מגעילות אותי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מגעילות אותי
    גופה
    07/08/2011

    אני חייבת להגיד שבזמן האחרון התחלתי לשנוא בדם בנות פשוטות (לא שאני אמורה למות עליהם ) שאינן חכמות מיוחדות שונות ובעלות רצון להצליח....
    במיוחד את הקטנות האלה(למרות שאני בעצמי עשיתי דברים כאלה פה ושם)
    שחושבות שהם כבר גדולות בא לי לשים להם כפה של החיים אני לא מסוגלת להסתכל עליהם מרוב שהם מגעילות אותי כי הם חושבות שלהיות בוגר זה רק דבר פשוט הם לא מבינות שזה משהו יותר מורכב ועמוק הם לא מבינות שומדבר מהסבל שיגרם להם בשנים הבאות הם נהנות מהווה בכיף בזמן שעטידם פשוט ומשעמם....
    אולי אתם לא תבינו אותי כי אתם לא באים מאיפה שאני בא ואם כן תבינו
    אני לא מבקשת תגובה אבל מי שרוצה להגיב שיגיב....

    (פשוט היתי חייבת לפרוק את הכעס על משהו)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מגעילות אותי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מגעילות אותי - תגובה

    קרן בן הגיא
    07/08/2011

    הי לילך,
    אני רואה שהיית צריכה לפרוק את הכעס הזה
    אני תוהה מה כל כך מרגיז אותך "בבנות האלה"? למה זה כל כך מעצבן אותך?
    אני מניחה שאת כותבת מתוך קושי אישי שאת חווה ואולי המראה של אחרים שמצליחים אחרת מעורר בך כעס וקנאה.
    יכול להיות שאם תצליחי לברר עם עצמך איפה בדיוק זה פוגש אותך בפנים ותצליחי להיות יותר שלמה עם הדרך שלך, המפגש עם אחרים פחות יעורר רגשות קשים אצלך.
    את מוזמנת להמשיך להגיב בפורום. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו