המצב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המצב
    אנונימית
    17/07/2011

    אני לא מוצאת עבודה
    אין כסף
    לאמא שלי אין ממה לתת לי ואין לי עוד הורים
    לחברה הכי טובה שלי היה יום הולדת וממש לא נעים כי לא נתתי לה מתנה כי לא היה לי ממה כל פעם שאני רואה אותה ישלי רגשות אשם שלא הבאתי לה כלום אני כל פעם אומרת לה אני ייתן לך יותר מאוחר ואני מרגישה ממש רע עם זה ואני לא רוצה להגיד לה את האמת כי אז אני ירגיש כמו עניה מעוררת רחמים ,נמאס לי מהמצב ואין לי מה לעשות לגביו וזה ממש מעצבן אותי
    אני באמת מנסה להנות מדברים שלא עולים כסף אבל נגיד כמה פעמים אפשר ללכת לגינה או לים או לקניון בלי כסף בטענה שאני יבוא מחר לקנות או משו כזה
    אוף אני רוב היום מנסה להיתאמן אבל אני לא יודעת בישביל מה כי הרי פרשתי מהאימונים שלי כי אין לנו איך לשלם אני מקווה מאוד שהמצב הישתפר אבל לפי אמא שלי אנחנו הולכים לגור ברחוב מינואר וזה ממש לא מנחם וכל פעם שהיא מזכירה לי את זה זה גורם לחוש מוזר כזה כאילו מה אני צריכה לעשות הרי זה לא אשמתי או שאני פשוט גורמת לה עודף של תשלומים אז עדיף לי לברוח מהבית אבל זה במקרה קיצוני כי אז אני סתם ידאיג אותה והיא תכעס עלי על זה שהיא שלמה על משטרה שתחפש אותי טוב... אז קיצר אני בסוג של מבוי סתום שאין לי מושג איך אני יצא ממנו ואין לי על מי להישען חוץ מעל עצמי וזה די מוזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המצב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין שאני בת 15

    אנונימית
    17/07/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין שאני בת 15 - תגובה

    שי ציון
    23/07/2011

    הי, את מתארת מצב מכאיב ומורכב בו את מושפעת מהחלטה של אימך ולמעשה משלמת מחיר כבד עליה כאשר יכולתך לשנות את המצב היא מועטה. למעשה את מתארת את אחד הדברים המרכזיים בהקשר של הקשר בינך לבין אמך, שלאימך השפעה גדולה יחסית על חייך לטוב וכפי שאת אולי חווה כיום גם לרע.
    כפי שאת מתארת הכסף בעולמנו מקנה מידה של חופש, ביטחון, מעמד ויציבות וכאשר יש מחסור כספי חריף מתערער החופש הביטחון והיציבות בעולם הפנימי וגוברת החרדה. בתוך כך, במצב שבו את מתארת אמך משמשת עבורך פחות כגורם מרגיע ואני יכול לשער כי קשה לך לראות את חוסר אונים שלה לנוכך קשייה. .
    עצתי לך ולאימך היא תחילה במישור המעשי - לפנות לגורמי רווחה ולגורמים שמסייעים בתכנון כלכלי ללא תשלום (יש עמותות שעושות זאת). במישור הנפשי רצוי שתשוחחי עם דמות בוגרת בה את בוטחת שתהווה מקום בו תוכלי לחלוק ולחשוב וייתכן שדמות זו (מאמנת, מורה יועצת) תוכל לאפשר לך להריגש שלא כל הדברים בחייך עומדים לפני פירוק וגם במצב הנוכחי נשארים יסודות יציבים. בהקשר של יחסייך עם חברותייך, חישבי עם עצמך האם היית מעוניינת שחברתך תשתף אותך אם הייתה מצוייה במצב שאת מצויה בו והאם היית מעוניינת לסייע לך.
    כמובן את מוזמנת להמשיך ולהעזר בפורום. שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו