הסתבכתי-מה לעשות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסתבכתי-מה לעשות?
    יעל
    23/07/2012

    אני בחורה בגיל העשרה והתאהבתי במישהו נשוי בתחילה נורא נזהרתי כי לא רציתי לגרום לגירושין.
    לאט לאט נהיה יותר קשה כי גם הוא התאהב.
    כל הזמן הרגשתי נקיפות מצפון על מה שקורה.ניסינו להפסיק את הקשר כמה פעמים אבל זה לא הלך לנו.
    הבעיה היא שעכשיו אשתו גילתה שהיה לו קשר רומנטי איתי, ואני פשוט לא יודעת מה לעשות. אין לה פרטים עלי חוץ מכתובת המייל שלי. אבל אני מפחדת שהיא תנסה להוציא ממנו פרטים עלי.
    ההורים שלי ידעו שהיה לי קשר איתו וניסו לעצור את הקשר, הם לא ידעו שהקשר המשיך ואני לא רוצה שידעו.
    האם על כזה דבר היא יכולה להגיש עלי תלונה למשטרה?
    אני קטינה לפי החוק אבל האם יש דרך שהיא יכולה לסבך אותי?
    אני יודעת שמה שקרה לא היה בסדר.
    אני פשוט לא יודעת מה לעשות!
    בבקשה תעזרו לי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסתבכתי-מה לעשות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסתבכתי-מה לעשות? - תגובה

    שי ציון
    25/07/2012

    יעל הי, המצב בו את מצויה מעלה שאלות רבות מתחום הנפש, שייתכן ורצוי לעסוק בהן כשהמצב המורכב בו את מצויה ירגע מעט. עצתי הראשונה עבורך היא לא להיות לבד עם העומס הרגשי בו את נתונה. כלומר, לשוחח על המצב עם הורייך גם במחיר אי הנעימות ובמחיר שיחה כואבת שתתנהל ביניכם. להבנתי, במצב בו את נתונה יש צורך בתמיכה משמעותית מסביבך שתעזור לך לעבור תקופה זו. מלבד זאת, יש משמעות לתמיכת הורייך כמי שעברו התמודדויות שונות בחייהם ובעלי ידע כיצד לנהוג בהם. מעבר לכל את הבת שלהם וגם אם יש להם ביקורת על מעשייך אני מאמין שהם יסייעו לך ככל שניתן. המטרה המרכזית כעת היא להקל עלייך בהתמודדות עם החששות שהמצב בו את מצויה מעלה.
    אני מאמין שאם דמות בוגרת ומשמעותית תהיה אתך בכל שעובר עלייך תרגישי הקלה משמעותית. בהמשך לכך אם תרגישי כי את מצויה בעומס נפשי שמקשה עלייך להמשיך בחיי היום יום, אפשר להתייעץ בפסיכולוג או בעו"ס על מנת לסייע לך.
    בנוגע למשמעויות המשפטיות, יש צורך להתייעץ עם גורם משפטי רלוונטי (עו"ד) שיתכן ויוכל להרגיע אותך בהיבט זה. את מוזמנת להמשיך ולהגיב, שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חן
    27/07/2012

    היא לא יכולה להגיש עליך תלונה במשטרה, את קטינה.
    אבל, היא בהחלט יכולה להגיש תלונה על בלה במשטרה והוא יכול לקבל חזק על זה שהוא היה בקשר רומנטי עם קטינה, זה מחוץ לחוק..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    marina
    04/08/2012

    עלייך היא לא יכולה להגיש תלונה
    אבל - יש קטינה לעונשין עד גיל 16 אסור ליצור קשר ללא אישור ההורים וכן להפגש קשרים רומנטיים.
    ומעל גיל 16 יש חוקים אחרים שמתירים את הדברים הללו, חוק מיחסי מין שזה מותר עם מישהו שמעל גילך בטווח של 5 שנים.?
    ?זה אומר שמעל גיל 16 מותר לכם לדבר, להפגש והלאה..


    ?קטינה לעניין הזה זה רק מגיל 16 ומטה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו