מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טרמדקסשי02/12/2011
האם מושתל כליה עם קראטנין 1.4 יכול לקחת כדור טרמדקס 100 מיליגרם עד שני כדורים בשבוע
הבנתי שהכדור הזה עובר בכליות האם הוא יכול לעשות נזק במינון כזה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרמדקס - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי02/12/2011שאלה זו אינה מתאימה למדור זה. כללית מושתל כליה צריך להתייעץ עם הנפרולוג שלו לפני שמוש בכל תרופה חדשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאות MRIA.R01/12/2011
שלום,
אודה לעזרתכם למשמעות הפענוח, והאם אוכל לחזור לפעילות ספורטיבית בקרוב?
מודגם באספקט התיכון של המשטח הטיביאלי הלטרלי פגם לכל עובי הסחוס בקוטר 9 מ"מ בציר הסגיטלי
(חתך סגיטלי 8 סדרה 3) ובקוטר 9 מ"מ במישור הצדדי פנימי (חתך קורונלי 18 סדרה 4) עם בצקת לשדית
סוב-כונדראלית בסמוך.
.( מודגם חשד לשבב סחוס מנותק ללא תזוזה במיטת הנגע בקוטר 3 מ"מ (חתך קורונלי 18 סדרה 4
הרצועות הצולבות והרצועות הקולטרליות הודגמו תקינות.
המניסקוסים בעלי מראה וגבולות שמורים.
המנגנון המיישר מודגם תקין.
מודגם סדק כמעט לכל עובי הסחוס המכסה את הפאסט הלטרלי של הפיקה בקוטר 3 מ"מ במישור הצדדי פנימי
(חתך אקסיאלי 23 סדרה 6, סגיטלי 8 סדרה 3), ללא עדות לבצקת לשדית סוב-כונדראלית בסמוך.
הפיקה מודגמת בעמדה מעט לטרלית.
הטרוכלאה מודגמת שטוחה- ייתכן דיספלסטית. ללא עדות לנזק בסחוס הטרוכלארי.
הודגם נוזל תוך פירקי בכמות קטנה, ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית
תודה,
אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח תוצאות MRI - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי01/12/2011בגדול מדובר בנזקים לסחוס בצד הפנימי של הברך ובסחוס הפיקהץ הרצועות והמניסקוסים תקינים. השקע בו הפיקה "נוסעת" נראה לבודק שטוח, אם זה נכון אז זה יכול להסביר את הנזק שראו בפיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפעילות ספוריטיבית
A.R02/12/2011ד"ר אליהו,
תודה על תגובתך.
האם בהתייחס לפציעה הנ"ל אוכל לחזור לפעילות ספורטיבית?
במה זה כרוך ? (פיזיותרפיה, ניתוח?)
תודה,
אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- very importantnatali01/12/2011
אני בת 24 ושוהה בחול במשך תקופה ארוכה. אין באפשרותי לגשת לרופא.
אני בריאה לחלוטין לא נוטלת שום תרופות.
בתקופה האחרונה אם לדייק שלושה שבועות יש לי כאבים חזקים שבאים והולכים ביד למעלה בצד ימין.
חשבתי שאולי תנוחת השינה שלי לא הייתה נכונה אבל אני בטוחה שזה בעיה אחרת. זה כאילו הכאב בא מבפנים. כאב חזק וחודר. כאשר אני שמה תחבושת ומהדקת את האזור הכאב נחלש מה יכולה להיות הבעיה? האם חש משכה או משהו שאני יכולה לקנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר very important - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי01/12/2011מצטער, לא אוכל לבדוק אותך בהתכתבות, עלייך לגשת לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום אחרי ניתוחאנה29/11/2011
היי, שמי אנה, אני בת 16 וביום שני האחרון עברתי ניתוח ארטרוסקופיה בברך ימין. חזרתי אתמול אחה"צ הבייתה ומאז החום שלי נע בין 37.0 ל-37.5. אני מאוד מאוד חיוורת אבל מרגישה בסדר חוץ מחולשה כללית קלה.
האם זה נורמלי או שכדאי לפנות לרופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום אחרי ניתוח - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ29/11/2011חום עד 37.5 נחשב לנורמלי אחרי ניתוח, אם את מרגישה סה"כ טוב ואין כאבים מחמירים בברך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות MRI ברך לאחר חבלהעדיוס28/11/2011
בן 21 פעיל גופנית, נראה טוב
אחרי תאונת דרכים לא קלה
בוצעה השוואה לבדיקת MRI קודמת מ- 26/2/2011
התוויה קלינית: מעקב אחר חבלה.
ממצאים:
מודגם באספקט הקדמי של הקונדיל הפמורלי המדיאלי פגם קטן המערב פחות ממחצית מעובי הסחוס המכסה
בקוטר 3 מ"מ במישור הצדדי פנימי (חתך קורונלי 9 סדרה 4), הפגם לא הודגם בבדיקת ה-MRI הקודמת.
אין עדות לבצקות לשדיות.
הרצועות הצולבות והרצועות הקולטרליות הודגמו תקינות.
מודגם אות חריג אנכי בהיקף הקרן האחורית של המניסקוס המדיאלי, אשר הודגם בבדיקת ה-MRI הקודמת
ואינו מערב את המשטחים הפירקיים כך שאינו מוגדר כקרע.
המניסקוס הלטרלי מודגם תקין.
המנגנון המיישר מודגם תקין.
סחוס הפיקה שמור.
הודגם נוזל תוך פירקי בכמות פיזיולוגית , ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית .
תודה מראש כל מידע יעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות MRI ברך לאחר חבלה - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי29/11/2011אין ממצא הדורש התערבות ניתוחית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה מאחורי הברךשוש27/11/2011
מזה זמן סובלת מכאבים מאחורי הברך במיוחד לאחר קיפול ארוך של הרגל ובפרט בערב. ממש לאחרונה בעקבות כאב חזק מהרגיל שמתי לב לנוכחותה של בליטה (מעים הר קטן) מאחורי הברך. רופא ארוטופד חשד בהמצאותה של ציסטה בייקר אך הדבר נשלל באולטראסאונד, כששם נמצא כי אין עדות לשק נוזלים ולפגיעה בשרירים, רופא המשפחה שהוא פנימאי טען שזה כנראה בלוטת שומן, בינתיים ישנו כאב סביל אך האם נדרשת בדיקה נוספת מעבר לנ"ל כדי לקבל איבחון מהי הבלוטה וממה הכאב?
תודה מראש על התייחסותכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה מאחורי הברך - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי29/11/2011בדיקת האולטרסונד שללה ציסטה על שם בייקר אבל היא אמורה לספר לנו מהתוכן הגוש הזה. אם התשובה אינה מספקת יש צורך לבצע MRI לברך, באותה בדיקה גם ייראו המניסקים והרצועות הצולבות בברך ופרטים נוספים. על פי התוצאות להחליט אם יש צורך בהתערבות ניתוחית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברך מסובבתאיתי25/11/2011
לפני כשנתיים עברתי ניתוח אורתוסקופיה אחרי קרע גם במיניסקוס הרדיאלי וגם במידאלי.
חזרתי לשחק כדורסל וספורט באופן רגיל כבר לפני כשנה, אמנם הברך לפעמים קצת כואבת יותר מפעם אבל... שום דבר מיוחד.
השבוע שחקתי כדורסל, תוך כדי שינוי כיוון הרגשתי שהברך מסתובבת לי ומיד הפסקתי לשחק.
הברך כרגע רגישה- אם כי בהליכה לאמרגיש משהו מיוחד, אבל בהפעלת כוח (למשל משפיפה לעמידה וכו') יש רגישות כואבת ברגל.
האם כתוצאה מסיבוב ברך שכזה- זה עלול להיות שוב המיניסקוס או ככל הנראה מתיחה בצולבת?
מלבד לשים קרח על הרגל- מה עוד כדאי לעשות עד שאגיע לאורתופד?
תודה, איתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברך מסובבת - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ25/11/2011יתכן שפגעת שוב במיניסקוס, או באחת מרצועות הברך.
אתה יכול לקרר בינתיים את הברך, עד שתגיע לבדיקת אורתופד ברכיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת Mriאלדו25/11/2011
שלום רב,
לאחר בדיקת mri נכתב בדוח הפענוח.. "קבוצת ציסטות קטנות בצמוד לחלק הלטרלי האחורי של הקונדיל הפורמלי הממצא יכול להתאים לציסטות גנגליוניות או סינובאלית.
רציתי לדעת מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת Mri - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ25/11/2011יתכן, שמשם נובעים הכאבים שלך.
מעבר לכך יש צורך בעיון בצילומים יחד עם בדיקה גופנית של הברך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעת ברך מיניסקוס קרועאלמוג24/11/2011
ד"ר שלום,
אני בת 42 רוקדת המון ריקודי עם לפני 3 חודשים נחתתי לא טוב בזמן ריקוד והברך הסתובבה לי בעוצמה רבה, שמעתי "קנאק" רציני והתמוטטתי על הריצפה ובקושי הגעתי הבייתה. הברך התנפחה מייד מאוד ולא יכולתי לדרוך.
עשיתי MRI (ראה מטה תשובה) ובמקביל קיבלתי זריקת סטרואידים לברך שהקלה קצת את הבצקת והכאבים. ועשיתי פיזיוטרפיה אינטנסיבית הכוללת 4 טיפולי אולטרסאונד.
מומחה הברך שבדק אותי (ואני מאוד סומכת עליו כי הוא מאוד מוכר ומקצועי בתחום)
מייד לאחר הפגיעה התלבט האם יש קרע במיניסקוס או לא.
היום חזרתי מביקורת אצלו אחרי 3 חודשים, כבר הולכת וקצת רוקדת אבל יש לי כאבים מאוד ממוקדים בחלק הפנימי של הברך גם בלחיצה קלה ובעיקר בהליכה, כיפוף וכל פעילות הכי קלה. הוא הסתכל שוב על ה-MRI ובדק אותי ואמר שיש "קרע רדיאלי בקדמת גוף המיניסקוס המידאלי" ושחושב שאצטרך ניתוח ארתרוסקופיה אבל זה תלוי בי ובכמה הכאבים נסבלים או לו. אני מאד בדילמה מפני שיש לי כאבים דיי חזקים ובעיקר לא מתפקדת כפי שהייתי אפילו בדבר פעוט כמו לרדת מדרגה מהסעה כואב לי מאוד וקשה לי על אחת כמה וכמה בהליכה או ריקוד שקשה לי מאוד בגלל הכאבים.
מה את/ה ממליצים? מה משמעות הניתוח של כריתת מיניסקוס? מה משך ההחלמה והאם אחרי זה חוזרים לתפקד ללא כאבים?
סליחה על אורך המכתב, אבל אני מאוד חוששת ומתלבטת מה לעשות
להל"ן תשובת ה-MRI שנעשה ב11/9:
התוויה קלינית: מעקב אחר חבלה.
ממצאים:
באספקט האחורי של הקונדיל הפמורלי הלטרלי מודגם פגם לכל עובי הסחוס בקוטר 2 מ"מ במישור הצדדי פנימי
(חתך קורונלי 17 סדרה 4) ובקוטר 5 מ"מ בציר הסגיטלי (חתך סגיטלי 20 סדרה 3) עם בצקת לשדית מינימלית
תת-קורטיקלית בסמוך.
מודגמים אותות חריגים מלשד הדיאפיזה הדיסטאלית של הפמור והדיאפיזה הפרוקסימלית של הטיביה והפיבולה ייתכן כביטוי להיפרפלזיה של לשד העצם ההמטופויאטי- כנראה משנית למשקל יתר- דרושה קורלציה
קלינית.
הרצועות הצולבות והרצועות הקולטרליות הודגמו תקינות.
מודגם אות חריג אלכסוני במרכז גוף המנסיקוס המדיאלי המגיע קרוב מאוד אל המשטח הפירקי התחתון, לא
ניתן לשלול בוודאות קרע.
המניסקוס הלטרלי מודגם תקין.
המנגנון המיישר מודגם תקין.
סחוס הפיקה שמור.
הודגם נוזל תוך פירקי בכמות קטנה, ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית .
תודה רבה,
רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעת ברך מיניסקוס קרוע - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי30/11/2011בבדיקת ה- MRI יש קרע במניסקוס המצדיק בצוע ארטרוסקופיה. אם נבדקת על ידי מומה ברכיים מוכר וידוע כדברייך וגם הוא המליץ על ארטרוסקופיה אל לכי על זה. לגבי משמעות הניתוח איך הוא מבוצע, סכויים וסכונים - זו חובת המנתח שלך לשבת איתך ולהסביר לך. שיהיה בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפגיעת מיניסקוס-לנתח?
אלמוג30/11/2011תודה ד"ר על תשובתך. הדבר היחידי שגורם לי לחשש והתלבטות היא העובדה שהאורטופד אמר לי שמאחר ואני "על הרגליים" ומתפקדת "אין אינדיקציה להתערבות מיידית". אולם אמר שזה תלוי בסבל שלי. אני מרגישה אחרי 3 חודשים מהפגיעה שלא חזרתי לעצמי אני אמנם הולכת ומתפקדת אבל עם הרבה כאבים אפילו בפעולות היומיומיות. סיכמנו שאחזור לביקורת עוד 3 חודשים ואם לא יהיה שיפור, אז ננתח. מה דעתך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפגיעת מיניסקוס-לנתח? - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי30/11/2011נראה לי כגישה נכונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר צילום Mriאלדו23/11/2011
שלום רב,
לאחר בדיקת mri נכתב בדוח הפענוח.. "קבוצת ציסטות קטנטצ בצמוד לחלק הלטרלי האחורי של הקונדיל הפורמלי הממצא יכול להתאים לציסטות גנגליוניות או סינובאלית.
מה זה אומר? והאם כאבים בזמין ריצה או רגישות יתר בברך מושפעים מכך?
יצויין אני בן 26 בריא( עשיתי פעילות גופנית של ריצות כ 3 פעמים בשבוע במהלך שנה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר צילום Mri - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ23/11/2011התשובה חיובית.
מעבר לכך- יש צורך בבדיקה גופנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה לאחר צילום Mri
אלדו23/11/2011אז מה אומר בעצם תוצאות הבדיקה? ומה ההשפעה של הציסטות האילו? האם זה משהו שאמור להפריע לפעילות ספורטיבית בעתיד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת MRIמרק דובובסקי22/11/2011
שלום רב
להלן ממצאי בדיקת MRI של ברך שמאל
הטכניקה: הבדיקה בוצעה בתהודות P.D עם דיכוי שומן במישור הסגיטלי, בתהודת T2 עם דיכוי שומן במישור
הקורונלי , DESS במישור אקסיאלי , ובסדרת PD בחתכים אלכסוניים מכוונים לרצועת ה-ACL .
התוויה קלינית: חשד לנזק מניסקיאלי .
ממצאים:
הודגמו אותות תקינים ממח העצם, ללא עדות לשברים בצקות או אוסטיאונקרוזיס .
הרצועות הצולבות והרצועות הקולטרליות הודגמו תקינות .
מודגם אות חריג הוריזונטלי המערב יותר ממחצית מרוחב הקרן האחורית של המניסקוס המדיאלי אשר אינו
מערב את המשטחים הפירקיים כך שאינו מוגדר כקרע .
המניסקוס הלטרלי מודגם תקין .
המנגנון המיישר מודגם תקין .
סחוס הפיקה שמור .
הודגם נוזל תוך פירקי בכמות פיזיולוגית , ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית
רציתי לדעת מה זה אומר ואילו פעולות עלי לבצע
בתודה מראש
מרק דובובסקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת MRI - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ22/11/2011בסה"כ לפי הבדיקה הברך שלך תקינה.
אם אתה עדיין סובל מכאבים, כדאי לגשת לבדיקה של אורטופד/ ית ברכיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים כרוניים במפרק בכתףרוית22/11/2011
אני סובלת מכאבים חוזרים ונשנים בכתף, ללא פציעה או חבלה שגרמה להם.
עשיתי MRI עם הזרקה, ולהלן התוצאות, אודה לך בפענוחן. מה זה אומר לזיות אוסטאוכונדרליות?
אי סדירות גרמית ולזיות סובכונדרליות באספקט האחורי של הGT מקום שמתחבר הגיד IS בגודל של כ 8 מ"מ.
לא הודגמה פתולוגיה בגידים המרכיבים את הRC
גיד פיצפס ללא שינויים פתולוגיים
המפרק האקרומיוקלביקולרי תקין
אין עדות לנוזל תוך מפרקי
הלברום הקדמי והאחורי ללא שינויים פתולוגיים
איו אטרופיה בשרירים RC
בסיכום: לזיות אוסטאוכונדרליות בGT האחורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים כרוניים במפרק בכתף - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ22/11/2011נמצא שינוי במרקם בליטה גרמית של עצם הזרוע, שם מתחבר גיד, שמניע את הכתף. יתכן, שהממצא גורם לכאבים.
כדאי לגשת עם הבדיקה לאורתופד מומחה כתף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה קרסוליםשאלה קרסולים22/11/2011
עשיתי צילום ואמרו שיש לי חשד לשבר במסרק ה2 ואחכ עשיתי ct והממצאים היו מבנה גרמי שמור אין לזהות שברים נוזל בכמות קטנה במרווח פיבולו טלרי אחורי , מרווחים מפרקים שמורים . רציתי לדעת מזה אומר על הנוזל הזה אם זה טוב לא טוב תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה קרסולים - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ22/11/2011נוזל בכמות קטנה- משמעו דלקת קלה מקומית או מתיחה של הרצועה.
יעבור עם הזמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח MRI...18/11/2011
מצב לאחר ניתוח בשל קרע מניסקיאלי לטרלי,עדין כאבים וחשד להשינות הקרע.
מצב לאחר מניסקטומיה לטרלית חלקית
חשד לקרע שארי בקרן הרדמית של המיניסקוס הלטרלי.
קיים נוזל בכמות מוגברת קלות במפרק.
בצקת קלה של לשד העצם באקספקט האחורי של הקונדיל הפורמלי הלטרלי,המקור לה אינו ברור מבדיקה זו.
מודגמת NOF קטנה באספקט האחורי של הדיפיזה הפורמלית באספקט הלטרלי.
מה MRI זה אומר? ומה ניתן לעשות במקרה הזה?
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח MRI. - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ18/11/2011קשה לייעץ במקרה זה בלי בדיקה גופנית ובלי עיון בצילומי MRI.
מכל מקום, ל- NOF אין כל משמעות בעייתית מבחינתך, ומדובר בממצא מקרי ולא מזיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ברכיים לאחר לידהמעין17/11/2011
שלום רב,
אני חכודשיים אחרי לידה. לפני כשבועיים - שלושה החלו לי לפתע כאבי ברכיים חזקים כשאני יושבת וקמה בעיקר.
האם יש קשר להריון וללידה? האם זה בגלל עבודה לא נכונה עם הגוף עם התינוק על הידיים?
ובנוסף, האם זה אמור לעבור או שמומלץ לטפל בדרך כלשהי?
תודה מראש,
מעין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ברכיים לאחר לידה - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי17/11/2011כאבים במעבר מישיבה לקימה או בירידת מדרגות נובעים בדרך כלל משחיקת סחוסי הפיקה או הפרעה אחרת במדור הקדמי של הברך. ישיבה ממושכת עם ברכיים כפופות מחמירה כאבים אלה. אינני רואה קשר ישיר להריון וללידה. כדאי שתבדקי לאישור האבחנה ולאחר מכן - אם זו הבעייה אז הטיפול העיקרי הוא פיסיוטרפי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה.
מעין24/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
