מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תינוקת בת 4 וחצי חודשיםמודאגת05/02/2009
שלום, לעיתים נדמה לי כי יש לביתי צבע עור כחלחל בפנים (מעל השפה ובין הגבות). בביקור השגרתי אצל רופאת הילדים (בגיל 4 חודשים) שאלתי את הרופאה על כך בתום הביקור והיא אמרה שהיא בדקה את הלב ושהכל תקין... אציין כי הילדה חיונית ומתפתחת בצורה נפלאה. האם יש מה לדאוג? האם לבקש מהרופאה בדיקה נוספת / אחרת בנושא? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר הדר ירדני05/02/2009שלום רב,
כחלון סביב השפתיים אכן יכול להעיד על בעיה לבבית
אבל ברוב המקרים גם לא.
חשוב לבדוק את הילדה, לעשות אק"ג ואולי אף לבקש בדיקת קרדיולוג ילדים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשולים אצל תינוקת בת 4 חודשיםרחלי05/02/2009
ביתי בת ארבעה חודשים משלשלת למעלה משבוע פעם ביום, כל יום. חשוב לציין כי התחילה ללכת למשפחתון לפני חודש. לא נראה כי היא סובלת מכאבי בטן. היא נחמדה וחייכנית כשהיא איתנו היא אוכלת חלב אם או בהנקה או קפוא/בקירור מבקבוק האם יכול להיות שזה החלב או זיהום או תגובה פסיכולוגית למצב החדש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרחלי
ד''ר הדר ירדני05/02/2009שלום רחלי,
לא ברור לי מה הסיבה, אבל זה פעם ביום, ולפי תיאורך לא נראה שיש סיבה לדאגה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 5 חוד' עם חום במשך 5 ימיםאורלי05/02/2009
מיום שבת התינוק משתעל שיעולי חנק , ומלאים בליחה ומלווה בחום כ 38.5 ולפעמים מגיע גם ל 39.6 כבר חמישה ימים, החום יורד לאחר אדוויל לילדים למשך כ 6 או 7 שעות וחוזר שוב. לאחר שלושה ימים עשינו לו בדיקת דם והתוצאות לא הראו על חיידק אלה על מחלה ויראלית. הוא עדין (יומיים לאחר הבדיקות) אין שינוי במצב בריאותו האם בכל זאת צריך אנטיביוטיקה? למרות שזוהי מחלקה ויראלית? אציין כי הרופא מצא שהריאות נקיות לפני כיומיים. תודה מראש, אורלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאורלי
ד''ר הדר ירדני05/02/2009שלום אורלי,
על פי מה שאת מתארת לא נראה לי שיש מקום לטיפול אנטיביוטי.
כן הייתי חוזרת לרופא לבדיקה והערכה חוזרת.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבה קשה לתינוקת בת 5.5 חודשיםאיילת05/02/2009
שלום רב, יש לי תינוקת בת כמעט חצי שנה שניזונה מסימילאק ומקבלת 3 טיפות פריפל 3 ביום. לאחרונה השתנו היציאות שלה ונהיו ירוקות/כהות ודי קשות, יחסית למה שהיה לפני כן. נראה גם שיש לה כאבי בטן ותחושת אי נוחות כשהיא עושה קקי. האם זה קשור לברזל? אולי ניתן להחליף למוצר אחר על מנת להקטין תופעות לוואי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאיילת
ד''ר הדר ירדני05/02/2009שלום איילת,
לא נראה לי שכדאי או שיש מקום להחלפת התכשיר.
ניתן לחלק את המתן לפעמיים ביום.
עוד מעט תתחילי פירות וירקות והכלכלה תהייה יותר מגוונת.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 7 חודשים- הבאה לתנוחת ישיבה על ידייעל05/02/2009
שלום בני בן 7 חודשים. מתהפך לכל הכיוונים, מתחיל להראות ניצני זחילה ( זז קצת קדימה כמו כלב ים...מתחיל לנסות ולהרים את האגן), מסתובב על ציר בקלות ובמהירות. מרים את הידיים גבוה על הבטן לתפוס חפצים גבוהים. כשאני מנסה להושיב אותו ולהשאיר אותו בתנוחת ישיבה- הוא פשוט נופל או אחורה או לצדדים ( הוא לא מנסה לעצור עם הידיים). לעיתים הוא רוכן קדימה ונשען על הידיים אך הגב בצורה כה כפופה שלמעשה אין הוא יכול לחזור בחזרה- בקיצור, לא מבצע ישיבה פאסיבית ( הכוונה למצב, כמובן, בו אני מביאה אותו לתנוחת הישיבה).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לשאלה הקודמת
יעל05/02/2009לא רשמתי בשאלה הקודמת אבל כמובן השאלה היא האם מדובר באיחור? האם זה לא תקין שהוא לא יציב ונופל מיד כשאני מביאה אותו לתנוחת ישיבה ( אם אני אוחזת בו בכף יד אחת הוא יושב יפה, זקוף, מניע את ראשו ושולח את היד השניה לחפצים) תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה ללילי
ד''ר הדר ירדני05/02/2009שלום לילי,
נשמע ונראה שמתפתח היטב.
אפשר לחכות עם הישיבה, עדיין לא מאחר.
תינוקות יכולים להתחיל את תהליך הישיבה בגיל 6-11 חודשים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר ממטרנה לסימילק?שירן04/02/2009
ביתי בת החודשיים אוכלת מטרנה ללא כל בעיה מיוחדת פרט לעור יבש מאוד וקילופים באזור העיניים הראש והאוזניים? האם יש קשר לאוכל? אולי לעבור לסימילק? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירן
ד''ר בובי גרוס04/02/2009גם מטרנה וגם סימילק הם בבסיס חלב פרה - ז"א חלבון וסוכר של חלב פרה
כאשר מנסים להגיע להרכב כמעט כמו חלב אם הדגש הוא על כמעט.
מה שאת מתארת יכולה להתאים לסבוריאה פריחה מאוד שכיחה
יש המון תכשירים טבעייים למרוח.
לא נראה ששינוי הפורמולה יעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגליים לא שוות וקושי בפישוקיסקה04/02/2009
שלום, יש לי תינוק בן 4 חודשים..בזמן האחרון התחלנו לשים לב שהרגליים לא שוות מבחינת האורך, הימין יותר ארוכה מהשמאל.. אומנם בקצת, אבל זה ניראה לעין ברגע שמצמידים את שתי הרגליים ביחד. ובנוסף על זה יש לו קושי בביצוע הפישוק(צפרצע) ברגע שאני פותחת לו את שתי הרגליים אז רגל שמאל הוא כאילו מתנגד יותר..ברגע שמותחים קצת יותר הוא מתחיל לבכות. שאלתי היא האם יש קשר בין השנים ? ומה עושים הלאה? תודה מראש, יסקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יסקה
ד''ר בובי גרוס04/02/2009לבצע באופן דחוף אולטרה סאונד של פרקי הירכיים ובדיקת אורטופד ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינג1ליירחיה04/02/2009
מדוע לא עונים לשאלות שלי. אם כאן לא המקום היכן אני לכולה לקבל תשובות תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיה
ד''ר בובי גרוס04/02/2009מה השאלה?????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריכה תשובה מהירה
חייקי06/02/2009מה זה? והאם כדאי לתת את זה לילד שלי. אני אוהבת לדעת מה אני נותנת ולא סתם לתת לו כי הרופא אמר ואני לא מוצאת מידע על זה. זה לא משהו לא בריא נכון? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לחייקי/חיה
ד''ר הדר ירדני07/02/2009שלום חיה,
סינגולר הנה תרופה שנתנת כטיפול מונע בדר"כ באסטמה של ילדים. הכוונה היא למנוע ולמזער התקפים.
יש מידע רב על התרופה אפילו באינטרנט...
אין תרופה בריאה!
תרופה נתנת על מנת למנוע או לטפל בחולי.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינייםאדוה03/02/2009
האם בקיעת שיניים גורמת לחום???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדווה
ד''ר בובי גרוס04/02/2009לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
חום זה סימן של מחלה. פקיעת שיניים זה לא מחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך המהירה, האם תוכל
שירן04/02/2009האם תוכל להמליץ על תכשיר מסוים? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירן
ד''ר בובי גרוס04/02/2009קשה לי להמליץ על תכשיר מבלי לראות את הפריחה
תשאלי אצל הרוקח בסופר פארם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון נגד אבעבועות רוחורד03/02/2009
שלום, בני בן 10 כשהיה תינוק קיבל חיסון בטיפת חלב נגד אבעבועות רוח, נודע לי שהחל משנתון מסויים התחילו לחסן פעם נוספת ילדים שקיבלו בעבר חיסון (משהו דמוי'בוסטר' או חיזוק?) אני יודעת על כך במקרה, אף גורם לא פנה אלינו בעניין, האם עלי לפנות באופן אישי לקופת החולים כדי לבקש זאת? עד כמה זה נחוץ? אני יודעת שזהו חיסון פעיל, אז האם יש סיכוי שהוא יחלה בכך בעקבות החידוש של החיסון? מה כדאי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ורד
ד''ר בובי גרוס04/02/2009יש לך טעות לפני עשר שנים לא היה חיסון לאבעבועות רוח וודאי לא בטיפת חלב.
אם הוא לא עבר את המחלה אז רצוי לחסנו עם 2 מנות כמקובל היום.
יש לברר אצל הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך המהירה, האם תוכל
שירן04/02/2009תוכל להמליץ על תכשיר מסוים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דם לילדה בת שנהתמר03/02/2009
ביתי עשתה ספירת דם ואלו התוצאות נחורגות מהסקלה: Monocytes 5.6% , Hemoglobin 11, Hematocrat 34, MCHC 32, Platelets 570, RDW 17.6 מה התוצאות אומרות, האם יש מקום לדאגה ומה יש לעשות? תודה, תמר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לתמר
ד''ר הדר ירדני03/02/2009שלום תמר,
אפשר להמשיך עוד קצת ברזל.
חוץ מזה בסדר.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן שבוע ניחנק במהלך יניקת חלבעודד02/02/2009
ברצוני לדעת שלושה דברים : 1. מדוע זה קורה כאשר הוא יונק וגם כאשר אני מנסה עם בקבוק ??? 2. כאשר זה קורה איך אני אמורה לטפל בו כדי לעזור לו להתמודד ? 3. מה עלי לעשות ? תודה אשמח לתשובך באקדם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לעודד
ד''ר הדר ירדני03/02/2009שלום עודד,
לפעמים קורה שאוכלים מהר מדי או שהחור של פטמת הבקבוק גדול מדי.
להפסיק, להרים מעט ולטפוח קלות על הגב.
באם חוזר ומדובר ממש באקט של חנק משמעותי כדאי להדגים האכלה בחדר הרופא.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עישון בזמן הנקהליה02/02/2009
יש לי תינוק בן 3 חודשים. ובחודש האחרון התחלתי לעשן . ברצוני לדעת איך עישון (של 6 סיגריות בערך ליום )משפיע על תינוק. תודה מראש ליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לליה
ד''ר הדר ירדני03/02/2009שלום ליה,
למה??????
עישון מזיק בכל היבט שניתן לחשוב: בעיות נשימה, מוות בעריסה, ירידה בתנגודת החיסון.
חבל ומיותר לך ובוודאי לו.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נרתיק סגורדליה02/02/2009
כשהבת שלי היתה בת 5 חודשים זה היה גם לה. רופאת הילדים הפנתה אותי לגיניקולוגית באותו מקום והיא נתנה לנו משחה שאמורים למרוח 10 ימים ואז זה נפתח. זה אכן עבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה לדליה
ורד02/02/2009דליה שלום תודה על ששיתפת אותי במקרה דומה, רציתי לשאול אותך האם זו הייתה גניקולוגית ילדים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנרתיק סגור
דליה03/02/2009זו היתה רופאת נשים די מומחית והיא שקבעה את הטיפול עם המשחה. אני לא הייתי ממהרת לבצע התערבות כירורגית. בכל מקרה שווה לנסות ולהתייעץ אפילו עם רופאת הנשים שלך (חשוב שתהיה מקצועית) אל דאגה זה יעבור מהר בעזרת ה'. בשורות טובות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית אוכלחגשנ02/02/2009
שלוםרב, אני אמא לשני ילדים הגדולה בת שנתיים והבן בן חצי שנה. בני שבן החצי שנה שוקל 7.450 וגובהו 68 ס"מ עלה בחודשיים האחרונים קילו אחד. עד גיל ארבעה חודשים ינק הנקה מלאה ואז העברתי אותו לאחר ניסיונות רבים של שילוב, שכשלו, לבקבוק בלבד. כיום אוכל מטרנה מגיעה במקרה הטוב לצרוך 700 מ"ל של ת"מל. לרוב כמעט אינו בוכה לאכול כאשר בוכה זה כעבור 4-5 שעות ועדין יכול לאכול 80 מ"ל ואינו מוכן להכניס יותר את הבקבוק לפה, מקמר את הגב ומתנגד בכל תוקף כעבור שעתיים בוכה שוב לרוב גם מעיפות ואז ,גם לא תמיד מוכן להמשיך לאכול עוד קצת. אוכל הכי טוב כאשר הוא עייף ורוצה להרדם. כך גם בבוקר, אוכל ארוחת מתוך שינה בערך באחד עשרה שתיים עשרה בלילה כשקם בשש, שבע הוא אינו מוכן לאכול וגם אם כן אז מעט וממשיך בערך בשמונה כאשר רוצה להירדם. חשוב לי לציין שכל רעש אן ענין מסיח את דעתו מהבקבוק והא אינו מוכן להמשיך לאכול. התייעתי עם הרופא הוא ממש לא התרגש ואמר לי שילד אוכל כמה שהוא צריך, התייעצתי במרפאות אכילה וגם שם לה התרגשו מהעניין, תיצפתו עליו כיצד הוא אוכל, ולא נתנו לי טיפים. גם ביתי הגדולה שנולדה פגית 1300 גרם בשבוע 32 אינה אכלנית גדולה ועדין שוקלת עשר ק"ג בערך אחוזון חמש. שאלתי: מה לעשות? מדוע הוא מתנגד לבקבוק?איך אפשר לגרום לו לבקש אוכל ולאכול את הבקבוק בכמות הרצוייה לגילו?האם ניתן לשנות זאת. ניסיתי גם סימלאק. דבר נוסף חשוב הילד מתפתח יפה מתהפך לשני הכיוונים החל לזחול קצת ברוורס,חייכן ומשחק יפה ,ישן טוב אך עדין אני מרגישה שהוא לא שקט כאשר אוכל מעט. אשמח לתשובה,תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לחגשנ
ד''ר הדר ירדני03/02/2009שלום חגשנ,
הניחי להם.
בנך לפי מה שכתבת במשקל מצוין! עוד מעט אפשר להוסיף לו ירקות ופירות.
תני לבתך בעיקר אוכל ופחות נשנושים - ילדים לא מתים מרעב בבית מלא אוכל.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)