עדיין שם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עדיין שם
    אני
    11/07/2012

    מבחינת הגיל אולי עברתי במעט את גיל ההתבגרות המספרי, אבל אומרים שהוא נמשך עד גיל 25 , וכותרת הפורום מאוד משכה את תשומת ליבי...

    אני מאוד מאוד קשה עם עצמי, כמו שאתמול בשיחת סיכום מישהי אמרה לי תשימי יותר דגש על הדברים החיוביים שקורים לך ועל מי שאת בטוב, אני מניחה שאני לא נוטה לעשות כך, אני תמיד מרגישה לא מספיק טובה, תמיד שמשהו לא בסדר איתי.

    אני כרגע לפני מעבר ללימודים ומאוד מובלבלת מהמצב בין לבין ,מרגישה מוזר עם לקום בבוקר בלי ידיעה מה אני אעשה היום, יש תחומים שחשבתי לקרוא עליהם להרחיב את ידעותיי בהם, יש לי תחביבים שאני רוצה להתעסק בהם יותר, וגם נחמד שיהיה זמן לחברים וגם לזמן עם החבר, במקביל בגלל ההרגשה שרק לדוגמא לקרוא וללמוד מהספרים , לבשל ולעשות ספורט לא יספק אותי לא ימלא אותי מספיק לאורך זמן ניסיתי למצוא עבודה מספקת בהדרכה בחצי משרה ,אך ביינתים לא הצלחתי, וכמו כן חשבתי אולי ללמודמשהו באופן יותר מסודר לזמן קצר, כמו קורס פעמיים בשבוע שדורש גם ש.ב ולנסוע מהעיר לתקופה קצרה.
    אבל כל עוד הדברים האחרונים שכתבתי לא יוצאים לפועל, אני מרגישה מאוד מבולבת ולא מספיק טוב עם עצמי... מההרגשה שיש המון זמן יוצא שאין לי חשק או כח לכלום
    17 שעות ביום למלא במה שכתבתי זה לא פשוט.. ואז אומנם בהגבלה אבל עדיין, בורחת לדברים לא ממצים כמו תוכנית טלוויזיה וכך גם אין לי כח לדוגמא ללכת להליכה שאני יודעת שהשעה הזו תעשה לי הרגשה נפלאה...

    מה גם שהמצאות של החבר יוצאים כחודש יש בזה משהו שמלחיץ אותי, אני בסימני שאלה שונים לגביי איך אני בקשר, לא יודעת אם מספיק דומים אם מספיק אני יודעת איך להכיר אותו באמת ,והלדבר כל יום ושהוא שואל איך היה היום שלי, כשאני מרגישה שלא באמת עשיתי משהו ממצה גורם לי להרגיש מוזר... בכללי ההרגשה שכשיש חבר אז זה גורם לי להרגיש מוזר למרות שכשאין אני מחפשת... אני גם יותר שמה לב אם ולזה שאני נפגשת עם חברים ומתעסקת בעניינים שלי במקביל לזוגיות.

    בקיצור מרגישה תחושה מוזרה עם זמו פנוי רב בידיי....
    ואציין שכשלמדתי ולא היה בכלל זמן לנשום כמעט, כן רציתי את הזמן הזה
    אבל עכשיו הוא מרגיש לי בבת אחת מדי , ואני גם לא מצליחה בדיוק לאזור את הכוחות לתכנן במדויק איך ומה לעשות, וכמו שכתבתי אפילו לא להתעסק כמו שצריך בדברים שחשבתי לעסוק בהם, אלא כמו עכשיו... פשוט מרגישה שיש לי בעיות ומתעסקת בהן....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עדיין שם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיין שם - תגובה

    שי ציון
    13/07/2012

    הי,
    כשקראתי את מכתבך חשבתי שלעיתים הרצון בחופש ושיחרור מלחצי החיים הוא כל כך שונה מלחיות את החופש. אז, לעיתים אובדן המסגרת והחופש נחווים כלא נעימים עד כדי חוויה של שקיעה והתרוקנות מאנרגיה.
    העלית דברים רבים בנוגע לחייך:התבוננות פסימית על עצמך ועל חייך, קושי להניע את עצמך, התלבטות בנוגע לקשרים בין אישיים ולעיתים קושי להימצא בקירבה. ואולי מעבר לכך, חיפוש אחר משמעות שתמלא את חייך הנפשיים (לאו דווקא רק את הזמן הפנוי).
    להבנתי, השאלות שאת שואלת הן חלק מתהליך התבגרות נפשית שאת מצויה בו ואולי לא בכדי פנית לפורום זה כיוון שאת חווה עצמך עדיין יותר כנערה מאשר כבוגרת.
    עצתי לך, היא לפנות לטיפול נפשי שכן מכתבך יכול להוות בסיס נהדר לטיפול משמעותי בו תבררי שאת מעוניינת. טיפול הוא גם דרך (ומסגרת) טובה לצמיחה אישית ולביסוס תחושת בגרות ושליטה בחיים. אני לא יודע אם סייעתי כפי שקיווית. את מוזמנת להמשיך ולהגיב. שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אני
    13/07/2012

    כן
    אני צריכה משמעות נפשית בחיי אותה אני משיגה דרך התנדבויות ובמקצוע העתידי
    וכעת יש חלל בו
    מודעת לכך שטיפול יכול לעזור לי אך משום מה למרות שבחצי השנה האחרונה
    היו מקרים שאני ביוזמתי חשבתי על כך , יותר קשה באמת להתחייב לתהליך כזה...
    סוג אבל של עושה על עצמי עבודה בקריאת ספרים וניתוח עצמי... והתייעצויות בפורומים ודיבור עפ משפחה וחברים....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה - תגובה

    שי ציון
    15/07/2012

    אם כך אני מבין שהתפרצתי לדלת פתוחה בנושא הטיפול. במידה ותרצי להתלבט בנוגע למגוון הטיפולים הקיימים את מוזמנת להמשיך להגיב (וגם בנושאים אחרים).
    מעבר לכך, עלתה לי מחשבה לגבי הגורמים המעכבים פניה לטיפול, כאשר מזה זמן את מתלבטת לגביו. אולי זה נושא שרצוי לחשוב עליו
    לגבי טיפול, אין צורך להתחייב אליו מראש, אפשר לבחון ולראות כיצד את מרגישה ומכאן, במידה ויהיה לך טוב ונכון, המילה "התחייבות" תאבד ממשמעותה המאיימת.שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו