רע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רע
    טלי
    06/12/2011

    רע לי. ממש ממש רע לי
    אני לא יכולה לחיות ככה יותר. אני מרגישה כאילו אני במקום הלא נכון בחיים הלא נכונים ואף אחד לא נותן לי לצאת מהם
    אני כלואה כל כך בתוך עצמי, כל פעם בא גל שמנסה לדחוף החוצה אבל אני פשוט דוחפת הכל חזרה פנימה כי זה הדבר היחיד שאני יודעת לעשות ואני במלחמות עם עצמי כל הזמן. אני לא יודעת מה לעשות
    אני רוצה להתאבד ואז יום אחרי זה ממשיכה בשיגרה כאילו כלום לא קרה עד שעוד פעם בא הגל הזה שמנסה לדחוף אותי ובוחן את הגבולות של השפיות שלי. אני מרגישה צבועה, מקרינה החוצה כאילו כל החיים שלי הם רק אושר
    מצד שני אני רוצה פשוט להיות במצב הזה לנצח ולעולם לא לצאת מזה כי ככה לפחות אני מרגישה יותר במקום הנכון, כאילו אני ממלאת איזה חלק מהאישיות שלי
    אני לא יודעת מה לעשות אני צריכה עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רע - תגובה

    שי ציון
    07/12/2011

    טלי הי, אודה לך אם תספרי מעט על חייך: גיל, קשרים משפחתיים, ממתי את מרגישה כך וככל שתרגישי שנכון לך ואשיב לך בהקדם. שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו