מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איחור קל במתן מנה שניה של רוטריקסנועם29/01/2009
האם מומלץ לחסן מחר את בתי במנה שניה של רוטריקס למרות שתהיה בת חצי שנה בשבוע הבא? (בת 25+1 שבועות היום). האם השבוע איחור הוא קריטי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נועם
ד''ר בובי גרוס29/01/2009לעניות דעתי לא תיהיה כל בעיה באיחור הקל הזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארוחת לילהעדי28/01/2009
בתי בת 4 חודשים וחצי, היא שוקלת 7 ק"ג, אורכה 65 ס"מ והיא ניזונה מסימלאק. היא נמצאת באחוזונים הגבוהים, אך אינה אוכלת הרבה. היא אוכלת בין 600 ל-650 מ"ל ליום אשר נפרסים על 5 ארוחות (כל ארוחה בין 100 ל-120 מ"ל ופעם או פעמיים ביום אוכלת 150 מ"ל). במהלך היום היא אוכלת כל 4 שעות ובלילה עד לאחרונה אכלה לאחר 8,9 שעות שינה. בימים האחרונים היא החלה לישון לילות רצופים (11 שעות) וזה אומר שהיא בעצם מפסידה ארוחה. היא לא משלימה את החסר במהלך היום (לא אוכלת יותר בכל ארוחה) וכך יוצא שהיא אוכלת 500 מ"ל. השאלה שלי היא מה לעשות במידה והיא מחסירה את ארוחת הלילה - לתת לה למחרת 5 ארוחות (יצא 4 ארוחות, כל אחת מהן לאחר 3 שעות, ועוד אחת לאחר הפסקה ארוכה יותר) או להמשיך עם 4 ארוחות בתקווה שתעלה את כמויות המזון שדורשת בכל פעם? יש לציין כי גם כשקמה לאחר 11 שעות שינה היא לא קמה רעבה. היא אוכלת 100 מ"ל בארוחת הבוקר ואינה רוצה עוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למיכל
ד''ר הדר ירדני28/01/2009שלום מיכל,
בגדול הכמות הרצויה היא 120 מ"ל לק"ג ליום ולכן במשקל 7 ק"ג צריך לאכול בערך 850 מ"ל ליום.
תנסי לרווח מעט בין הארוחות במשך היום ואולי תאכל יותר.
באם נשאר ללא שינוי כדאי להתייעץ עם רופא.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטרנהשירלי27/01/2009
שלום, בני בעוד שבועיים יהיה בן חצי שנה הוא אמור לעבור לשלב 2 במטרנה שאלתי היא: אני קונה לו את קופסאת החיסכון של מטרנה, במידה כשהוא יגיע לגיל 6 חודשים וצריך לעבור לשלב 2 ונשאר לי עוד קצת מהשלב הראשון האם מותר לו להמשיך לשתות את מה שנשאר מהשלב הראשון. או שזה עלול להזיק לו? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשירלי
ד''ר הדר ירדני27/01/2009שלום שירלי,
אין כל בעייה!!
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרמת ראש וזחילה
שירלי28/01/2009שלום, יש לי עוד שאלה בני בן 5.5 חודשים והוא כבר נרים את הראש אבל בשלב מסוים הוא מורח את הפרצוף שלו על המשטח שהוא נמצא ומתחיל להתעצבן. האם זהו תהליך נורמלי? באיזה גיל הוא אמור להתחיל טיפה לזחול? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשירלי
ד''ר הדר ירדני28/01/2009שלום שירלי,
נשמע נורמלי ותקין.
מתחילים לזחול בסביבות גיל חצי שנה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר הדר
שירלי28/01/2009ד"ר הדר היקרה, רציתי לציין שיש לך תשובות מאוד מהירות ועוזרות ומעבר לכל מרגיעות. אז אני מאוד מודה לך ותמשיכי כך!!!! תודה גדולה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכיף
ד''ר הדר ירדני28/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטומה מלידהמאיה27/01/2009
שלום , הייתי רוצה לדעת מהי המטומה, ממה היא נגרמת, ומה ההשלכות שלה לגבי עכשיו והעתיד??? בני נולד ב8/1/09 עם המטומה בשני צידי הראש. מה שאמרו לי זה שאין לי מה לדאוג זה עובר השאלה מתי זה עובר הוא כבר בן 19 יום. השאלה שלי מתי ואיך ומה ההשלכות של זה? האם זה משפיע עליו עם כן אז איך? איפה אני יכולה לקרוא על ההמטומה הזו הייתי רוצה לדעת יותר על זה. בטיפת חלב אמרו שהגודל של ההמטומה היא 5 על 3 עכשיו והייתה לפני שבוע בערך 7 על 6 היקף הראש 36.5 המשקל שלו עכשיו 3.470 . תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למאיה
ד''ר הדר ירדני27/01/2009שלום מאיה,
נשמע שאין מקום לדאגה. קרוב לוודאי שאת מתארת המטומה - שטף דם, שנגרמה עקב הלידה. לפי דבריך היא גם הולכת וקטנה, אז סבלנות.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פליטות צהובותרובי26/01/2009
שלום רב דוקטור הדר! עימרי בן ה-5 חודשים פלט היום משהו שדומה לגבינה עם ריח חזק בצבע צהוב ולבן. נראה לי כבר יומיים שמשהו כאילו תקוע לו והוא לו אוכל כרגיל. אוכל יחסית מעט זמן ולא הרבה...(הנקה מלאה) נראה שרוצה לאכול אך לאחר כמה שלוקים מתעצבן ועוזב את הפטמה. הרבה ניסיונות גרפסים....וכלום לא עוזר...למרות שבלילה אוכל טוב ...כל 2-3 לפעמים 4 שעות. האם יכול להיות שאת רב אוכל הוא אוכל בלילה ? מה זה גבינה הזאת? למה צהובה? יש לו נזלת כבר מעל חודש ואני שמה לו מי מלח האם קשור? הוא דוחף ידיים לפה ואז פולט. תודה ענבל נ.ב לתת אוכל רק כשהוא מבקש? אני אוטומטית נותנת אחרי 4 שעות. האם ההפסקה יכולה להיות ארוכה יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרובי
ד''ר הדר ירדני27/01/2009שלום רובי,
תני לו לאכול כשמבקש, הוא כבר גדול. נסי להפחית את אכילת הלילה!
יתכן מאד שקשור בנזלת ובליחה ושזה בעצם מה שיצא עם החלב. מי מלח זה בסדר.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך פליטות צהובות
רובי27/01/2009שלום שוב!! רציתי לדעת רק מה זה הגבינה שהוא פולט גם כשזה לבן. זה עיסתי כזה והוא פולט את זה הרבה אחרי ההאכלה. תודה שוב ענבל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לענבל
ד''ר הדר ירדני27/01/2009שלום עבל,
קרוב לוודאי שאריות מעוכלות של חלב עם נזלת וליחה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת שמונה חודשים -ישנה המוןחנה26/01/2009
רציתי לשאול - יש לי תינוקת בת שמונה חודשים שישנה לפעמים אפילו 18 שעות ביממה! כלומר 6 שעות של ערות. היא בדרך כלל ערה שעתיים ואז בוכה וממש מתחננת לישון. זה נורמלי? אם לא - מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לחנה
ד''ר הדר ירדני27/01/2009שלום חנה,
נשמע מעט יותר מדי. כדאי לפות לרופא לבדיקה שהכול תקין.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנה שנייה באיחור לרוטה ופרבנארנועם26/01/2009
שלום רב, בתי בת 5.5 חודשים קיבלה חיסון ראשון כנגד רוטה ופרבנאר לפני כ-3 חודשים (29/10). ידוע לי שהייתה אמורה להתחסן מנה שניה עבור אחד מהם כעבור חודש וחצי ועבור השני אחרי חודשיים וחצי. האם ניתן לחסנה מנה שניה עבור שניהם (רוטה ופרבנאר) למרות האיחור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למעין
ד''ר הדר ירדני27/01/2009שלום מעין,
רוטה טק - המנה הראשונה ניתנת החל מגיל שישה שבועות ושתי המנות הנוספות במרווחי זמן של ארבעה עד עשרה שבועות זה מזה.
רוטריקס - המנה הראשונה ניתנת לאחר גיל 6 שבועות והמנה השניה עד גיל 24 שבועות.
פרבנר - ילדים בגילאים 2-6 חדשים: יקבלו שלוש מנות של 0.5 מ"ל כל אחת, בהפרש של לפחות חודש בין המנות. מומלץ מתן מנה רביעית בשנה השניה לחיים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמות האכלת תינוקתזיוה26/01/2009
תינוקת בת 6 שבועות אוכלת 160 מ"ל כל 4-5 שעות ומסיימת את כל הבקבוק. לאחרונה כשהיא מסיימת היא ניהיית חסרת סבלנות ומחפשת עוד אוכל. האם להעלות לה את הכמות? איך יודעים כמה התינוקת אמורה לאכול בכל שלב בחיים? יש לציין שיש לה יציאות טובות של פיפי ויום כן יום לא של צואה. היא נולדה 2.740 ובגיל חודש נישקלה 3.500 אודה על עזרתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לזיווה
ד''ר הדר ירדני27/01/2009שלום זיווה,
היא אמורה לאכול בין 120-150 מ"ל לק"ג ליום. כלומר באיזור ה 600.
תבדקי.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינה, הצילוצביה25/01/2009
שלום רב, הבן שלי בן שנה וחודש. עד כה יישן איתנו בחדר במיטתו צמוד אליי, עד גיל 9 חודשים היה נירדם לבד ויישן לילה שלם, מאז שהתחיל לעמוד לא היה מצליח להירדם וללא ברירה התחלנו להרדים אותו על הידיים בהתחלה התנגד אך עם הזמן זה הפך להיות משהו שהוא פשוט לא יכול בלעדיו, מאז כמובן התחיל להתעורר בלילה ולבכות עד שלא אני לא מרימה אותו ומרדימה על הידיים ולפעמים פשוט הייתי מלטפת אותו והיה נירדם וזה היה ניגמר מהר וקורה פעם אחת בלילה . לפני מספר ימים החלטתי שזהו והעברתי אותו חדר וניסיתי ליישם את שיטת ה 5 דקות, נירדם יחסית מהר אבל התחיל להתעורר בלילה בצרחות מטורפות ושום דבר לא מרגיעה אותו, לא ידיים ולא בקבוק, אפילו כשנירגע ונירדם עלי ברגע שאני מניחה אותו במיטה יישר מתעורר והכל מתחיל מחדש. אני מרגישה כאילו עשיתי לו נזק או טראומה והחמרתי את המצב. מה עושים? ???? אני תשושה וגם ממש מקבלת את זה קשה הוא ממש מיסכן מודה מראש על עזרתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לצביה
ד''ר הדר ירדני25/01/2009שלום צביה,
עשית את הדבר הנכון, ותאמיני לי שאני לא רעה.
השאירו אותו בחדרו. הרדימי רק במיטה!
כשמתעורר ובוכה, שלחי מישהו אחר, ליטוף, מילה טובה ולצאת. לא סיפור, לא הוצאה מהמיטה לא אוכל..
כמה ימים נוראים, אבל טובה גדולה, בעיקר לבן.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון ועוד שאלה בבקשה
צביה30/01/2009תודה רבה על התשובה המהירה, אכן אני מנסה לעשות את כל מה שמייעצים לי המומחים. לאחר תשובתך אתמול יישמתי את מה שאמרת לי, אכלנו, עשינו מיקלחת ולישון, שמתי אותו במיטה ליטפתי אמרתי לילה טוב ויצאתי מהחדר, ואז החל הבכי ניכנסתי לאחר מספר דקות השכבתי ליטפתי ויצאתי וכך עשיתי עד שנירדם בערך 20 דקות. אבל הסיוט החל בלילה. מ 21.00 בערב יישן רצוף עד 2.00 בלילה ואז היתעורר והתחיל הבכי הפעם החלטתי שאני לא מוותרת, ניכנסתי השכבתי ליטפתי ויצאתי וכך כל כמה דקות. אבל הבכי נימשך למשך 3 שעות מ 2 עד 5 בבוקר הילד צרח צרחות עד שהשכנים כבר התחילו לדפוק בקיר... אני לא יכולתי יותר ונישברתי שנינו סבלנו נורא 3 שעות של נצח. אני יודעת שעשיתי משהו שאסור ולקחתי אותו אלינו לחדר שמתי במיטה שלו ונירדם ישר ויישן עד 9.00 בבוקר (יש לנו 2 מיטות). מאז שהיתעורר רק בוכה ורוצה ידיים. אני ממש נישברת אולי השיטה לא מתאימה לנו? מה לעשות??? בבקשה הצילו אני לא מסוגלת לעבור לילות כאלה (לצערי בעלי לא מוכן לשתף פעולה כיוון שקם לעבודה ב 5 בבוקר ויישן ולא שומע כלום) תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לצביה
ד''ר הדר ירדני31/01/2009שלום צביה,
צר לי שבעלך לא משתף פעולה.
אין ברירה רק כך.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקסאולגה25/01/2009
שלום רב, בני כמעט בן ארבעה חודשים ומלידה סובל מריפלוקס שכעת מעט השתפר מבחינת כמויות הפליטה אך הוא פולט כל הזמן גושים של חלב מעוכל, כמו חלב שהחמיץ. בעבר זה מאוד הפריע לו אך כעת פחות. הרופא המליץ על זנטק. האם באמת יש צורך כי הוא כבר לא נראה סובל כל כך מהפליטות. הם הפליטות עלולות לעשות לו כיבים בוושט? תודה על התשובה אולגה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאולגה
ד''ר הדר ירדני25/01/2009שלום אולגה,
השאלה כמה פולט והאם עולה היטב במשקל.
צריך להתייעץ עם כירורג ילדים.
קשה לי לתת תשובה ללא בדיקה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין סיטל25/01/2009
איזה סוג של תוסף ויטמין סי ניתן לתת לתינוקת בת 10 חודשים????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לטל
ד''ר הדר ירדני25/01/2009שלום טל,
אני לא רואה סיבה להוסיף דבר. את יכולה להוסיף קלמנטינה או תפוז לפירות.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים על הפניםאורית25/01/2009
בני בן 8 שבועות. כאשר נולד, יצאו לו פצעים על הפנים ונאמר לי שמדובר בהורמונים. לאחר שבוע הדבר נעלם למספר ימים אך חזר שוב והפעם ביתר שאת. יש לו פצעים אדומים ומוגלתיים (ממש פצעי בגרות) בלחיים וסביב הפה (מתחת לסנטר). האם יש משחות שניתן לתת לתינוק (טיבעיות או אחרות)? אם לא, מה משך התקופה שהפצעים הללו יופיעו (עד איזה גיל)? במידה והם לא עוברים (אני פשוט לא רואה שיפור במשך הזמן אלא להיפך), באיזה גיל יש צורך ללכת לרופא עור בנושא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאורית
ד''ר הדר ירדני25/01/2009שלום אורית
בדר"כ מפריע להורים יותר מאשר לתינוק. פשוט סבלנות.
אם בכל זאת ממשיך ואת לא רגועה, אפשר להתייעץ עם רופא הילדים.
לא צריך למרוח דבר.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינהkarin24/01/2009
תודה רבה על כל התשובות! ועוד שאלה באיזה שעה צריך להשכיב את התינוק בן שנה לישון? אני רגילה מזמן כבר לשים אותו מ 21.00 בערב אבל הרבה אומרים לי שהוא קטן וצריך לשים אותו ב 19/19.30 ושישן עד הבוקר? האם זה הגיוני? לדעתי זה המון שעות?האם הוא יוכל לישון כ"כ הרבה שעות? כמה בכלל שעות בלילה ילד בן שנה אמור לישון וכמה ביום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לקארין
ד''ר הדר ירדני24/01/2009שלום קארין,
אין שעה בחוק להשכיב לישון בגיל הזה. יש ילדים שנרדמים מוקדם וישנים עד הבוקר - כיף גדול!
אם בשעה תשע הוא הולך לישון ונרדם מיד ללא מחאות, ובשבע צריך להלחם איתו חצי שעה של כעס ובכי, הרי שחבל.
לפי הספר אמורים לישון 13 ו 3/4 שעות ביממה מתוכן כ 11 בלילה ועוד שתי תקופות במשך היום. לא כולם קראו את הפרק...
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיקום מיטת תינוקשירלי24/01/2009
היכן מותר למקם מיטת תינוק בחדרו? נאמר לי בטיפת חלב לא מתחת לחלון ולבני בן ה5 חודשים יש בחדר שני חלונוות? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשירלי
ד''ר הדר ירדני24/01/2009שלום שירלי,
מדוע לא מתחת לחלון? צריך להקפיד על בטיחות - שהחלון יהיה סגור ושהתינוק לא יוכל לפתוח אותו לבד וזאת ע"מ לשמור מתאונות לא רצויות.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול שלא עוברבלה24/01/2009
שלום רב! הבת שלי בת 8 חודשים משתעלת כבר בערך שבועיים אולי קצת יותר השיעול בא בדרך כלל בלילה ובבוקר ומידי פעם ביום השיעול הוא יבש.פניתי לרופאת ילדים שלה שלא שמעה כלום בריאות אבל תחילה נתנה לי בודיקורט באינהלציה פעם ביום למשך 3 ימים . זה לא עזר חזרתי אליה והיא נתנה לילדה תרופה בשם אזיטרומיצין למשך 3 ימים גם כן פעם ביום.זה גם לא עזר מה שכן הילדה הפסיקה להשתעל בלילה אך במשך היום ובבוקר עדיין תוקף אותה שיעול. השאלה שלי מה אני צריכה לעשות הלאה לאן לפנות? סליחה על השאלה הארוכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לבלה
ד''ר הדר ירדני24/01/2009שלום בלה,
נשמע כמו דלקת דרכי נשימה.
הכי עוזר - טיפות מי מלח לאף, מכשיר אדים, אינהלציות מי מלח - לפי הצורך.. לחכות לקיץ.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)