סתם.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סתם.
    קיפי
    31/07/2011

    בזמן האחרון אני מרגישה ריקה. כאילו יש חור ענקי בלב וכל השמחה והאושר והמחשבות הטובות פשוט נוזלות ממני, רצות ובורחות אפילו בלי להשאיר סימן. אני לא אדם מיוחד. לא כישרונית במיוחד, או אהובה במיוחד, ולא כל כך יפה. נמאס לי להיות ממוצעת כל כך שלא רואים אותי. נמאס לי שהכל פשוט עובר על ידי, בלי שאני באמת מרגישה משהו. אפילו חתכים כבר לא כואבים לי.
    לא יודעת מה רציתי מכם. אולי סתם לפרוק. זה לא כאילו אתם יכולים לעזור. שום דבר כבר לא יעזור.
    17.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סתם.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סתם. - תגובה

    שי ציון
    02/08/2011

    הי, צר לי שאת חווה חוסר תקווה למול הכאב הנפשי שאת מרגישה. נדמה שאת משתוקקת להרגיש דבר מה עד כדי פגיעה בעצמך כדי לחוות רגש בתוכך, גם אם זה כאב פיזי נדמה כי לחוסר הההרגשה קשר לתחושה כאילו את לא חלק מדברים אלא מתבוננת מהצד בעוד אחרים הנם מהחיים ולא כצופים. שאלה ששאלתי את עצמי תוך כדי קריאה היא האם נעזרת במישהו על מנת לשפר את המצב או שההרגשה המכאיבה נשארה רק בינך לבין עצמך, שכן יש דרכים רבות לסייע לך בדגש על אנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש שלמולם תוכלי לפרוק (כן, זה משמעותי לפרוק) ואולי לגלות שיש מישהו מבחוץ שמאמין במיוחדות שלך ויש בו תקווה שעתידך עשוי להיות טוב יותר מכיום. על מנת שתתחילי תהליך רצוי לשתף דמות משמעותית בסביבך אם בתוך המשפחה או מחוצה לה (יועצת או מחנכת) שיוכלו להפנות אותך לסיוע מקצועי. שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואם

    קיפי
    03/08/2011

    אם אני לא יכולה לספר לאף אחד? אני לא מוכנה שמישהו מהמשפחה ידע, כי כבר הם מודאגים שיכול להיות שאני מפתחת הפרעת אכילה. למרות שאני לא, אני פשוט לא רעבה אף פעם. אני תלמידה מצטיינת, כיתת מופת, אני לומדת עכשיו לפסיכומטרי. אני לא יכולה לבוא ולהגיד להם שאני לא מרגישה כלום, כי זה לא כזה ביג דיל, הם יחליקו את זה מתחת לשולחן ויקוו שזה יפתר מעצמו. ההורים שלי הם האנשים הכי אוהבים והכי מדהימים שיש, באמת, והם יעשו הכל בשבילי, אבל אני לא יכולה לאכזב אותם ולהגיד להם שהבת שלהם היא לא הדבר המושלם הזה שהם חשבו שהם גידלו, זה ישבור להם את הלב.
    לחברות זה בכלל ביג נו נו, כי הן מסוג האנשים שלא ידעו איך להתמודד ואני סתם ארגיש שאני מפילה עליהם תיק וזה לא פייר מצדי.
    פסיכולוג זו האפשרות הבאמת בלתי אפשרית, כי למי יש כסף בכלל להוציא על השטויות האלה.
    בקיצור, אין לי מוצא. אבל תודה על הניסיון, נחמד לדעת שמישהו לפחות מנסה לעזור לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואם - תגובה

    קרן בן הגיא
    06/08/2011

    הי קיפי,
    מתשובתך נדמה היה לי שיש בך חלק שמעדיף להישאר לבד ומסוגר עם הבעיה ולא באמת מעוניין לנסות לפתור אותה. יש מקומות שניתן לקבל סיוע ללא תשלום, כדאי לך לנסות. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו