ההורים שלי יודעים וזה לא עוזר!!! :I

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תודה

    אלמונית בת 16
    14/08/2011

    תודה על העזרה אני ייקח את העצה שלך.
    תודה על ההקשבה.
    אלמונית בת 16

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ההורים שלי יודעים וזה לא עוזר!!! :I
    אלמונית בת 16
    13/08/2011

    לאחרונה סיפרתי להורים שלי על הרצון שלי לסיים את החיים שלי (דרך פסיכולוגית ובזכות אתר שנתן לי קצת תקווה ועוד כמה אנשים שעזרו לי לספר) אבל עם כל מה שקורה לנו עכשיו הם כל הזמן עסוקים ונראה לי שהם אפילו שחכו מזה.
    אני כותבת לכם מתוך התקווה שאתם באמת יכולים לעזור לי, איך אני מביאה אותם להשיג לי עזרה כשאני מתביישת בעצמי עד כדי כך שאני מצטערת שאי פעם סיפרתי להם או לכל אחד אחר.
    אני באמת רוצה להעלים את המועקה הזאת שאני מרגישה ואני חושבת שיש לי עוד תקווה אם אני רק ייגש לעזרה.
    אני חייבת להגיד לכם את זה, ההורים שלי כבר יודעים הכול אבל אני לא יודעת איך להזכיר להם שהם כבר שבועיים אומרים שהם ישיגו לי עזרה והם עוד לא השיגו לי אותה.
    אני לא יודעת מה לעשות, בבקשה תעזרו לי כי אני לא יודעת כמה זמן אני יכולה לעמוד במילה שלי ולא לעשות כלום!
    תודה על ההקשבה
    אלמונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ההורים שלי יודעים וזה לא עוזר!!! :I - תגובה

    קרן בן הגיא
    14/08/2011

    שלום אלמונית,

    דרוש אומץ רב לספר להורים שאת רוצה למות ולבקש עזרה!
    אני שומעת בפנייה שלך כל כך הרבה רצון להרגיש יותר טוב, לצאת מהמועקה. את יודעת איזה סוג של עזרה את מבקשת?
    האם פגשת פסיכיאטר?
    כתבת שאת מטופלת אצל פסיכולוגית - אני מציעה שבאמצעותה תיצרו קשר עם ההורים באופן דחוף!
    בהצלחה. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני כבר לא מטופלת

    אלמונית בת 16
    14/08/2011

    לא הייתי מטופלת אצל פסיכולוגית, זאת היועצת של בית הספר והלכתי אליה רק כדי שהיא תעזור לי לספר להורים שלי. אני לא נפגשת עם פסיכיאטר, זאת הכוונה, ההורים שלי צריכים לקבוע לי מפגש עם אחד אבל אין ליאומץ לגשת אליהם ולבקש, אני רוצה לקבל עזרה. לקח לי 6 שנים להגיד למישהו שאני במצב הזה ולבקש עזרה, אני כל כך מתביישת בזה.
    (פעם זה היה רק דיכאון, זה הכל. זה התפתח למה שזה היום).
    אני לא יודעת איזה סוג של עזרה זאת אבל אני יודעת שאני מבקשת עזרה כדי להישאר בחיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני כבר לא מטופלת - תגובה

    קרן בן הגיא
    14/08/2011

    התרגשתי לקרוא את שכתבת
    את אכן זקוקה לראות פסיכיאטר בדחיפות, ואני ממליצה על טיפול פסיכולוגי אצל איש מקצוע (פסיכולוג, עו"ס קליני).
    אני גאה בך על הצעד שעשית ועל הפנייה לקבלת עזרה, ואכן הייתה מגיעה לך התייחסות יותר מהירה ומעמיקה. אני רוצה להציע שתגשי שוב ליועצת שתעזור לך להגיע לעזרה לה את זקוקה.
    אני מעריכה מאוד את הכוחות שאת מוצאת בעצמך ולא מוותרת או מתייאשת. המשיכי כך!
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו