מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיכאון...נועה09/09/2011
שלום, קוראים לי קרן, אני עליתי לכיתה ז עכשיו, ויש לי בעיה מאוד גדולה עם שגרה, ועם בית הספר, ואני מודעת לזה, אני בדרך כלל נכנסת לדיכאון בהתחלות שנה, בגלל שאני מודעת לזה אז ניסיתי השנה לעשות משהו מיוחד בתחילת השנה, לקנות בגדים חדשים ועוד, כדי שיהיה לי למה לצפות לו בתחילת שנה.. אבל אני נכנסתי מתחילת השנה לדיכאון מאוד עמוק, יותר ממה שבשנים קודמות, בגלל שכמעט כל החברות שלי גדולות ממני בשנתיים, מה שאומר שהשנה הם עברו לתיכון.... אני מרגישה עכשיו ממש בודדה, אין לי כל כך עם מי להסתובב, כלומר שיש לי חברות בשכבת הגיל שלי, אבל לא הרבה, ולא ממש טובות, אומרים לי ואני גם מרגישה שאני יותר בוגרת מגילי,ככה שקשה לי נורא להתחבר עם בנות בגיל שלי... אני ממש פוחדת לאבד את הקשר עם החברות שגדולות ממני, למרות שקבענו ימים קבועים שניפגש וכאלה. עד כיתה ו למדתי בעיר אחרת, והיו לי משם מלא חברות בכיתה ובשכבה, ואני מרגישה שאני מאבדת גם אותם... אני לא יודעת מה לעשות, אני נכנסת לדיכאון כל הזמן ואני כל הזמן נכנסת למחשבות של גם אם עכשיו הייתי מתאבדת לאף אחד לא היה אכפת,ובלי קשר אני מרגישה פשוט רע עם עצמי..... בבקשה תעזרו לי :(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון... - תגובה
שי ציון10/09/2011קרן הי, מהדברים שכתבת נדמה שיש לך היכרות טובה עם עצמך ובייחוד עם קשיים שגורמים לך לכאב. את מספרת שבשיגרה ובבית הספר את חווה עצבות ודיכאון ונדמה כי יש לכך קשר עם חוויה של בדידות וחשש מפני המפגש עם המסגרת (בית ספר או מקום אחר) וכיצד תרגיש בתוכה: מקובלת או לא, רצויה או לא. חווית הבדידות אותה את מרגישה מסבה לך צער בכל שנה מצד אחד, ומהצד האחר נדמה כי בכל שנה את מגייסת כוחות להתמודד ולמצוא את מקומך דבר שמראה על החוסן הנפשי שלך. לעיתים מצב של בדידות בצד הסבל שהוא מעורר יכול להניע אותך לפעוול בדרך חדשה - כפי שכבר עשית כאשר רכשת בגדים כדי להתמודד עם הכאב. אולי דווקא בגלל שחסרה לך קירבה של חברות יתאפשר לך לבחון האם יש רק נערה אחת, שגם היא בוגרת לגילה ויכולה להיות לך חברה.במידה ותגלי אחת כזו ייתכן והרווחת חברה חדשה.
אין ספק כי חייך היו פשוטים יותר אם יכולת לשמר בקלות יחסית גם השנה את הקשר עם חברותייך, אך ייתכן שתגלי בעוד זמן מה כי בשל כך התאפשר לך להרחיב את המעגל החברתי שלך ולגלות בסביבתך ואולי גם בעצמך חלקים חדשים. את מוזמנת להמשיך ולהגיב בפורום. שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

