אני מרגישה רע עם עצמי...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני מרגישה רע עם עצמי...
    שחר 11
    14/10/2011

    אני בת 13 וחצי ואני מרגישה שאני כבר לא יכולה לסבול את עצמי. אני שונה מידי אני מרגישה לבד והחברות שלי בכלל לא שמות עליי ואני מרגישה מוזר,בודדה ומיואשת כבר הרבה זמן..... אני מרגישה שונה מכולם,לא אנושית ולא נורמאלית ואני כבר לא יודעת מה לעשות.....ועוד בעיה היא שאני מרגישה שאף אחד לא אוהב אותי, ושא אחד לא יוכל לאהוב אותי לא אמא לא אבא, לא אף אחד, מקווה שתעזרו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני מרגישה רע עם עצמי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מרגישה רע עם עצמי... - תגובה

    קרן בן הגיא
    17/10/2011

    הי שחר היקרה,

    את מתארת תחושות מאוד קשות שאת חשה כלפי עצמך. מתוך הקריאה של פנייתך אני יכולה לחוש את הסבל והכאב הפנימי שמתלווה למה שתיארת וחושבת עם עצמי עד כמה קשה לחיות לצד תחושות שכאלו.
    אני תוהה מה גרם לך לחוש כל כך שונה, לא אנושית, בודדה ולא אהובה? האם זה משהו שעשית? שעשו לך? שגילית על עצמך? אני רוצה להציע שתשתפי עוד כדי שאוכל לעזור לך יותר במדוייק. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו