עזרה דחופה פליייייזזז

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה פליייייזזז
    גלי
    11/02/2012

    היי,
    אני עושה בייביסיטר לילדה בת 12. אמא של הילדה לוחצת עלייה לעשות ניתוח אף- למרות גילה הצעיר של הילדה.. למען האמת, אין לי מושג למה- לילדה יש אף פרופורציונלי לחלוטין ובכלל אפשר לומר שהיא דיי יפה. האמא טוחנת לילדה את הראש על הניתוח הזה והילדה לא מפסיקה לבכות לי. אני לא מבינה מה האמא הזאת רוצה מהילדה שלה- ואין לי מושג מה לעשות.. תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה פליייייזזז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה פליייייזזז - תגובה

    קרן בן הגיא
    13/02/2012

    הי גלי.
    לא ציינת את גילך. אני רוצה לציין את הרגישות שלך לילדה הזו, שכנראה שלא היתה עושה ניתוח אף אילו אימה לא היתה "טוחנת לה את הראש" על כך. ואת באמת נמצאת בסיטואציה מורכבת. מחד ערה לכך שהאם פועלת מתוך מניעים וכאבים פנימיים ואישיים שלה שלא בהכרח קשורים בביתה. מה שקורה הרבה בין הורים וילדים ואמהות ובנות. ומאידך, את הרי גורם חיצוני שנחשף לכך ו"הזכות" שלך להתערב בזה מוטלת בספק.
    האם הילדה משתפת אותך? מה היא עצמה חושבת על האף שלה? אני חושבת שהדרך הכי טובה לעזור לילדה הזו היא לעזור לה למצוא את הדעה הפרטית שלה עצמה על האף שלה ועל גופה. ולא בהכרח לומר משהו על העמדה של האמא או להוסיף עמדה משל עצמך.
    שיהיה בהצלחה. את מוזמנת להמשיך להגיב. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו