עזרה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה
    חן
    05/04/2012

    היי...אני חן..בת 19
    יש לי דיכאון..אממ..כיאלו מאובחן..
    אני רוצה לצאת מזה...הבעיה שאני לבד כל הזצן...אני מנסה לעשות משהו עם זה ואני לא מצליחה..
    בניתי לעצמי איזה קיר..והרחקתי הרבה אנשים..ומשום מה קשה להם להתקרב..אני מונעת לפי דעתי בתת מודעה שלי...אני מונעת מהם להתקרב..
    אני לא יודעת איך לשבור את הקיר הזה..כברתי חיים קשים..
    אמא שלי הייתה חולה ונפטרה לפני 7 שנים
    אני עם הפרעת אכילה..ועכשיו הדיכאון..
    אני לא רוצה להיות ככה לתמיד..
    איך יוצאים מזה?
    איך מכירים אנשים?איך שוברים את החומה הזאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה - תגובה

    קרן בן הגיא
    09/04/2012

    הי חן.
    את כותבת שהדיכאון "מאובחן", האם את בטיפול פסיכולוגי? מטופלת תרופתית?

    את כותבת על שבנית חומה שעושה קושי להתקרב לאחרים ולתת לאחרים להתקרב אלייך - זה מעניין להבין יותר טוב את "החומה" הזו. ממתי? איך את עושה את זה?
    זה נשמע שאולי היה נכון לפעם ההסתגרות הזו והיום זהו מנגנון הגנה שכבר לא משמש אותך ואת בעיקר סובלת ממנו, או שאולי בכל זאת משמש למשהו.. זה חשוב ומעניין להבין מה קורה לך.
    הצעתי לך היא לפנות לטיפול פסיכולוגי ציבורי או פרטי כדי לא להשאר לבד עם התחושות הקשות וכדי לעזור לעצמך להבין מה מתרחש שם בפנים.
    את מוזמנת להמשיך להגיב בפורום. בהצלחה. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו