניתן לעשות?
תודה מראש,
אושרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאושרת
ד''ר הדר ירדני13/06/2009שלום אושרת,
כל עוד הוא עולה היטב במשקל אין בעיה. צריך לדאוג שיעשה גרפס ולהשאיר אותו על הידיים אחרי הארוחה.
יתכן ומדובר באפטות. באם כן, זה עשוי מאד לכאוב ולהיות מלווה בחום. כדאי לפנות לרופא אם אכן יתחיל להתלונן, יעלה חום, או יופיעו עוד כאלו בפה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן7 חודשיםשלי12/06/2009
שלום
בני בן 7 חודשים, יש לו שקע עמוק בין בית החזה לבטן, הוא נושם בכבדות ממש אפשר להבחין בנשימה שלו בשקע הזה.
מה זה?
האם יש משהו שאפשר לעשות?
יש לזה שם?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשלי
ד''ר הדר ירדני13/06/2009שלום שלי,
יש לזה שם נקרא באנגלית פקטוס ובעברית חזה סנדלים, חזה שקוע.
בדר"כ מדובר רק בבעייה קוסמטית.
אבל אם יש הפרעה נשימתית או לבבית - מחייב יעוץ ואף טיפול.
כדאי לפנות להערכה נשימתית.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות נוזליות תינוק בן 7 שבועותליטל ב12/06/2009
שלום,
לבני בן 7 שבועות סובל מכאבי בן פעמיים / 3 פעמים ביום במשך כ- 45 דקות,
אני מבצעת לבני עיסוי ותנוחות מרגיעות עד שהוא נרגע / נרדם.
חשוב לציין שהוא אוכל רק חלב אם ובזמנים שאין לו כאבי בטן הוא מחייך, מדבר עם עצמו, רגוע.
מה שבעיקר מטריד אותי שהיציאות שלו נוזליות,
האם קיים צורך שאלך לבדיקות או שזה נורמלי ?
תודה,
ליטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לליטל
ד''ר הדר ירדני13/06/2009שלום ליטל,
נראה שהכול תקין.
יציאות של תינוקות יכולות להיות רכות יותר וגם כאבי הבטן, לצערי מתאימים לגיל.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקות בת 4 חודשים בוכה בהסטריהנעמי11/06/2009
ביתי הקטנה בת 4 חודשים,לאחרונה התחילה בבכי הסטרי עד כדי חנק מרוק שמצטבר לה בפה
קשה מאוד להרגיע אותה.
אינני יודעת איך להתמודד עם המצב החדש
זה קורה בעיקר כשרוצים להשכיב אותה לישון במיטה שלה כשהיא מאוד עייפה!
בנוסף על עך-הבעל שלי גם נכנס להסטריה ופחד שיקרה לה משהו והכל לידה
אודה לך אם תיעצי לי מה לעשות
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנעמי
ד''ר הדר ירדני11/06/2009שלום נעמי,
שלחי את בעלך לטיול והשכיבי אותה לישון.
אני בטוחה שתוך מספר ימים כשיהיה ברור גם לה שזו השגרה המחאה תחלוף.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות של צינון וליחה אצל תינוקותפז11/06/2009
האם יש נם אילו שהם תכשירים שניתן להשתמש על מנת להקל על התינוק (7 חודשים)?
תודה,
פז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לפז
ד''ר הדר ירדני11/06/2009שלום פז,
בגדול תכשירים אלו לא עוזרים ולעיתים אף מסוכנים. עדיף להמנע.
אני מעדיפה לא להמליץ על מוצר זה או אחר באתר.
בברכה, הדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליעת עצם של דגמאיה11/06/2009
בני בן 10 חודשים והשבוע התחלתי לתת לו דגים (דג סלומון) שהוא מאוד אוהב. אך נראה לי שהוא בלע עצם (דקה נראה לי) של הדג.
קראתי שבמידה וזה מגיע למערכת העיכול היא יכולה להזיק חס וחלילה. האם זה נכון? מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה מאיה
ד''ר הדר ירדני11/06/2009שלום מאיה,
ראשית צריך מאד להזהר ולא לתת מזון מסוכן.
לא ברור למה את חושבת שנתקע. באם יש סימן של בעייה באכילה, בליעה, נשימה או כל דבר אחר כדאי לפנות למיון.
באם אין תלונות אזי סביר להניח שאין בעיה. באם במעי הרי שלרוב אין בעיה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צמיחת שינייםאמא חדשה11/06/2009
רציתי לשאול מהם התסמינים של צמיחת שיניים? בני בן חצי שנה ושבוע ולאחרונה מאוד לא רגוע, לפעמים לא רוצה לאכול (משאיר את הירקות על הלשון וצורח) וגם בלילה מתעורר הרבה, אני כבר לא יודעת איך להרגיע אותו, אני מורחת לו טיג'ל אבל זה לא כל כך עוזר, אשמח לעצות להקלה במצב, תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאמא
ד''ר הדר ירדני11/06/2009שלום אמא,
בהחלט יתכן והשיניים צומחות. הטיפול שאת נותנת הוא המתאים.
אם מאד סובל אפשר לתת מדי פעם אקמול.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)