מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תקופה שלא נגמרתצופית06/08/2012
התקופה הזו התחילה לפני קצת יותר משלושה חודשים (תקופה שלא נגמרת)
אני חזרתי לחשוב שכדאי שאני פשוט אעלם שהמוות הוא הפתרון הכי נכון.
חזרתי לצום ולרדת במשקל.
וזה אחרי לא מעט זמן שהייתי בסדר אכלתי לפי תפריט שלא היו יותר מידי נפלות
לפני התקופה הזו הייתי אדם. הרגשתי אדם.
משהו היה שלם בי.
הפכתי לצל של עצמי. התרוקנתי. דעכתי. נהייתי מאוסה על עצמי
אני כמו נרקומן בלי סמים. מחפשת את דבר הזה שיכול להרגיע, הדבר הזה שיכול להמתיק את המר
להכניס שמחה בעצב.
אני מחפשת אחרי מה שגורם לי להרגיש בחיים...
לפעמים אני חייבת להכאיב לעצמי בשביל לדעת, לפעמים אני צריכה להרוס לעצמי את הגוף. לעשות כוויות, לחתוך...
לפעמים אני צריכה רק לדבר - יש עם מי לדבר, אין את מי שיקשיב.
קשה לי אני פשוט רוצה למות.......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקופה שלא נגמרת - תגובה
שי ציון07/08/2012צופית הי, מצער לשמוע על חיים מלאי כאב שלמולם המוות מהווה אפשרות מקלה. אודה לך אם תספרי מעט מהו גילך, איך את מבינה את השינוי שהתרחש אצלך בשלושת החודשים האחרונים והאם היית בעבר בטיפול נפשי (ואם כן האם סייע לך?). שי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
צופית08/08/2012היי שי, אני בת 17.
אני לא מבינה את השינוי שקרה - זה אחד מהדברים (אמנם הקטן מבניהם) שמפריע לי שאין לי מושג למה זה.
הייתי לפני שנתיים בטיפול. זה ממש לא הועיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי - תגובה
שי ציון09/08/2012צופית הי, אני ממליץ בחום לשוב לטיפול עם המטפלת שהייתה לך או עם אחרת, שכן יש אפשרות שבשנתיים מאז הטיפול התרחשו דברים בחייך שיסייעו לך להיעזר היום בטיפול יותר מבעבר. בהמשך לכך, נדמה כי לפעמים את מתמודדת עם דברים מכאיבים בחייך, שאינך יודעת מדוע הם מתרחשים וזו נקודה שחשוב לברר באמצעות טיפול.
מלבד זאת, אני רוצה להסתכל יחד אתך על הכוח שיש לך שכן נשמע שלאורך תקופה משמעותית הצלחת להתמודד עם קשייך עם הרבה כוח ונחישות. להבנתי, כוח זה לא נעלם וחשוב שתשובי להרגיש אותו בתוכך ויסייע לחולל שינוי במצב הנוכחי.
מלבד זאת, תיארת שינוי ממצב טוב יותר למצב טוב פחות ואני נוטה לחשוב שכפי שהמצב היותר טוב השתנה כך גם המצב הנוכחי ישתנה. את מוזמנת להמשיך להגיב. שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו סליחה שאני חופרת מלא
צופית10/08/2012אני לא חושבת שיש לי כוח. בכלל לא.
עכשיו אני גם בסכסוך עם אמא שלי היא מסרבת לשמוע מה שיש לי לומר לה, היא מסרבת להחשיב אותי כבת שלה, אז אני לא יכולה לדבר בכלל על לחזור לטיפול
אנחנו בסכסוך כי לפני חודש אבא שלי מת (תודה לאל סוף סוף חיכיתי לזה הרבה.) ואני סרבתי לבוא ללויה, שרפתי כל זכר ממנו, ואמרתי לה בדיוק מה אני חושבת על מי שהוא היה.
היא לא יודעת למה אני שונאת אותו, ולמה מבחינתי הוא אדם נוראי.
לצערי הרב, היא, לא נחשפה לפרצוף האמיתי שלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו סליחה שאני חופרת מלא - תגובה
שי ציון11/08/2012צופית הי, נשמע שאת מחזיקה בתוכך רגשות רבי עוצמה בתקופה מורכבת וכואבת במשפחתך (גם באם את מרגישה שפחות עבורך). בתקופה זו קיים קושי להכיל אמירות כואבות וייתכן מערערות כלפי אביך וחווית שליליות הזכורות לך ממנו. ומעבר לכך ייתכן שחלק מהעוצמות הרגשיות מופנות כלפייך,
יש לי מספר הצעות עבורך: הראשונה היא לפנות ליועצת בית הספר ולשוחח איתה על שעובר עלייך בתקופה האחרונה. ייתכן והיא תשוחח, במידת הצורך עם אימך בנוגע לטיפול. מלבד זאת, קיימות מרפאות לבריאות נפש אזוריות, שגם בהן יש צורך באישור של אמך, אך ייתכן וובתיווכם יתאפשר להשיג אישור זה.
כפי שאת מבינה אני מפנה אותך לאיש מקצוע שייסע לך בעומס הרגשי בו את מצויה, שכן לדעתי חשוב שתקבלי תמיכה נפשית ושתיהיה לך פינה משל עצמך לפרוק את אשר על ליבך. את מוזמנת להמשיך ולהתייעץ עם הפורום. שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לי ממש כותרת
עדן20/08/2012אני מרגישה שאני מזדהה עם חלק מהתחושות שלך אז הרגשתי צורך להגיב.גם אני מרגישה שהמוות יכול לפתור את כל הבעיות שלי אבל אין לי אמץ להתאבד אז המחשבות על זה רק מרחפות.ההורים שלי גרושים ואין לי קשר עם אבא שלי.אני שונאת את אבא שלי,בשבילי הוא סתם מישהו.לא אכפת לו בכלל מהמשפחה והוא אפילו לא משלם מזונות כך שכל הנטל הוא על אמא שלי כך שזה גורם לי עוד יותר לשנוא אותו.בגלל שאני תמיד טיפוס שהוא בדיכאון ואין לי חברים אז אני הרבה אוכלת שטויות בעיקר אז במקרה הזה אני ההפך ממך.
הגבתי כי אני מרגישה תמיד צורך שמישהו ינסה להזדהות עם הרגשות שלי אז חשבתי שאולי גם את תרציתי שמישהו יגיב ויזדהה עם התחושות שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

