מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מספר בעיות שאת החיים הורסות.12/02/2012
שלום,אני בן 13
ויש לי מספר בעיות
1.אני הולך כמו "הומו"-כולם אומרים לי את זה כל הזמן
2.יש לי קול גבוה כזה והקול שלי הוא בידיוק קול של בחורה- אני הקלטתי את עצמי ולא האמנתי שזה הקול שלי וגם על זה צוחקים עליי
3.אני מתנהג כמו "הומו" ואני משתדל שלא להתנהג ככה אבל אני לא מצליח וכולם אומרים לי שאני מתנהג כמו "הומו"
3.יש לי גם פוזות של הומו- עמידה של הומו, ישיבה של הומו.
4.בקיצור יש לי תכונות של הומו אבל אני בכלל לא אוהב גברים אני אוהב נשים ואני רוצה להשתנות - וזה לא רק בשביל אנשים אחרים זה בעיקר בשביל עצמי.
ויש לי עוד מספר בעיות בנושא אחר-
1. אני ילד לא מקובל בשכבה והגעתי למצב שאין לי בכלל חברים ואני רוצה להיות מקובל איך אני יכול להשיג את זה.
2. אין לי ביטחון עצמי וזה הולך ונהיה יותר גרוע מיום ליום וזה מתאפיין גם בדברים פיזיים וגם בדברים נפשיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר בעיות שאת החיים הורסות - תגובה
שי ציון13/02/2012הי, מפנייתך נדמה שאתה חווה פער גדול בין הדרך שבה אתה חווה את עצמך לדרך שבה רואה אותך הסביבה. כאילו הסביבה כופה עלייך את ההגדרות שלה לגבי ההתנהגות שלך, הדרך בה אתה מדבר וכו ומסיקה עבורך את המסקנה המתבקשת לכאורה שאם אתה מתנהג בדרך זו הרי בוודאי שאתה "הומו".במקום הזה, נלקח ממך "האני" האמיתי שלך זה שאתה חווה אותו ואתה נאלץ להאבק על האמת הפנימית שלך ועל כך שמתקיימת בך ייחודיות. זה הוא מאבק קשה שייתכן אף עולה לך בקשיים חברתיים עד כדי ברצון לשנות את "האני" שלך רק כדי שיפסיקו להתייחס אלייך כמי שאתה לא. לצערי, אתה מספר שאתה משלם מחיר נפשי משמעותי על מצבך. אולי אחד המחירים הוא בכך שגם אתה מתחיל להרגיש כי מי שצליל קולו גבוה אותו יושב בדרך מסויימת הוא מתנהג בדרך "הומואית". כאילו האנשים סביבך שכנעו אותך בנוסחה זו בדרך של כפייה.
אני מציע שתשוחח עם מישהו בסביבך על שאתה מרגיש ואתה מוזמן להגיב.
אני מרגיש צורך לומר לך, שיש בתוכי חלק שמרגיש שאולי קיימת מידה של הומור בפניה שלך... ואולי זו מחשבה מוטעת. שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

