מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיות עם ההורים.נועה02/08/2011
היי,
טוב אז ככה ההורים שלי בתהליכי גרושים. הסיפור הוא שאמא שלי בגדה באבא שלי עם אבא של אחד התלמידים שלה (היא מורה) אני ואמא אף פעם לא היינו בקשר טוב. ועכשיו אחרי מה שקרה אני מרגישה שאני שונאת אותה ואני רוצה לעשות לה דברים רעים ואני כל הזמן מקללת אותה ומדברת אליה לא יפה. אני מרגישה שבכלל לא אכפת לה ממני או מהאחים שלי. ואבא שלי שהוא כמו החבר הכי טוב שלי אבל הוא כל הזמן בוכה וזה עושה לי נורא לראות אותו ככה כי אני רגילה לראות אותו גבר גבר כזה. אמא שלי מאוד מרוחקת מאיתנו המשפחה ואני מרגישה שהיא לא רואה את הכאב שלנו בתור משפחה ושלי בכלל. והכי מעצבן זה שאני יודעת שהיא ממשיכה לדבר עם הבחור הזה וזה כלכך מגעיל אותי. באלי שהיא לא תהיה אמא שלי היא מגעילה אותי. אני גרה עם אבא והיא בכלל לא אכפת לה והיא אפילו לא מנסה לשכנע אותי לבוא אליי. והיא עושה לי דברים כלכך לא יפים היא מבריזה לי כשאנחנו קובעות להיפגש והיא מקללת אותי כשאנחנו רבות. ובזמן האחרונה אני בוכה הרבה ואני נכנסת להיסטריה ולא מצליחה לנשום. אני לא רוצה קשר עם אמא שלי אבל אבא שלי מכריח אותי כי הוא אומר שאני חייבת את אמא שלי אבל אני מרגישה שהיא לא צריכה אותי אז למה אני צריכה אותה? לפני כמה ימים התחלתי לעכשיו מה יקרה אם אני ימות? איך אני ימות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משו
נועה02/08/2011ואני בת 14 עולה לכיתה ט'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות עם ההורים. - תגובה
קרן בן הגיא06/08/2011הי נועה,
החיים לפעמים מפתיעים אותנו וזה כל כך לא פייר שהדברים האלה קורים דווקא לנו. אני כל כך יכולה להבין את הכעס שלך והאכזבה והעלבון.
אני שומעת בדברייך מצד אחד את הרצון להתרחק מאמא, לשנוא אותה, להעניש אותה על הדרך שבה התנהגה, על איך פגעה בך ובאבא. אך גם אני שומעת עד כמה את כמהה להיות לצידה, ושתמשיך להיות אמא שלך כמו שהיתה.
אני מאמינה שאת נמצאת עכשיו בעין הסערה, הכל נראה כל כך קשה ואבוד. אבל אני בטוחה שבעוד כמה שבועות הדברים יראו קצת אחרת, אבא קצת יתאושש, וגם את.
המצב לא ישתנה, והמציאות היא כמו שקרתה, אבל יש לנפש האנושית יכולת מופלאה להתמודדות עם מצבים קשים שכאלה. ואת תוכלי למצוא פתרונות פנימיים יצירתיים ליחסים שלך עם אמך וגם עם אביך.
יכול להיות שאת זקוקה לתמיכה יותר קרובה בתקופה זו. אם את חשה כך, יתכן שכדאי לפנות ליועצת בית הספר או לגורם מקצועי אחר, כדי לקבל ליווי במשבר הזה.
חזקי ואימצי. קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

