מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נואשת לעזרה ! - רוצה למות !אנונימית04/07/2011
הי.. אני לא יודעת מאיפה להתחיל.. מרוב שכואב לי ... ושאני לא יודעת מה לעשות.. נספר עלי... פחות או יותר... אני אנורקסית... הולכת לטיפולים בבית חולים עד שיאשפזו אותי.. אבא שלי שונא אותי ומפגין את השינא שלו כלפיי לייד מלא אנשים. וגם ליידי.. אמא שלי מנסה להגן עליי אבל גם לה יש קטעים שהיא מתעצבנת עליי בגלל אבא שלי ובגלל כלום.. ההורים שלי מפילים עליי את כל האשמות ! הם אומרים לי שעם הם ייתגרשו זה יהיה בגללי ... אני מרגישה כ"כ רע עם המשפחה שלי שכבר באלי למות ! אני החלטתי שאני לא יאכל שבוע שלם אבל הגוף שלי לא מצליח לקבל את זה.. עמדתי להתמוטט יש לי כל הזמן סחרחורות ואני רואה שחור בעיניים ויש לי חוסר שיווי משקל.. אני כבר לא יודעת מה לעשות .. מגיל קטן אבא שלי היה מכה אותי... ונמאס לי מהחיים.. נכנסתי לדיכאון .. החברות שלי לא מבינות אותי... הם מצדיקות את ההורים שלי.. הם חושבות שאני עושה בכוונה.. הם לא יודעות מה קורה בבית.. ובאמת שכבר אין לי חשק לחיים.. כמה חברות שלי רבו איתי בגלל המחשבות שאני חושבת שאני שמנה.. שאני חושבת על כל הקלוריות שיש באוכל.. חברה מאוד טובה שלי נגעלת ממני.. חברות שלי אמרו שצריך לאשפז אותי במחלקה פסיכיאטרית... ובקיצור אין לי טעם לחיים.. בבקשה תעזרו לי ! אני מתחננת ! אין לי כבר טעם לחיים :'(
נכנסתי לדיכאון עמוק !
אני רוצה למות ! :'(
אף אחד לא תומך בי ... אף אחד לא עוזר לי.. :'(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נואשת לעזרה ! - רוצה למות ! - תגובה
שי ציון06/07/2011אנונימית שלום, מכתבתך כואב ונוגע ללב. התחושה שעולה ממנו היא של יאוש וחוסר מוצא עד כדי רצון לפגוע או להעלים את הגוף. נשמע כי הפרעת האכילה, כפי שאת מתארת, היא חלק ממכלול של קשיים והאכילה והאופן בו את תופסת את גופך אולי הם מבטאים את התחושה הנפשית עימה את מתמודדת. חשוב שבמקום בו את נמצאת כעת תרגישי כי מישהו יכול לתת לך תקווה שדברים ישתנו בחייך ושאינך מקור הבעיות במשפחתך. אולי אם תחושי שמישהו רואה בתוכך חלקים טובים ותקווה תוכלי גם את לחוש כך כלפי עצמך.
מפנייתך אני יכול להבין כי את מטופלת במרפאה בבית חולים ולכן יש לך מטפלת או רופאה איתה את מצוייה בקשר. האם ביכולתך ליצור איתה קשר כדי שתדע על מצבך ולסייע לך? על ידי כך שתשתפי אותה ואם תרצי גם את הפורום אולי תרגישי פחות בודדה ופחות לבד עם הסבל שלך.
את מוזמנת להמשיך ולשתף את הפורום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

