ריב עם אח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריב עם אח
    נופר
    23/10/2011

    הבעיה שלי היא כזאת, אני לא מדברת עם אח שלי, ובכוונה שלי ללא מדברת איתו, זה אומר: לא מסתכלת עליו, לא מתקרבת אליו, לא יושבת איתו/ לידו וכדומה...
    הריב נוצר כי כעסתי עליו שהוא כביכול בגד באמונה שלי בו בתור אח שלי שעל מי אני אסמוך אם לא עליו. התהליך של תחילת הריב נמשך שנה בערך שרבנו וחזרנו לדבר אבל גם בדיבור הזה היה מתח ועצבים עדד שלבסוף ויתרנו על הקשר, ככה שאני לא מדברת איתו כבר 3 וחצי שנים, ועם השנה הנוספת הזאת זה 4 וחצי שנים. אני רוצה להשלים איתו ואני לא יודעת איך, רציתי להוסיף אותו בפייסבוק (הפייסבוק הומצא אחרי שרבנו ככה שאין לי אותו) אבל אני לא יודעת מה להגיד לו. חשוב להזכיר שחברה שלי שאלה אותו ועוד הרבה קרובי משפחה שלי אם הוא רוצה להשלים (לא מטעמי) והוא אמר שאין לו בעיה אבל כבר לא יהיה לנו על מה לדבר כמו בעבר, והוא צודק.. היום אני בת 18 והוא עוד מעט 17, ובתקופה שלא דיברנו אני לא השתנתי בכלל והרבה אמרו לי, לעומתו שהוא השתנה באופן קיצוני ככה שאני לא מכירה אותו וגם את זה אחרים אמרו ולא רק אני.. מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריב עם אח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריב עם אח - תגובה

    קרן בן הגיא
    25/10/2011

    נופר יקרה,
    קשר בין אחים הוא בין הקשרים הקרובים ביותר שאנו רוכשים במהלך תקופת החיים הראשונה שלנו, ולעתים זה נותר קשר משמעותי שאנו יכולים להישען עליו למשך שנים רבות. כמו שכתבת "על מי אני יכולה לסמוך אם לא עליו..". יחד עם זאת, ישנם מקרים רבים שהקשר הופך לקשה ולעתים לבלתי אפשרי. ריב בין אחים קשור לרוב בקנאה ותחרות על תפקידים במשפחה, על אהבת ההורים ותשומת הלב שלהם. אני תוהה על מה אתם רבתם, ובמה הוא "בגד באמון" שלך שהחלטת שאינך יכולה לדבר איתו לתקופה כל כך ממושכת..
    בכל אופן אני מבינה שאזרת אומץ והחלטת לסיים את הריב מיוזמתך. זה ראוי להערכה. אני רוצה להציע לך לעשות חשיבה משמעותית עם עצמך על מה קרה בכל זאת בתוכך שמאפשר עכשיו את חידוש הקשר בשונה מבעבר. ויכול להיות שניתן יהיה לומר זאת לאחיך כשסוף סוף תדברו. אני מאמינה שמחווה שכזה מצידך, תוך לקיחת אחריות מסויימת תעזור לכם לחוש קרובים שוב זה לזו.
    שיהיה בהצלחה. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו