מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נרתיק סגורורד01/02/2009
שלום לביתי בת ה-9 חודשים יש נרתיק סגור, האם יש צורך בהתערבות כירוגית? רופא הילדים המליץ לנו לחפש גניקולוג ילדים, מחיפוש שעשינו דרך קופת החולים נאמר לנו שאין פונקציה כזו, שכן כשנכנסנו לאתרים שונים באינטרנט הבנו שיש כאלה הפונים לכירוג, הנטייה האישית שלנו לא לפעול דרסטית ויש לנו תחושה שהתערבות כירוגית היא יותר קיצונית, נשמח לקבל הכוונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאמא
ד''ר הדר ירדני03/02/2009שלום אמא,
מדובר קרוב לוודאי על הדבקות השפתיים.
הכתובת כירורג ילדים.
הטיפול - נסיון לפתיחה עם משחה המכילה הורמונים, ואם לא חיתוך החיבור בניתוח (קטן).
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת דם תינוקת בת שנהג'ני01/02/2009
שלום הרופא שלחה אותנו לעשות בדיקות דם גיל שנה. רציתי לדעת איך יצאו הבדיקות? ורציתי לדעת איך היא מבחינת משקל וגובה. נולדה 2.276 ק"ג גובה 47 ס"מ. היום 10.400 ק"ג גובה77 ס"מ אוכלת הכל וטוב בלי עין רעה. blood count 5.8 WBC 5.44 RBC 13.8 HB 40.0 HCT 73.6 MCV 25.5 MCH 34.6 MCHC 14.4 RDW 144 PLT 9.0 MPV 18 PDW differntial 18.2 NEUT% 66 LYM 12.3 MONO 2.3 EOS 1.2 BASO 1.1 NEOT.abs 3.8 LYMP.abs 0.71 MONO.abs 0.1 EOS.abs 0.1 BASO.abs תודה ג'ני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה
ג'ני03/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה דילגו עלי
ג'ני03/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לג'ני
ד''ר הדר ירדני03/02/2009שלום ג'ני,
בסדר גמור.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ג'ני03/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד בפניםנטלי01/02/2009
לבני בן החצי שנה יש אלרגיה על הפנים והוא נוטה לגרד את פניו אפילו עד לדם. המליצו לי על פניסטיל ג'ל להקלה על הגירוד אך זה לא עוזר. ברצוני לדעת אם אפשר להשתמש בטיודנטול ג'ל ואם כן אז באיזה מינון. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה נטלי
ד''ר הדר ירדני03/02/2009שלום נטלי,
ראשית צריך לראות למה אלרגי.
הטיפול כולל סוגים שונים של תכשירים. לעיתים סטרואידים, ובעיקר קרמים שתפקידם שימון.
עצתי - רופא עור ילדים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך ניתן להעסיק ולפתח תינוק כבן חציאדרי שלי01/02/2009
ברצוני לדעת כיצד להעסיק את בני בן החצי שנה בבית מכיוון שעדיין לא הכנסתי אותו לפעוטון. אני מנסה להעסיק אותו במשך כל שעות היום והייתי רוצה לדעת איך עוד אוכל להעסיקו. בברכה אמא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצעה
דנה03/02/2009אינני מומחית (אבל כן קוראת ספרים בתחום), אבל אוכל להציע לך את אותם הדברים שאני עושה עם הבן שלי (גם אני איתו בבית והוא בן 8 חודשים עכשיו): אני מדברת אליו הרבה כבר מיום היוולדו, שרה לו, רוקדת איתו במרחב, מקריאה לו סיפור ומראה לו ספרי תמונות לפעוטות (הוא מאוד אוהב את התמונות בשילוב הקול שלי), משחקים "קוקו" (בפעם הראשונה ששיחקנו את זה הוא לא ממש הבין, אבל אח"כ הוא מקשר שכשאני "נעלמת" אני עדיין שם בתודעה שלו, וכשאני מופיעה הוא מתגלגל מצחוק), "סבתא בישלה דיסה", "ידיים למעלה" (אני עושה), עשר אצבעות, אווירון, מחיאות כפיים (אני מוחאת לו),נדנדה על הידיים וכד'. אני נותנת לו לחוש מרקמים שונים (שטיח, רצפה, חול, דשא, עלים יבשים, מים וכד' וגם ניילון, נייר, שערות וכד'), בונה מגדל והוא מפרק, הוא משחק עם כלי המטבח (אלה ה"משחקים" שהכי מעניינים - מפגש של כף עם מכסה של סיר, קופסאות ומכסים בגדלים שונים), מפגיש בין עצמים. משמיעה לו מוסיקה מדיסק אהוב עליו וגם מוסיקה שונה ומגוונת. מקווה שעזרתי קצת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאדרי ודנה
ד''ר הדר ירדני03/02/2009שלום,
כמעט לא נשאר מה להוסיף חוץ מסוג עיסוי תינוקות, שחייה וכדומה. טיולים!!
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך להעסיק את בני..
אדרי שלי04/02/2009לדנה והדר תודה על העצות והעזרה אעשה זאת עם בני למרות שאת רוב הדברים שאמרה דנה אני כבר עושה. אבל נתת לי עוד רעיונות שימושיים תודה רבה לך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בקשר להעסקת ילד
ירון02/04/2009שלום לכולם,
קצת רקע
יש לי בן בן 7 חודשים,יש לו המון משחקים וכל יובמשך השבוע הוא נמצא אצל סבתא שלו כאשר אני ואישתי בעבודה.
הסבתות אני ואישתי מנסים להעסיק אותו כל היום אך אי אפשר, הילד רוצה שנהייה סביבו כל הזמן הוא לא מוכן לשחק עם עצמו לבד למשך יותר מ 5 דקות רצוף.
לא בנדנדה לא באונברסיטה ולא מול הטלווזיה וכמובן בשום פנים ואופן לא במיטה.
אני אובד עצות, אני לא יכול להיות איתו 12 שעות רצוף על הידיים או להעסיקו.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לירון
ד''ר הדר ירדני02/04/2009שלום ירון,
אפשרות אחת היא להכניסו למסגרת גן עם עוד ילדים.
אפשרות שנייה ללמד אותו להיות לבד, אין ברירה. חשוב לשפיות שלכם ולא פחות! להתפתחות שלו.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדנה את אמא מקסימה
סאמוואן16/04/2009הלוואי על הרבה מאוד ילדים אמא כמוך....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח רעדליה01/02/2009
שלום, בני בן שנה וחודש ובשבוע האחרון שמתי לב שיש לו ריח לא נעים מהפה. ריח כמו של ביצה מקולקלת. לא היה משהו לאחרונה שאמור להשפיע חוץ מחיסון לפני שבוע וחצי אבל האם יש קשר? ממה זה יכול להיות? יש לו בסך הכל 4 שיניים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לדליה
ד''ר הדר ירדני03/02/2009שלום דליה,
ראשית זה כבר גיל שיכולה להיות עששת ובוודאי שיש מקום לצחצח שיניים.
מציעה לקבוע פגישה עם רופא שיניים ילדים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזון לתינוקאילנה01/02/2009
שלום ביתי בת 4 חודשים צורכת סימילק טופ 1 מתי ניתו להתחיל לתת לה אוכל מוצק (פירות,ירקות,מרק)? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאילנה
ד''ר הדר ירדני01/02/2009שלום אילנה,
גיל 6-7 חודשים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברונכיתסיון01/02/2009
שלום רב, לביתי בת ה-3 חודשים יש ברונכית נאמר לי ע"י הרופא המטפל שלה לעשות לה אנלציות 3 פעמים ביום, שאלותי הן: 1. מה זה ברונכית? 2. ממה נוצר ברונכית? בתודה מראש סיון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לסיון
ד''ר הדר ירדני01/02/2009שלום סיון,
ברונכיט או ברונכיאוליטיס או שמות נוספים היא דלקת של דרכי נשימה. הדלקת נוצרת בדר"כ עקב זיהום וירלי שגורם לבצקת דרכי נשימה ומכאן לצפצופים וחרחורים על פני הריאות.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות לבנות בפהשחר שני01/02/2009
שלום לך דוקטור. בני בן 4 חודשים ובשבועות האחרונית החל לרייר ולמצוץ את ידיו וגם להיות חסר מנוחה לפעמים, הסתכלתי בפיו וראיתי נקודות לבנות על החיך בהתחלה חשבתי שאלו הן שיניים אך עכשיו לאחר שבוע אני חושבת שמדובר במשהו אחר. האם את מקירה את התופעה ואם כן מה ומו. תודה רבה לך מראש שחר שני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשחר
ד''ר הדר ירדני01/02/2009שלום שחר,
יתכן ומדובר בפטרת. למרות שפטרת אינה גורמת לריור או תלונה אחרת.
כדאי להראות לרופא.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בפניםרוני01/02/2009
שלום רב, ביתי בת חודשיים וחצי. בגיל חודש החלו לה פצעונים בפנים. שבועיים לאחר מכן היה "השיא" כשאפילו היו הפרשות נוזליות שקופות מחלק מהפצעים. מיד אחר כך הפצעים התייבשו ונראה היה כי חלפו. אך מספר ימים לאחר מכן הם חזרו ומאז לא יורדים. יש לציין כי גם אזור הצוואר מאד מגורה ואדמומי. בסה":כ כבר כחודש וחצי הפנים נראות מאד לא טוב עם הרבה פצעים (כרגע ללא הפרשות) האם זה דורש התייחסות מיוחדת או שזה הורמונלי ויעבור? הערה: לא נראה שהילדה סובלת. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוני
ד''ר בובי גרוס01/02/2009קשה מאוד וביתי אפשר לתת יעוץ על פריחה מבלי לראות.
קרוב לודאי יש שילוב של שני מצבים. מצב הורמונלי שלאחר הלידה שיכול להמשת מספר חודשים וחולף מעצמו. השני זה דרמטיטיס סבוראה - סביב הצואר, מאורלי האוזניים ובאזורים שונים.
אם זה מאוד חמור יש תכשירים שאפשר למרוח. נא לפנות לרופא הילדים לאיבחון וטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשה צהובה בעיניים של היילוד,,,שרון31/01/2009
תינוק בן 4 חודשים מיום לידתו , יש מופרשת הרבה הפרשה צהובה מהעין הימנית, טיפות עיניים שניתנו לו ,בכלל לא הועילו עד כה, גם הקפדה על ניגובי העיין במים פושרים ותמצית קמומיל לא הועילו. מה ניתן לעשות לפתרון בעיית ההפרשה הזו., שנמשכת כבר 4 חודשים ? בתודה מראש, שרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשרון
ד''ר הדר ירדני31/01/2009שלום שרון,
סביר להניח ששק הדמעות חסום.
הכי חשוב זה עיסוי מקומי. כדאי לפנות לרופא שיסביר איך לעשות את העיסוי.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאת נורפן וחוםנעמי31/01/2009
שלום, ביתי בת 16 חודשים. היתה ילדה בריאה עש לחודשיים האחרונים שהכנסתי אותה למעון. מאז היא חולה כמעט כל שבוע- צינון, אדמדמת, שיעול חזק ועכשיו חום גבוה. אתמול בלילה החל לעלות לה החום והיא הקיאה. אין לה שלשולים או הקאות חוזרות אך כל 4 שעות החום עולה ל- 39.5. ניסיתי לתת לה נורפן מס' פעמים וברגע שאני נותנת לה אותה היא בוכה ומיד מקיאה את זה (ממש ברגע נתינת התרופה), לכן אני משתמשת בנרות אקמולי (אך הם לא חזקים מספיק). 1. האם החום יכול להיות וירוס? 2. האם היא אלרגית לנורפן ? או שסתם הטעם מגעיל אותה ולכן יורקת? 3. האם יש תרופה יעילה יותר מאקמולי בנרות? תודה, נעמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנעמי
ד''ר הדר ירדני31/01/2009שלום נעמי,
בהחלט יכול להיות שמדובר בוירוס.
קרוב לוודאי שהטעם בעייתי ואין אלו תופעות של אלרגיה.
יש סירופ אקמול.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילה לפני השינהאדוה30/01/2009
שלום רב בני בן 9 חודשים ושאני משכיבה אותו לישון אני נותנת לו בקבוק(בשכיבה) הוא אוכל ונרדם האם זה תקין או עדיף להאכיל אותו ואז לתת לו ללכת לישון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאדוה
ד''ר הדר ירדני31/01/2009שלום אדוה,
מאד לא מומלץ להאכיל בשכיבה!!
גורם בין היתר לעששת ודלקות אוזניים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכילה בשכיבה
אדוה01/02/2009שלום, תודה על התשובה. שכחתי רק לציין כשאני משכיבה את הילד לישון אני מניחה אותו על כרית האם זה בסדר או באיזה דרך אפשר לתת לילד לאכול כי אם אני יחזיק אותו ביד הוא התעורר ויהיה לו קשה להרדם.ככה הוא נירדם ישר אחרי האוכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאדוה
ד''ר הדר ירדני01/02/2009שלום אדוה,
בגדול אוכל אינו מוצץ ואינו דרך להרגעה.
את נכנסת להרגל שלא תוכלי לצאת ממנו וגם לא בנך.
מאכילים על הידיים או על הכסא,
משכיבים לישון אחרי שמסיימים, רוחצים פנים, שיניים...
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פליטות מרובות (לא ריפולוקס)דינה30/01/2009
אני נותנת מטרנה והקטנה פולטת הרבה, אמא שלי טוענת שזה בגלל המטרנה ושכדאי לעבור לסימילאק / אופטימיל האם יכול להיות שבאמת יש קשר לתמ"ל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לדינה
ד''ר הדר ירדני31/01/2009שלום דיה,
סביר להניח שהסוג אינו משפיע על כמות הפליטה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוםיוליה29/01/2009
ערב טוב! בני בן 4 חודשים קיבל היום מנה שניה של פרבנר ומנה שניה של זריקה מחומשת בטיפת חלב, האחות אמרה שיכול להיות חום אצל הילד (כל זה היה בבוקר) במשך כל היום הילד מאוד ערני ,חייכן, משחק יפה ואוכל טוב - כלומר לא מראה סימנים של חום, בערב מדדנו לו חום והחום היה 38.5 נתנו לו אקמולי 1 מ"ל ( הילד שוקל 6700)האם יש צורך לפנות למיון עם חום כזה? וכמה זמן צריך לחכות עד שהחום ירד?אודה על תשובה מהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנטלי
ד''ר הדר ירדני31/01/2009שלום נטלי,
אין סיבה לפנות למיון!
לוקח לעתים עד 40 דקות לחום לרדת.
אפשר גם לעשות אמבטיה של כל הגוף כולל הרטבת הראש, מים נעימים, למשך כחצי שעה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבנה ראש לאחר מצג עכוזסימה29/01/2009
שלום , ביתי בת חמישה חודשים,נולדה בשבוע 38 בניתוח קיסרי בשל מצג עכוז ומיעוט מי שפיר , נולדה במשקל 2800 וכיום שוקלת כ8.5 קילו ,כיום ישנה יותר על הבטן ,גם בלילה (אך מזיזה את הראש מצד לצד גם בתוך שינה) ובמהלך היום משחקת גם על הבטן וגם על הגב . עוד מהלידה מבנה הראש היה צד משני צידי הראש ומאחור מעל החוליה הצווארית העליונה מעין בליטה ,מבנה הראש מעט השתפר אך עדיין יש משני צידי הראש מעט שקיעה ומאחור בליטה ... כמה זמן לוקח לגולגולת להגיע למצב תקין ? אשמח לתשובה תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לסימה
ד''ר הדר ירדני31/01/2009שלום סימה,
ראשית ההמלצה היא להשכיב לישון על הגב עד גיל 6 חודשים.
סביר להניח שהראש יסתדר לאט לאט, אל תדאגי.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)