שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    תמי
    21/06/2012

    שמי נדב אני בן 16
    רציתי להתייעץ איך אני מספר להורים שלי שאני רוצה להמשיך את חיי כאישה
    הבעיה הגדולה שלי היא שגם אח של אבא שלי נמצא בתהליך והוא בן 39
    אבא שלי רותח מכעס ולא מדבר איתו
    אני לא רוצה להשאר בלי ההורים שלי
    תוכלו לעזור לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    קרן בן הגיא
    22/06/2012

    שלום נדב.
    אני מבינה שהחלטת להמשיך את חייך כאישה. אני מעוניינת להבין למה כוונתך בכך?
    ממתי אתה יודע כך בוודאות כי זוהי דרכך? האם היו התלבטויות או לא? האם מישהו ליווה אותך בתהליך הזה? האם כבר סיפרת למישהו מלבד לעצמך?
    אני שומעת את החשש מלספר להורייך. האם תוכל לכתוב על הקשר שלך איתם?
    מה שאני בעיקר רוצה לכתוב הוא שהתהליך הזה של לספר להורים הוא מורכב וקשה, אך גם מאוד תלוי בהחלטה הפנימית שלך. אני מסכימה עם ההבנה שלך שיש צורך לחשוב על זה לעומק. ולכן ממליצה לך לפנות למספר פגישות ייעוץ כדי לברר ולהעמיק ולבחור נכון. היכן אתה מתגורר? אולי אוכל להפנות אותך למקום שבו תוכל לקבל ייעוץ והכוונה מאנשי מקצוע בעלי ניסיון בדיוק בקשיים שאתה מתמודד עימם.
    אשמח לשמוע ממך עוד. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו