אפשר לבד?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפשר לבד?
    נועה
    27/12/2011

    אני ממש לא יודעת מה לעשות! אני בת 16 ואמרתי לאמא שלי שאני רוצה לקחת גלולות, יש לי חבר כבר שנה וקצת ואנחנו שוכבים עם קונדום אבל אני רוצה לעבור לגלולות, אמרתי לה שנעשה את כל הבדיקות ושאני אקח תמיד בזמן אבל היא אומרת שהיא לא מסכימה וממש חופרת לי על זה
    אם אלך לבד היא תדע על זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפשר לבד?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר לבד? - תגובה

    קרן בן הגיא
    01/01/2012

    הי נועה.
    אני מבינה מדברייך שעל אף גילך הצעיר את כבר מבינה אמצעי מניעה מה הם..
    האם סיפרת לאמא שאתם שוכבים? מעניין מה היתה תגובתה לכך? להורים לא קל לקבל את המיניות והנשיות בבנותיהם ויתכן כי זו היא ההתנגדות שהיא מבטאת.
    אני לא משוכנעת לגבי האפשרות לקבל גלולות ללא הסכמת ההורים. ואני גם מבינה שאם פנית לאמך, זה מכיון שהקשר שלכן מספיק קרוב ופתוח ומאפשר סוג של שיחה כזו (לא לכל אחת זה מתאפשר)- אז אולי שווה בכל זאת לנסות ולשוחח איתה, להבין מה ההתנגדות שלה, ממה היא דואגת? לשמוע קצת מההתנסות שלה. ולצד זה לנתב את דרכך שלך. יכול להיות שאם תהיי פתוחה לשמוע את החששות שלה ולקבל חלק מהן יהיה יותר פשוט לשתיכן, וגם תשיגי את מבוקשך.
    שיהיה בהצלחה. את מוזמנת להמשיך להגיב בפורום. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו