מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום רבנוי24/01/2009
שלום רב יש לי בת בת 8 חודשים וילד בן 5 שנים בזמן האחרון כל שבוע ביתי חולה במשהו אחר יש לציין שהיא עדיין לא במעון אלא עם אימי בבית לפני שבועיים התקררה מאוד חזק עם שיעול עם ליחה והיה לה חום וקיבלה מוקליט ומוקסיפין פורטה ביום חמישי שוב לא היתה רגועה חום לא היה ואיך שנגעתי לה באוזן צרחה הלכתי איתה למוקד דלקת באוזניים בלילה החום עלה ל 8 קיבלה אוגמנטין 400 2 סיסי בוקר וערב. כמו כן היא מאוד לא רגועה גם החניכיים שלה למעלה מאוד נפוחות אולי גם שיניים הכל ביחד. אני לא יודעת ספירת דם תקינה. כרגע מקבלת אוגמנטין והחום שלה הוא 37.4 לפעמים עולה ל 37.6 למה זה אודה לתשובות לחוצה מזה שכל פעם יש משהו ועדיין לא במעון יום נעים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנוי
ד''ר הדר ירדני24/01/2009שלום נוי,
לדעתי מה שאת מתארת אלו מחלות ויראליות אופייניות לגיל.
אני רואה שהיא מקבלת הרבה אנטיביוטיקה ואפילו "תותחים" - אוגמנטין..
עד 38 מעלות זה חום תקין וגם באם עולה ל 38 ואף מעט יותר לא צריך למהר, צריך לראות מה מצב הילד.
עצתי, בדיקה טובה אצל רופא ילדים והערכה לגבי המצב והצורך בטיפול זה או אחר.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינלציהחייקי23/01/2009
שלום, בחודש וחצי האחרון הילד שלי בן שנה ושלושה חודשים יותר חולה מאשר בריא. פעם זה היה שיעול יבש ונזלת שלוותה לפני כך בחום ואז התרופות לא השפיעו אז עשינו אינלציה עם בודיקורט, טרבולין ומי מלח, בפעם שלאחריה הסימפטומים היו דומים אבל השיעול שונה- שיעול עם הרבה ליחה , הטיפול שניתן היה אותו טיפול. והיום שוב הוא עם חום גבוה 39.4 שיעול שלא מתגבר ונזלת הילד לא אפטי עם מצב רוח. הפעם הייתי אצל רופא אחר שאמר לתת לו בינתיים אקמולי בלבד ואם השיעול מתגבר לתת אינלציה עם החומרים: בודיקורט, ונטולין ומי מלח והוא אמר שהגרון אדום ושהוא ממליץ שנלך למומחה אף אוזן גרון וואם הילד מתחיל להיות אפטי אז אנטיביוטיקה. יש לי שתי שאלות: 1. האם זה נורמלי שהילד חולה כל כך הרבה, כל פעם בצורה טיפה שונה 2. האם זה נורמלי שדרך הטיפול היא אינלציה 3. האם זה לא טוב או מסוכן להשתמש בחומרים אלא על בסיס קבוע? נכון לעכשיו אני נותנת לו רק אקמולי להורדת חום בלבד. תודה רבה, חייקי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לחייקי
ד''ר הדר ירדני24/01/2009שלום חיקי,
ראשית, אנטיביוטיקה היא טיפול לזיהום חיידקי ולא לאפטיות.
בגיל כזה - נדיר זיהום חיידקי בגרון, יתכן דלקת אוזן או דלקת ריאות אבל אז רופא הילדים אמור לאבחן זאת.
ילדים רבים חולים בחורף בדלקות דרכי נשימה עליונות ולדעתי זה מה שאת מתארת. הטיפול אכן, אינהלציות. זה אינו מזיק לטווח הארוך ויכול אף לעזור.
עצתי, באם אין שיפור חיזרי לבדיקה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלפת מזון תינוקותיוליה23/01/2009
שלום רב!! יש לי תינוקת בת חודשיים וחצי. עד גיל חודשיים אכלה מטרנה בשילוב עם חלב אם. כל ארוחה ארכה הרבה זמן והרבה פליטות. בעקבות זה עברנו לסימילק. אחרי המעבר האכילה השתפרה, אבל הופיעו סימנים אדומים על לחאיים והאור לא חלק. אחרי שבועיים חזרנו למטרנה(היום) והלחאיים עוד יותר אדומות. האם זה סימנים לרגישות לרכיב מזון כל שהוא? או שאין קשר? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ליוליה
ד''ר הדר ירדני24/01/2009שלום יוליה,
בהחלט יכול להיות. אבל זה מסוג הדברים שצריך לראות.
מהתיאור שאת כותבת יותר מתאים לי שמדובר בתגובה לקור ויובש, אבל כמו שציינתי עדיף להראות לרופא.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!
יוליה25/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעבר ממטרנה לסימילק
שירן04/02/2009ביתי בת החודשיים אוכלת מטרנה ללא כל בעיה מיוחדת פרט לעור יבש מאוד וקילופים באזור העיניים הראש והאוזניים? האם יש קשר לאוכל? אולי לעבור לסימילק? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשירן
ד''ר הדר ירדני05/02/2009שלום שירן,
על פניו לא נראה קשור. אבל, זה מקרה שצריך לראות.
אנא פני לרופא להתייעצות.
באם הבעיה היא רגישות לחלב, הרי שמטרנה וסימילאק הם מאותה קבוצה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת חצי שנה מכה את עצמה בראשליאת23/01/2009
שלום ביתי בת חצי שנה ושבועיים במשך שבוע ימים מכה את עצמה חזק בראש? בדרכ הינה ילדה מאוד עדינה רגועה ועצמאית. יש לציין שבדרכ מפריע לה החניכיים היא תשים את ידיה בפה או איזהו משחק כך שזה בטוח לא קשור לחניכיים היא גם לא בוכה בגלל החניכיים אלא רק מתלונת בצעקה או דיור קולני. האם עליי לחשוש שמא י משהו בראשה ומה יכול להציק לה?? כעיקרון הינה ילדה בריאה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לליאת
ד''ר הדר ירדני23/01/2009שלום ליאת,
צריך לראות שאין משהו שפריע לה בראש - גרד, פצעים, כינים...
לוודא שאינה מכאיבה ומזיקה לעצמה - למשל ריפוד סביבתה.
קרוב לוודאי שלא מעיד על כלום ויחלוף. אם ימשיך כדאי להסריט ולפנות לרופא.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלפת תמלשרית22/01/2009
יש לי בן בכור בן חצי שנה ועכשיו צריכה לעבור לשלב שתיים האם זה נכון שבמטרנה שלב שתיים אין אומגה 3 ו6 האם זה חיוני למצוא תמל שכן מספק את זה? האם להשאר באותו תמל למרות שאין בו את הרכיבים הללו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשרית
ד''ר הדר ירדני22/01/2009שלום שרית,
אכן על פי הוראות היצרן אין אומגה 3 או 6 .
צריך לזכור שמגיל 6 חודשים לערך מתחילים בתוספות. ניתן לקבל אומגה 3 מכלכלת ירקות ירוקים למשל .
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגבהה לראששירלי22/01/2009
שלום רב, שתי שאלות: האם מותר לשים הגבהה קטנה מתחת לראש של תינוק בן 5 חודשים? ומתי מומלץ להעביר תינוק שיישן במיטת תינוק גדולה (לא עריסה)?בתוך חדר לבד ולא ליד אימו(כלומר בתוך עריסה)? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשירלי
ד''ר הדר ירדני22/01/2009שלום שירלי,
עדיף בלי כרית! ניתן להרים את כל המזרון - כלומר לשים משהו מתחת.
אין חוק לגבי מתי. יש כאלו שישנים בחדר נפרד מהלידה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגבהה לראש
שירלי23/01/2009לד"ר הדר, האם שמיכה למשל מפליז שמקפלים אותה והיא נותנת הגבהה קטנטנה לראש מותר? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשירלי
ד''ר הדר ירדני24/01/2009שלום שירלי
מומלץ לא לשים שום דבר שיכול לגרום לנזק. שמיכה כזאת מאד מהר יכולה להיות מעל ראשו של התינוק, או להסתבך סביב צוארו.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה - תינוקת בת חודש דחוף!!!!!אתי22/01/2009
שלום, יש לי תינוקת בת חודש היום החלה לה פריחה בכל איזור הבטן הגב והקרקפת אתמול ביצענו את החיסון של הצהבת האם יש קשר ? אם לא האם צריך לראות רופא?? היא אוכלת הנקה וגם סימאלק אודה לעזרתך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאתי
ד''ר הדר ירדני22/01/2009שלום אתי,
אין קשר לחיסון.
כדאי לראות רופא.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועתיות יתראשר21/01/2009
ביתי בת חודשיים מרבה להפעיל את הגפיים. כל מי שמכיר אותה מצין את התנועתיות שלה כיוצאת דופן(למרות שאף אחד אינו מומחה רפואי ומדבר מנסיונו האישי בלבד). מהן המשמעויות האפשריות מתופעה זו? האם כדאי לטפל בזה מידית? תודה מראש אשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאשר
ד''ר הדר ירדני21/01/2009שלום אשר,
על פניו לא נראה לי שיש בעיה.
המלצה: להסריט ולהראות לרופא.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתן לכלליתמלי21/01/2009
שלום בהריון נתגלה אצל העובר הרחבת אגני כליות דו צדדית ובמעקב הגיעה ההרחבה עד 7-8 מ"מ אחרי הלידה בוצע לתינוקת בדיקת אולטרה סאונד ונמצא שהגודל והמרקם תקינים אבל בבדיקת שתן לכללית נמצה סטיה ב שני הערכים האלה: specific gravity-st 1.020 ph-st 6.000 שאלתי היא מה שני הערכים האלה אומרים ועל איזה בעיה יכולים להצביע והאם הם קשורים לאגני הכליה?? מה הטיפול?? בינתיים הופניתי לבדיקה חוזרת אבל בגלל שאני מודאגת נא תשובתכם...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למלי
ד''ר הדר ירדני21/01/2009שלום מלי,
אין בעייה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך שינהkarin21/01/2009
הוא לא חולה וזה נמשך מלידתו כבר, לא זכור לי לילה אחת שהיה יושן או לפחות כמה שעות ברצף והקטע שהוא יושן בחדר שלנו)אין לי מצב כרגע להפריד אותו) ואם אני לא אחזיר אותו למצב של שכיבה הוא ימשיך לעמוד ועוד יותר גרוע יהיה הוא לא יתן לנו לישון בכלל, לכן אני קמה מהר משכיבה אותו נותנת מוצץ לפני שיתעורר לגמרי אחרת עוד יותר קשה להרדים אותו וכה הוא נרדם לבד ואת האור אני מכבא לגמרי לדעתי אור מפריע לו אבל מה יכול להעיר אותו אני לא יודעת איך להרגילו לישון בלילה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לקארין
ד''ר הדר ירדני21/01/2009שלום קארין,
למרות שאת אומרת שאין מצב נראה שמה שיש לעשות זה להוציאו מהחדר שלכם למקום משלו.
כל עוד הוא רואה אתכם, זה לא ילך.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות בצבע ירוק-שחוררעות21/01/2009
שלום רב, בתי בת חודשיים וחצי ואתמול בצהריים וגם בלילה היו לה יציאות בצבע ירוק-שחור. יש לציין כי אני מניקה אותה ומשלימה עם סימילאק מידיי פעם. הבוקר היא קמה ולא רצתה לינוק אז בלית ברירה נתתי לה סימילאק והיא גמעה הכל בתאבון רב. למרות זאת, לא נראה שהיא סובלת מכאבי בטן, ויש לה מצב רוח טוב כרגיל. מה פשר הצבע המוזר? האם זה מצביע על בעיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרעות
ד''ר הדר ירדני21/01/2009שלום רעות
קרוב לוודאי שכלום.
כדאי - להגיע עם דגימה לרופא לבדיקה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דייסה והשמנהמור20/01/2009
הקטנה בת 5.5 חודשים והמטרנה כבר משעממת אותה. כדי לגוון עוד קצת עד שנתחיל עם מוצקים התחלתי להוסיף לה ביומיים האחרונים (בוקר וצהריים) לתמ"ל כפית דייסת קורנפלור. ביומיים האלה היא סוף סוף אכלה מסודר - סיימה את כל המנה שלה (כנראה היה לה טעים) ולא מרחה את הארוחות כהרגלה בשליש מנה כל שעה-שעה וחצי. אני יודעת שדייסה יכולה להשמין והקטנה גם ככה באחוזון 90+ במשקל (8ק"ג). אבל באופן כללי היא לא אוכלת כ"כ הרבה: בסביבות 6 מנות של 150-180 ביום. האם אכן יש סכנה להשמנת יתר אם בכל ארוחה אני אוסיף כפית אחת של דייסה למטרנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למור
ד''ר הדר ירדני21/01/2009שלום מור,
אפשר להיות עם "אצבע על הדופק"
אפשר לתת ארוחה אחת כן, אחת לא - למשל בלילה לפני השינה לתת.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע בטבורשירלי20/01/2009
שלום, בני נולד עם בקע בטבור כש היה מתאמץ להוציא גזים הטבור היה מתנפח ויוצא החוצה. כיום בני בן 5 חודשים והטבור נכנס לו פנימה אבל הטבור בתוכו הוא קצת כהה מהרגיל שאלתי היא: האם הצבע הכהה ייעלם עם הזמן מפני שהיה שבור או שיש טיפול לזה? תודה ואשמח לתשובה מהירה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשירלי
ד''ר הדר ירדני20/01/2009שלום שירלי,
קרוב לוודאי שמדובר בטבור תקין.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מסכים לישון במיטהלירון20/01/2009
שלום, בני בן 3 חודשים, נרדם רק בתנועתיות, וגשאני מעבירה אותו למיטה או לעריסה תוך דקות ספורות הוא מתעורר בבכי, גם אם אני מרגיעה אותו ומחזירה אותו למיטה..שוב מתעורר, על כן ישן איתנו במיטה או עלינו (על הבטן) או לצידנו, אך דוחף עם ידיו כל הלילה...אני חייבת למצוא דרך להרגיל אותו לישון במיטה אודה באם תעזרו לי. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ללירון
ד''ר הדר ירדני20/01/2009שלום לירון,
חשוב מאד, ויפה שעה אחת קודם. בעיקר למען ביטחון הילד אבל גם למען השפיות שלכם וחייכם, להרגיל את התינוק לישון רק במיטתו!!
גם אם "יעלה" במספר לילות רטובים וכואבים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינון בגיל שלושה חודשייםמירב19/01/2009
שלום, ביתי מצוננת ומשתעלת מזה שלושה ימים. היא נבדקה על ידי רופאת הילדים והריאות נקיות. הרופאה המליצה על טיפול ב טיפות מי מלח ובטיפות פילקה. לגבי טיפות הפילקה קראתי שזה לא מומלץ לילדים מתחת לגיל שנתיים. מה לעשות? תודה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למירב
ד''ר הדר ירדני20/01/2009שלום מירב,
עדיף מי מלח בלבד. כל עוד ניתן.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מירב20/01/2009תודה רבה. למה הכוונה כל עוד ניתן? החל מהיום הקטנה גם איבדה את התאבון ואוכלת פחות. אתמול והיום היא הקיאה ליחה לאחר האוכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למירב
ד''ר הדר ירדני20/01/2009שלום מירב,
יתכן בהחלט שיש מקום לבדיקה חוזרת.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)