מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סתם.קיפי31/07/2011
בזמן האחרון אני מרגישה ריקה. כאילו יש חור ענקי בלב וכל השמחה והאושר והמחשבות הטובות פשוט נוזלות ממני, רצות ובורחות אפילו בלי להשאיר סימן. אני לא אדם מיוחד. לא כישרונית במיוחד, או אהובה במיוחד, ולא כל כך יפה. נמאס לי להיות ממוצעת כל כך שלא רואים אותי. נמאס לי שהכל פשוט עובר על ידי, בלי שאני באמת מרגישה משהו. אפילו חתכים כבר לא כואבים לי.
לא יודעת מה רציתי מכם. אולי סתם לפרוק. זה לא כאילו אתם יכולים לעזור. שום דבר כבר לא יעזור.
17.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סתם. - תגובה
שי ציון02/08/2011הי, צר לי שאת חווה חוסר תקווה למול הכאב הנפשי שאת מרגישה. נדמה שאת משתוקקת להרגיש דבר מה עד כדי פגיעה בעצמך כדי לחוות רגש בתוכך, גם אם זה כאב פיזי נדמה כי לחוסר הההרגשה קשר לתחושה כאילו את לא חלק מדברים אלא מתבוננת מהצד בעוד אחרים הנם מהחיים ולא כצופים. שאלה ששאלתי את עצמי תוך כדי קריאה היא האם נעזרת במישהו על מנת לשפר את המצב או שההרגשה המכאיבה נשארה רק בינך לבין עצמך, שכן יש דרכים רבות לסייע לך בדגש על אנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש שלמולם תוכלי לפרוק (כן, זה משמעותי לפרוק) ואולי לגלות שיש מישהו מבחוץ שמאמין במיוחדות שלך ויש בו תקווה שעתידך עשוי להיות טוב יותר מכיום. על מנת שתתחילי תהליך רצוי לשתף דמות משמעותית בסביבך אם בתוך המשפחה או מחוצה לה (יועצת או מחנכת) שיוכלו להפנות אותך לסיוע מקצועי. שי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם
קיפי03/08/2011אם אני לא יכולה לספר לאף אחד? אני לא מוכנה שמישהו מהמשפחה ידע, כי כבר הם מודאגים שיכול להיות שאני מפתחת הפרעת אכילה. למרות שאני לא, אני פשוט לא רעבה אף פעם. אני תלמידה מצטיינת, כיתת מופת, אני לומדת עכשיו לפסיכומטרי. אני לא יכולה לבוא ולהגיד להם שאני לא מרגישה כלום, כי זה לא כזה ביג דיל, הם יחליקו את זה מתחת לשולחן ויקוו שזה יפתר מעצמו. ההורים שלי הם האנשים הכי אוהבים והכי מדהימים שיש, באמת, והם יעשו הכל בשבילי, אבל אני לא יכולה לאכזב אותם ולהגיד להם שהבת שלהם היא לא הדבר המושלם הזה שהם חשבו שהם גידלו, זה ישבור להם את הלב.
לחברות זה בכלל ביג נו נו, כי הן מסוג האנשים שלא ידעו איך להתמודד ואני סתם ארגיש שאני מפילה עליהם תיק וזה לא פייר מצדי.
פסיכולוג זו האפשרות הבאמת בלתי אפשרית, כי למי יש כסף בכלל להוציא על השטויות האלה.
בקיצור, אין לי מוצא. אבל תודה על הניסיון, נחמד לדעת שמישהו לפחות מנסה לעזור לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם - תגובה
קרן בן הגיא06/08/2011הי קיפי,
מתשובתך נדמה היה לי שיש בך חלק שמעדיף להישאר לבד ומסוגר עם הבעיה ולא באמת מעוניין לנסות לפתור אותה. יש מקומות שניתן לקבל סיוע ללא תשלום, כדאי לך לנסות. קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

