חיים קשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיים קשים
    מצוקה
    10/10/2012

    היי, אני בת 18 ואני נמצאת במצב מאוד קשה, ההורים שלי התגרשו כשייתי בת 7 ומאז גרתי עם אמא. אף פעם לא הסתדרנו, רבנו, כעסנו, קיללנו ותמיד הייתי בורחת מהבית לחודש-חודשיים ומסתובבת ברחוב (הייתי גם שנתיים בפנימייה בגלל זה). עוד חודש אני מתגייסת, ובסך הכל אני רוצה לצאת עם החברים שלי ולהנות כי מגיע לי, אבל אמא שלי לא הסכימה לי.. לפני חודשיים ברחתי מהבית לאחר תכנון שנמשך כמה חודשים לפני- אספתי כסף וחיפשתי לעצמי דירה.. (חלק מהזמן גרתי אצל חברים וחלק אצל אבא שלי- שגר לא רחוק מאמא), אני ואבא לא בקשר טוב כל כך (ז"א לא כל כך אכפת לו מה אני עושה, לאן אני יוצאת ועם מי אני- ההפף המוחלט מאמא! וזה מעולה!), אבל אני בכלל לא מסתדרת עם אשתו, היא נותנת לי להרגיש כאילו אני מפריעה להם ולא מסכימה לי לגעת בדברים שלה ואנחנו תמיד רבות, ועכשיו נאבד לי הת.ז והדרכון והכרטיס אשראי, ואין לי איך להוציא כסף, (אני לא עובדת כי אף אחד לא רוצה להעסיק אותי רק לחודש), אבא שלי לא מביא לי כסף, והמצב על הפנים, החברים שלי לפעמים מכינים לי אוכל ואני מרגישה ממש לא נעים..אניגם מתכננת לעשות חייל בודד כי אני לא רוצה שום קשר לאחד ההורים שלי! כי קשה לי איתם, הם לא יודעים לתמוך ולהבין, כל מה שהם יודעים זה רק לכעוס,לריב,להרביץ לקלל ולרדת עליי ולהגיד שאני זונה ושאני לא אצליח בחיים ולא יהיו לי חברים ! אוף, מה לעשות? איפה אני אגור? ממה אחיה מה אוכל? ומה עם המזונות? איך אני אוציא ת.ז חדשה ודרכון? אני לא רוצה להתדרדר ולעשות דברים לא טובים כי רק ככה אני אוכל להסתדר מבחינה כספית כרגע, יש לי ציפיות גדולות לעתיד ואני רוצה להצליח... אבל המצב כרגע פשוט לא משאיר לי ברירות לצערי...... ):

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיים קשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיים קשים - תגובה

    שי ציון
    13/10/2012

    תיכוניסטית הי, הייתי רוצה תחילה לפתוח את השאלה ולבקש מחברי הפורום לשתף במחשבות שלהם ומניסיונם על אודות השאלה שהבאת. שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו