מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יציאותאלון17/02/2009
שלום, בתי בת שלושה חודשים, יונקת עם תוספת של מטרנה כפעם ביום, בחודש האחרון יש לה יציאות כל ארבעה חמישה ימים, יציאה רכה ונוזלית וצהובה בדרך כלל בכמות מאוד גדולה שבורח מהחיתול. אני יודע שלתינוק יונק זה נורמלי כל עוד הוא עירני ואוכל, האם זה בסדר למרות שהיא מקבלת גם מטרנה פעם ביום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאילן
ד''ר הדר ירדני17/02/2009שלום אילן,
נשמע לי בסדר גמור.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונהצביה16/02/2009
שלום רב, הייתי רוצה להתייעץ לגבי התפריט היומי לבן שלי מבחינת קלוריות וכן מבחינת גיוון הבן שלי בן שנה וחודשיים. נולד 3.450 בגיל שנה שקל 8.650 אני מקווה שכיום הגיעה כבר בערך ל 9 ק"ג. הוא רזה מאוד לא נימצאה בעייה רפואית והוא ילד מאוד פעיל לא יושב שנייה. אני משתדלת להעשיר את תזונתו על פי עצתו של הרופא. מתעורר בבוקר: סימילאק 200 מ"ל ארוחת בוקר:בננה+בסקוויט או פרוסה קטנה עם חומוס, או כ 100 גרם קורנפלקס עם חלב. ארוחת צהריים:צלחת יפה של מרק ירקות עם קטניות, פחמימות וקציצת בשר שלהם אני תמיד מוסיפה שמן קנולה או טחינה גולמית ארוחת ביניים: 2 פתי בר עם מעט מחית פרי, או לפעמים במבה שמאוד אוהב (האם במבה מומלץ?) ארוחת ערב: 2 מעדנים. דניאלה/גמדים ארוחת לילה:סימילאק 180 מ"ל וגם לא תמיד מסיים בעצם הארוחה היחידה שבאמת ארוחה זה הצהריים. כל השאר זה כמעט טעימות האם זה מספיק לגילו ומישקלו? או שכדאי להוסיף עוד בקבוק סימילאק ביום? אודה מאוד לתשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לצביה
ד''ר הדר ירדני16/02/2009שלום צביה,
נראה לי שניתן לתת לו כבר תפריט של בוגר כולל ביצה, סלט גבינה, לחם ואולי להוריד דווקא את הבקבוקים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזונה
צביה17/02/2009תודה על תשובתך המהירה. אנימאוד הייתי רוצה לתת לו תפריט של ילד בוגר, אבל הוא ילד ממש סרבן לא מוכן לנסות שום דבר חדש, לא במרקם חדש ולא בצורה חדשה. אני כל הזמן מציעה לו והוא יושב הרבה פעמים ליד השולחן כאשר אני אוכלת או בעלי אך האוכל שעל השולחן לא ממש מעניין אותו הדבר היחיד שהוא רוצה זה להישתחרר מהכיסא ולהמשיך במשחקיו. השאלה שלי בעצם האם נכון לעכשיו למה שהוא אוכל זה מספיק מבחינת כמויות למישקלו וגילו? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לצביה
ד''ר הדר ירדני17/02/2009שלום צביה,
מציעה לכם להתייעץ עם דיאטנית ילדים וביחד תקבעו תפריט מזין ומתאים.
התחושה שלי שהכלכלה הנוכחית אינה האידאלית ביותר.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה נזלת ושק דמעותנעמה16/02/2009
שלום, בני התינוק בן שנהוארבעה חודשים סובל מאוד מדלקות אוזניים (חיצוניות ופנימיות), המון ליחה והמון נזלת.תמיד חשבתי שהנזלת היא ההתחלה של הדלקתאוזניים או הסיבוך לה. לאחרונה התחלתי להבחין שיורדות לבני המון דמעות כאשר הוא נחשף לרוח ולשמש, ומייד אחכ מתחילות תופעות של נזלת רצינית. הייתי גם אצל רופא עיניים, אשר אמר לי שהוא לא יודע אם שק הדמעות פתוח או סגור, ויש צורך במעין ניתוח על מנת לדעת. בני כבר עבר ניתוח של אשך טמיר ואני לא רוצה לחשוף אותו יותר מכך לניתוחים. האם יש קשר באמת בין הליחה והנזלת לעיניים? האם יש משהו שיכול לעזור לבני עם הנזלות הרבות? תודה, נעמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנעמה
ד''ר הדר ירדני16/02/2009שלום נעמה,
נראה לי שתשובת רופא העיניים מוזרה. עושים ניתוח אם השק סגור ולא ע"מ לאבחן (לעניות דעתי)
קרוב לוודאי שמדובר בילד עם נטיה לדלקות דרכי נשימה עליונות. יעבור עם הגיל.
בינתיים טיפות מי מלח.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת התריסירון16/02/2009
בבדיקת בלוטת התריס ,לאחר 5 ימים התגלו התוצאות הללו לבני: TSH =7.74 FT4=1.54 האם שווה לעשות עוד בדיקה...? האם לבני יש בעיה בבלוטת התריס והוא צריך מעקב...? ומה אומרות תוצאות אלו...? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירון
ד''ר בובי גרוס16/02/2009לכל מעבדה יש ערכי נורמל שלהם
יש לברר במעבדה איזה שיטה ומה ערכי הנורמל שלהם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה קטנה
ירון16/02/2009האם הרופא בטיפת חלב מכיר את ערכי הנורמל של המעבדה בבית החולים או שיש לדבר עם רופא בבית החולים שהתבצעה הבדיקה...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות מוזרה לתינוקלילי15/02/2009
הילד שלי בן 9 חודשים, יונק בוקר וערב ובשאר היום אוכל דייסה, ירקות, פירות, מנה אחת של מטרנה במשפחתון ומים כמובן. הוא עושה הרבה קקי במשפחתון במרקם טוב (כמו קציצות ככה מתארת המטפלת). בשישי שבת שהוא איתנו אנחנו נותנים לו ממש אותה כמות אוכל ומים ובמקום מטרנה יניקה. הוא לא עושה קקי ולרוב במוצ"ש לקראת הערב מתחיל לצרוח מכאבים, להיות אדום, להזיע עד שבלסוף לאחר מסז' בבטן, כיפןף רגליים וסתם חיבוק להרגעה עושה קקי קשה ועבה כמו של כלב (סליחה על ההשוואה.) אפשר לקבל עצה מה לעשות ולמה זה קורה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ללילי
ד''ר הדר ירדני15/02/2009שלום לילי,
ממש אין לי מושג מדוע יש שינוי כזה בסוף השבוע.
אולי תנסי לאכול פחות מתובלן ופחות קטניות ולראות אם יהיה שינוי.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעזרה.. שינה??מלי14/02/2009
בני הוא בן חמישה וחצי חודשים. סדר יומו יחסית מסודר (מבחינת ארוחות ושינה). בשבועיים האחרונים התחלתי עימו- פירות ונראה כי מגיב לזה יפה- אוכל וכן יציאותיו בהתאם. בנוסף, אוכל כ- 210-240 כל 4 שעות. לפני שבועיים חזרתי לעבודה והוא מטופל בפעוטון. בשבועיים אלו, (בערך מתחילת שלב הפירות- ואולי אף לא קשור), החל להתעורר במהלך הלילה בבכי עז! ממש לא אופייני לו. ייתכנו אף 2 התעוררויות במרווח של שעתיים- ארבע. (ראוי לציין כי במהלך היום- הוא מקסים ואין בעיה כלל.) תחילה חשבתי כי הוא רעב, מאחר ולא יודעת לאמוד את כמות הפירות שאוכל , כמו האכילה מבקבוק, אך נראה שלא תמיד מעוניין באוכל. ובטח שלא לסיים מנה. כמו כן בתק' האחרונה- ריור מוגבר, התעסקות עם הפה. ייתכן ומדובר בצמיחת שיניים?? האם נכון לתת לו טי ג'ל? ואם זה לא זה?? אני ובעלי במהלך השבועיים האחרונים בקושי ישנים, אך הקושי האמיתי הוא חוסר האונים לאור מצבו של הילד: האם אלו דפוסים שסיגל לעצמו- התעוררות בשעות? השהייה בפעוטון והצורך בתשומת לב מוגברת? רעב? שיניים? אני ממש חסרת אונים. אשמח לעיצה או הסבר...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למלי
ד''ר הדר ירדני14/02/2009שלום מלי,
יתכן שהוא מתעורר בלילה עקב שינוי באורח חייו ופחד נטישה קל.
האם אתם נעלמים/בורחים לו בבוקר? או נפרדים ומבטיחים לחזור?
חשוב לא לברוח.
יתכן וחולם, יתכן ומצמיח שיניים. אפשר למרוח משהו על החניכיים.
בכל מקרה לא נראה שמדובר בתחלואה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלומת שיער....אמאל'ה14/02/2009
בתי בת ה-3 חודשים נולדה עם פלומת שיער מכובדת על מצחה וכן עם קצת שפם... הדבר מפריע לי מאוד ולמרות שהסבירו לי כי השיער עתיד לנשור,אין התקדמות ממשית. האם ישנה דרך טיבעית להבהרת השיער או טיפ שיזרז הנשירה...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאמאל'ה
ד''ר הדר ירדני14/02/2009שלום אמאל'ה,
חס וחלילה.
לא לעשות דבר.
ירד עם הזמן, אלא אם כן, ישנו גורם גנטי כלומר שיעור מהסוג הנ"ל בנשות המשפחה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאה לאחר האכלה של מטרנה וסימילאקיהודית כהן13/02/2009
בני בן 4 חודשים ואני מנסה להתחיל לשלב יחד עם ההנקה גם תחליף אחר כדי להכינו לקראת חזרתי לעבודה . הבעיה היא ששעה וחצי לאחר ניסיון לתת לו מטרנה ( כמה טיפות בודדות) או סימילאק הוא מקיא כמויות אדירות לא פרופורציונליות למה שאכל. האם הוא לא יכול לעכל חלב? מה ניתן לעשות? אודה על תגובה מהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ליהודית
ד''ר הדר ירדני14/02/2009שלום יהודית,
נשמע מוזר. נסי להתחיל את הארוחה עם התחליף. ולא להוסיף להנקה כי אולי מלא מדי.
באם ממשיך כדאי לפנות לרופא.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקאה עקב מטרנה וסימילאק
יהודית כהן15/02/2009אני מתחילה עם התחליף שממנו הוא בקושי לוקח כמה טיפות ורק אחכ הנקה כך שזה לא בגלל שזה מלא מידיי. התחליף הוא זה שגורם להקיא בוודאות כי ניסיתי פעמיים מטרנה ופעם סימילאק והתגובה אותה תגובה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה ליהודית
ד''ר הדר ירדני15/02/2009שלום יהודית,
אכן בעייה ויתכן שנגרם מאי סבילות לחלב.
כדאי לפנות לרופא להתייעץ לגבי אפשרויות נוספות של תחליפים - צמחי, סויה וכו.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלרגיה לחלב
נעמי14/02/2009שלום, ביתי גילתה את אותה תגובה כשאר ניסיתי לתת לה תחליף חלב. מדובר באלרגיה לחלב או כפי שזה נקרא "אי סיבולת לחלב" או אלרגיה לחלב מסוג 2 . קיראי על כך באינרטרנט. חשוב לא לתת תחליף חלב וחלק מהילדים גם אלרגים לסויה. אל דאגה לרוב זה עובר (לביתי זה עבר בגיל שנה) עד אז ינקה ולא אכלה מוצרי חלב. בהצלחה, נעמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלרגיה לחלב
יהודית כהן15/02/2009תודה נעמי אבל אני חייבת לחזור לעבודה ולא רוצה להניק עד גיל שנה , מה עושים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
נעמי16/02/2009אם אכן מדובר באלגיה לחלב יש תחליפי חלב היפואלרגנים- נוטרמיגן, נאוקייט ופרג'סטמיל. במידה והרופא יעריך שמדובר באלרגיה לחלב אז יינתן לך מרשם לקנייה בבית מרקחת. הבעיה היחידה של החלב הזה הוא הטעם. זה יום ונורא וביתי סירבה לקבל אותו. הורים רבים מצליחים ע"י הוספת סוכר ענבים. בכל מקרה אני מציעה לך לוודא שמדובר באלרגיה לחלב . אגב תבחיני עור יהיו שליליים אם מדובר באלרגיה מסוג 2. הדרך הטובה ביותר היא ניסיון האכלה. מקווה שעניתי. תיקראי חומר באתר אלרגיה של פרופ' יצחק כץ. בהצלחה נעמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להשכיב לישון עם כרית?דינה13/02/2009
מאיזה גיל זה אפשרי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לדינה
ד''ר הדר ירדני14/02/2009שלום דינה,
כשהילד אקטיבי ופעיל לחלוטין.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מועד מומלץ לחיסוניםנגה13/02/2009
שלום, ביתי בת 3.5 חודשים וקיבלה אתמול חיסון מחומש שני שלווה בחום של מעל 38 מעלות (זו הפעם הראשונה שהעלתה חום לאחר חיסון). בחודש מרץ אני אמורה לחסנה ב-5 חיסונים נוספים (מחומש שלישי+דלקת כבד B, רוטה ופרבנר מנות שניות לאחר שחוסנה בינואר בראשונות) ומתלבטת לגבי המועד לביצועם: את המנה השניה של הפרבנר עלי לחסנה סביב ה-14.3,את הרוטה ב-25.3 ואת המחומש מנה שלישית עם מנת דחף של דלקת כבד B ב-29.3 או 30.3. האם יש בעיה בסמיכות הרבה של החיסונים? האם אנו מעמיסים על בתנו יותר מידי חיסונים בפרק זמן כה קצר? דבר נוסף, האם יש בעיה אם חיסוני הרוטה והפרבנר לא ינתנו חודשיים בדיוק לאחר מתן המנה הראשונה, אלא עם סטייה של -יומיים לכאן ולכאן? וההתלבטות לגבי מועד החיסון המחומש השלישי +דלקת כבד B - האם צפויה בעיה לחסן בחיסון זה תוך פרק זמן של פחות משבוע לאחר המנה השנייה של הרוטה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנגה
ד''ר הדר ירדני13/02/2009שלום נגה,
אין כל בעיה בשילוב, מתן בהפרש קל, דחייה של יומיים שלושה לכאן ולכאן.
אין כל בעיה במתן כל החיסונים ואף מומלץ.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלב אם במקום טיפות מי מלחרובי12/02/2009
שלום רב! האם זה אפשרי לשים חלב אם במקום טיפות מי מלח באף סתום? ראיתי תוכנית ורציתי לוודא שזה נכון ולא מזיק. בני עוד מעט בן 6 חודשים מה הם ההמלצות מזון מוצק- מה לתת קודם מה לא לתת איך לתת...... יום טוב רובי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרובי
ד''ר הדר ירדני12/02/2009שלום רובי,
לא שמעתי על אפשרות כזאת והאמת נשמע לי מאד מוזר!
מומלץ להתחיל קודם בירקות. להתחיל כל ירק לחוד מספר ימים, ורק אח"כ לחברם.
בהמשך פירות באותה שיטה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדוהשני12/02/2009
שלום, רציתי לדעת אם ישנה אפשרות להוסיף לתמ"ל של סימילאק דייסת מטרנה? כידוע לי אין לסימילאק דייסות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאדוה
ד''ר הדר ירדני12/02/2009שלום אדוה,
אני לא רואה סיבה למה לא.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בכי לילי.שני12/02/2009
שלום, בני בן שבוע ימים במשך היום ילד רגוע איך ביומים האחרונים החל לקום לפנות בוקר באותה שעה בדיוק בבכי ולא רגוע. הבכי אינו נובע מרעב כי הוא יונק והכל תקין באכילתו. מה הסיבה שהילד מתעורר בדיוק באותו השעה בבכי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשני
ד''ר הדר ירדני12/02/2009שלום שני,
שאלה טובה! יתכן בכל זאת שרעב.
יתכן שחם/קר לו, יתכן שחולם...
לא נראה לי שזה משהו שמצריך בדיקה או לחץ.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום חוזר לתינוקתנעמי11/02/2009
שלום, ביתי בת 16 חודשים. היא במעון מזה חודשיים. מאז היא חולה כל הזמן- צינון, שיעול, אדמדמת, ברונכיט וכדומה.בערך כל שבוע היא נעדרת ל3-5 ימים. לפני 10 ימים החל חום גבוה, והרופאה ראתה דלקת באוזן. ביתי טופלה במוקסיויט במשך 7 ימים. וכיום לאחר 4 ימים מסיום האנטיביוטיקה שוב חום גבוה. אני ממש מודאגת שהיא חולה כל הזמן ושתוך פרק זמן כה קצר שוב חום. מחר אגש לרופאה, אך שאלתי האם זה נורמלי שהיא חולה כל הזמן? האם חום חוזר בתקופה כה קצרה מסוכן? תודה נעמי (אמא מודאגת)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנעמי
ד''ר הדר ירדני12/02/2009שלום נעמי,
את מתארת התנהגות די שיגרתית של תינוקות הנכנסים לגן או למעון.
זה יחלוף.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיפור זהה
שמואל בר26/07/2009שלום
לי ולביתי סיפור זהה לשלכן
האם מצאתם את המקור לחום החוזר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסונים - מחומשת, פרבנר, רוטהיש11/02/2009
שלום, ביתי בת 5.5 שבועות- 1. האם לחסן בגיל חודשיים ב-3 החיסונים (מחומשת, פרבנר ורוטה) באותו היום - כלומר, 2 זריקות באותו יום :-( או האם לתת את הרוטה עם המחומשת באותו יום וכמה ימים אח"כ את הפרבנר (ע"מ לא לדקור פעמים באותו היום)? הבנתי שמבחינת סיכון/תופעות לוואי אין משמעות לעיתוי החיסונים הנ"ל. מה המלצתך? 2. האם מותר לתת בזמן החיסון מי סוכר בגיל הזה? והאם מומלץ לתת מראש מוריד חום או רק במידה ויהיה חום? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר הדר ירדני12/02/2009שלום רב,
אפשר לתת הכול ביחד. אין בעיה, אפשר גם לחלק.
מי סוכר או יניקה שניהם הוכחו כמורידים את הכאב. אפשר להניק לפני, אחרי ויש גם מי שמניק תוך כדי.
ניתן לתת אקמול חד פעמי גם לפני שעולה החום.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)