מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
לקרן בבקשה תעזרי לי..
מאיר10/02/2012אני יודעת שלא מיד את יכולה לתת לי תשובה ואני באמת מעריכה את מה שאת עושה ומודה לך אבל בבקשה אם תוכלי להחזיר לי תשובה כי אני חייה את זה יום יום נמאס לי כבר קשה לי אני בוכה כל יום ...ואני רוצה לשאול אותך עוד משהו?..למה לא כיף לי להיות בבית אני מרגישה חנוקה איך שאני באה מבית ספר באלי לצאת לא להשאר בבית בכלל זה רק בשבועיים הקרובים זה ככה אף פעם לא היה לי דבר כזה..אני חייבת לצאת שעה מהבית לבכות ולחזור ..שיהיה לך שבת שלום ובאמת תודה לך על הכל..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן בבקשה תעזרי לי.. - תגובה
קרן בן הגיא16/02/2012שלום ליאור. סבלך ומצוקתך נשמעים גדולים. אני רק יכולה לאר לעצמי כמה קשה להתנהל כך יום יום. אני מציעה שתפני לקבלת עזרה קבועה של איש מקצוע וחשוב שתשתפי את הורייך בכך. יתכן ויפתיעו אותך. אם אין שום אפשרות לשתף את ההורים תנסי יועצת או מורה בבית הספר שתוכל לעזור לך לעשות את החיבור. את לא צריכה לספר הכל. רק שקשה לך ושאת עצובה וצריכה עזרה. אני בטוחה שיש הרבה דרכים לעזור ולהקל עליך. אל ייאוש. קרן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן היקרה
מאיר16/02/2012תודה רבה לך על הכל רציתי לספר לך מה קרה היום בבית ספר בכיתי הייתי חייבת להתפרק קצת ואז המורה המחנכת שלי ראתה אותי דיברה איתי והמצאתי לה משהו אמרתי לה שמישהו מציק לי וזה לא נכון די נמאס לי מעצמי אני לא מאחלת לאף אחד בת כמוני או חברה כמוני אני זבבבלל זה מה שאני מיום ליום אני מאבדת את המשמעות שלי לחיים למה אני חיה ???אמא שלי שהכי קרובה אלי היא לא שמה לב שיש לי משהו למה אני לא חשובה לאף אחד קרן בבקשה תעזרי לי אני יודעת שחפרתי לך אבל את הבן אדם היחיד שיכול לעזור לי באמת אני מודה לאלוהים ששלח לי אותך תודה על הכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן בבקשה תעזרי לי
מאיר19/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן אפשר לדבר איתך..
מאיר19/02/2012אפשר לדבר איתן בפלאפון אבל באמת רק אם את יכולה בבקשה זה מאוד יעזור לי ואני מודה לך על הכל באמת על הכל..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן בבקשה תעני לי..
מאיר21/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן בבקשה אפשר??
מאיר23/02/2012לדבר איתך בפלאפון רק אם את יכולה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן בבקשה אפשר?? - תגובה
קרן בן הגיא23/02/2012שלום ליאור.
ניתן להבחין בצורך העז שלך לקשר תומך. חשבתי להציע ולהזמין את קוראי הפורום להגיב לדברייך ואלי תוכלי להיעזר גם בהם. במסגרת של פורום אני חשה שהיכולת שלי לסייע לך נוגבלת. אני ממליצה בחום שתפני לדמויות חינוכיות או טיפוליות כדי להמשיך ולדאוג לעצמך לקשר יותר צמוד ואינטנסיבי שיוכל לענות על צרכייך. הצלחה קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקי הבנתי
מאיר24/02/2012הבנתי אותך אני מצטערת אם חפרתי לך תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן שאלה אחרונה בבקשה
מאיר28/02/2012אני אמרתי למורה שלי שמישהו מטריד אותי מינית וזה לא נכון המורה שלי פנתה לפסיכולוגית כדי לעזור לי ואני לא יודעת מה לעשות איך לספר לפסיכולוגית את האמת כי אני לא רוצה לשקר גם אותה יש לך אולי עצה בשבילי תודה קרן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן שאלה אחרונה בבקשה - תגובה
קרן בן הגיא28/02/2012תאמרי לה שאת רוצה עזרה ולא ידעת איך לבקש. אני בטוחה שלא יכעסו ויבינו שאת פדוט זקוקה לעזרה. טוב שפנית..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה
מאיר28/02/2012קרן באמת תודה על הכל את לא יודעת כמה אני מעריכה את זה שאת עוזרת לי ואני מקווה שאני יצליח לאמר את האמת ושוב תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן..
מאיר12/02/2012תביני אותי אני באמת לא מסוגלת לספר את זה לאף אחד אני רוצה להתמודד עם זה לבד בלי שההורים שלי ידעו למי אני יכולה לפנות ?בבקשה תעזרי לי אני חייה את זה יום יום נמאס לי כבר לבכות ..ואני רוצה לשאול אותך עוד משהו למה בזמן האחרון לא כיף לי להיות בבית אני מגיעה מבית ספר ואני מרגישה חנוקה בבית אני משקרת לאמא שלי אני אומרת לה שאני הולכת לחברה ואז אני הולכת למקום שאין בו אנשים ובוכה די קשה לי לחיות את זה יש לך אולי מישהי שאני יכולה לדבר איתה בפאלפון שהיא יכולה לעזור לי לשנות את זה ...אני באמת מצטערת שחפרתי לך פשוט אין לי למי לדבר ולספר את קשה לי לסמוך על אנשים אפילו לחברות הכי טובות שלי אני לא מספרת תודה על הכל ..באמת תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן בבקשה
מאיר15/02/2012אם את יכולה לענות לי על השאלה ששאלתי אותך( אם אפשר לדבר איתך בפאלפון )בבקשה אני רוצה לשאול אותך כמה דברים אבל רק אם את יכולה תודה רבה רבה על הכל..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן בבקשה תעני לי
מאיר14/02/2012אני באמת מעריכה את מה שאת עושה אבל אני חייה את זה יום יום כמו שכתבתי לך בהודעה בבקשה אם אפשר לדבר איתך בפלאפון אבל באמת רק אם את יכולה תודה לך על הכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייב עזרהה דחוף!!מאיר06/02/2012
יש לי ילדה בת 16 היא כל הזמן משקרת גם לחברות שלה היא ממציאה שיש לה משהו שמאיימים עליה שיש לה מחלה כל מיני דברים כדי למשוך מהם תשומת לב ואני לא יודע למה כי אני ואשתי נותנים לה את כל תשומת הלב שאנחנו יכולים אז מה יש לה???
היא הודתה לחברות שלה ששקרה וחשבתי שזה יעבור לה אבל זה לא עובר לה היא ממשיכה להמציא בבקשה תעזרו לי אני מתחנן מה אני יכול לעשות בשבילה?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תענו לי בבקשה דחוף..
מאיר06/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייב עזרהה דחוף!! - תגובה
קרן בן הגיא06/02/2012שלום מאיר.
אני יכולה לחוש דרך ההודעה עד כמה מסעיר אותך המצב של הבת והשקרים שלה.
מתוך המעט שסיפרת אני יכולה להניח שהילדה שלך רוצה אולי לספר משהו דרך השקרים שהיא לא מצליחה לספר בצורה אחרת, משהו על עצמה, על המצוקות שלה והסבל שלה.
קשה לדעת מתוך מה שכתבת מה מטריד אותה באמת. אולי כדאי לשאול אותה, מתוך סבלנות וחיבה, מה כואב לה בפנים. יכול להיות שגם היא לא תדע לענות.
אני ממליצה לך ולאשתך לשוחח איתה ולהיות קשובים ופחות כעוסים. במידה וזה לא מתאפשר, אפשר לפנות לאיש טיפול ולנסות להבין את התמונה היותר רחבה של מצבה.
שיהיה בהצלחה. אתה מוזמן להמשיך לכתוב בפורום. קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייב עזרה
מאיר06/02/2012אני יודע שעובר עליה משהו ואני ישבתי איתה כמעט כל יום ושאלתי אותה תספרי לי מה יש לך מה עובר עלייך והיא אומרת לי כלום ומתעצבנת ואני בא אליה עם הרבה חיבה ואהבה ומדבר איתה הכי יפה שאני יכול ומציע לה שאולי נלך לטיפול למישהו שמבין בזה והיא לא מוכנה לשמוע ומתעצבנת עלי ואני שואל אותה אז למה את ממציאה סיפורים כאלה והיא אומרת לי ובוכה שהיא לא יודעת למה.. ושהיא רוצה להפסיק את זה אבל זה לא בשליטתה מה אני יכול לעשות אני חסר אונים ואני חייב לעזור לה אבל אני לא יודע איך ..?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תענו לי אני חייב שתענו לי..
מאיר06/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תענו לי אני לא יכול יותר..
מאיר06/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייב עזרה - תגובה
קרן בן הגיא06/02/2012הי מאיר.
אני שמחה לשמוע שאתה מגייס בתוכך את הסבלנות וההתעניינות הדרושים לכך, זה בוודאי לא פשוט כשדואגים.
כדאי לעשות מספר דברים במקביל: לשוחח עם המורה המחנכת בבית הספר ועם היועצת כדי לברר אם הן רואות משהו שונה או אחר שקורה.
האם יש דמות שהיא קשורה אליה באופן מיוחד מלבדכם ההורים? אולי כדאי דרך דמות זו, אח, מדריך, קרוב משפחה וכדומה להתקרב ולדבר.
מתוך מה שכתבת נראה כי יש דברים שקורים ואני בטוחה שניתן לעזור ולהקל על הסבל והמצוקה אם תפנה לעזרה. תשאל אותה עוד לגבי זה. היום הרבה בני נוער פונים לאנשי מקצוע מתחום הנפש כדי להיעזר. זה הכיוון.
שיהיה בהצלחה. קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך על הכל ויש לי עוד שאלה
מאיר06/02/2012היום ישבתי עם הבת שלי וסיפרתי לה שאני יושב ומדבר איתך עליה והסברתי לה שאת יכולה לעזור לנו בהתחלה היא התעצבנה אבל אחרי כמה דקות היא באה אלי ואמרה לי אבא אני רוצה שתעזור לי אבל עם משהו כמו שאתה מדבר איתו לא פנים מול פנים והיא בקשה ממני שאם תוכלי לעזור לה ..היא שואלת איך היא יכולה להפסיק את זה?אם יש לך עצה בשבילה בלי טיפול פסיכולוגי אני מאושר שהיא החליטה לעזור לעצמה ואשמח מאוד אם תוכלי לעזור לה תודה לך על הכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי שתחזירי לי תשובה
מאיר06/02/2012הבת שלי רוצה לדבר איתך ולשאול כמה שאלות אשמח אם תוכלי לענות לה עליהם ואני באמת מודה לך מקרב לב על הכל ואני שמח שיש אנשים מדהימים כמוכם שיכולים לעזור לי ולאנשים שקשה להם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה אם תוכלי להחזיר לי מהר
מאיר06/02/2012הבת שלי רוצה לדבר איתך פעם ראשונה שהיא מסכימה ואני לא רוצה שהיא תתחרט בבקשה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה אם תוכלי להחזיר לי מהר - תגובה
קרן בן הגיא06/02/2012שלום מאיר. תבקש מביתך שתכתוב בפורום. במידה ומעוניינים במשהו יותר מעמיק ניתן לקבוע פגישה. שמחה מאוד לסייע. קרן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני הבת של מאיר
מאיר07/02/2012שלום לך קרן..
אני בת 16 וכמו שאבא שלי סיפר לך אני ממציאה דברים ומשקרת אני לא יודע למה אני מנסה להפסיק את זה אבל אני לא מצליחה בבקשה אם תוכלי לעזור לי מה אני יכולה לעשות כדי להפסיק את זה? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר תשובה בבקשה?
מאיר07/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן בבקשה אפשר שתעני לי??
מאיר07/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני הבת של מאיר - תגובה
קרן בן הגיא07/02/2012שלום לך הבת של מאיר. מה שמך? הצלחתי להבין מאביך שאת משקרת ומרגישה שאאין לך שליטה על זה. הייתי שמחה אם תוכלי לכתוב יותר. מתי זה קורה. מה את מרגישה. אפילו לתת דוגמא שקרתה לאחרונה. אני לא בטוחה שהתשובה שלי תפסיק את מה שקורה לך. אבל אולי נתחיל להבין קצת מה כואב לך בפנים.
לפעמים אני לא עונה מייד. אני מבינה שהציפייה לא קלה לך ולאביך אך היעזרו בסבלנות. קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן..
מאיר08/02/2012שמי ליאור ומאוד קשה לי להפתח ולספר למישהו מה קורה לי אבל אני משקרת כל הזמן לדוגמא לפני שבועיים אמרתי לחברות שמישהו מאיים עלי וזה לא נכון אז למה אני ממציאה דברים כאלה נמאס לי כבר ואני רוצה לומר לך משהו ומבקשת סליחה ששיקרתי זה לא היה אבא שלי שדיבר זאת אני שדיברתי בשמו הלוואי וההורים שלי היו מבינים את המצב שלי.אבל הם לא אשמים כי אני לא מראה להם את זה ולא מסוגלת לספר להם תודה לך ואם תוכלי לעזור לי אני מאוד אשמח פעם ראשונה שאני מבקשת עזרה ממישהו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן.. - תגובה
קרן בן הגיא09/02/2012הי ליאור.
אני קודם כל רוצה לחזק אותך על כך שפנית לעזרה ובכך את גם אומרת שאת מבינה שקורה לך משהו שגורם לך להרבה סבל וכאב נפשי. כדי לעשות שינוי משמעותי אני מציעה לך לפנות לטיפול נפשי ולא על פני דפי האינטרנט. בטיפול תוכלי את יחד עם המטפלת שתבחרי להבין את עומק הקשיים ואת הסיבות בגללן את משקרת ואולי בכך תחווי הקלה. אני חושבת שעשית צעד ראשון משמעותי ואמיץ. שיהיה בהצלחה.
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן
מאיר09/02/2012באמת תודה לך על הכל אבל אני לא יכולה לפנות למישהי מומחית כי נראה לי שצריך לידע את אחד ההורים ואני לא רוצה לספר להם בבקשה תעזרי לי מה אנייכולה לעשות ?יש אולי דרך אחרת או לפנות למישהי בלי שההורים שלי ידעו בבקשה אני מתחננת תעזרי לי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן - תגובה
קרן בן הגיא12/02/2012הי ליאור.
אני חושבת שכדאי לפנות ליועצת כדי שתעזור לך להסביר להורים את הקושי ולפנות לעזרה. תנסי. אני מאמינה שזה יכול להצליח ולהקל על הקושי שלך.
שיהיה בהצלחה. קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

