נואשת לעזרה ! - רוצה למות !

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נואשת לעזרה ! - רוצה למות !
    אנונימית
    04/07/2011

    הי.. אני לא יודעת מאיפה להתחיל.. מרוב שכואב לי ... ושאני לא יודעת מה לעשות.. נספר עלי... פחות או יותר... אני אנורקסית... הולכת לטיפולים בבית חולים עד שיאשפזו אותי.. אבא שלי שונא אותי ומפגין את השינא שלו כלפיי לייד מלא אנשים. וגם ליידי.. אמא שלי מנסה להגן עליי אבל גם לה יש קטעים שהיא מתעצבנת עליי בגלל אבא שלי ובגלל כלום.. ההורים שלי מפילים עליי את כל האשמות ! הם אומרים לי שעם הם ייתגרשו זה יהיה בגללי ... אני מרגישה כ"כ רע עם המשפחה שלי שכבר באלי למות ! אני החלטתי שאני לא יאכל שבוע שלם אבל הגוף שלי לא מצליח לקבל את זה.. עמדתי להתמוטט יש לי כל הזמן סחרחורות ואני רואה שחור בעיניים ויש לי חוסר שיווי משקל.. אני כבר לא יודעת מה לעשות .. מגיל קטן אבא שלי היה מכה אותי... ונמאס לי מהחיים.. נכנסתי לדיכאון .. החברות שלי לא מבינות אותי... הם מצדיקות את ההורים שלי.. הם חושבות שאני עושה בכוונה.. הם לא יודעות מה קורה בבית.. ובאמת שכבר אין לי חשק לחיים.. כמה חברות שלי רבו איתי בגלל המחשבות שאני חושבת שאני שמנה.. שאני חושבת על כל הקלוריות שיש באוכל.. חברה מאוד טובה שלי נגעלת ממני.. חברות שלי אמרו שצריך לאשפז אותי במחלקה פסיכיאטרית... ובקיצור אין לי טעם לחיים.. בבקשה תעזרו לי ! אני מתחננת ! אין לי כבר טעם לחיים :'(
    נכנסתי לדיכאון עמוק !
    אני רוצה למות ! :'(
    אף אחד לא תומך בי ... אף אחד לא עוזר לי.. :'(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נואשת לעזרה ! - רוצה למות !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נואשת לעזרה ! - רוצה למות ! - תגובה

    שי ציון
    06/07/2011

    אנונימית שלום, מכתבתך כואב ונוגע ללב. התחושה שעולה ממנו היא של יאוש וחוסר מוצא עד כדי רצון לפגוע או להעלים את הגוף. נשמע כי הפרעת האכילה, כפי שאת מתארת, היא חלק ממכלול של קשיים והאכילה והאופן בו את תופסת את גופך אולי הם מבטאים את התחושה הנפשית עימה את מתמודדת. חשוב שבמקום בו את נמצאת כעת תרגישי כי מישהו יכול לתת לך תקווה שדברים ישתנו בחייך ושאינך מקור הבעיות במשפחתך. אולי אם תחושי שמישהו רואה בתוכך חלקים טובים ותקווה תוכלי גם את לחוש כך כלפי עצמך.
    מפנייתך אני יכול להבין כי את מטופלת במרפאה בבית חולים ולכן יש לך מטפלת או רופאה איתה את מצוייה בקשר. האם ביכולתך ליצור איתה קשר כדי שתדע על מצבך ולסייע לך? על ידי כך שתשתפי אותה ואם תרצי גם את הפורום אולי תרגישי פחות בודדה ופחות לבד עם הסבל שלך.
    את מוזמנת להמשיך ולשתף את הפורום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו