גם לכם קרה ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גם לכם קרה ?
    סתם אחת
    02/07/2011

    גם אתם לפעמים מרגישים כאילו אתם מאומצים ? כאילו אין לכם שום קשר למשפחה שלכם? או יותר נכון מה שנשאר ממנה ? זה נורמאלי בכלל? אני יודעת כעובדה שאני לא מאומצת.. אבל האמת היא שלפעמים אני מקווה שהייתי..או שהאפשרות של לבחור באבא שלי על פני אמא שלי הייתה יותר קלה..אבל היא לא.אני רוצה לברוח מהבית. אני רוצה ללכת למקום שאף אחד לא יוכל למצוא אותי בו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גם לכם קרה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם לכם קרה ? - תגובה

    קרן בן הגיא
    03/07/2011

    שלום לך סתם אחת,

    ראיתי שמצאת בפורום ובתכתובות של חלק מהאנשים מקום להזדהות ולהגיב ואולי בכך להקל מעט על כאבך.
    אני שומעת בתוך דברייך הרבה צער וכאב
    אולי התחושה הזו של לרצות להיות מאומצת קשורה ברצון לברוח, לא להיות קשורה לכל המציאות הזו שאת חיה בתוכה, לא להרגיש את הכאב שכרוך בלחיות באופן הזה.
    ואולי ההבנה שאת לא מאומצת מכריחה אותך להתמודד עם המציאות כפי שהיא ועם הצער שהיא מעוררת.
    את יודעת לברוח מהבית או לדמיין שאת מאומצת הן רק דרכים זמניות להסתתר מהכאב ומהמצוקה. אבל דווקא להישאר ולהתמודד, ישחרר אותך מהסבל הזה בעתיד.

    אשמח להמשיך לשמוע אותך
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו