מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא מחלימה ומהוירוסשרון19/10/2010
שלום,
לפני 4 שנים התגלה אצלי cin3 ועברתי קוניזציה. לאחר שנה וחצי עוד קוניזציה עקב דרגה 2, ולאחר מכן לייזר עקב אסקוס. היום שוב התגלו רקמות לא בריאות בפאפ וקולפו ונלקחה ביופסיה.
האם עלי להסיק שגופי אינו מצליח להתגבר על הוירוס? האם יש סיכוי שאחרי מספר שנים בהם הגוף לא מחלים למרות קוניזציות חוזרות- הוא יצליח להחלים, או שהפרוגנוזה שלי היא להגיע לכריתת רחם?
יש לי ילדה אחת ומעוניינת ללדת שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מחלימה ומהוירוס - תגובה
פרופ` יוסף מנצ`ר19/10/2010שלום רב,
תמתיני לתשובת הביופסיה. על פי תשובה זו יהיה קל יותר ליעץ לך.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דואגת מאודדניאלה18/10/2010
שלום רב,
אני בת 40.
סבתי מצד האבא חלתה ונפטרה מסרטן הרחם והשחלות וגם אמא שלה נפטרה מאותו הסרטן בדיוק.
הרופא אמר לבנות של סבתי שלאחר שילדו את ילדיהן עליהן להוציא את הרחם והשחלות.
הוא טען שהואיל והאמא היא של אבא שלי אני כאישה לא נושאת את הגנטיקה המסוימת ולכן אין צורך לבצע כל אקט בנושא.
אני לחוצה מיזה מאוד וחרדה.
האם נכון מה שאמר הרופא או שהגנטיקה הועברה אליי גם מאבי?
אודה מאוד לתשובה שלכם ובמידת הצורך אשמח אם תייעצו לי אם לפנות לרופא מומחה.
תודה.
דני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דואגת מאוד - תגובה
פרופ` יוסף מנצ`ר19/10/2010שלום רב,
הייתי ממליץ שתפני יעוץ גנטי.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגת..אתי 2116/10/2010
עשיתי בדיקת פאפ הבדיקה לא יצא תקינה ASCUS
עשו לי קולוסקופיה ועשו לי ביופסיות אני רוצה בבקשה עד שיגיעו לי התשובות של הבדיקות תפענח לי את בדיקת הפאפ cervical/ vaginal cytology:
satisfactory for evaluation.
endocervical/ transformation zona component absent / insufficient
negative for intraepithlial lesion or malignancy.
בבקשה תעזרו לי לפענח את האבחנה עד שיגיעו הביופסיות!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאגת.. - תגובה
פרופ' עמי פישמן16/10/2010שלום רב,
מנוסח התשובה שציטטת אפשר להבין שלא נצפו בקולפוסקופיה ממצאים חשודים.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולפוסקופיהקולפוסקופיה15/10/2010
בעקבות בדיקת פאפ לא ברורה נקבע לי תור לקולפוסקופיה. האם הרופא יוכל לבצע את הבדיקה גם אם אני במחזור?
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולפוסקופיה - תגובה
פרופ' עמי פישמן16/10/2010שלום רב,
עדיף לדחות את הקולפוסקופיה לאחר סיום הדימום הוסתי.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- endometrioma - postcoital bleendingרעות14/10/2010
שלום,
הנני בת 26, לפני כשנתיים בעקבות תלונות על כאבים (בבטן תחתונה בצד ימין) ווסת לא סדירה נמצאה אצלי צ'יסטה בשחלה הנמצאת במגמת גדילה (הומלץ על הניתוח).
דופלר אחרון: שחלה ימנית עם החזר צ'יסטי עכור 70*57 מ"מ הנראה כאנדומטריומה, בהיקף זרימה בתנגודת גבוהה RI=0.73. (שחלה שמלית פוליצסיטת)
CA125 מלפני שנה הראה 72.81.
כמו כן לאחרונה החלו להופיע דימומים לאחר קיום יחסים ואף לאחר בדיקת הדופלר. נמצא כי יש פצע בצוואר הרחם. נעשתה בדיקת פאפ שטרם התקבלו התוצאות ובמקביל הופנתי לקולפוסקופיה.
אשמח לדעת האם יכול להיות קשר בין שני הדברים וכיצד מטפלים בפצע בצוואר הרחם?
בנוסף במידה וברצוני להכנס להריון בחודשים הקרובים האם מומלץ לעבור את הניתוח להסרת הצ'יסטה לפני או לאחר הלידה?
האם ניתן להקלט במצב הנוכחי?
תודה- רעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר endometrioma - postcoital bleending - תגובה
פרופ' עמי פישמן16/10/2010שלום רב,
התיאור שמסרת אודות הממצא הציסטי שנראה בבדיקת האולטרה-סאונד מתאים לאנדומטריומה (ממצא שפיר). ניתן להרות עם הממצא השחלתי המתואר.
התלונות על דימום לאחר יחסי מין צריכים להתברר בבדיקת קולפוסקופיה והרופא המבצע בדיקה זו יוכל למסור לך את האבחנה האפשרית לסיבת הדימום.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלמידיהמיקה13/10/2010
אולי זה לא הפורום המתאים, אבל האם יש סיכוי שדוקסילין שנטלתי במשך 10 ימים לטיפול בכלמידיה, גורם לשיבושים במחזור הוסת ולאיחור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלמידיה - תגובה
פרופ` יוסף מנצ`ר14/10/2010לא, זה לא קשור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםיוליה12/10/2010
שלום
ביצעתי בדיקת דם ותוצאות הן :
ALPHA FETOPROTEIN TM 2.4 IU/ml
CEA 0.3 ng/mL
CA-125 90.7 U/ml
אני בת 41, לפני 5 חודשים הייתי אצל גינקולוג שלי ובדיקה הייתה תקינה חוץ מציסטה קטנה בשחלה
אני נורא נלחצת מהתוצאה
מבקשת הסבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
פרופ` יוסף מנצ`ר12/10/2010שלום רב,
בדיקת ה- CA125 היא מעל לנורמה. אצל נשים שיש להן עדיין ווסת היא יכולה להיות מוגברת לקראת הווסת. גשי לגינקולוג שלך.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוניזציהרחל08/10/2010
בבדיקת ביופסיה נימצא אבחנה קלינית FOLLOW-UP-EXAMINTION מה זה אומר אני מוזמנת לקוניציה זה חמור אני פוחדת ואיך לוקחים את הקוניזציה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוניזציה - תגובה
פרופ' עמי פישמן09/10/2010שלום רב,
קוניזציה זו ביופסיה בצורת חרוט של צואר הרחם. הפעולה נעשית תחת הרדמה מקומית או כללית.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מופנת לקולפוסקופיהרות שלוש07/10/2010
לפני חודש עשיתי את בדיקת פאפ ושלחו לי לגשת לבדיקת קולפוסקופיה
שהאיבחון כתוב כך :atypical glandular-agus ,אין לי מושג מה זה אומר ויקח עוד שבוע בערך עד שרופא יראה את התוצאות והייתי רוצה לדעת מה זה אומר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מופנת לקולפוסקופיה - תגובה
פרופ' עמי פישמן08/10/2010שלום רב,
AGUS - תאים אטיפיים (לא רגילים) שמקורם בתעלת צוואר הרחם או רירית הרחם.
כאשר מתקבלת תשובה של AGUS בבדיקת הפאפ יש לבצע בדיקת קולפוסקופיה (הסתכלות בהגדלה מכוונת לצוואר הרחם) כדי לשלול ממצאים חריגים (טרום-סרטניים).
לבדיקת הפאפ יש שיעור גבוה של תשובות כוזבות (בדיקה לא מדויקת) ולכן בחלק מהמקרים לא נמצאת כל פתולוגיה.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבות באיזור המיןאלי07/10/2010
אישתי כבר כמעט חודש מרגישה צריבות באזור איבר המין ?
וזה מפריע לה במהלך הלילה ..
האם יש סיבה לדאגה
האם דלקת
מחייב ללכת לרופא המטפל ,ומהניסיון שלכם בתחום מה זה אומר ?
אני ישמח לתשובות בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבות באיזור המין - תגובה
פרופ' עמי פישמן08/10/2010שלום רב,
ברוב המקרים צריבה היא על רקע דלקתי.
כמובן שמחייב בדיקה גינקולוגית ומתן טיפול תואם.
בברכה,
פרופ' עמי פישמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רירית עבהמודאגת05/10/2010
בת 30,נמצאת בטיפולי פוריות מזה כשנתיים. בחודשים האחרונים רירית הרחם של עבה מאוד 16-19 מ"מ בזמן הביוץ. החודש ביום הרביעי למחזור הייתה 14 מ"מ ולאחר יומיים נוספים של דימום הייתה 9 מ"מ וכמעט אין דימום. הרופא רוצה לקחת ביופסיה.
אני מודאגת מאוד, האם יש של חשש לסרטן של רירית הרחם?חשוב לציין שאין לי דימומים בין הווסתות
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רירית עבה - תגובה
פרופ` יוסף מנצ`ר07/10/2010שלום רב,
אצל אישה בגיל הפוריות זה לא נחשב לרירית עבה.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
מודאגת07/10/2010תודה על התגובה.
בהמשך המעקב ביום השביעי לוסת (אין כלל דימום) הרירית עלתה ל-10 מ"מ וביום השמיני ל-11 מ"מ. האם אכן ישצורך להמשיך במעקב או שהרירית תקינה(לדברי האכנאיות הן אינן רואות רירית בעובי כזה בימים שלאחר סיום הדימום).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתוספת לשאלה
מודאגת07/10/2010האם אכן ייתכן ונורמאלי שרירית הרחם לא ירדה מתחת ל-9 מ"מ גם לאחר סיום הדימום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגתתתתתתתמר03/10/2010
לא תוכל לתת לי איזו שהיא הבחנה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתמר
פרופ` יוסף מנצ`ר03/10/2010לצערי - לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגתתתתתתתתמר03/10/2010
שלום אני בת 36 , לפניי כ 5 שנים גילו אצלי את סרטן צוואר הרחם, עברתי ניתוח רדאקלי, ובניתוח הורידו את הרחם , חצוצרות , 29 בלוטות לימפה , לאחר הניתוח הועלתי לוועדה, נאמר לי שאין לי צורך בכימוטרפיה והקרנות, מאז קרו מספר סימפטומים שמדאיגים אותי מעט, שכחתי לציין שאת השחלות שימרו, עליתי המון במשקל, הבטן שלי נפוחה מאוד, כאילו אני בחודש 7 , יש לי רוב הזמן לחץ ואי נוחות בבטן, יש לי בריחת שתן, בזמן שאני צוחקת משתעלת או כל מאמץ קטן, אני מתעייפת בקלות ומתנשמת בכבדות מעבודה קלה ביותר, ישנם כאבים באזור הבטן התחתונה מצד ימין, ובגב הבטן התחתונה, כאב באזור הבטן העליונה מתחת לחזה, ובמשך תקופה ארוכה מאוד, יש לי גודש בחזה, עייפה ברוב שעות היום , גם לאחר שנת לילה טובה, השאלה שלי מה קורה לי ? אני מאוד מתביישת מהבטן, וחוששת מהגרוע ביותר אנא עזור לי להבין מה קורה פה. והאם יתכן שהסיפטומים מעידים על סרטן השחלה???????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתמר
פרופ` יוסף מנצ`ר03/10/2010שלום רב,
עליך לעבור בדיקה גינקולוגית-אונקולוגית. הרופא בוודאי ימליץ אם יש צורך בבדיקות עזר (כגון PET/CT , בדיקה אורודינמית). רק הוא יוכל להעריך את מצבך.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ct אגןשלי02/10/2010
כאבים מזה 4 חודשים שהתגברו מאד בחודשיים. כעת מתפתלת מכאבים. בירור מעיים יצא בסדר ועכשיו גיניקולוגי, הפאפ תקין מחכהלתשובה של היסטרוסקופיה.ct אגן ובטן תקין. האם כולל את איברים הגיניקולוגיים? ייתכן שלמרות שיצא תקין יכול להתגלות בהיסטרוסקופיה גידול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשלי
פרופ` יוסף מנצ`ר03/10/2010שלום רב,
אין מספיק פרטים קליניים על מנת לתת תשובה אחראית גיל? מחלות עבר? חום? ספירת דם?
. צורת המחזור ועוד?)
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לבקשתך מוסיפה פרטים
שלי03/10/2010מוסיפה פרטים על פי בקשתך. בת 49 ללא מחלות בעבר כלל ולא בעיות גיניקולוגיות. המחזור בשנתיים האחרונות לא סדיר. אין חום. ספירת דם תקינה. ct אגן ובטן כאמור תקין. עשיתי היסטסקופיה. האם למרות שהסי.טי תקין יכול להתגלות גידול בבדיקה זו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגת....מישהי30/09/2010
בת 18.
לפני כמה שבועות ביצעתי חיסון ראשון נגד סרטן צוואר הרחם כשלפני כן לא קיימתי מגע מיני
אך כעבור כמה זמן כן קיימתי יחסי מין
האם זה מותר? האם זה פוגע בהתחסנות?
מדוע זה משנה אם הנערה מתחסנת לפני שהיא קיימה יחסי מין?
והאם זה משנה אם בתקופת ההתחסנות היא כן מתחילה לקיים?
תודה.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה בבקשה :-(
מישהי03/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמודרגת
פרופ` יוסף מנצ`ר03/10/2010שלום רב,
הנגיף מועבר ביחסי מין. אינך יודעת אם בן זוגח לא נושא אותו. רוב האנשים שנידבקו לא מודעים לכך כי הנגיף אינו מתבטא באופן קליני. על כן מומלץ להתחסן לפני תחילת יחסי מין ז.א. לפני האפשרות של הידבקות בנגיף.
כל טוב,
פרופ' יוסף מנצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה אומר שאני מוגנת?
מישהי03/10/2010זה אומר שאני מוגנת? כיוון שלקחתי כבר חיסון ראשון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה אומר שאני מוגנת?
מישהי03/10/2010זה אומר שאני מוגנת? כיוון שלקחתי כבר חיסון ראשון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ענית לשאלתי.....
מישהי04/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה אומר שאני מוגנת? - תגובה
פרופ` יוסף מנצ`ר05/10/2010הגנה חלקית. הגנה שלמה היא אחרי כל 3 הזריקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

