מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא יודע מה לעשותעומר20/09/2012
אני מרגיש כאלו אין לי אופי שנה שעברה היו לי מלא חברים פתאום לא אני מרגיש כאלו אני לא יכול להיות מצחיק ולהיות אני ליד אנשים אחרים שהם נחשבים גם מצחיקים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא יודע מה לעשות - תגובה
קרן בן הגיא21/09/2012הי עומר.
כתבת מעט -אך מתוך המעט הזה אני מבינה שמשהו במצב החברתי שלך השתנה. בשנה שעברה היית המצחיקן של החבר'ה? וזה נתן לך מקום של כבוד ויחס. והיום אולי נוספו מצחיקנים אחרים ומקומך נתפס? או שאולי בנוכחותם אתה מרגיש פחות בנוח לבטא את מה שיש בתוכך? אולי נוצרה תחרות?
אני מבינה שקשה לך ושאתה מתוסכל. אולי תכתוב עוד קצת על הסיטואציה בה אתה נמצא ועל מה זה גורם לך להרגיש ולהתנהג ונראה אם ניתן לעזור לך יותר. קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך ללא יודע מה לעשות
עומר21/09/2012אני מרגיש כאלו אני לא יכול באמת לבטאות את עצמי שנה שעברה הייתי בעמדה חברתית מאוד גבוהה עכשיו אפילו יש ילדים שתופסים ממני ילד כאפות אני מנסה כל הזמן לא להתייחס כי יש לי עדיין חברים טובים אבל אני חייב להיות אני אני גם מרגיש שכדי להצחיק ולהיות אני אני צריך להתאמץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך ללא יודע מה לעשות - תגובה
קרן בן הגיא23/09/2012הי עומר.
אני מבינה שמשהו קרה וזה מסקרן איך אתה מבין את השינוי הקיצוני הזה משנה שעברה לשנה הזו?
האם יכול להיות שהזמן שיחלוף וההסתגלות לחברה חדשה יעזרו לתחושת הביטחון שלך וכך תוכל לחזור להשתמש בכישוריך?
או שמשהו אחר מפריע לך לבטא את מי שאתה?
אני מציעה להתמקד כרגע בחברים הטובים שלך שם אתה חש ביטחון ונינוחות, שם מכירים ומעריכים את יכולותייך כמצחיקן. ולאט לאט אולי תצבור עוד ביטחון גם עם אחרים. שיהיה בהצלחה. קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעומר שלום
אלין28/11/2012היי עומר
יש דרך לשוחח איתך במייל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

