מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא בכה בזריקהרונה11/01/2009
שלום בני בן החמישה חודשים , קיבל לפני מספר ימים זריקת חיסון באזור הירך ולהפתעתי לא בכה בכלל ולא הראה כל סימני כאב או התנגדות. באופן כללי, הוא לא בוכה הרבה, אך יודע כמובן לבכות כשמשהו מציק לו ( לא קורה הרבה). בזריקות הקודמות הוא כן בכה , אבל לזמן קצר (כדקה). האם זה הגיוני, לא לבכות מזריקה? . אם בעבר הוא בכה מזריקות והיום לא, האם זה אומר שהכל בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרונה
ד''ר הדר ירדני11/01/2009שלום רונה,
חלק מהילדים לא בוכים בזריקות וחלק אחר בוכה בחלק מהן. לא נראה לי שיש סיבה לדאגה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 5 חודשים ופעוט בן שנתייםשרית11/01/2009
תינוק בן 5 חודשים אוכל אך מטרנה. לאחרונה הצואה שלו מעוד נוזלית, ביום מתקשה להירדם מעצמו רק עם תפיחות על הגב (כשהוא על הבטן) זמן רב ואז נרדם למכסימום שעתיים ומתעורר עם בכי. הוא אוכל בסביבות 140 גרם. שאלותי: א. כמה תינוק בגין הזה צריך לישון ביום וכמה (בלילה מתעורר פעמיים) ב. מדוע הקיבה מאד מאד רכה??? תודה רבה. ושאלה נוספת ברשותך: פעוט בן שנתיים וחמישה עדיין לא מדבר ברור, אוצר מילים דל, משבש מילים. באיזה גיל צריך להתחיל לעשות אבחון בקלינאית תקשורת ,? במילים אחרות: עד איזה גיל מותר לו לדבר לא ברור? (חוץ מיזה הוא ילד רגוע, עולה במשקל, ונבון). תדוה רבה ויום טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לחיה
ד''ר הדר ירדני11/01/2009שלום חיה,
כמות האוכל מחושבת לפי משקל. 120 מ"ל לק"ג ליום. אם שוקל 5 ק"ג צריך לאכול 600 מ"ל ביום ולחלק לפי מספר הארוחות.
יציאה רכה יכולה ללנבוע ממחלה וירלית או מסיבה אחרת. סביר להניח שסובל מכאבי בטן ואפשר לתת מספר ימים תכשיר נגד כאבים.
ילד בגיל שנתיים אמור לדעת לחבר משפט בן 3 מילים - 'אני רוצה מים'. מה שחשוב הוא שהילד מצליח לבטא את עצמו והסביבה מבינה אותו. חשוב גם אלו אותיות משבש. עצתי, פני לרופא הילדים להתייעצות.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחהענבר11/01/2009
שלום רב, ילדתי בדיוק בת שנתיים - סובלת המון זמן מליחות כשהיא מנוזלת/מקוררת (לא רק בחורף), וכתוצאה מהשיעול - כמו "חנק" (בעיקר בשכיבה) מקיאה. עד שהיא לא מקיאה השיעול לא נפסק. הרופא בד"כ לא נותן לה כלום - רק תרסיס סטרימר - ומוקוליט - לפעמים קיבלה טרבולין עכשיו היא כבר שבוע שוב עם ליחה (ממש מחרחרת בגלל הליחה) וכתוצאה מהשיעול מקיאה וכלום לא עוזר!!! רופאת ילדים תורנית נתנה לה "רספרים" + סירופ להקלה לשיעול לחמישה ימים. הרופא שלה נגד הטיפול אך מכיוון שהתחלנו מסר להמשיך. לדעתי הטיפול לא עוזר והסירופ בכלל לא הקל על השיעול (סירופ עם דבש טבעי) שאלתי היא מה הדרך הכי טובה להקל עליה כשמצטברת הליחה איך מכייחים/משחררים את הליחה? האם מכשיר אדים קרים יעזור משמעותית? והאם תחליב חלב מגביר את הליחה? כי לפני השינה היא שותה? סליחה על המגילה אני פשוט אובדת עצות תודה מראש ענבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לענבר
ד''ר הדר ירדני11/01/2009שלום ענבר,
הטיפול הטוב ביותר הוא מי מלח לאף, מכשיר אדים, לתופף בעדינות על הגב מכיון המותניים לכתפיים על מנת שהליחה תצא. אפשר במכשיר אדים לשים מעט שמן אקליפטוס, אפשר קרבול.
אין תרופות פלא ובדר"כ שום דבר במילא לא עוזר.
לא להתייאש, החורף יעבור.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה לתינוק בן 8 חודשיםתמי10/01/2009
שלום, בי בן 8 חודשים אוכל מרק טחון עם הודו וגם פירות מרוסקים. כמו כן, אופטימיל וקצת הנקה. אמרו לי לשלב לו חלבה גולמית עם הפירות - האם מותר? כמו כן, אני רוצה לתת לו מיץ תפוזים סחוטים האם בסדר? הוא פשוט אוכל רק שילובים של בננה / תפוח / אגס וזה נראה לי כבר משעמם... מה עוד מותר לתת בגיל 8 חודשים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לתמי
ד''ר הדר ירדני10/01/2009שלום תמי,
את יכולה להוסיף את מה שכתבת.
בעיקרון מומלץ כל דבר כזה להתחיל במינון קטן, לבד, ולראות איך מתקבל.
בגדול, אין עוד הרבה מה להוסיף מלבד מעדנים עוד מעט.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שערות בפה של תינוקלילך08/01/2009
שלום רב, יש לי תינוק בן קצת יתר מ שבועיים וכן, חתולת בית. כל מי שמגדל בע"ח מודע לבעיית השיער בבית כמה שאני לא אנקה את הבית ויעבור 20 פעם עם רולר עדיין השערות הכל מקום. רציתי לשאול האם ישנה סכנה בהמצאות שערה של החתול בפה של בני? האם יכול לשאוף אותה בטעות לריאות? האם ישנה דרך להוציא את השערה במידה וישנה בתוך הפה? האם מהווה סכנה כל שהיא או שפשוט תופרש יחד עם הצואה? תודה מראש לילך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד שאלה..
לילך08/01/2009כיצד מתבטאת אלרגיה לחתולים בגיל כזה? האם האלרגיה יכולה להתפתח בהדרגה און שאם עד עכשיו לא היו כל סמפטומים אז הכל בסדר? האם אלרגיה לחתולים בגיל כזה יכולה להוות סכנת חיים? (חנק וכו'..) שוב תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה ללילך
ד''ר הדר ירדני09/01/2009שלום לילך,
אין כל בעייה בחיים עם בע"ח להיפך.
קרוב לוודאי שאין אלרגיה כי אחרת היתה מתפתחת מזמן. אלרגייה מתבטאת בשיעול, דמעת, קוצר נשימה וכדומה.
כדאי שהשערות לא יגיעו לפה, אבל ברוב המקרים ניתן להוציא בקלות, ואף הילדים מוציאים בעצמם.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עד שהכל הסתדר... שוב חזרנו לגזים :(אפרת08/01/2009
שלום, בני בן 4 חודשים. בשקילה האחרונה לפני שבוע - 7.330 ק"ג. בגיל חודשיים נגמרו לו הגזים והיו לו יציאות כ- 4 פעמים ביממה. לפני כשלושה ימים התחלתי לתת לו ברזל- 3 טיפות ביום. אני נותנת בכפית. מאז התחילו שוב גזים, עצירות, חוסר מנוחה וחוסר שינה!! מה אפשר לעשות? האם אני יכולה להשתמש בגרפווטר בגיל הזה (כשנולד זה עזר לו)? האם לדעתכן/ם חלוקת שלוש הטיפות במשל היום תקטין את ההשפעות שציינתי לעיל? אשמח לעזרה תודה אפרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד פרטים ששכחתי לציין...
אפרת08/01/2009הוא ניזון מפעמיים ביום סימילק צמחי (בשל רגישות לחלבון חלב פרה) והשאר הנקה....ואין שינוי בכלכלה מזה כחודש. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאפרת
ד''ר הדר ירדני08/01/2009שלום אפרת,
אכן ניתן לחלק את מתן הברזל לפעמיים ביום.
אפשר לתת כל תכשיר שעוזר.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלים בגובה לא שוהה אצל תינוק בן חמישרית06/01/2009
היי אני אימא לתינוק בן חמישה חודשים היום בטיפת חלב האחות אמרה לי שהקפלים ברגליו של בני לא בגובה שווב אחד לשני לא סימטרים היא הפנתה אותי לאורתפד ילדים שיבדוק שאין בעיה ברגליו של בני אמרה משהו בקשר למפרק מה הייתה הכוונה האם אתם יכולים להסביר לי מה הבעיה וממה זה יכול להגרם ומה צריך לעשות במקרה שכזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשרית
ד''ר הדר ירדני06/01/2009שלום שרית,
חוסר סמטריה של הקפלים ברגליים של תינוקות יכולים לעיתים להעיד על פריקה מולדת של מפרק הירך.
הבדיקה פשוטה ובדרך כלל גם מבצעים אולטרסאונד.
אם אכן תמצא פריקה הטיפול הוא בהתאם לדרגה. החתלה כפולה ועד למתקנים מיוחדים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפילת גדם חבל הטבורvoozy200906/01/2009
האפרוח בן 9 ימים וכבר נראה שאוטוטו הטבור נופל. א. האם זה בסדר? זה נראה לי מעט מוקדם. ב. נראה שמלמטה כל האיזור צהבהב ומפריש נוזל דמוי מוגלה... האם זה בסדר או שיש סיבה לדאוג או לפנות לרופא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר הדר ירדני06/01/2009שלום,
נשמע שהכול בסדר. לשמור יבש, לנקות בזהירות.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון נגד אבעבועות רוחצביה06/01/2009
שלום רב, הבן שלי בן השנה קיבל ביום חמישי ב 1.1 חיסון נגד אבעבועות רוח. היום הופיע לו חום של 38.5 והוא ישנוני ומאוד עצבני. בטיפת חלב נאמר לי שתופעות הלוואי מופיעות מ 4-14 ימים מיום החיסון. אילו תופעות יכולות להופיע? איך אני יכולה לדעת שבעצם החום שלו היום הוא מהחיסון ולא ממשהו אחר?כמה ימים יכול להימשך החום? ובאיזה מצב צריך לראות רופא? אני ממש מבוהלת המון תודה לכל התשובות שאני מקבלת ד"ר הדר ירדני את עוזרת לי המון!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לצביה
ד''ר הדר ירדני06/01/2009שלום צביה,
ראשית תודה.
מדוע להבהל? לילד יש חום. בהחלט יכול להיות קשור לחיסון ויתכן שתופיע פריחה. יחלוף תוך יום יומיים.
מתי לפנות לרופא? אם מחר ממשיך חום מעל 38.5 מופיעות תלונות נוספות, כדאי להגיע לבדיקה. לא בלחץ!
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל לתינוקותאפרת06/01/2009
שלום רב, בני בן ה-4 חודשים יונק בתוספת של תחליף אצל המטפלת פעם ביום. אני צריכה לתת לו ברזל - 3 טיפות, אבל איך שאני מכניסה לו את הכפית עם הטיפות הוא יורק הכל.. איך אוכל למהול מעט את הטיפות על מנת שישתה אותן כראוי? האם אמור להיות לטיפות צבע חום כהה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפרת סליחה שאני מתערבת
שני06/01/2009ברור שהתשובה של הד"ר היא שתיקבע לך אבל בינתיים : הצבע של הברזל אכן חום ואם הוא יורק את זה את יכולה לשים על הפיטמה שלך ואז לתת לו לינוק או לטפטף לו לתוך הפה עם טפטפת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה בקשר לברזל
עינב06/01/2009האם בתמ"ל יש ברזל, או שאני גם צריכה להוסיף בטיפות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לכולן
ד''ר הדר ירדני06/01/2009שלום כולן,
אכן יש לתת ברזל.!
אפשר לתת מיד אחרי זה לינוק ואפשר למלא פיטמה של בקבוק בחלב מהול בטיפות ולתת.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לכולכן
אפרת07/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונהצביה05/01/2009
שלום, האם אפשר לתת לתינוק בן שנה תות שדה, גזר חי מגורר, מנדרינות, תפוזים? והאם מומלץ באופן כללי לתת חלב ניגר כי אני יודעת שכבר מותר השאלה עם יש צורך בכך? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לצביה
ד''ר הדר ירדני05/01/2009שלום צביה,
אפשר לתת גזר חי, מנדרינות, תפוזים ואפילו תות. להתחחיל כל דבר לחוד ומעט, לחכות כמה ימים ולנסות אחר.
חלב אפשר, ולמה לא??
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יורד לתינוקת שלי דם בפות -דחוףאורית05/01/2009
תינוקת בת 5 חודשים. יצאו לה פצעים בפות. בהתחלה חשבתי שזו תפרחת חיתולים, החלפתי לה הרבה ומרחתי משחה לתפרחת חיתולים. לאחר החמרה הלכנו אתמול לרופא ילדים שאמר שזה קשור כנראה לדרמטיטס שנמצא אצלה בעבר. יש לציין שרופא עור אמר לי בעבר שיש לה סבוראיק דרמטיטיס ונתן לי קרם אדרמה על בסיס שיבולת שועל. . מאז הכל נעלם וכמעט ולא השתמשתי במשחה ואף פעם לא היה נחוץ לאזור הפות, תמיד היה לפנים. הרופא ילדים אמר לי למרוח לה את הקרם הזה גם שם ולאוורר קצת לפני ששמה את החיתול. מאתמול היא ממש בוכה ונרדמת לזמנים ממושכים ובנוסף התחיל לרדת דם מהפצעים. הקרם הזה א נספג למטה אולי מספיק טוב. מה ניתן לעשות? היא מאוד סובלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למיטל
ד''ר הדר ירדני05/01/2009שלום מיטל,
כרגע נראה שמה שצריך לעשות זה להרגיע את המקום.
לנסות לא לשפשף ולא להכאיב. לשטוף תחת מים פושרים והרבה.
להחליף טיטולים בקצב מוגבר ע"מ שהשתן לא ישרוף.
למרוח שכבה טובה של משחה, למשל דזיטין. בשילוב אולי של דרמקומבין או תכשיר אחר.
לאוורר כמה שאפשר.
לראות שבכל זאת הסיבה אינה טיטול מסויים.
לפנות לרופא אם לא עוזר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה
אורית06/01/2009הפצעים צצו לאחר שהחלפתי לה חיתול מפאמפרס להאגיס, אני אחזור חזרה בכל מקרה לפאמפרס. בנוסף, היינו בשיעור בריכה לפעוטות האם יתכן שזה גם מזה?? נשמע לי מוגזם להתנזר מבריכה לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למיטל
ד''ר הדר ירדני06/01/2009שלום מיטל,
בהחלט נשמע יותר סביר שמדובר בטיטול.
לא לוותר סתם על הבריכה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןענת05/01/2009
הילדה שלי בת שלושה שבועות וסובלת מכאבי בטן. היא לא מצליחה לישון,היא עצבנית בוכה כל הזמן, מה אני יכולה לעשות כדאי להקל עליה?אשמח אם תעזרו לי תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן-תשובה
דנה05/01/2009כנראה שיש לה גזים/קוליק - זה קורה לכל התינוקות (כמעט) גם הילד שלי סבל 3 חודשים. יש תרופות סבתא בנושא.מה שהכי עזר לילד שלי זה חליטת גרגירי קימל ולא כל התרופות הנמכרות בבית מרקחת (נסיתי את כולן!) ועיסוי יומי קבוע אחרי אמבטיה חמה. בהצלחה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר הדר ירדני06/01/2009שלום,
נראה שהסתדרתן.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תולעי מעיים בתינוקות - דחוף!!!דנה05/01/2009
שלום רב, האם מישהו יכול להגיד לי מה הסימפטומים של תולעי מעיים בתינוקות? יש לי ילד בן שנה ו-5 חודשים אשר סובל בשבוע האחרון מכאבי בטן, גזים ושלשולים. הנ"ל גורם לו להתעורר הרבה בלילה ואף חזר לאכול הרבה בלילה (3-4 בקבוקים בלילה!!!) וזאת לאחר ארוחת ערב ולאחר שאכל בגן טוב במהלך היום. המטפלת הגן אמרה לי שנראה לה שהיא ראתה תולעת אבל היא לא בטוחה ואני אח"כ לא ראיתי. האם הגיוני שיש לו תולעי מעיים ?? אם לא האם מישהו יודע מה יכול להיות הגורם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לדנה
ד''ר הדר ירדני05/01/2009שלום דנה,
לא הכול נראה לי קשור לתולעים.
תולעים הן בדר"כ לבנות, דקות וקצרות.
קשה לראות.
לפעמים כשפותחים את פי הטבעת ומסתכלים ניתן לראות.
אפשר לשים סלוטייפ על פי הטבעת בלילה התולעים ידבקו.
לעיתים רואים בצואה - בעין, ולעיתים צריך בדיקת צואה - גם זה לא תמיד מגלה.
הכי טוב להירגע ולפנות לרופא.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעוט עם נזלת ושיעול כרונירועי05/01/2009
שלום בני בן השנה מנוזל ללא הפסקה ו"משתעל כמו חמור"בלילות האחרונים(כנראה מליחה). השיעול ממש ממש חזק כמו חנק. היינו מספר פעמים אצל הרופאה, פעם היא נתנה לנו לעשות לו אינהלציה עם בודיקורט וונטולין-עזר לכמה שעות וחזר, פעם אחרת היא נתנה לנו טיפות עיניים אנטיביוטיות לטיפול בנזלת-לא עצר את הנזלת. הרופאה אמרה שאין מה לעשות והשיעול כנראה מהנזלת והליחה. יש מה לעשות? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרועי
ד''ר הדר ירדני05/01/2009שלום רועי,
הרופאה צודקת.
זו תקופה כזאת והיא תחלוף.
ניתן לאוורר את הבית, להשתמש במכשיר אדים עם אקליפטוס, טיפות מי מלח לאף, אינהלציות כשאין ברירה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)