דיכאווןן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאווןן
    חסויי
    29/10/2011

    יש איזה אחד שקוראים לו רועי ( שם בדוי ) הוא היה ידיד שלי היינו יוצאים תמיד ,והוא היה ביישן מאוד הוא היה מתבייש להגיד לבחורה שהוא אוהב אותה , אז יום אחד הוא באה אליי והתחיל להגיד לי מהיום הראשון שאנחנו יוצאים אני התאהבתי בך הסתכלתי אליו ואמרתי לו גם אני התאהבתי בך אז הוא הציע לי חברות הסכמתי וכל זה...
    וכשהיינו ידידים הוא היה מתייחס אליי וכשהתחלנו להיות חברים הוא היה מתעלם ממני , מתייחס רק לחברים שלו ...ומשחק רק בפלאפון שלו אמרתי לו מלא פעמים אתה לא מתייחס אליי בכלל לא נראה שאתה חבר שלי לא כלום הוא אמר לי אני יישתנה אמרתי לו נראה ...וככה זה היה שבועיים אותו דבר לא מתייחס אליי לא כלום אז אמרתי לו שמע זה לא הולך בינינו שכלא חד ימשיך בדרך שלו ...הוא אמר לי גם אני חושב ככה אמרתי לו סבבה...ואז עדיין היינו יוצאים כידידים היינו מדברים וזה...ואחרי שבוע שניפרדנו הוא אמר לי את עדיין אוהבת אותי ? אמרתי לו אתה אוהב אותי ? הוא אמר לא הפסקתי לאהוב אותך אהבתי אותך תמיד אמרתי לו אבל אתה לא מתייחס אליי בכלל זה לא נראה שאני חשובה לך בכלל הוא אמר לי את חשובה לי יותר מהחייים שלי וזה....הוא אמר לי תתני לי הזדמנות אחרונה השתנתי מאוד ...אמרתי לו טוב תתן לי לחשוב על זה ...הוא מאמר סבבה ואתמול יצאנו אני וחברות שלי והוא וחברים שלו ישבנו דיברנו וזה..אז אחד החברים שלו אמר בצחוק כזה שאני מתה על איזה אחד , וצחקתי ואמרתי לו מה אתה אומר אני מתה על רועי ...אז רועי אמר כזה מה את מסתלבטת את לא אוהבת אותי ואני לא אוהב אותך הסתכלתי אליו וניפגעתי מאוד ממנו .. ויש איזו אחת שמה דנה היא תמיד רודפת אחריו ומתחילה איתו וכל זה...אז חברה שלי צעקה לו רועי הנה דנה אז הוא פתח תעיניים והתחיל להגיד איפה היא ? תשבעי שהיא עברה התסכלתי אליו והייתי בהלם הוא אמר דבר כזה ליידי הוא יודע שאני אוהבת אותו אמרתי לו שהוא זבל והלכתי משם אחרי זה חברים שלו הלכו והוא נישאר לבד...יישב ושיחק בפלא' שלו אז חברה שלי הלכה לשאול אותו אתה אוהב אותה ? הוא אמר לה לאאא ...חברה שלי סיפרה לי שהוא אמר לאא...אחרי זה ידידה טובה שלו שהיא חברה הכי טובה שלייי הלכה אליו והוא התחיל להגיד לה אני אוהב אותה וזה...עם אני יאבד אותה אני ייאבד את החיים שלייי אין לי חיים בלעדייה היא חשובה לי מאווד חברה שלי באה וסיפרה לי את זה אמרתי לה אחרי ההתנהגות המגעילה שלו שהוא אמר ליד החברים שלו שהוא לא אוהב אותי זה נראה כאילו הוא מתבייש בי וזה...קמתי והלכתי ואז הוא התחיל להתקשר אליי לא עניתי לו והוא שולח לי הודעות בפייס תעני לי אני רוצה לדבר איתך וכל זה...... ונמאס לי מהחיים האלה כבברר אין לי טיפת מזלל אני חושבת שרק משחקים איתי משחקים....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאווןן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאווןן - תגובה

    שי ציון
    07/11/2011

    הי, מהפנייה שלך אפשר ממש להרגיש איך רגשות של רצון בקירבה ודחייה יכולים להתקיים בערבוב ואולי אפילו יחד. נדמה לי שככל הנראה שניכם מרגישים רגשות חמים האחד כלפי השני אך אולי הקושי הוא בדרך בה כל אחד מכם מבטא רגשות אלו, ובכל הנוגע לרועי אולי בקושי שלו לבטא את הרגשות באופן חופשי ומול אנשים אחרים. יש לך אפשרות לשוחח איתו על כך ולבדוק האם יכולה התגובה שלו להשתנות. אפשרות אחרת היא לקבל את הקושי שלו בתחילה ולקוות לקשר קרוב כאשר אתם לבדכם והאפשרות האחרת היא פשוט לומר לעצמך שהאופן בוא הוא מתנהג כלפייך מול אחרים זו לא דרך נסבלת עבורך, לפחות בשלב זה.שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו