שאלה:

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה:
    כואב לי...
    10/10/2012

    נקלעתי למצב חברתי לא נעים בכיתה

    אני בכיתה יא-הכיתה שלנו מחולקת לשניים ובחלק שאני נמצאת היום, אני בריב שלא באשמתי עם הבנות.(סיפור שנמשך כבר חודש עם שקר גדול שהסתבך והסתבך)

    אני רוצה לצאת מחוזקת

    אני רוצה לבנות קשר עם הקבוצה השנייה בכיתה שאני בקשר איתם של היי וביי.

    אני אשמח לטיפים ממכם,

    אני קצת מופנמת ולא מהאנשים שנדבקים לאחרים אם הם מרגישים לא רצויים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה:

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה: - תגובה

    קרן בן הגיא
    13/10/2012

    הי תיכוניסטית.
    אני מבינה שאת כרגע במצב לא נוח של ריב עם החברות שלך. אני חושבת שכדאי לך בראש ובראשונה לבחון עם עצמך וגם איתן מה קרה שם? ואולי ללמוד מכך בנוגע להמשך דרכך..
    בנוסף, אני מניחה שלכל אחד יש דרכים ייחודיות להתחבר עם אנשים אחרים - למשל יש כאלה שמתחברים יותר טוב למישהו מסויים ודרכו נכנסים לתוך קבוצה, יש כאלה שמתחברים לבני מין מסויים ודרכם מתחברים לאחרים, יש כאלה שמרגישים נוח בתוך קבוצה ודווקא האינטימיות קשה להם. מעניין מה הדרך שלך להתחבר? אני חושבת שאם תגלי את הדרך הייחודית שלך, שהתנסת בה בעבר, שעבדה לך, שאת מרגישה בה בנוח - תוכלי למצוא דרך גם להתקרב לבנות מהקבוצה השנייה ולהיות חלק מהן.
    שיהיה בהצלחה. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו