מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נר במקום אקמולישירלי20/02/2009
שלום בני בן חצי שנה+ בלילה הוא לא ישן טוב כי התפתל מכאבים הוא מוציא את השן השנייה שלמעלה הכנסתי לו נר במקום אקמולי כי לא היה לי האם זה בסדר או מיותר? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשירלי
ד''ר הדר ירדני20/02/2009שלום שירלי,
אם לאחר מכן נרדם וישן הרי שזה היה בסדר.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק רזה בן 9 חודשיםלילי19/02/2009
היי,הבן שלי בן 9 חודשים מתחת לאחוזון 3 ׁ(שוקל 7200)לאחר בדיקות דם הכל תקין. הייתי שמחה לדעת האם הוא אוכל מספיק, ומה מומלץ להוסיף? אוכל: בוקר הנקה(שני צדדים), מגיע למשפחתון ב- 8 אוכל דייסה עם כף שקדייה, ב- 11:30 אוכל שתי כוסות של עוף עם ירקות ופחממה (קוסקוס, פסטה וכו'), ב- 14:00 מנה מטרנה (180 או 240) ב- 16:30 פרי או אבוקדו לפעמים גם מנה נוספת של עוף עם ירקות (אוכל כוס ולא יותר) - 18:30 הנקה (שני צדדים) ונרדם עד 5 בבוקר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ללילי
ד''ר הדר ירדני20/02/2009שלום לילי,
נראה שהכלכלה מגוונת ומספיקה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות אצל התינוקדורי18/02/2009
שלום בני בן חודש וחצי ניזון מהנקה מלאה. בדרך כלל היציאות נוזליות, צהובות עד צבע חדרל עם גושים קטנים בפנים. הבנתי שזה בסדר גמור. היום הייתה לו יציאה טיפה יותר כהה אבל פנים היה כמו נזלת ( ליחה/ריר) המעורבת עם אותו המרקם שתיארתי קודם., כמו כן בפעם אחרת ראיתי שהיציאה יוצאת כמו קצף (ובפנים אותו המרקם הרגיל) האם שתי התופעות נורמליות? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לדורי
ד''ר הדר ירדני20/02/2009שלום דורי,
נראה שבסדר.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףמיכל גלנץ18/02/2009
שלום בני בן 9 חודשים התחלתח לתת לו יוגורט טבעי לארוחת הביניים אך בטעות נתתי לו יוגורט פרו ביוטי (עם חיידקי LLG) יכול לקרוא לו משהו? האם עלי לתת לו יוגורט טבעי רגיל וללא תוספות?? תודה מיכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למיכל
ד''ר הדר ירדני20/02/2009שלום מיכל,
קרוב לוודאי שלא יקרה כלום.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טורטיקוליס וצורת הראששרון18/02/2009
שלום לכם! ביתנו בת שמונת החודשים אובחנה בגיל 3 חודשים עם טורטיקוליס. היא התקשתה בהפניית ראשה לצד ימין ומעטה להתייחס באופן כללי לצד זה. היא בטיפול אצל פיזיותרפיסטית שבין השאר נותנת לנו הדרכה למתיחות של הצוואר ימינה-למעלה, עידוד השימוש ביד ימין ובעיקר עידוד הפניית הראש ימינה. נראה כי המצב משתפר (למרות שהיא עדיין ממעטת להישען על יד ימין כשהיא על בטנה ומשחקת וכאשר היא יושבת). אנו יותר מודאגים מהעיוות בצורת הראש שיש לה – צידו השמאלי של הראש, מאחורי האוזן נראה שטוח יותר ונראה גם כי מצד ימין מעל האוזן הראש בולט יותר החוצה. כמו כן, כיפת הראש למעלה נידמת לנו כלא לגמרי סימטרית כך שהקודקוד נוטה מעט שמאלה (התאורים מתייחסים לימין בתינוק ושמאל של התינוק). שמענו שצורת הראש יכולה להשתנות רק עד גיל שנה, ועל כן אנו חוששים. אנו מנסים באופן פאסיבי, כשהיא ישנה, להשעינה על צד ימינה וכשהיא ישנה על הבטן להפנות את ראשה דווקא לצד שמאל. אך במוקדם או במאוחר היא מסובבת את ראשה בשנתה בחזרה לצד השני. שאלותינו הן: 1.מה ניתן לעשות בכדי לעזור לה לתקן את העיוות? 2. האם הישארותו של העיוות יכולה להשפיע בטווח הארוך ולגרום לבעיות כלשהן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשרון
ד''ר הדר ירדני20/02/2009שלום שרון,
ראשית כדאי להבדק שוב ע"י רופא ולראות האם אכן רק בעיית שריר.
בכל מקרה צריך להשכיב הרבה על הבטן ולעניין משני הכיוונים. להאכיל בישיבה על כסא כך שלא תהייה נטייה של הראש לצד זה או אחר.
בלילה להפוך את כל תנוחת הגוף. לא רק את הראש, אלא להשכיב כל פעם עם הרגליים והראש במקום אחר.
בקשר לעיוות בראש, יתסדר עם הזמן.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות מוזרות אצל התינוקדורי18/02/2009
שלום רב, שמתי לב לשתי תופעות לא מוכרות לכן מוזרות ומדאיגות אותי כאם. בני, תינוק בן חודש וחצי, הנקה מלאה, לידה רגילה, הריון תקין. 1. לפני יומיים כאשר עשינו לו עיסוי שמתי לב שבגב בצד שמאל, באיזור הלב או הפטמה (רק מאחור) כאשר התינוק על הבטן ומרים ראש ועומד על הידיים, האיזור הזה בגב מחליף צבע ומתחיל להיות בגוון סגול - האם מוכרת התופעה? 2. היום ראיתי בגופו הרבה נקודות אדומות קטנות, החל מחזה ועד ירכיים. מה הסיבה לכך יכולה להיות? ביומיים אחרונים אנו משתמשים במשחה אנטיביוטית (הייתה לו דלקת בפין) וכן במשחה סטרואידים (בגלל אטופיק דרמטיטיס) המון תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לדורי
ד''ר הדר ירדני20/02/2009שלום דורי,
אכן מוזר ולא מוכר - מציעה שתפנו לרופא שיראה.
התפרחת יכולה להיות חלק מהדלקת העורית. בכל מקרה, אתם הרי פונים לרופא, אז שיראה גם את זה.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המון רוקאדוה18/02/2009
שלום בני בן 10 חודשים יש לו כבר שש שיניים. לאחרונה אני לא מבחינה בשום צמיחה של שיניים נוספות. מדוע לבני כל הזמן יש רוק שבדרך לפני הוצאת השיניים הופיעה אצלו( ככה חשבתי) אבל באופו קבוע יש לו רוק שיוצא.מהי הסיבה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאדוה
ד''ר הדר ירדני18/02/2009שלום אדוה,
כנראה בכל זאת קשור לשיניים.
באם יש הפרשת רוק לא סבירה, כדאי לפנות לרופא.
באם ממצא יחיד וכל השאר תקין והילד גדל לתפארה,
סביר להניח שזניח.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכשיר לטיפול בכינים בגיל שנה ושלשמוטי18/02/2009
האם יש תכשיר שניתן להשתמש בו עבור תינוקת בת שנה ושלשה חודשים מעבר למסרק? גילינו אצל התינוקת שלנו כינים. היא לא בגן, אלא עם מטפלת,ואין ילדים אחרים בבית ואת עצמנו בדקנו מיד. האם ייתכן מקור נוסף למעט מפגשים קצרים עם ילדים בגני משחקים ובני דודים (שמיד נבדקו גם הם ונמצאו נקיים)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למוטי
ד''ר הדר ירדני18/02/2009שלום מוטי,
הייתי מציעה למרוח שמן תינוקות על השיער ולסרק.
לא להשתמש בשום תכשיר.
אפשר הידבקות ממפגשים קצרים, מצעים, מסרקים, כובעים ועוד.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונת תינוק בן 9 חודשיםמיכל גלנץ18/02/2009
שמי מיכל אמא לאור בן ה 9 חודשים אור לאחרונה מסרב לאכול תחליף חלב או כל דייסה אפשרית(ניסיתי את כל הטעמים). רק בלילה מתוך שינה הוא מסכים לאכול בקבוק סימילאק עם מעט דייסה. עלי לציין כי את מרק הירקות הוא אוכל בהתלהבות(300 גרם) כמו כן הוא אוהב אבוקדו עם קצת תבלון. מה עלי לעשות? האם יש איזשהו תחליף לתחליף החלב או לדייסה? תודה מיכל מתוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למיכל
ד''ר הדר ירדני18/02/2009שלום מיכל,
אין ספק שצריך למצוא משהו שיסכים לאכול. אולי בכפית?
אפשר לתת פירות, יוגורט או מעדן.
להפסיק להאכיל בשינה!!!!
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה נוספת
מיכל גלנץ18/02/2009אני לא מאכילה מתוך שינה יוצא שהארוחה לפני השינה היא בשעה 17:00 ואז אור מתעורר ב23:00ורוצה לאכול אז אני נותנת לו בקבוק. ניסיתי גם בכפית הוא פשוט לא אוהב את הטעם של התחליף חלב והדייסות. האם כארוחת ביניים(ב 4 אחה"צ) אני יכולה לתת לו יוגורט טבעי או גביע של גבינה לבנה? ובתוספת אבוקדו עם קצת שמן זית? שאלה נוספת: מתי אפשר להפסיק עם הדייסות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למיכל
ד''ר הדר ירדני20/02/2009שלום מיכל,
את הארוחה של 11 בלילה צריך לתת לו מחוץ למיטה - כלומר לא בשכיבה.
יוגורט זה בסדר וגם גבינה. להזהר עם אבוקדו להתחיל עם חתיכה קטנה, יכול לגרום לאלרגיה.
דייסות אפשר להפסיק תמיד - רק לראות שמקבל מספיק קלוריות ושלא רעב.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינה ואי שקט...אמא של אורי18/02/2009
אורי בן 7 שבועות. נולד בשבוע 37+4 בזירוז עקב רעלת הריון. לא ינק בכלל והתחלנו עם מטרנה רגילה. מהר מאוד התחילו עצירויות ועברנו לצמחי. סבל ועדיין סובל המון מגזים ולאחר התייעצות עם רופא מומחה החלטנו להעבירו לנוטרמיגן. הנוטרמיגן אכן הוריד את כמות הגזים אבל לאחר שכל יציאה לוותה בצרחות איימים הגענו למיון שם גילו שיש דלקת בפי הטבעת הוא מקבל רקטוצורין ופרוקטוגליבנול. בנוסף יש לו פטרת בלשון והוא מקבל דקטרין אורל ג'ל. כן, התחלה לא קלה לקטנצ'יק שכזה אבל אנחנו עושים המון מאמצים והיינו כבר מספר לא מבוטל של פעמים אצל הרופא איתו ומעבר לכך לא נראה שיש משהו לא בסדר. אבל - הילד עצבני וחסר מנוחה. נאנח כל הזמן, מקטר, מתפתל, חורק וישן גרוע מאוד ומעט מאוד. יש לציין שעל הצד או על הגב ממש לא מצליח לישון ועל הבטן אני מאוד חוששת להשכיב אותו. יש לילות שמרוב עייפות אנחנו משכיבים אותו עלינו וככה לכולם יש קצת שקט וככה הוא ישן סביר איכשהו. שאלתי - כבר היינו אצל כמה רופאים וגם במיון וכולם הפכו אותו ובדקות אותו מראש ועד כף רגל כולל אולטרסאונד בטן ולא מצאו דבר. האם להמשיך לבדוק או לייחס זאת לאופי של הילד ולהניח שהוא פשוט בעל אופי לא רגוע? אני כבר די מיואשת ולא יודעת מה עוד לעשות כי כולנו לא רגועים כבר...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאמא של אורי
ד''ר הדר ירדני18/02/2009שלום אמא של אורי,
קודם כל להרגע. ילדים סופגים לחץ מההורים.
חוץ מזה לא להשכיב לישון עליכם ועדיף לתת משהו נגד כאבי בטן טרם ההשכבה.
באם ראיתם כבר הרבה רופאים טולי מספיק.
באפשרויות - גסטרו ילדים או אלרגולוג.
הכי חשוב איך גדל ומתפתח.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינטומיצין על עיני תינוק בן 10 חודאליה17/02/2009
שלום רציתי לשאול האם מותר למרוח סינטומיצין על עיני תינוק בן 10 חודשים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאליה
ד''ר הדר ירדני17/02/2009שלום אליה,
כן, באם יש אינדיקציה רפואית - כלומר אם רופא רשם לכם.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזון ראשוניאיילת17/02/2009
שלום בני בין כמעט 8 חודשים ועדיין יונק ממני. אני שולחת אותו לגן עם בקבוקים שאובים של חלב. עכשיו אני רוצה לרדת לבוקר וערב יניקה ולא במהלך היום. שאלתי היא מה עלי לתת לו לאכול כשהוא חוזר מהגן ב16.00? בקבוק או פרי? הוא מקבל במהלך הבוקר בגן מנת פרות בבקבוק כי הוא מסרב לאכול עם כפית, אני לא רוצה שעניין האוכל יהפוך להיות מלחמה... איך הכי טוב לעשות את זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאיילת
ד''ר הדר ירדני17/02/2009שלום איילת,
נראה לי מיותר פעמיים ביום פירות.
אפשר לתת ירקות אם לא מקבל בגן,
אפשר לתת מעדן/גבינה, ביסקוויט, לחם.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונהשירלי17/02/2009
שלום לד"' הדר, ברשותך שתי שאלות בני בן חצי שנה+ התחלי לאכול ירקות בשעות הצהריים שאלתי היא: הוא אוכל מעט מאוד ירקות בתור התחלה עד שיתרגל לטעם עם חתיכות בשר (כמובן שטחונות), שאלתי היא אני מביאה לו את הירקות כמעט חצי שעה או יותר לפני החלב והחלב זה מטרנה חלבי האם אפשר בצהרי היום לתת לו חד פעמי מטרנה צמחי בעקבות זה שהירקות עם בשר ובהמשך היום מטרנה חלבי או מה היית מציעה לי לעשות כדי שהחלב והבשר יהיו קרובים אחד לשני? ומתי אפשר לתת לתינוק בן חצי שנמה גבינה? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשירלי
ד''ר הדר ירדני17/02/2009שלום שירלי,
אין בעיה לתת מטרנה צמחית.
את יכולה לתת גבינה אחה"צ.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרבר
שירלי18/02/2009עוד שאלה: מתי אפשר גם גרבר לתת? והמון תודה על התשובה המהירה אין כמוך!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשירלי
ד''ר הדר ירדני18/02/2009שלום שירלי,
מגיל 7 חודשים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוכל מוצקדנה17/02/2009
אם מה מומלץ להתחיל?ואיך מכינים מחית פירות ?{בישול\פומפיה} באיזה מים עדיף להשתמש והרתיח מינרלים או מי ברז?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לדנה
ד''ר הדר ירדני17/02/2009שלום דנה,
מומלץ להתחיל בירקות. בתחילה ירק אחד ואחרי מספר ימים אחר ואז לערבב.
בהמשך פירות באותה צורה.
לרסק בבלנדר.
אני תמיד מעדיפה מי ברז מורתחים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקמולי או נורופן?שירה17/02/2009
שלום. איזו תרופה מומלץ לתת לתינוק בן יומו: אקמולי או נורופן ילדים? איזו מהם בטוחה יותר לתינוק? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנטלי
ד''ר הדר ירדני17/02/2009שלום נטלי,
שתיהן טובות.
יש להקפיד על מינון נכון ומרווחים נכונים.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)