פורום בעיות מפרקים, החלפת מפרק, בעיות ברכיים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת MRI
    אוליאל רפי
    13/08/2011

    מבדיקת MRI עולה
    התוויה קלינית : חשד לנזק מניסקיאלי.

    סחוס הפיקה מודגם מעט דל בפאסט הלטרלי עם נגע ציסטי תת- קורטיקלי זעיר בסמוך בקוטר 3 מ"מ .
    הודגם נוזל תוך פירקי בכמות מינימלית, ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית.

    אשמח לקבל הערכת נזק ומה לדעתכם הפיתרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת MRI - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    13/08/2011

    כנראה שלא העתקת את שאר התשובה ואני מבין שזה תקין. אם כך הנזק המצויין לא גדול וכל שנידרש הוא טיפול פיסיוטרפי (ממושך).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפצע הרבה פעמיים במותן כסל
    חנן
    13/08/2011

    שלום אני ספורטאי משחק כדורגל גם בקבוצה וגם בשכונה בתקופה האחרונה (חצי שנה בערך) יש לי הרבה פעמיים כאבים(מתיחה) בשריר המותן כסל גם בצד ימין וגם בצד שמאל, אני עובד בחדר הכושר גם על השרירי הcore לחיזוק הבטן.
    תמיד אני עושה חימום ומתיחות לאזור הכופפי ישבן והמפשעות.
    השאלה שלי האם יש מצב שיש קשר בין הכאבים לבין ניתוח הפנדציט שעשיתי לפני 8 חודשיים בערך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפצע הרבה פעמיים במותן כסל - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    13/08/2011

    קודם כל אתה ממש קורע את עצמך, תוריד עומס אולי הכאיבם יעלמו. לגבי הקשר לניתוח אפנדיציט - עליך להיבדק על ידי רופא כירורג שיוודא שהכל בסדר עם הניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי רגליים וברכיים חזקים ביותר
    עידן
    12/08/2011

    שלום רב.

    מזה כשנה וחצי אני סובל מכאבי רגליים וברכיים חזקים ביותר אני עובד כשני עבודות ב-4 לפנות בוקר בחלוקת עיתונים ומשם ממשיך מ-8 עד 5 כקב"ט שזו עבודה שמסתובבים בה הרבה על הרגליים במשך היום
    הכאבים הם אדירים מלחמה יומיומית האם הגיוני שהשתנה לי מבנה הרגל/ העצם כתוצאה מעמידה מרובה? והאם הגיוני שנוצר לי שחיקת סחוס שגם תחמיר כתוצאה מכך?
    ומהם בכלל התופעות השליליות מקריעת הרגליים בעמידה?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי רגליים וברכיים חזקים ביותר - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    13/08/2011

    כדי לדעת אם יש לך שחיקת סחוס אתה צריך להיבדק על ידי אורטופד. סדר יום כמו שלך אינו גורם בהכרח לשחיקת סחוס. ברכיים בריאות ובנויות נכון יעמדו יפה בעומס ללא שחיקת סחוס מיוחדת. לאנשים עם גורמים גנטיים או בעייה בברכיים כמו רגלי X או רגלי O הליכה ועמידה מרובה כן יכולה להחמיר את מצבם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארקוקסיה 90 וגם זאלדיאר
    יהושע
    11/08/2011

    קיבלתי בהמתנה לניתוח לקחת ב 10 הימים הבאים 1 ארקוקסיה 90 וגם 2 כדורים כל יום של זאלדיאר.

    האם השילוב מסוכן והאם המינון סביר ?

    אנא תשובה בדחיפות - תודה !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארקוקסיה 90 וגם זאלדיאר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארקוקסיה 90 וגם זאלדיאר - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    11/08/2011

    שאלה זו אינה קשורה לנושאי פורום זה. שאל את הרופא שרשם לך את השילוב. אוכל רק לציין שברשימת התרופות אתם זולידיאר "מתנגשת" ארקוקסיה לא מופיעה. אך אל תקבל ואל תסתפק בתשובתי. ישנם גם שיקולים הקשורים למצבך הספציפי. לכן תמיד יש לחזור לרופא שרשם לך את השילוב ולשאול אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בפענוח תוצאות מיפוי עצמות
    תמיר
    11/08/2011

    שלום רב
    אני בן 39 וסובל כחודש וחצי מכאבים בברך שמאל. לאחר שביצעתי צילום רנטגן ואולטרה סאונד (ללא תוצאות) נשלחתי לבדיקת מיפוי עצמות וקיבלתי את התוצאות הבאות:

    1. אין לראות ריכוזים פתולוגיים פוקליים
    2. סקוליזיס גבי מותני מתון
    3. שינויים אוסטיאוארטריטיים מתונים בברכיים, הדגש בברך שמאל בתא מדיאלי.

    אשמח לקבל הסבר על משמעות התוצאות ויותר חשוב - אופן הטיפול

    תודה,
    תמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בפענוח תוצאות מיפוי עצמות - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    11/08/2011

    האיזורים שצויינו מראים שנויי שחיקה או שנויים נווניים, בנוסף נראית עקמת של עמוד השדרה. האינפורמציה אינה מספיקה כדי להציע לך טיפול. יש לשמוע מה התלונות שלך, לבדוק אותך, אולי לבקש עוד בדיקות ואז רק אפשר לדעת מה הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בפענוח תוצאות מיפוי עצמות - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    11/08/2011

    האיזורים שצויינו מראים שנויי שחיקה = שנויים נווניים, כולל בברך שמאל בחלק הפנימי שלה. בנוסף נראית עקמת של עמוד השדרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפרק ירך
    גילה
    10/08/2011

    אחרי ניתוח מפרק ירך , צליעה וקושי ואי יכולת להרים הרגל המנותחת ביקרתי אצל אורטופד שרשם: שיתוק מלא של האילאי פסיאס משמאל מאז הניתוח לאחר שראה צילום רנטגן לפני ואחרי. האם זה אומר שזו נכות לצמיתות או שפיזיוטרפיה כן תעזור במקרה זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפרק ירך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפרק ירך - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    11/08/2011

    זה שהרופא רשם, אינו הופך את האבחנה לעובדה. ברור שאם הוא צודק אז קיימת נכות. חסרים לי עוד הרבה נתונים כדי לקבוע שמדובר בנכות צמיתה, אם בכלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברכי ולגוס
    אפרת
    10/08/2011

    אני בת 35 ולפי מה שהבנתי יש לי ברכי ולגוס האם יש לזה פתרון בגילי? יש לי גם כאבי ברכיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ברכי ולגוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברכי ולגוס - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    11/08/2011

    תלוי כמה זה חמור, האם יש לך כאבים, איך נראים צילומי הרנטגן ועוד שאלות. באופן כללי במרבית המקרים לא עושים כלום. כשזו ממש בעייה, הפתרון הוא ניתוחי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום ברכיים
    אא
    10/08/2011

    שלום
    עשיתי צילומי ברכיים עקב כאבים.
    התקבלה התוצאה הבאה :
    אי סדירות קורטקס קלה בזווית פנימי של פלטו הטיביה חשודה לארוזיה.
    אוסטאוטיפים קטנים בבסיסי עצמות הפיקה.
    מרווחים של הברכיים שמורים.

    לא הבנתי כלום
    אודה על מתן פירוש לצילום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום ברכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום ברכיים - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    11/08/2011

    מה עם הרופא ששלח אותך לצילום, גם הוא לא מבין כלום? שאלי אותו, אני בטוח שהוא יעזור לך. על פי מה שנרשם יש לך שנויים נווניים שונים. מה טיב הארוזיה (שפרושה שחיקה , הרס) אינני יודע, אני צריך לראות את הצילום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רצועה צולבת קרועה
    חגית
    10/08/2011

    שלום וברכה! נפצעתי במהלך משחק כדורגל ביחידה בה שירתתי. לאחר בדיקת MRI התבררו הממצאים הבאים: "קרע מלא של הרצועה הצולבת הקדמית, וקרע אנכי בגוף ובקרן האחורית של המיניסקוס הלטרלי, עם היפוך אחורי של מקטע מהקרן האחורית."
    אני מעוניין לתבוע את משרד הביטחון, האם ניתן להגיע (ללא ניתוח) לעשרה אחוזי נכות ויותר עם פציעה מסוג זה?
    האם אני יכול לבצע ריצות ארוכות במצבי ללא ניתוח (כאשר אין כאבים) או שמא אני מזיק לברך?
    האם ההימנעות מניתוח עלולה לפגוע בברך (לשחוק אותה) בטווח הארוך?
    אודה לכם מקרב לב על התשובות זה מאוד חשוב לי. תבורכו מפי עליון!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רצועה צולבת קרועה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רצועה צולבת קרועה - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    11/08/2011

    1. לא מומלץ לבצע ריצות ארוכות
    2.אי ביצוע ניתוח יחמיר את הנזקים בברך.
    3

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיחוש בברך
    דרור
    10/08/2011

    היי
    התחלתי לרוץ לפני כ- 4 חודשים
    עם הזמן העלתי קצב והיום אני רץ כ7 ק"מ בין שלוש לארבע פעמים בשבוע
    לאחרונה יש לי הרגשה מוזרה בברך ימין , מעיין צורך תמידי לעשות תנועת שחרור של הרגל , אין כאבים אבל סוג של מיחוש בברך
    מה דעתכם ?

    תודה
    דרור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיחוש בברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיחוש בברך - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    11/08/2011

    עליך להיבדק על ידי מומחה ברכיים. זה יכול להיות חסר משמעות ויכול גם להיות קרע במניסקוס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירור MRI לאחר שחזור רצועות
    אבי
    09/08/2011

    בן 29 לאחר שחזור רצועה
    הרצועה נריאת תקינה והמשכית בעלת אות ומנח תקינים קדמית לרצועה נראה מוקד בעל אות ביניים מתאים לנגע קקילופ ץחסר סדירות בגבשושית הטיביה באזור אחז גיד הפיקה
    באזור ממנו נלקח השתל.מוקד סקלרוטי באספקט המדיאלי של הטיביה המקורבת ,בדיאפיזה- ככל הנראה אי עצם קטן
    הסננה קלה באזור הפוסה ע"ש הופה
    חסר סדירות קל בסחוס הפיקה ,בבדיקה הקודמת נראה במקום קרע קטן לא לכל עובי הסחוס

    א.לגבי נגע קיקלופ האם זה אומר שהסיבים של הרצועה הנוכחית נפרמים?
    ב.מה הכוונה במוקד סקלרוטי וכו' ככל הנאה אי עצם?
    ג. מה אפשר לעשות עם חוסר הסדירות בסחוס הפיקה האם הוא יתאחה?

    האם זה אומר שהניתוח לא הצליח במלואו ?

    אני כ 8 חודשים לאחר הניתוח אין יישור מלא חוסר של כ 7 מעלות קנקים בברך וכאבים
    בכיפוף ויישור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירור MRI לאחר שחזור רצועות - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    11/08/2011

    א. זה יכול להיות שארית - "גדם" של הרצועה הישנה.
    ב. עלי לראות את הצילום עצמו כדי לדעת אם יש לכך משמעו
    ג. טיפול פיסיוטרפי
    ד. אינני יודע כמה זמן עבר מהניתוח והאם המצב כיום הוא סופי. כשהמנתח שלך יאמר לך שיותר לא יהיה שיפור תוכלי לשפוט אם הניתוח הצליח. הקריטריון להצלחה של ניתוחי שחזור רצועות הם בעיקר שהברך יציבה ולא "בורחת" יותר. שטווח התנועות טוב. יישור מלא וכפוף מעל 90 מעלות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ברך- קרע במיניסקוס
    הילה
    08/08/2011

    בת 32. רצתי 7 ק"מ ודיוושתי באופן קבוע, במשך כשנתיים.
    לפני כחצי שנה התחילו כאבים מאחורי ברך ימין בעת הריצה והדיווש.
    מרחתי משחות לכאב, לקחתי טיפול תרופתי אנטי דלקתי (ארקוקסיה). ללא שיפור. הפסקתי את הפעילות הגופנית.
    אח"כ הכאבים הופיעו גם בעליית מדרגות, והליכה בשיפוע עולה.
    היום בהליכה רגילה יש כאב קל שמתגבר ככל שהולכים. הכאב בקדמת הברך בצד ימין, מעל השוק. כאב חזק ומגביל תנועה בזמן קיפול/כיפוף הברך.
    במנוחה בעיקר כשאני מיישרת את הרגל יש הרגשת לחץ באזור, כאילו השרירים נתפסו.

    צילום רנטגן ואולטרא סאונד-אין ממצאים.
    במיפוי SPECT נמצא "מוקד קליטת יתר באספקט המידאלי-אחורי בקצה הדיסטלי של הפמור מימין. להמשך בירור לשלול אוסטאויד אוסטאומה". נאמר לי שאין קשר לכאב.
    לא ביצעתי MRI.

    אורתופד ברך קבע שיש לי קרע במיניסקוס הלטראלי ושיש לבצע ניתוח ארתרוסקופיה.
    הרופא לא ענה על שאלותיי, ואני מהססת "לרוץ" לניתוח.

    שאלותיי:

    1. האם אין צורך ב- MRI על מנת לקבוע את סוג הקרע, והאם הניתוח הכרחי?
    2. האם יש טיפול תחליפי או מקדים, כגון פיזיותרפיה?
    3. האם התאמצות (הליכה, כיפוף ברך המלווים בכאב) תחמיר בינתיים את המצב?
    4. מה עושים בניתוח, מה הסיכונים, אחוזי הצלחה?
    5. אחרי הניתוח, האם הברך חוזרת לקדמותה ולפעילות רגילה ולריצה? ואם כן - אחרי כמה זמן?
    6. האם בטווח הארוך הבעיה תחזור?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ברך- קרע במיניסקוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ברך- קרע במיניסקוס - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    08/08/2011

    התשובה למרבית שאלותיך מאד תלויה בממצאי הבדיקה הידנית של האורטופד שלך, בהנחה שאכן יש לו נסיון עשיר בבדיקת ברכיים. בדיקה ידנית טובה נותנת המון אינפורמציה ולא פעם היא מאבחנת טוב יותר מ-MRI. אני שולח ל-MRI רק מקרים בודדים ומיוחדים בהם יש לי דילמה ספציפית, אחוז הטעויות שאני רואה בפענוחי MRI של הברך כל כך גבוה שקשה ולא נכון להסתמך רק על בדיקה זו. האם יש לך כאבים המעירים אותך בלילה. אם לא, אז הממצא האמור אינו אוסטאואיד אוסטיאומה. האם הברך תחזור לקדמותה? לא ניתן להבטיח זאת. תלוי מה ימצאו שם. אל תשכחי שכל הפעילויות הנמרצות בשנים האחרונות יצרו אצלך נזקי שחיקה. אין לדעת אם הבעיה תחזור שהרי כרגע לא יודעים בוודאות מה הבעיה. בקיצור - אם האורטופד שלך מוכר כמומחה ברכיים העושה ניתוחים ארטרוסקופיים באופן רוטיני אז המשיכי איתו, אם לא אז לפחות קבלי חוות דעת נוספת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת ברכיים פעם שניה
    ענת
    07/08/2011

    אימי בת 70 עם קוצב לב מלפני כשנתיים, לפני כ 15 שנה החליפה בהפרש של שנה את 2 הברכיים שאכן לאחר שיקום היא חזרה לתפקוד יפה ששיפר את איכות חייה, לאחרונה החלו כאבי ברכיים בלתי נסבלים. בנוסף נמצאו גם קרעים בגידים בכתפיים ויש נפיחות בקרסול, בקיצור צריכה טיפול אורטופדי מכף רגל.... שאלתי אם תבקש לבדוק אפשרות להחלפת ברכיים פעם שניה מה הסיכוי להצלחה? האם נעשו לאחרונה החלפות לאחר 15 שנה בגיל כזה? האם קוצב הלב עלול להשפיע על הניתוח? והאם יש המלצה של מומחה שהתנסה בהחלפה של פעם שניה ? אודה לך על תשובתך.
    האם אתה ממליץ על נתוח לאיחוי קרעים בכתפיים לאור האמור לעיל? מה אחוזי ההצלחה והאם אתה ממליץ? האם אפשר לחיות עם קרעים ללא כאבים ? האם מתאחים באיזושהי צורה?
    מה הסיבה לקרסול נפוח? האם קשור לקוצב?
    מתנצלת על ריבוי השאלות פשוט אימי קרסה אורטופדית לאחרונה.
    תודה ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלפת ברכיים פעם שניה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת ברכיים פעם שניה - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    08/08/2011

    הניתוח הראשון הצליח, אם הוא החזיק מעמד 15 שנה. בעקרון, הרופאים שמומחים בהחלפת ברכיים, יודעים לבצע גם ניתוח להחלפה שניה.
    לגבי תפירת גידים בכתפיים- בד"כ הבעיה מסתדרת באופן שמרני. אם הכאבים ממשיכים, רצוי לפנות למומחה לניתוחי כתפיים. היום אין אורטופדים, שמנתחים הכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות בברכיים לחייל
    יפה
    07/08/2011

    בני, החל לסבול מכאבים ואי יכולת בריצה ובהליכה מאומצת בטירונות. הוא היה אצל אורטופד, יש לו טיפולי פיזיוטרפיה, קיבל במשך תקופה כדורים ומשחות שונות. אולם הכאבים ממשיכים לגבור כשהוא עושה פעולות מאומצות.
    איך אפשר לבקש מרופא בבסיס, שישלח אותו לבדיקה קצת יותר רצינית, אולי MRI או בדיקה רצינית אחרת, כדי לקבוע בדיוק את הטיפול המתאים ולא סתם לחיות על כדורים ומשחות, כדי שהכאב בברכים לא יהפוך לבעיה רצינית מאוד ויהיה בלתי הפיך?
    מודה לכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות בברכיים לחייל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות בברכיים לחייל - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    08/08/2011

    ההחלטה לגבי סוג הבדיקה או הטיפול תלויה בבדיקה הגופנית של הבן.
    אם הכאבים ממשיכים, תבקשו להגיע לאורטופד/ ית ברכיים לבדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח פטלה שבר פתוח
    רוני
    04/08/2011

    לפני כחודשיים עברתי תאונה ונפלתי ישירות על הברך כתוצאה מכך נשברה הפיקה לחצי (מאוזן) . עברתי ניתוח , הפיקה חוברה ע"י ברזלים (אין לי מושג איך זה נקרא) שמאוד מפריעים לי כמובן ,לפני קצת פחות מחודש כבר הורדתי את הסד שקניתי (במקום גבס) והתחלתי פיזיוטרפיה , הקיפול של הברך מגיע בינתיים רק ל 40 מעלות בכוח... אני מודע לזה שההחלמה עוד ארוכה אבל הייתי מעוניין לדעת קצת יותר פרטים כגון עם אותו ברזל אמור לרדת בעתיד או לא? עם זמן ממושך בעמידה על הרגל זה בעייתי? כמה זמן השבר עצמו אמור להתאחות ? וכו.... אשמח עם תעזרו לי ,כואב רצח חחח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר ניתוח פטלה שבר פתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח פטלה שבר פתוח - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    06/08/2011

    הכאבים לאחר הניתוח הם קודם כל ע"ר השבר והניתוח, אח"כ עקב הקיבוע.
    לוקח זמן לקבל את טווחי התנועה של הברך חזרה. רצוי לאמן את הברך גם אם יש כאבים.
    אין בעיה לעבוד על הרגל, זה לא "יפרק" את הקיבוע.
    כדאי להוציא את הקיבוע רק כשיש איחוי מלא של השבר למשך מספר חדשים, ואם הוא מפריע לתנועות הברך או כואב. זמן איחוי הוא כחדשיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום