בעית תקשורת חמורה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעית תקשורת חמורה
    זיט
    01/08/2012

    שלום אני כל חיי האמנתי בתמימות ונחמדות כל פעם שאני שאני נחמד בקרב נשים הן חושבות שזהמוזר פוסלות אותי וכךאני חי חיים בודדים כשאני יודע שאני נראה מדהים ושאני רואה שאיזה גועל נפשאחד של בנאדם ככה אני רואה את זה מצליח ומייודע אולי הוא יותר מאישה אחת בו זמנית אני לא רוצה לשנוא נשים אבל מה אני עושה לא נכון מהההההההה לעשות זה מלחמה יומיומית להישאר לבד בלי הקוד שפותח דלת אני צריך את זה אין סיבה שזה לא יהיה מגיעה לי מה עליי להיות חרא של אדם זה מה שצריך אני לא יכול לחיות ככה התאבדות נהיית אפשרות מאוד גבוהה מבחינתי כי כולם סוציומאתים אפילו הפוצים המצליחים ביותר לא עוזרים לי הם אומרים "אהה כן זה טבעי אני מניאק " אני לא דוגל בזה בכלל אבל כל מה שאנירואה זה שנשים אוהבות גברים שלא מכבדים אותן בכלל ובגלל שזה ככה אני לבד כל החיים האלה עם יש כאן טיפה של צביעות מצדכם על תענו לי עם יש פתרון בבקשה תעזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעית תקשורת חמורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעית תקשורת חמורה - תגובה

    שי ציון
    05/08/2012

    זיט הי, קראתי את מכתבך ואודה לך אם תוסיף מספר פרטים: מהו גילך (פחות או יותר), האם היו לך קשרים רומנטיים בעבר. מלבד זאת, כיוון שאני מעוניין לסייע לך, האם תוכל לנסח במה היית רוצה שאסייע לך או במה היית רוצה ליצור שינוי בחייך? שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמת

    זיט
    05/08/2012

    מה שאני רוצה לשנות הוא בלתי אפשרי כי המחיר לזה וזו עובדה עליי להיות או צבוע או עם הרבה משאבים שכולם יקנאו וירדפו אחרי וזה גם מגעיל אותי ם זה היה אפשרי שאדם יקבל אדם בלי קורות חייו זה יהיה מצויין כי רקע רגשי בעייני על רקע מקצועי תופס בהרבה זה נהיה כלכך נחות בעייני האדם ולמה זה כי עובדה שיש הומלסים ואנשים נזקקים וכל מיני בעיות אחרות והסיבה לכך שלא נפתרות הבעיות האלה הן מתוך צביעות ויכול להיות שלאדם שנתנו עזרה לאט יקבלו את אותו פידבק מצופה וברגע שלאדם אחר יש יותר כוח הוא מנל אותו רק עבור האינטרסים האישיים והלא איכפתיםבמקום לקבל עובדה שנכון יש אדם שמתחתיך אבל לשם מה לדרוך עליו במתכוון כדי להרגיש טוב ? זו צביעות העובדה שאני פונה עכשיו לאיש מקצוע שזה לגמרה לא מה שאני מאמין בו ומספר מוכיחה שאני בתוך המערכת הנוראית הזו אף אחד לא קבע כי ד"ר משהו יכול לעזור אין פה 100 % ובשום דבר אין ויכול להיות שרק אני יוציא אותי מהמצב הזה וברגע שזה יקרה ממני לא יהיה בי תלות רק שנאה שתצא כי כשיהיה לי כוח אני יעזור למי שחלש ממני ומי שמעליי תופס מעצמו אצטרך לעקוף אותו כדי שהוא יפסיק עם חוסר הצדק הזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמת

    זיט
    05/08/2012

    לדבר על הבעיה לא תפתור לי דבר אלא לעשות ואני מחפש דרך אחרת ובכל דרך שאני נתקל אני נאלץ לשקר לעצמי אני חושב שעם אשיג את מה שארצה ובסוף יהיה לי כוח אוכל להשתמש בו נגד כל הלעג והצביעות שאני נחשף כן אני בטוח שזה מה שאעשה וכןאמונה לא יודע עד כמה היא עוזרת לי אני כל יום מתפלל שיהיה לי את הכוח להחזיר לאלו שבגללם אני אכול קינאה ומאוד הרגיז אותי המספר טלפון אני לא אתקשר לקבוע פגישה לבזבז עוד כסף תגיד לי חינם ואחשוב על זה אני כבר יודע איזה תגובה אני יכול לקבל על ההערה שלי "אני גם אדם ולמדתי להיות פסיכולוג מי יעשה לך טובה בחינם " אז בו אגלה לך משהו אני כל חיי לא חשבתי על החזר עבור הטובות שנתתי כי זה נקרא לתת עם אתה רואה בעזרה שלך רק מסגרת המקצוע שלך אשמח עם לא תגיב כי אני פונה לדם לא למשהו שחושב שהוא למד ויכול לעזור תמורת כסף אתה לא מעליי בגלל שלמדת ואני מתערב שלך יש בעיות בחיים והרבה שגם עם התארים שלך לא תוכל לפתור וזה רק מוכיח את "העובדה" ואני לא מנסה להוכיח שאני צודק כל בני האדם רבים על צדק אני מדבר על עובדות בשטח
    במקום לשמור דברים בבטן כמו כולם אני נותן לך לשמוע את הכל כי כבר לא איכפת לי גם ככה אתה לא מסוגל לעזור ואני מתערב שעם אחד הפציינטים שלך היו קופצים מהגג היית עדיין סופר את הכסף שלך כי אתה סוציומאט כמו כולם או שאני טועה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמת

    זיט
    05/08/2012

    לא היה לי דבר בקרב תקשורת אין לי מושג איך תקשורת עובדת במובן לא צבוע כי כל מה שאני נחשף זו צביעות בזמן שתמימות נתפסת כדבר להשתלטות דוגמא "שני עובדים לכל עובד יש תפקיד ,אחד מהעובדים תמים והעובד השני לא ,העובד שאיננו תמים מחליט לתת לתמים מטלות למרות שאין לו סמכות לכך בעוד שהלא תמים עושה פחות בזמן עבודתו כי הטיל את מטלותיו בתמים .
    אני לא רואה דרך שאינה צביעות ועם מדובר על רקע רומנטי הייתי אדם אמיתי ואמרתי מה שהרגשתי אני מבין כמה זה לא טוב לצד השני כי כל מה שהצד השני רוצה זה את הרגש הטוב שאני יכול ליצור עבורו וזה אולי היה בילדות היום עם אין לך דבר להשוויץ בו תישאר לבד ועם אתה אוהב להראות איכפתיות וחוסר ביטחון שזה לגיטימי בעייני נשים פוסלות ואוהבות אדם שבסופו של דבר לי נראה קיצוני ואף מסוכן יותר בכל מהלך ההיסטוריה הצביעות נשלטת בידי רודנים וגועל שאינני צריך להוסיף בזמן שאנשים שהם תמימים וחושבים אחרת נשפך דמם בגלל המחשבה השונה שלהם וזה מוביללאמת העצובה היום כולם משקרים כדי להשיג את האינטרסים בכל נושא והכל נעשה בדרך מגעילה ולא ישירה הגיל שלי איננו משנה כל מה שמשנה זה שאני אדם שיודע שאינני רוצה לשנות את דרך החשיבה שלי הייתי בסדנאות תקשורת קראתי מאמרים על שפות הגוף והדרך בא אנו עובדים זה גועל נפש בעיניי נכון יש אי נעימות בכל התחלה ואנו פוסלים על התרשמות ראשונית ויוצרים סטיגמות אבל למה אדם כבר איננו מתעניין באדם השני לא עם הוא איזה מנהל שיש לו הרבה כסף או אדם שפשוט יודע להיות חרא ולהראות ביטחון ברמה שתשדר שהוא שווה המון אני שווה המון גם בלי כל הגועל נפש הזה ולא מצאתי אדם שחושב כמוני המציאות כלכך מגעילה אותי שאני שואל למה אני כאן ושאף אחד לא יבנה ציפיות כי אחרי חיים מהסוג הזה אני בטוח לא אביא חיים לעולם נראה לי פשע שמונע מאינטרסיים אישים ותפיסות של אמונה לדת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמת - תגובה

    שי ציון
    07/08/2012

    קראתי את שכתבת ואפשר להבין את עומק הבדידות שאתה חווה ועד כמה עבורך העולם הוא מניפולטיבי לא הוגן ואפיו תוקפני. עם חוויה כזו של העולם קל לראות את הקשיים עימם אתה מתמודד.
    ויחד עם זאת, השאלה שעלתה אצלי היא האם יש לך ספק. כלומר האם אתה מזהה גם דברים חיוביים אצל אנשים סביבך? האם יש שבריר של סיכוי שמישהו ירצה לסייע לך מתוך רצון כן ולא מתוך חמדנות או מניע אחר?
    אני מזמין את קוראי הפורום להגיב ולשתף בתחושות לדברים שכתבת. אתה מוזמן להמשיך ולהגיב.שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמת

    זיט
    07/08/2012

    אמרתי הכל ונראה שאנחנו תמיד נרצה את מה שאי אפשר להשיג כמו בסיפור עץ הדעת אני רציתי משהי כל חיי ועשיתי ההפך התנהגתי בצורה נוראה אליה ביקרתי אותה כשכל מה שרציתי היה להתקרב אליה האשמתי אותה בדברים שלא עשתה כשהיא חייכה אליי התנהגתי בנגטיביות מוחלטת כלפיה בהתחלה היא עוד ניסתה להתקרב להגיד בו ונהיה ידידים ואני פשוט באתי עם האמת שלי בפרצוף שלה שאני רוצה בא שזה היה טיפשי כי לא ידעתי עליה דבר וכל פעם שרציתי להגיד כמה איכפת לי ממנה הייתי אומר לאנשים שמסביבה שזה חוסר תקט בעייני כי עם אתה אוהב משהו תגיד רק לו עכשיו כשאני יודע כמה טעיתי זה מאוחר הלכתי סתם אחריה ולא פתרתי את הבעיה הזו במקום לתת לה חיוך כל מה שהיא נחשפה זה החלק הפגוע שלי אני לא רוצה שיהיה לה רע ועדיין איכפת לי ממנה למרות הכל אני יודע שהיא תחייך אצל אדם אחר רק למה זה לא יכול להיות אני זה כמו הלימודים שלי אני חושב עכשיו להיכנס ללימודים שוב והנה שכחתי להשלים כמה דברים בבגרות כדי להתקבל למקצוע שיביא כסף ואולי גם יביא אנשים לחיים ואני יבחר מי יכנס לחיים שלי כי לערי ככה אנשים נבחרים זה כבר ממזמן לא לפי מי הם אלא לפי מה הם נותנים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו