מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי ברכיים בעת ישיבה על כסא גלגליםדפנה16/01/2012
אני סובלת מספסטיות בשתי הרגלים מועמדת למשאבת בקלופן אך בישיבה בכסא כאבים בברכים שמחייבים יישור הרגל לא ברור לי אם זו בעיה נפרדת של סחוס וכו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ברכיים בעת ישיבה על כסא גלגלים - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי18/01/2012קושי לשבת עם ברכיים כפופות יכולה לנבוע מבעיה בסחוסי הפיקה. כיוון שבמקרה שלך ישם פקטורים נוספים אין הכרח שזה אכן זה. בקיצור - לא אוכל לאבחן דרך האינטרנט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ברכיים בלתי נסבליםסוזי16/01/2012
מזה כשבועיים לערך יש לי כאבים עזים כמו תחושה של שרפה מהברכיים ומטה באזור השוקיים . ורק בלילה. אני לא מצליחה לישון שינה רציפה .מעבר כך יש לי כאבים גם בקרסול של רגל שמאל. על מה זה מעיד ומה לעשות?
אודה לתשובתכם המהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ברכיים בלתי נסבלים - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי18/01/2012התופעה יכולה לנבוע מגורמים רבים, כלי דם, סכרת, מחלות נוירולוגיות ועוד ועוד, לא אוכל לאבחן במדוייק ללא בדיקה ידנית ובדיקות עזר אם צריך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר ליברטי השלמהשבי15/01/2012
שלום דוקטור ותודה על התשובה הקודמת.
מדפדוף קל באינטרנט קראתי ששימוש במקלחת של מים חמים לסירוגין או על פציעות או לאחר אימונים קשים מיועד להרפיית שרירים, ונותן אפקט הדומה למסאג'. עוד קראתי שהגברת זרימת הדם תורם בפינוי פסולת מן השרירים.
האם זה נראה לך נכון או הגיוני?
תודה רבה ד"ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמובן מים חמים ומים קרים לסירוגין
שבי15/01/2012!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר ליברטי השלמה - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי18/01/2012נשמע הגיוני בעיקר בשל אפקט הרחבת כלי הדם בשל החימום. עם זאת הטיפול לאזורי חבלה ומכות קהות הוא דווקא קירור בשעות הראשונות כדי לכווץ כלי דם ולהוריד נפיחות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארטרוסקופיהאבי13/01/2012
האם ניתן להפנות לניתוח: knee arthroscopy - therapeutic 2644
רק על סמך צילום רנטגן בודד, לאחר שטיפול באטופן, ולאחר מכן זריקה לא הניבו תוצאות חיוביות?
מתלבט בנושא
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארטרוסקופיה - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי15/01/2012אני בטוח שהרופא גם שמע את תלונותיך, איפוא זה כואב ומתי, אני גם בטוח שהוא בדק אותך ידנית במרפאתו(זו הבדיקה הכי חשובה יותר מכל צילום או MRI) אם עד כאן היו ממצאים חיוביים אז יש מקופ להפנות לארטרוסקופייה ואין בהכרח צורך בצילומים נוספים או בדיקות הדמייה מיוחדות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכםשבי13/01/2012
יש הרבה ספורטאים שמשתמשים במקלחת של מים חמים וקרים לסירוגין(מספר סטים) לאחר אימון כושר אינטנסיבי, או בטיפול של פציעות.
אני רוכב אופניים בקבוצה גדולה, אמרתי לאחד הרוכבים שיום אחרי הרכיבה הארוכה יש לי כאבים מעצבנים בפלג גוף תחתון, הוא המליץ לי על שימוש בקונטרס שכזה.
מה דעתך המקצועית בנושא, ומה מטרת המקלחות האלה על השרירים והמפרקים?
תודה רבהה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לכם - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי15/01/2012המעבר מחום לקור וחזרה גורם להרחבה וכווץ כלי דם, ולהזרמה של דם ממרכז הגוף לעור ולגפיים בעת חום או כווץ כלי הדם בעור והפניית הדם למרכז הגוף. מעברי החום גורמים גם להאטה והאצה של הדופק והנשימה. אין הוכחות ממשיות לכך ולא ברור מביחנה פיסיולוגית האם זה טוב לפרקים או לשלרירים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בברך לבן 15,לאחר ניתוחרותם11/01/2012
שלום לכם
הבן שלי עבר ניתוח לפני שנתיים וחצי, בעקבות סיבוב ברך, נעשו כל הטיפולים האפשריים, ושום טיפול לא היטיב עימו. הוא עבר ניתוח של לזיה סחוסית.
לאחרונה בשנה האחרונה הורע מצבו שוב, מפסיד ימי לימודים, ואינו יכול ליישר כמעט את הרגל, וללכת זמן רב בשל כאבים בברך. הוחלט לשלחו לעשות צילום MRI ברך.
ביצענו את הצילום, ואשמח לשמעו את חוו"ד
להלן ממצאי בדיקת
עם דיכוי שומן במישור T2 עם דיכוי שומן במישור הסגיטלי, בתהודת P.D הטכניקה: הבדיקה בוצעה בתהודות
. ACL- בחתכים אלכסוניים מכוונים לרצועת ה PD במישור אקסיאלי , ובסדרת DESS , הקורונלי
התוויה קלינית: מעקב אחר חבלה.
ממצאים:
מודגמת בצקת לשדית פוקאלית תת קורטיקלית באספקט הקדמי של הקונדיל הפמורלי המדיאלי עם אי סדירות
מינימלית של הקורטקס המכסה ואות חריג מינימלי בסחוס בסמוך.
לא ניתן לשלול נזק אוסטאוכונדרלי התחלתי. דרוש המשך מעקב.
ייתכן כביטוי לרפיון הרצועה ללא עדות להיפרדות הרצועה – מודגם מנח הוריזונטלי של רצועת ה ACL
מאחיזותיה הגרמיות. ללא עדות לקרע ברור של הרצועה.
שאר הרצועות וגיד הפופליטאוס מודגמים תקינים.
המניסקוסים בעלי מראה וגבולות שמורים.
המנגנון המיישר מודגם תקין.
סחוס הפיקה שמור.
הודגם נוזל תוך פירקי בכמות פיזיולוגית , ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית .
תודה מראש
רותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בברך לבן 15,לאחר ניתוח - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי15/01/2012ה- MRI מראה את הנזק הסחוסי הידוע. תוצאת בדיקה זו לא מוסיפה הרבה אינפורמציה לידוע לכ ולא תשנה את דרך הטיפול בו. קשה לי להמליץ על כוון טיפולי בלי לראות ממש את ההקלטות או התמונות מהניתוחים שעבר. ככלל אני נוטה בדרך כלל לבחור את הכוון הלא ניתוחי. פיסיוטרפיה וזמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב חד ונקודתי בברך ימיןרגב11/01/2012
בוקר טוב,
שמי רגב ואני "משחק" כדורגל פעמיים בשבוע עם חברים
אני סובל מכאב חד בברך ימין מה שמקשה עלי בפעולות כמו ריצה בעיטה ואפילו עלייה במדרגות (מה שגרם לזה שאני בקושי יכול לשחק מרוב כאבים)
כעשו לי אולטרהסאונד גילו שיש לי:
"גיד קוודריצפסט- מעובה והיפואקוגני, עם הסתיידויות בתוכו באזור האחיזה בפיקה - מתאים ל INSERTIONAL TENDINITIS"
מאז שגילו לי את הבעיה עברתי שני טיפולים עם כדורים אנטידלקתיים , פיזוטרפיה 4 חודשים בערך וגם זריקת קורטיזון אחת , הטיפולים שעברתי הורידו לי את הכאבים בעליית מדרגות (מה שחזר עכשיו) אבל לא הועילו בכלל בריצה(מה שאני מקווה להשיג בסוף)
אשמח לקבל איזה יעוץ בקשר לבעיה שלי ואפילו לקבל המלצות על רופאים או טיפולים שיוכלו לעזור לי
תודה מראש
רגב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה
רגב15/01/2012רציתי לדעת אם לא עניתם לי בגלל שעברתי על איזה חוק של הפורום?
ואם לא אז האם אפשר לקבל תשובה לשאלתי
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב חד ונקודתי בברך ימין - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי18/01/2012הטיפול שקבלת נשמע נכון והגיוני. אני מקווה שאתה גם בהפסקת פעילות ספורטיבית למספר חודשים. טוב שתבדק ידנית על ידי מומחה ברכיים לשלול בעיות אחרות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח החלפת ברךשלומית06/01/2012
אמי כחודש לאחר החלפת ברך.מכיוון שהיא רגישה לתרופות היא מטופלת באקמול פורטה נגד כאבים כל 4 שעות. בכיפוף הגיעה ל- 85 מעלות. הפיזיוטרפיסטית (שנשלחה מקופ"ח) קיפלה לה בכח את הברך ל- 90 מעלות ומאז הכאבים חזקים מאד. ואמא מרגישה כי חלה רגרסיה בהליכה ובכיפוף. האם ייתכן כי היא שברה משהו בתותב? הברך בגוון כהה וחמה. האם מותר להניח עליה קרח? האם מותר למרוח אותה בקרם גוף (כיוון שהרגל יבשה מאד).
האם ישנן תרופות למניעת כאבים פרט לאקמול?יש לציין כי אמא הולכת בתוך הבית ונעזרת בהליכון. כיצד אוכל לעזור לה להתקדם? רק פיזיוטרפיה? כמה פעמים בשבוע ממולץ?
תודה מראש
שבת שלום,
שלומית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ניתוח החלפת ברך - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ06/01/2012מותר להשתמש בקומפרסים קרים. אך אם את מרגישה שיש החמרה במצב, כדאי להיבדק אצל המנתח בהקדם האפשרי. הוא גם ידריך אתכן בנוגע ליתר השאלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרע במיניסקוסערן05/01/2012
שלום ד"ר.
לפני כחצי שנה אימי התחילה לסבול מכאבים ומוגבלות בתנועתיות בברך שמאל. הטיפול שניתן היה פיזיוטרפיה ושאיבת נוזלים מהברך.
הטיפול עזר במידה מסויימת אך לא פתר את הבעיה. עדיין ישנם כאבים ומוגבלות בתנועת הברך.
בבדיקת MRI אובחן קרע במיניסקוס בברך.האורטופד המליץ על ארטוסקופיה.
1. האם יש אפשרויות טיפוליות נוספות מלבד ניתוח?(כירופרקטיקה למשל)
2. נאמר לנו שלפני הניתוח יש יש צורך בהרדמה על ידי זריקה בגב- האם מדובר בזריקת אפידורל לעמוד השדרה? האם ישנן סכנות בזריקה(נכות למשל) האם יש אפשרויות אחרות להרדמה?
3.האם סובלים מכאבים לאחר הניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרע במיניסקוס - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ06/01/20121. כירופרקטיקה וטיפולים אלטרנטיביים אינה עוזרים.
2. מדובר בזריקה, כמו אפידורל, רק יותר קצרת טווח. אופציה אחרת היא הרדמה כללית קצרה.
3. יש כאבים מס' ימים לאחר הניתוח, שמשתפרים עם הזמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כשלושה וחצי חודשים שחזור ACLלירן04/01/2012
שלום רב, אני נער בן 17, לפני כשלושה חודשים וחצי עברתי ניתוח שחזור רצועה ACL ושני המיניסקוסים. הניתוח עבר בשלום רב, וכבר לאחר חודש וחצי שבתי לפעילות מלאה, כמובן בשילוב טיפול פיזוטרפיה מאומץ.
לפני כשבוע, עשיתי תנועת יישור הרגל במהירות, שלאחריה החלו כאבים עזים במקום שרק גברו, התוצאה היא שהברך התנפחה מאוד ואף חמה במקצת מהברך הבריאה.
אין לי קשר עם הרופא המנתח...
מה עלי לעשות כטיפול ראשוני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כשלושה וחצי חודשים שחזור ACL - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ04/01/2012יש צורך בבדיקה מהירה של הברך. רצוי ע"י הרופא שניתח אותך, ואם לא, ע"י אורטופד מומחה ברכיים אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרופאים בבקשהליאור 5502/01/2012
לילה טוב
מיזה כשבועיים כאבים בכתף ימין הייתי אצל ראומטולוג ביום ה האחרון ניתנה לי זריקה לכתף של סטרואיד ולידוקאין ...ללא הטבה משמעותית ובנוסף ניתן לי נקסין למשך 7 ימים שעדיין שותה אך זה לא עוזר ..כמו כן ביצעתי סונר כתף ובו נימצא דלקת בגיד עם נוזל ...
ברקע יש FMF ו AS מטופלת בקולכיצין ורמיקייד ...
מה ניתן לעשות אני סובלת מכאבים ובנוסף מגבלה ביד ....
ואיזה טיפול יש עוד חוץ ממה שקיבלתי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרופאים בבקשה - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי04/01/2012יכולות להיות סיבות רבות לכאבים בכתף. עלייך להיבדק על ידי אורטופד, לאחר שיעיין בבדיקות הנוספות הוא יחליט מה הטוב ביותר. טיפול בתרופות?, זריקה?, ניתוח?, פיסיוטרפיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לשחזור רצועת MPFLטל31/12/2011
שלום לכם
אני בת 19.5 סובלת מתת פריקות של הברך במצבי הליכה/ מנוחה במשך כ3 שנים.
כמו כן אני סובלת מפלטפוס חמור מאוד בכפות הרגליים וגמישות יתר במפרקים.
לפני כחודש חוויתי תת פריקה של הברך תוך כדי עלייה במדרגות, לפני כן הפריקות היו רק במצב סטטי של עמידה או שכיבה לעולם לא תוך כדי הליכה.
אני לא עוסקת בפעילות ספורטיבית כל שהיא והולכת עם מדרסים באופן יומיומי.
לפני כן חוויתי כ-13ב תת פריקות של פיקת הברך כשהאחרונה הייתה בספטמבר.
מאז הפריקה התפתחה לי דלקת בחלקה הפנימי של הברך,עם כאבים בלתי נסבלים עד כי אני לא יכולה לתפקד בעבודה, זה הגיע למצב בו אני לא יכולה לתפקד בלי כדור אחד או יותר של אדויל ביום (אני ממש לא רוצה להיות תלויה בכדורים)
האם העובדה שפרקתי את הברך תוך כדי פעילות מעידה על החמרה במצב הברך כי לאחר התייעצויות עם מספר מומחי ברכיים אני ממש שוקלת לעבור ניתוח לשחזור רצועת MPFL, והאם זה יהיה יעיל לאחר מספר כה רב של פריקות??
האם העובדה שההתאוששות שלי מהפריקה האחרונה לוקחת פי 3 יותר זמן מפריקות אחרות מעידה על כך שהבעיה החמירה?
סליחה על אורך ההודעה ותודה מראש על התגובה.
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח לשחזור רצועת MPFL - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ01/01/2012הניתוח בעקרון יעיל. אך לכל אדם מבנה גוף אחר, ויש תורך בבדיקה גופנית, כדי תת לך יעוץ פרטני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת EMGעבד28/12/2011
שלום בן 35 ברקע מחלה ראומטית במפרקים..לאחרונה ביצעתי בדיקת EMG .עקב
כאב תופת בגפיים התחתונות..להלן התוצטה:
EMG STUDY MAY SUGGEST MILD CHRONIC MILTIPLE LUMBAR
RADICULOPATHY WITH ACUTE DENERVATION FEATURES.
אודה לכם אם תסבירו לי מה זה אומר ?והאם זה משהו קשה או מפחיד?וכיצד ניתן לטפל בדבר כזה?..תודה ...אבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת EMG - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי28/12/2011התשובה מדברת על גירוי שורשי עצב בעמוד השדרה המותני. עקב שנויים שנוצרים בחוליות עם השנים יכול להווצר לחץ על עצבים בגב וזה גורם לכל מיני כאבים מוקרנים לרגליים או לתחושת נימול. מדובר אצלך במצב הקיים כבר זמן רב. הוא לא מסוכן. הטיפולים מגוון כמו- כדורים נוגדי דלקת, טיפול פיסיוטרפי, הזרקות לגב ועוד. שאל את האורטופד שלך מה עדיף לגביך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח של בדיקת MRI של ברך שמאלרויטל קורן27/12/2011
עשיתי את הבדיקה ויש לי את התוצאות מהאתר אודה אם תוכלו לפרש מה יש לי והאם אצטרך ניתוח?
"מודגם שבב מניסקיאלי מנותק מדיאלית לקרן הקדמית של המניסקוס הנמשך לאחור עד קדמית לרצועת ה-PCL
ומודגם בקוטר 8 מ"מ במישור הצדדי פנימי ובקוטר 3.2 ס"מ בציר הסגיטלי – ממצאים המתאימים לקרע "ידית דלי".
אודה לתשובתכם המהירה.
חג אורים שמח,
רויטל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח של בדיקת MRI של ברך שמאל - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי28/12/2011מדובר בקרע של מניסקוס המחייב ניתוח ארטרוסקופי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פציעת ברךרפאל25/12/2011
שלום,
לפני כחודש וחצי נפלתי בעבודה, סובבתי את ברך ימין ואף נפלתי עליה.
מאז אני סובל מכאבים חזקים (בעיקר בלילה) ותנועתיות מוגבלת של הברך.
כשבוע שאני הולך עם דריכה חלקית עם קביים - כתוצאה מכך הכאבים טיפה פחות בגלל שאין לחץ על הברך.
בבדיקת MRI שביצעתי היה רשום כי: "בצקת לשדית קידמי לטרלי של הטיביה הפרוקסימלית ובאספקט אחורי פנימי של קונדיל המדיאלי של הירך"
מה זה אומר? ומה הטיפול בזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פציעת ברך - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ25/12/2011הבדיקה מדגימה את החבלה הגרמית שסבלת משני צידי הברך.
אם אין מימצאים נוספים, הטיפול הוא מנוחה בלבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפציעת ברך
רפאל25/12/2011כמה זמן בערך אמורה להיות ההחלמה?
כבר עברו כמעט חודשיים ואני עדיין סובל מאוד מכאבים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפציעת ברך - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ25/12/2011עד חצי שנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




