מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הגיוני שבכיתה יא בנות עדיין משקרות?כואב לי...13/09/2012
היום בכיתה שלי עברתי אירוע שלא בדיוק ידעתי איך להתמודד איתו
חברה של חברה שלי שאני איתה בקשרי ידידות בהפסקה בלבד(אנלא אוהבת את האופי שלה) סיפרה לחברה המשותפת שלנו שקר ובמקום לבוא ולבדוק איתי שתיהם כיסחו אותי בהפתעה בהפסקה.
אני כותבת את זה עם דמעות בעיניים כבר לא מדברים ישר חובטים ועוד על כלום. ברור לי שהצלע הנוספת מסכסכת אבל מה אני אמורה לעשות עם החברה הטובה שלי שהשפיטה אותי בפני בית ספר שלם.לסלוח כמו שאני תמיד עושה או לשכוח אותה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגיוני שבכיתה יא בנות עדיין משקרות? - תגובה
קרן בן הגיא14/09/2012הי גפן.
זה באמת מאוד פוגע ומעליב ששופטים אותך מבלי לברר ומבלי לבדוק, אלא ישר בטוחים שזו את אשמה במשהו שאת לא. וכמובן שזה עוד יותר קשה כאשר זה נעשה לעיני בית הספר. לאור מה שכתבת אני סקרנית לברר איתך על הקשר עם החברה הטובה, עד כמה היא טובה? מה קורה בתוך השלישייה הזו? האם אתן רבות על החברות עם אותה הילדה ולכן כל אחת מנסה למשוך אותה לצד שלה? אני סקרנית איך את נוהגת ומה החלק שלך בתוך החברות הזו והמאבק הזה?
אני חושבת שהכי נכון יהיה לגשת לשוחח עם החברה וגם עם החברה השנייה ולברר מה בדיוק קרה שם, לא כדי לפתוח את הריב מחדש, אלא כדי שהדברים יוכלו להיות מדוברים. תוכלי לתאר להן את תחושותייך אך גם לשמוע את מה שיש להן לומר. ולסכם בניכן שגם אם יש כעסים, זה צריך להיעשות מתוך כבוד אחת לשנייה. אני מאמינה שהכל יסתדר בסופו של דבר. שיהיה בהצלחה. קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לקרן
גפן19/09/2012לקרן (טוב שיש שיעורי תקשורת בבי"ס ככה אני יכולה להתכתב איתך)
התשובה שלי: אני והחברה שלי היינו חברות צמודות בהפסקות כמו דבק מגע עד שנוספה החברה החדשה שאני לא אוהבת את האופי שלה היא שקרנית ועושה הכל כדי להרחיק את החברה שלי שהיתה חברה טובה ממני
אני חושבת שבגיל 17 אפשר לעשות דברים אחרת ואולי אני מפגרת שלא מבינה כלום.
אני רוצה שהדברים יצליחו לי בטוב.......אפשר?
נכון לרגע זה אנחנו לא מדברות ואם לא נצליח לדבר על מה שהיה אז בייוש לחברות שכנראה לא היתה
אני מבואסת בכל זאת(אמא שלי אמרה שזה שיעור שכנראה הייתי צריכנ לעבור)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לקרן - תגובה
קרן בן הגיא21/09/2012הי גפן.
לאיזה שיעור אמא שלך מתכוונת?
אני מסכימה שאפשר לעשות אחרת- מה היית רוצה שיהיה אחרת? אולי כדאי שתגדירי לך. ואז יהיה יותר פשוט להעביר את המסר לחברה שהיתה כל כך קרובה אלייך.
שיהיה בהצלחה וחג שמח. קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

