עזרה דחופה בבקשה ממכם,עיזרו לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה בבקשה ממכם,עיזרו לי
    נועה
    21/08/2011

    שלום לכם, הורי התגרשו לפני כ-3 שנים, כשהייתי בת 12, כיום אני בת 15 ואמי התחתנה שוב ואבי בכלא. לא פגשתי את בעלה של אמי עד לפני החתונה, וכשראיתי אותו, הרגשתי שאני נמסה. אני פשוט חושבת שהוא נסיך חלומותי, הוא אומנם מבוגר מאמי ב19 שנים, אך אני חושבת שאני מאוהבת בו ואני מאוד נמשכת אליו. אני יודעת שלא אוכל להיות איתו כי הוא נשוי לאמי, אך אני מרגישה שאני לא יכולה לחיות איתו באותו בית ולשמור את הידיים שלי רחוק ממנו. אני מספרת לאמי הכל ובזמן האחרון התרחקתי ממנה בגלל זה. מה אעשה? למי אספר, אני חייבת לפרוק מטען.
    בתודה, שרית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה בבקשה ממכם,עיזרו לי - תגובה

    שי ציון
    22/08/2011

    שרית תודה על הפניה הגלויה לפורום. המצב בו את נמצאת מורכב שכן לא מתאפשר לרגשות שקיימים בתוכך להיחשף כיוון שהקשר בינך לבין אימך יכול להיפגע, מצד אחד. מהצד האחר קשה לך להמשיך ולהתנהג כרגיל בבית במצב הנוכחי.
    אני מציע לך מחשבה, שאולי הפניה שלך לפורום מבטאת חלק בתוכך שמסתכל לפעמים מבחוץ על עוצמת הרגשות כלפי דמות המבוגרת ממך בשנים רבות ונשוי לאמך, ושואל את עצמו מדוע רגשות כל כך עוצמתיים התעוררו דווקא כלפי דמות זו.
    אני מעוניין לסייע לך וכדי שאוכל לעשות זאת בדרך טובה יותר, אודה לך אם תכתבי קצת יותר על הרגשות בתוכך, מה הופך את בן זוגה של אימך למי שהוא עבורך ואולי מעט על אביך היושב בכלא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    נועה
    24/08/2011

    אני באמת לא יודעת מה אני מוצאת בו, אולי בגלל שהוא נראה כל כך חטוב, ומתייחס אליי כל כך יפה. אבל כל מה שאי פעם רציתי בגבר אני מוצאת בו- חוש הומור, חכמה, חטוב וחסון, מין זוהר כזה ועוד. אבי יושב בכלא מאז שהייתי בת 10, על תקיפה, אני לא בדיוק יודעת את הפרטים, אני יודעת שגם היה ניסיון לרצח, אבל לא בדיוק בטוחה. אף פעם לא ביררתי. אני לא בקשר עם אבי ומשפחתו מאז היותי בת 9, אמי הרחיקה אותי עוד לפני שידעתי.
    תודה על הזמן העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    שי ציון
    25/08/2011

    שרית הי, מהתגובה שלך אני יכול לחשוב שמגיל צעיר גדלת בחסר גדול - חסר בדמות אב, עד כדי כך שאף אינך בקשר עם קרוביו ואולי גם אינך בטוחה מה הוא יודע עליך. החסר עליו אני מדבר הוא בנוכחות של דמות בוגרת מכוונת, מגנה ודואגת. אני מאמין שעל אף שאינך יודעת עליו פרטים לפעמים את חושבת עליו ומנסה להשלים את החלקים החסרים בעולמך. אפשר לשער שכאשר את פוגשת גבר בוגר, נאה אשר אהוב על ידי אמך מתעוררים אצלך רגשות חזקים כלפיו, שיכולים להיות רגשות אהבה כמו לאהוב ואולי גם דומים לרגשות אהבה כמו לאב. מצב זה מבלבל ומציף אותך בתחושות שנדמה שלא הכרת קודם לכן גם בסוגן וגם בעוצמתן.
    עד כאן, הפרשנות הפסיכולוגית בטוח אם מסייעת לך. יש לי הרגשה שמספר שיחות עם יועצת בית הספר או דמות טיפולית יאפשרו לך להבין את עצמך טוב יותר, לקבל הרגעה ולא להיות לבד עם העוצמות הרגשיות.
    מלבד זאת, אולי הרגשות שאת חווה כעת הם הד גלוי ראשון כמעט לסיפור חייך ובתוכו הקשר המורכב עם אביך, ובכך מהווים גם הזדמנות עבורך לברר את המתרחש בעולמך הפנימי.שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו