דיכאון...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון...
    נועה
    09/09/2011

    שלום, קוראים לי קרן, אני עליתי לכיתה ז עכשיו, ויש לי בעיה מאוד גדולה עם שגרה, ועם בית הספר, ואני מודעת לזה, אני בדרך כלל נכנסת לדיכאון בהתחלות שנה, בגלל שאני מודעת לזה אז ניסיתי השנה לעשות משהו מיוחד בתחילת השנה, לקנות בגדים חדשים ועוד, כדי שיהיה לי למה לצפות לו בתחילת שנה.. אבל אני נכנסתי מתחילת השנה לדיכאון מאוד עמוק, יותר ממה שבשנים קודמות, בגלל שכמעט כל החברות שלי גדולות ממני בשנתיים, מה שאומר שהשנה הם עברו לתיכון.... אני מרגישה עכשיו ממש בודדה, אין לי כל כך עם מי להסתובב, כלומר שיש לי חברות בשכבת הגיל שלי, אבל לא הרבה, ולא ממש טובות, אומרים לי ואני גם מרגישה שאני יותר בוגרת מגילי,ככה שקשה לי נורא להתחבר עם בנות בגיל שלי... אני ממש פוחדת לאבד את הקשר עם החברות שגדולות ממני, למרות שקבענו ימים קבועים שניפגש וכאלה. עד כיתה ו למדתי בעיר אחרת, והיו לי משם מלא חברות בכיתה ובשכבה, ואני מרגישה שאני מאבדת גם אותם... אני לא יודעת מה לעשות, אני נכנסת לדיכאון כל הזמן ואני כל הזמן נכנסת למחשבות של גם אם עכשיו הייתי מתאבדת לאף אחד לא היה אכפת,ובלי קשר אני מרגישה פשוט רע עם עצמי..... בבקשה תעזרו לי :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון... - תגובה

    שי ציון
    10/09/2011

    קרן הי, מהדברים שכתבת נדמה שיש לך היכרות טובה עם עצמך ובייחוד עם קשיים שגורמים לך לכאב. את מספרת שבשיגרה ובבית הספר את חווה עצבות ודיכאון ונדמה כי יש לכך קשר עם חוויה של בדידות וחשש מפני המפגש עם המסגרת (בית ספר או מקום אחר) וכיצד תרגיש בתוכה: מקובלת או לא, רצויה או לא. חווית הבדידות אותה את מרגישה מסבה לך צער בכל שנה מצד אחד, ומהצד האחר נדמה כי בכל שנה את מגייסת כוחות להתמודד ולמצוא את מקומך דבר שמראה על החוסן הנפשי שלך. לעיתים מצב של בדידות בצד הסבל שהוא מעורר יכול להניע אותך לפעוול בדרך חדשה - כפי שכבר עשית כאשר רכשת בגדים כדי להתמודד עם הכאב. אולי דווקא בגלל שחסרה לך קירבה של חברות יתאפשר לך לבחון האם יש רק נערה אחת, שגם היא בוגרת לגילה ויכולה להיות לך חברה.במידה ותגלי אחת כזו ייתכן והרווחת חברה חדשה.
    אין ספק כי חייך היו פשוטים יותר אם יכולת לשמר בקלות יחסית גם השנה את הקשר עם חברותייך, אך ייתכן שתגלי בעוד זמן מה כי בשל כך התאפשר לך להרחיב את המעגל החברתי שלך ולגלות בסביבתך ואולי גם בעצמך חלקים חדשים. את מוזמנת להמשיך ולהגיב בפורום. שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו