מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התפוגג לי המוחסוד07/07/2012
אני נערה בת 15..רקדנית , מלאה ובלי סוף תסביכיםאין לי שמץ מה לעשות יש לי מתח בכל כיוון ואני מבקשת בכל לשון של בקשה שמישהו יעזור לי כבר כי המוח שלי מתפוגג! אני יתחיל בכך שאני שמנה וקשה לי להסתכל במראה כי אני פשוט רואה את השומן שלי גודל וגודל אני שונאת את הדרך שלי אני פשוט נגעלת מעצמי.אני מנסה להרזות ...בשיטות מוזרות אם זה כדורים שלא עובדים וסתם אכזבה גדולה אם זה להקיא שלא יוצא לי מזה כלום אפילו ניסתי לעשן כי חשבתי שזה ימנע ממני לאכול אני דוחה את עצמי בכך שאני כזו חסרת שליטה וגם אם תמיד אני מנסה לשכוח את השמנת היתר שלי יהיה את הגורם שיזכיר לי את זה ..אח שלי טוען שאני יפהייפיה כי כשהייתי קטנה (ורזה) הייתי מהממת יש לי שיער בלונדיני מתולתל ועיניים ירוקות אבל הוא דואג להזכיר לי את זה שאני שמנה ושאני חייבת להרזות ..וגם אמא שלי אומרת לי את זה ואבא שלי לפעמים אני כל כך שונאת אותו כי הוא מושפע מאחי ..אבא שלי ילד קטן מבחינתי אני לא רואה אותו כמישהו בעל סמכות בכלל ואמא שלי היא האהבה הגדולה של החיים שלי הבעיה היא שהיא לפעמים קצת מטומטמת היא עצבנית ולפעמים ביקורתית וגם היא מושפעת וחסרת סמכות שלא תבינו אני אוהבת את המשפחה שלי בכל הלב אבל מתקשה איתם כל היום האחים שלי מזכירים לי שאני שמנה ואני לא מסוגלת לסבול את זה ואם אני מתרחקת מהבית והולכת ללהקת ריקודים שלי לפרוק קצת אז גם שם מזכירים לי את זה כל הזמן אומרים לי את מהממת הורסת בלה בלה אבל רק תרזי קצת ושוב אני אומרת אני לא עד כדי כך שמנה אבל יש לי עודף שהבן זוג שלי בלהקה בקושי מרים אותי אז אני מסיימת את החזרה וחוזרת הביתה ואוכלת ואוכלת רק מתוך דיכאון ומרמור זה לא שאני רעבה!ועל זה שההורים שלי כל כך טיפשים כי הם מערבים אותי בכל דבר ואני מקשיבה מתוך הבנה וסקרנות אבל אני אחר כך מצטערת על זה ..אבא שלי בוגד באמא שלי והאחים שלי מעורבים בכך כי הם בני פאקינג 20 אני כולה בת 15 מה אני צריכה את השטויות האלה על הראש שלי ואמא שלי הסתומה הזאת ממי אני ייקח דוגמה בדיוק שגבר שיהיה הבעל שלי האהוב שלי יבגוד בי ?! אני שונאת את היחס של אבא שלי לאמא שלי שונאת אותו !אבא שלי כל כך ילדותי מתלהב מכל משחק באייפון האידיוטי שלו פעם הייתי הנסיכה של הבית כי אני האחות הכי קטנה כל האחים שלי סובבו סביבי תמידד הייתי המרכז! היום לשתיהם יש חברה ואני תקועה כמו לא יודעתמה וגם יש לנו בעיות כספיות ..אני רוצה להיות יותר בקשר עם אנשים יותר עם שמחת חיים פשוט מאושרת ואני חושבת שהדרך שלי זה קודם כל להיות רזה ועם הרבה יותר חברים ואני חושבת שהמפתח זה בגדים אבל אני לא רוצה להטריח את ההורים שלי לבקש כסף לבגדים ..ואני עובדת אבל גם זה סביב הריקודים ..אני מדריכה ..ועכשיו יש טיסה לחו"ל לפסטיבל ריקודים אז דרך השכר שאני מקבלת אני משלמת את הטיסה בקיצור פשוט נמאס לי בא לי לישון לא לחשוב ..לעבור את התקופה המזויינת הזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התפוגג לי המוח - תגובה
קרן בן הגיא12/07/2012שלום לך.
קראתי בעיון את שכתבת.
זה נשמע לי שהקושי שלך לווסת את האכילה שלך, התחושה שאת לא מצליחה לשבוע, והתקווה שאולי באמצעות אוכל תוכלי להרגיע משהו שם בפנים- כל אלו קשורים בקונפליקטים פנימיים אחרים שאת חווה. אולי הם נוגעים להיותך נערה מתבגרת ובמפגש עם הנשיות המבצבצת והמיניות. לאור מה שסיפרת על הורייך אני למדה כי אלו איזורים לא פשוטים בסיפור המשפחתי.
לצד זאת, אני מבינה שאת לומדת ורוקדת ומתפקדת היטב ושמחתי לקרוא על כך.
אני מציעה, כדי להקל על המצוקה שלך שתפני לטיפול נפשי (דרך יועצת או פסיכולוג בית ספר) אני מאמינה שדרך הדיבור על כך אולי חלק מהסבל והעומס הזה שאת חווה יפחתו.
שיהיה בהצלחה. קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

