חרדה מבית ספר..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה מבית ספר..
    נועה
    15/04/2012

    שלום שמי רון ואני בת 14.. אני יודעת שזה נורמלי ונפוץ לשנוא את בית הספר אבל אני לא יודעת כבר מה לעשות עם עצמי. אני לא מסוגלת ללכת לבית ספר. וזה ממש לא קשור לחברה או משהו כזה, ממש טוב לי מבחינה חברתית וגם רוב המורות אוהבות אותי.. אבל בכל זאת אני מרגישה שבעצם ההליכה שלי לבית הספר אני מזיקה לעצמי.. אני מונעת מעצמי את כל מה שאני מסוגלת, אני חוסמת בעצם את כל חלקיק יצירתיות שבי, אני "מוכרת" את עצמי לחיים הנורמלים... אני ממש לא יודעת להסביר מה בדיוק עובר עליי, אבל אני יודעת שאני לא יכולה לסבול את זה, אני כל הזמן חושבת על לפגוע בעצמי רק בשביל לא ללכת. שייראו שרע לי שם.. אני פשוט יודעת שאני מסוגלת להוציא מעצמי הרבה יותר, בחופשים, או בפעילויות שאני עושה אני פשוט מאושרת, אני ממשת את כל הטוב שיש בי, וכשיש לי מסגרת אני פשוט רוצה למות, וכל יום אני מתעוררת בבוקר בשביל לסיים את השבוע החסר טעם הזה. אני פשוט חושבת שיש אנשים שמסגרת לא מתאימה להם, אבל אני לא יכולה לצאת ממנה.. אני מבריזה די הרבה ולפעמים אני תוהה אם יותר מפריע לי שיגלו שהברזתי או שלא ישימו לב. בכל מקרה שניהם נגרמים מאי אכפתיות ורצון להשאיר אותי מקובעת.
    אני יודעת שאין יותר מידי מה להגיב, אבל אני בכל זאת אשמח להתייחסות....
    רון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה מבית ספר..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה מבית ספר.. - תגובה

    קרן בן הגיא
    15/04/2012

    הי רון.
    אני שומעת כמה קשה לך עם המחשבה שתהיי חלק ממשהו שאין לך בו יכולת להחליט ולשלוט על מה שקורה לך. ואני חשה מתוך דברייך את תחושת המחנק שאת מנסה להיחלץ ממנה. אך יחד עם זאת אני שומעת ואולי זה לא נכון, את הבדידות שבכל זאת קיימת למרות שאת כותבת שהכל בסדר חברתית, וגם את הרצון אולי שמישהו ישים לב למה שעובר עליך.
    אני תוהה אם את מספרת למישהו על מה שקורה- הורים או מבוגרים אחרים?
    אני מאמינה שגם בתוך מסגרת של בית ספר, שזו בהחלט מסגרת עם חוקים משלה, יש אפשרות למצוא איזורים שבהם את יכולה לממש את עצמך, להוציא לפועל חלקים שאת מרגישה בהם יותר חיה, יצירתית. את לא כותבת ולכן אני לא יודעת בדיוק מהם האיזורים האלה, ואולי גם לך זה לא ברור לגמרי. אבל אני מאמינה שאם תשתפי את היועצת בתחושות האלו, היא תעשה מאמץ למצוא לך כיוונים שיקלו על השהות שלך שם.
    בהצלחה. את מוזמנת להמשיך לכתוב. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    נועה
    17/04/2012

    כשדיברתי על החלקים היצרתיים התכוונתי לאומנות מכל סוגיה, אין שום דבר שנוגע בזה בבית ספר (אני גם בכיתת מחוננים אז בכלל הכל ריאלי...).
    ההורים שלי מודעים לחלק ממה שאני מרגישה (בגלל הימים שאני לא באה ושאני מבריזה משעורים) ואמא שלי לקחה אותי לשיחה עם המחנכת והיועצת, אבל זה לא עזר בכלום, זה רק גרם להם להקפיד יותר שאני לא מבריזה שזה היה מקור האור היחיד שלי בבית הספר... אני לא מסוגלת לשתף אף אחד עד הסוף, גם לא חברות שלי.... וזה משגע אותי שבימים שאני לא באה כי לא התעוררתי או משהו אז אני פשוט מוצפת ברגשות אשם. כאילו אין לי כבר לאן ללכת, שאני באה אני מרגישה נורא וגם כשאני לא באה. מה אני כבר יכולה לעשות עם עצמי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    קרן בן הגיא
    23/04/2012

    הי רון.
    אני מתנצלת על ההמתנה לתשובה..
    אני משערת שיש עוד דברים שפועלים בתוכך ושגורמים לך סבל ותחושות אשמה ושיכול להיות שלא קשורים באופן ישיר לבית הספר, אפילו אם נדמה לך כך.
    אני מציעה שתפני לטיפול או ייעוץ אפילו למספר פגישות כהתחלה כדי לבחון כיצד ניתן לשפר את תחושתך ולעשות לעצמך קצת סדר בפנים. יש אפשרות לעשות זאת או דרך בית הספר או באופן פרטי באמצעות ההורים.
    שיהיה בהצלחה. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שטויות

    rui
    28/04/2012

    ביקשתי כבר מהורי מספר פעמים שיקחו אותי לטיפול, אבל אח שלי הולך לפסיכולוג והם לא יכולים לממן לשנינו..... וקשה לי לראות את עצמי הולכת לבקש עזרה מבית ספר שהוא הבעיה שלי בעצם....
    את לא חייבת לענות לי.. אני לא חושבת שאני כל כך מחפשת פיתרון...
    תודה, רון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שטויות - תגובה

    קרן בן הגיא
    29/04/2012

    יש מקומות ציבוריים שניתן לקבל טיפול פסיכולוגי ללא תשלום. ההורים בוודאי יוכלו להתעניין ולמצוא. ובנוסף ניתן למצוא טיפול פסיכולוגי טוב בעלות לא כל כך גבוהה..
    בהצלחה. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו