פורום בעיות מפרקים, החלפת מפרק, בעיות ברכיים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרע חלקי ברצועה הצולבת הקדמית
    דוד
    19/03/2012

    מהן אפשרויות הטיפול לקרע חלקי ישן ברצועה הצולבת הקדמית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע חלקי ברצועה הצולבת הקדמית - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    19/03/2012

    אם לא נוצרת בעית יציבות, אין צורך לטפל. צריך רק לחזק של שרירי הרגל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח MRI ברך
    מוריס
    16/03/2012

    שלום
    אני בן 40 בריא בדרך כלל מתעסק באופן חובבני בספורט כדורגל בעיקר.
    עברתי MRI בברך בעקבות כאבים להלן הממצאים:
    מודגם באספקט הקדמי של הקונדיל הפמורלי הלטרלי פגם לכל עובי הסחוס המכסה בקוטר
    3 מ"מ במישור הצדדי פנימי עם בצקת לשדית סוב-כונדארלית בסמוך.
    הרצועות הצולבות והרצועות הקולטרליות הודגמו תקינות .
    מודגמים קרעים אלכסוניים בקרן הקידמית של המניסקוס הלטרלי המערב את השפה החופשית של הקרן.
    מודגם מאחורי הקרן האחורית של המניסקוס שבב מניסקיאלי מנותק בקוטר 1 ס"מ
    במישור הצדדי פנימי
    מודגם אות חריג הוריזונטלי בהיקף הקרן האחורית של המניסקוס המדיאלי אשר אינו מערב את המשטחים הפירקיים כך שאינו מוגדר כקרע.
    המנגנון המיישר מודגם תקין.סחוס הפיקה שמור.הודגם נוזל תוך פירקי בכמות קטנה .מודגמת ציסטה פופליטיאלית בקוטר 5 מ"מ
    א- האם עלי לעבור ניתוח על-מנת לחזור ולשחק כדורגל ?
    ב-האם אני יכול לחזור לשחק ללא ניתוח לאחר מספר חודשים של מנוחה ?
    ג-האם מומלץ בגילי לעבור ניתוח מסוג זה ?
    ד-חזרה לשיגרה ופעילות רגילה לאחר הניתוח?
    יש לציין שהרופא אסר עלי להמשיך לשחק.{ קשה לי להפסיק זה אצלי בדם }אני ממשיך בפעילות שגרתית יום יומית ומתרגל לכאב שבא מידי פעם
    תודה על תשובתכם
    מוריס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיענוח MRI ברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח MRI ברך - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    16/03/2012

    לשחק כדורגל עם שני מניסקים קרועים זה באמת לא רעיון טוב, מצד שני ההחלטה אם לנתח או לא לא נעשית רק לפי ה- MRI. חובה לבדוק אותך ידנית, לשמוע ממך מה כואב ומתי, להתרשן ממצב הברך ורק אחר כך להחליט אם מומלץ ניתוח. תפקיד הניתוח לעזור לך ולאפשר לברך שלך להמשיך לעבוד ללא הפרעות. לאחר שיוחלט על ניתוח, המנתח שלך חייב להסביר לך מה הסכויים והסיכונים ולמה הוא מצפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח MRI ברך - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    16/03/2012

    לשחק כדורגל עם שני מניסקים קרועים זה באמת לא רעיון טוב, מצד שני ההחלטה אם לנתח או לא לא נעשית רק לפי ה- MRI. חובה לבדוק אותך ידנית, לשמוע ממך מה כואב ומתי, להתרשן ממצב הברך ורק אחר כך להחליט אם מומלץ ניתוח. תפקיד הניתוח לעזור לך ולאפשר לברך שלך להמשיך לעבוד ללא הפרעות. לאחר שיוחלט על ניתוח, המנתח שלך חייב להסביר לך מה הסכויים והסיכונים ולמה הוא מצפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר בסחוס
    שובל
    16/03/2012

    שלום,
    אני בת 18 ולא מזמן אובחנתי אצל אורטופד ונמצאה אצלי עקמת וחוסר בסחוס בברכיים.
    רציתי לשאול אילו אפשרויות טיפול יש לי בנוגע לחוסר בסחוס.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר בסחוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר בסחוס - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    16/03/2012

    שובל שלום.
    יש בוודאי שם למחלה שלך, ולכל מחלה יש את הטיפול המתאים.
    אין טיפול לחוסר סחוס, כשלעצמו, אלא לתופעות, שנותרות בעקבות המחלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע חלקי ישן ב acl
    נתי
    15/03/2012

    זה שוב נתי. מה עליי להרגיש? איך אני אמור לטפל בנושא הזה? והאם הגיוני שהכאבים יופיעו לאחר שנתיים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרע חלקי ישן ב acl

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע חלקי ישן ב acl - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    15/03/2012

    נתי שלום,

    בלי בדיקה קשה לענות ברצינות.
    אני חוזרת על עצתי, ללכת להיבדק אצל אורטופד/ית מומחה בברכיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השלמה לנהלי הפורום
    שבי
    14/03/2012

    בהודעה הקודמת רשמתי שיש ילד שמשחק כדורגל שסדק את כף הרגל. לפני שבוע וחצי הוריד את הגבס, מרגיש כאבים רק כאשר הוא רץ.
    שאלתי היא
    האם אתם רואים בעיה בלעבוד עם "פיתה" על שיווי משקל ברגל הפצועה?
    האם זה יכול לגרום נזק?
    תודה רבה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השלמה לנהלי הפורום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השלמה לנהלי הפורום - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    14/03/2012

    אין בעיה. (פטריה הפוכה זה למעשה פיתה.)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך עזרתכם
    שבי
    13/03/2012

    שלום לך.
    אני מאמן קבוצת כדורגל בגילאים 13.
    אחד השחקנים סדק(ככה אמרו לו בבית חולים) את כף הרגל.
    אחרי 3 שבועות הוא הוריד את הגבס לפני שבוע ימים.
    הרופא לא אמר לו מתי הוא יכול לחזור, לא אמר לו מתי הכאבים יחלפו.
    אתמול ננתי לו לרוץ ריצה קלה עם נעלי ספורט במשך 10 דקות ומתיחות.
    שאלתי אותו מ1 עד 10 כמה כואב לו: הוא אמר לי: 6.
    בהליכה לא כואב לו אבל הוא מעט צולע.
    הרופאים פה באילת הם ממש גרועים וכל אחד אמר לו משהו אחר, ככה שאשמח אם תיתנו לי המלצות איך לפעול עם הילד.
    1.כמה זמן לתת לו לרוץ?

    2.האם כדאי לתת לו "פיתה" שיעבוד על שיווי משקל ב2 הרגליים במשך 10 דקות(אני מכיר הרבה תרגילים) או שזה מוקדם מדי?

    אשמח לכל טיפ.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריך עזרתכם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך עזרתכם - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    13/03/2012

    היעוץ תלוי במיקום ובסוג הסדק. בכל מקרה, חזרה לריצה מיד עם הורדת הגבס היא מוקדמת מדי, רצוי לחכות כשבועיים. יכול לעבוד על פטריה הפוכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע חלקי ישן ב acl
    נתי
    12/03/2012

    לפני כשנתיים עברתי תאונה עם אופנוע והאורטופד אמר שזו סתם מכה יבשה ושיש לי רגישות באיזור הלטראלי משו ושזה יתאכה עם הזמן.
    לפני חצי שנה התגייסתי ולקראת אמצע הטירונות התחלתי להרגיש כאבים חזקים, פניתי לאורטופד והוא הפנה אותי לבדיקת mri.
    בתוצאות הבדיקה כתוב כי ה acl מעובה וישנו קרע חלקי ישן.
    כיום יש לי נפיחות באיזור הברך וגם בירך ובשוק ויש לי קושי ליישר את הרגל ולנוע איתה בחופשיות וכשאני נוגע באיזור הברך אני מרגיש בכמה נקודות כאבים חזקים, אך לפעמים אני לא מרגיש כאב ופתאום יכול ללכת רגיל ללא כאבים ואז זה שוב חוזר לקראת הלילה כשאני ישן.
    מה זה אומר? מה עליי לעשות? האם זה משו חמור?
    תודה נתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרע חלקי ישן ב acl

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע חלקי ישן ב acl - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    12/03/2012

    בעקרון, כשיש קרע חלקי של ACL (רצועה צולבת קדמית) אתה לא אמור להרגיש תופעות אלו.
    כדאי לגשת ולהיבדק בשנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בברך ימין
    אורית
    11/03/2012

    שלום רב,
    לפני כשנתיים אחרי לידה שלישית ובעקבות עלייה רבה במשקל, התחלתי לעשות הליכות מרובות (4 פעמים בשבוע, שעה כל פעם) בקצב מאד מהיר במשך תקופה של מספר שבועות. כתוצאה מכך הרגשתי כאב בברך ימין ולכן הפסקתי את ההליכות. בבדיקה של אורטופד לפני יותר משנה (ד"ר ריינר) נאמר לי שהכאב יחלוף יש לחזק את השריר בתרגילי חיזוק ולבצע פעילות גופנית מתונה. הפסקתי לגמרי את הפעילות הגופנית וניסתי לחזק את השריר והכאב חלף. לאחרונה התחלתי שוב להתאמן בקצב איטי, הליכה פעם בשבוע של 45 דקות וכן שיעורי עיצוב. כאשר נסיתי להוסיף עוד יום הליכה חזר הכאב בברך בצורה דומה כבעבר. הפסקתי את הפעילות הגופנית אולם, כרגע אני נמצאת במצב בו הרגל כואבת גם ללא פעילות גופנית, היא כואבת בצעדים ראשונים לאחר ישיבה ממושכת, וכן בהעברת משקל לרגל (תנועה מסויימת). חשוב לציין הברך לא נתפסת, לא כואבת בזמן טיול רגלי, או ישיבה או מנוחה. בצילום רנטגן נראה שהכל תקין ונשלחתי לבצע מיפוי עצמות ספקט עם חשד לקרע במיניסקוס.
    שאלתי היא: האם אני גרמתי נזק לברך כתוצאה מההליכה? (בברך שמאל אין כאב).
    שנית, ד"ר ריינר אמר שבמידה ויש קרע יש לבצע ניתוח עם החדרת מצלמה לברך (שכחתי את שם הניתוח) ובמידת הצורך חותכים איזשהו חלק שלא זכור לי מהו.
    אני מאד חוששת גם מהניתוח הפולשני וגם מהסרת החלק. האם יש דרך אחרת לפתור את הבעיה? האם הבעיה תחלוף מעצמה?
    איפה ניתן לבצע בצפון מיפוי עצמות ספקט (בית חולים העמק לא מבצע).
    תודה על הסבלנות ועל ההתייחסות.

    בברכה,
    דורית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בברך ימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בברך ימין - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    11/03/2012

    לניתוח קוראים ארטרוסקופיה. לאחר מיפוי ספקט תהיה לכם יותר אינפורמציה ותקבלו החלטה מה לעשות. הניתוח לא קל ביחס למרבית הניתוחים האורטופדיים. ה"חלק" שיוציאו הוא כנראה איזור של קרע במניסקוס. להוציא אותו מהברך זה להוציא מה שמפריע וכואב כרגע. לגבי מיקום הבדיקה - בררי בקופת החולים לה את שייכת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות ברכיים בנוסף לבעיות בגב
    מילי
    10/03/2012

    ד"ר לברטי שלום,
    אני בת 65 לאורך שנים אני סובלת לאחרונה שוב מכאבי ברכיים.
    בעבר הרחוק, אולי שנת 1985, עברתי ארטרוסקופיה בברך שמאל. מאז הכאבים היו בדר"כ נסבלים.
    בנוסף אני סובלת מבעיות מציקות ומטרידות בגב תחתון, ומטופלת באינטנסיביות ב-3 השנים האחרונות.
    בגלל תפקודי הריאות עדיף שלא להרדים אותי.

    MRI ברך שמאל מ- 16.2.2012:
    מודגמת נוזל מפרקי עם עיבוי הסינוביום ומספר ציסטות סינוביאליות באספקט האחורי של מפרק הירך בגודל של עד 1.7 ס"מ.
    שינויים דגנרטיביים במדור הלטרלי של מפרק הברך עם אוסטיאופיטים והקטנת המרווח המפרקי, ובצקת עצם ריאקטיבית בקונדיל הפמורלי הלטרלי.
    הקרן הקידמית של המיניסקוס הלטרלי של מעוותת וקטנה עם סיגנל מוגבר, מתאים לקרע מעל מאפיינים כרונים.
    קרע קטן אלכסוני בקרן האחורית של המניסקוס המדיאלי וקרע נוסף בקרן הקידמית של המניסקוס.
    מודגמת שחיקה משמעותית של סחוס הפיקה, בעיקר בפצאט הלטרלי ובאספקט הקידמי של הקונדיל הפמורלי הלטרלי.
    הרצועות הצולבות ללא קרעים. הרצועות הצדדיות שמורות.
    לסיכום:
    1. נוזל תוך מפרקי מוגבר עם עיבוי של הסינוביום
    2. קרע ניווני נרחב בקרן הקידמית של המינסקוס הלטרלי.
    3. קרעים בקרן הקידמית והאחורית של המיניסקוס המדיאלי.
    4. שחיקה של סחוס הפיקה בפצאט הלטרלי עם אזורי שחיקה של הסחוס באספקט הקידמי של הקונדיל הפמורלי הלטרלי
    אני חוששת לאיכות חיי בעתיד, כאשר גם הגב וגם הברכיים מציקים, ואינם מאפשרים איכות חיים סבירה.
    מה לדעתך המקצועית אומר ניתוח הMRI, ומה היית מציע לי לעשות?
    תודה לך מקרב לב!
    מילי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות ברכיים בנוסף לבעיות בגב - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    11/03/2012

    ציינת בעיות הרדמה. השאלה כמה הניתוח נחוץ אם בכלל. בהכנה מתאימה אפשר להרדים היום חולים קשים ומורכבים. אפשר לבצע ניתוחי ברכיים גם בהרדמה ספינלית (על ידי זריקה בגב). ברור שקודם צריך למצות את הטיפול הלא ניתוחי (כדורים, זריקות בברך, מגן ברך, מקל הליכה ועוד) רק כשאין ברירה פונים לניתוח. ייתכן שארטרוסקופייה נוספת הייתה עוזרת. גם זה לא בטוח, אולי השחיקה והשינויים בברך גדולים מדי. כדי לשפוט מה הכי טוב אני (או כל מומחה ברכיים אחר) צריך לבדוק אותך, לראות צילומים ולהחליט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר על ממצאי בדיקה אורטופדי
    ימית
    10/03/2012

    בוקר אור
    אשמח אם תוכלו להסביר לי את המונחים

    מלאות סינוביאלית בברך שמאל
    פתיחה ליטרלית
    רגישות מדילית לטרלית
    מעט פטלו פמורלית
    שינויים טרופים בשטק
    CRP לשם מה הבדיקה הזאת? (בדיקת דם)

    תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר על ממצאי בדיקה אורטופדי - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    11/03/2012

    CRP היא בדיקת דם שנועדה לעזור לאבחן דלקות שונות. שאר המונחים קשורים לשנויים המתפתחים בברך עקב שחיקה, חבלה וכו,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בפיקה-המשך
    חסוי
    07/03/2012

    לא הצלחתי לרשום תגובה..
    אני אכתוב את ממצאי הבדיקה:
    מודגמת בצקת לשדית דיפוזית במחצית הדיסטאלית של הפיקה, ללא עדות לנזק סחוסי פוקלי בסמוך.
    ללא עדות לקרע של מייצבי הפיקה. הפיקה מודגמת בעמדה מעט לטרלית.
    הטרוכלאה מודגמת מעט שטוחה- ייתכן דיספלסטית.
    הרצועות הצולבות והרצועות הקולטרליות הודגמו תקינות.
    מודגם אות חריג הוריזונטלי בקרן האחורית של המניסקוס המדיאלי שאינו מערב את המשטח הפרקי התחתון
    ומתאים לשינויים עקב וסקולריזציה האופיינית לגילו הצעיר.

    אז לא נראה לי שזה קשור לסחוס..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בפיקה-המשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בפיקה-המשך - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    11/03/2012

    ראה תשובות צמודות לפניות הנוספות שלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בפיקה
    חסוי
    06/03/2012

    היי..
    רציתי להתייעץ על בעיה שיש לי..
    סובבתי את ברך שמאל פעמיים לפני כמה חודשים וכתוצאה מכך אני מרגיש עד עכשיו שהיא נוקשה, ויש לי כאבים כאשר אני עושה ספורט..
    הלכתי לאורטופד ששלח אותי ל-MRI, ומסר לי שיש לי חבלה ונפיחות בפיקה, ומסר לי שאין דרך לטפל בזה,וגם לא ניתוח, וגם לא פיזוטרפיה.
    הוא מסר שצריך לתת לזמן לעבור, אבל עברו כבר שלושה חודשים וזה עדיין כואב. בנוסף הוא מסר שאין דרך לדעת, וזה יכול להחלים עוד כמה שנים..
    אני לא מרוצה מהתשובה הזאת-אין דרך לטפל בבעיה?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בפיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בפיקה - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    06/03/2012

    אם מדובר במה שמכונה בשפה פשוטה - שחיקת סחוס הפיקה אז הטיפול העיקרי הוא פיסיוטרפיה. נכון זו בעייה עקשנית שקשה להיפטר ממנה. ניתוח לא יעזור. עם מספיק התמדה בבצוע תרגילים שילמדו אותך מצבך מאד ישתפר. הפסק חדר כושר וריצות למספר חודשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בפיקה - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    11/03/2012

    ראה בנוסף תשובתי הקודמת. על פי מה שכתוב בפענוח ה- MRI, מדובר בחבלה בלבד וחוץ מהמתנה להחלמה עצמית של המקום באמת שאין מה לעשות. יש רק הסתייגות אחת, בדיקת MRI אינה בדיקה מדוייקת לברך. טוב שאורטופד נוסף יבדוק אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות מיפוי עצמות מפרק ירך
    רזי
    05/03/2012

    לפי מיפוי עצמות ריכוז פאטולוגי ב-SIJ מימין, פיענוח : קליטת יתר המתאימה לתהליך דלקתי אריטרתי.
    האם צריך לעשות בדיקת MRI כדי לדעת מה קורה במפרקי הירך? איזה פרשנות ניתן לתת מעבר לפרשנות הרדיולוג?
    אורטופד טען שניתן בצילום רנטגן רגיל לדעת מה קורה בירך, האם אכן כך? זאת למרות
    שהרופא ייעץ לי להפחית בבדיקות עתירות קרינה בשל בדיקות הדימות הרבות שעברתי?
    כנ"ל גם לגבי קרסוליים.
    האם ניתן להשתיל סחוס לקרסול פגוע סחוס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות מיפוי עצמות מפרק ירך - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    06/03/2012

    צילום רנטגן רגיל אינו עתיר קרינה ויכול לתת המון אינפורמציה. אני תומך בגישה של האורטופד שלך. השתלת סחוס בכל מיני מפרקים אפשרית רק כשמדובר באדם צעיר עם נזק מאד מוגבל וקטן. גם אז מדובר בשני ניתוחים שונים שאינם מוכרים בסל הבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לניתוח החלפת מפרק ברך
    אנה ד
    03/03/2012

    שלום!
    אני אמורה לבצע ניתוח החלפת ברך שמאל בערך בעוד חודש מהיום. רציתי לשמוע פרטים על הניתוח וסיכונים. האם יש צורך לבדוק ולשים לב לדברים מיוחדים.
    איזה דגם של מפרק מלאכותי נחשב להכי טוב בשוק? מה ההבדלים בין הדגמים ולפי מה מתאימים את המפרק לאנשים עד גיל 60 (צעירים יחסית לניתוח מסוג זה)?
    אודה להייחסותכם בהקדם.
    אנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לניתוח החלפת מפרק ברך - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    03/03/2012

    הסכנות העיקריות הן סיבוכי הרדמה, סבוכים בתקופה הראשונה לאחר הניתוח: תסחיפי דם, דלקת ריאות, דלקת בדרכי השתן, זיהום הברך המנותחת ועוד. כללית הניתוח מאד מוצלח במרבית המקרים, למעלה מ- 90%. הברך המלאכותית הטובה ביותר היא זו שהמנתח שלך מכיר ויש לו הרבה נסיון עבודה איתה. לקבלת פרוט נוסף שאלי את המנתח שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסגוד שלטר
    אבנר
    03/03/2012

    בגיל 13 בערך אמרו לי שיש לי את האוסגוד שלטר בברכיים...
    עכשיו אני בן 16 וחצי וכרגע לא כואב לי שאני הולך או שאני רץ אבל אם אני מקבל מכה שם הכאב חוזר מה שאומר שכנראה עדיין יש לי את המחלה .
    הייתי רוצה לדעת מתי זה יעבור וגם לדעת האם זה מוריד פרופיל בצבא כי הנושא הזה ממש חשוב לי..
    בתודה ,אבנר:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוסגוד שלטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסגוד שלטר - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    03/03/2012

    בדרך כלל לא מוריד פרופיל אלא במקרים קשים. למרות שדי סיימת לצמוח זה עוד יכול לכאוב עוד שנה או קצת יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך

    אבנר
    04/03/2012

    תודה רבה על העזרה .
    עזרת מאוד .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום