מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נמאס לי מהכלchen12/10/2012
אני לא יודעת אם זה הפורום הנכון אבל נמאס לי מהחיים האלה רוצים להעיף אותי מהביצפר המחנכת שלי ראתה סימנים של שריטות והיא התחילה לשאול שאלות כל לילה באים זכרונות מזה שהייתי פוגעת בילדים ומסתבכת עם ההורים שלהם וההורים שלי אכזבתי אותם כלכך הרבה פעמים ואני עוד מתפלאת למה הם רבים איתי כל הזמן נמאס לייי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נמאס לי מהכל - תגובה
קרן בן הגיא13/10/2012הי חן.
מתוך דברייך אני שומעת את הייאוש ובעיקר תחושה של התקפה מכל הכיוונים (בית ספר, הורים, חברים). נדמה לי שהסיפור רחב יותר מהמעט שאת פורשת כאן.
חן- את בהחלט כותבת במקום הנכון, לפחות בשביל לשתף באופן כזה, אך למידת המצוקה שאת מבטאת זה נשמע לי לא מספיק. האם יש מישהו שקרוב אליך, שאת מרגישה שאת יכולה לסמוך עליו ולשתף אותו בתחושותייך? חבר, חברה, יועצת, מורה, דוד? אני חושבת שכדאי לספר, לשתף ואפילו לבחון את האפשרות לפנות לעו"ס נערות או לטיפול נפשי אחר כדי לנסות לעזור לך במצוקתך שנשמעת רבה.
את מוזמנת להמשיך לשתף בפורום. שיהיה בהצלחה. קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
chen14/10/2012המצוקה שלי באמת יותר גדולה ממה שאני כותבת אבל לא נראלי הגיוני לכתוב פה הכל.
יש לי עם מי לדבר אבל אני פשוט לא יכולה קשה לי אני יכולה רק לכתוב קשה לי לדבר עם מישהו שמכיר אותי פנים מול פנים אני מעדיפה לדבר עם מישהו שלא מכיר אותי בטלפון או משהו כזה אני כבר לא יכולה עם הלחץ הזה להיות טובה בהכל
אפשר לשאול במה עובדת סוציאלית יכולה לעזור לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמישהו???
chen26/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמישהו??? - תגובה
קרן בן הגיא29/10/2012הי חן.
אני מתנצלת על ההמתנה הארוכה - כנראה לא ראיתי שענית והמשכת את ההתכתבות ביננו.
בכל אופן בנוגע למה שכתבת - אני בעד לדבר וגם לקחת את ה"סיכון" הכרוך בלדבר פנים אל פנים. שיחה בטלפון לא מספיקה כדי לעשות שינוי אמיתי בתחושות.
עובדת סוציאלית עם הכשרה לטיפול נפשי יכולה לסייע לך מאוד. להקשיב, לייעץ, לעזור לך לראות כל מיני סיטואציות מזוויות שונות. אם יש לך הזדמנות כזו אני בעד לנצל אותה! שיהיה בהצלחה. קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

