מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הצילוווווואחת-לבד01/07/2012
הדמעות בגרון שלי
הדמעות לא מצליחות לזלוג
אני לא רוצה לחיות ,
נגמרו לי הדמעות, נגמרו לי התקוות, נגמרו לי החיים נמאס לי מהכול .
נמאס לי מהציפיות
תמותי , תמותי , תמותי .
אף אחד לא צריך אותך .
אני יוצאת מדעתי. אני משתגעת.
אני לא יכולה יותר. אני לא יכולה להתמודד.
בבקשה שמישהו ייתן לי פתח החוצה.
אני חייבת לברוח. אני מתחרפנת.אני מתחרפנת
עד מתי?!
אין לי כוחות יותר
נמאס לי
רוצה לצרוח דיייייייי
אני התעייפתי מזהן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרן
אחת-לבד02/07/2012אני ככה כבר קרוב לחודשיים. אני בת עוד מעט 18
אני סתם סתומה שצריכה למות.
ולא אין לי אף אחד, כולם שופטים אותי.
והחיים שלי לא שווים כלום.
החיים שלי, זה סבל עצב וכאב.. בכך הם מסתכמים..
אני כל יום יושבת ובוכה על כמה אני מצטערת שבכלל נולדתי ועל זה שאפילו למות
עכשיו אני פשוט רוצה להעלם מהעולם הזה ומצידי שאף אחד לא יזכור אותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן - תגובה
קרן בן הגיא02/07/2012אני מבינה.
יש הרבה דרכים לעזור לך להרגיש טוב יותר. ואין סיבה שתחושי כאב נפשי כל כך רב. את מאוד צעירה והכל עוד יכול להשתנות.
אני שמחה שפנית לפורום, אך כדי לעזור לך באופן מוחשי ואמיתי הפורום אינו מספיק. ולכן אני מציעה שתבקשי ממישהו( כמו שציינתי במייל הקודם) שיעזור לך להגיע לאנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש או שתתקשרי אלי ונראה מה ניתן לעשות.
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

